Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Haha heb jij zo'n tante? Ik heb zo'n schoonmoeder!
    Ze deed al wel vaker dingetjes rond het huis, zoals de strijk en de ramen, maar sinds ik fulltime ben gaan werken doet zij een keer per week de boel. Gelukkig wel tegen betaling, want anders zou ik dat niet pretting vinden voor mijn gemoedsrust.

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    En op je andere vraag: ik ga niet stoppen met werken. Althans, ik heb nu een jaarcontract tot 1 augustus en ik hoop dat ze me daarna voor vast aannemen. Haha alleen dan dus niet meer voor een fulltime baan he? No way! Dan ga ik denk ik 3 dagen per week werken als dat lukt, is in het onderwijs vaak wel te regelen. Maar ik vind het zonde van mijn opleidingen en de tijd die ik daarin heb gestoken om dat deel van mijn leven op te geven, ik ben tenslotte wel meer dan alleen maar 'de moeder van' strakjes. Althans, zo zie ik het :)

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Bedankt Elma voor de tip, ik ga zo even kijken op de site van kraamzorgfriesland.

Adine: Ik ben niet van plan te stoppen met werken, ik werk nu 28 uren. Maar hoe we het wel gaan doen weten we nog niet. Misschien dat schoonmoeder op wil passen, maar vast niet 3-4 dagen per week..... haha. We zien het nog wel, misschien een paar uurtjes inleveren. Helemaal stoppen wil ik niet, kan ook niet, dan hebben we te weinig inkomen.

Ik ga nu ff verder met eten koken. Heb alweer zooo'n trek, heb ook nog net 3 stuks fruit gehad.....

Groetjes Miep

4. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Van mijn schoonmoeder hoef ik niets te verwachten. Mijn moeder had hier allang huisgehouden, maar helaas, die is vorige maand overleden. Die tante is haar jongste zus en alleenstaand. Ik zie er wel van komen dat zij de rol van oma een beetje gaat opvullen. Ze bood nu al aan dat ze best wil oppassen.

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik hoop het van harte dat zij dan een beetje gaat grootmoederen, ze klinkt als een goed en fijn mens om in de buurt te hebben!
    En misschien vult ze voor jou de leegte ook een beetje op? Het schijnt (ja zelfs ik heb dat met mijn lastige moeder) dat vrouwen in deze periode hun moeder erg nodig hebben en veel aan haar willen vragen.

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Zo ben weer thuis. Chaos op de snelweg... Regen, storm, dan raken mensen meteen in paniek.

Ik ga ook niet stoppen met werken. Ga wel 4 dagen werken, maar vang dat eerst op met ouderschapsverlof voor ik echt terug ga naar 80%. Die ene dag krijg ik nog wel deels betaald als ik ouderschapsverlof op neem, niet meer als ik terug in uren ga. Gelukkig heeft m'n vriend nu vast contract, dat neemt de druk weg dat ik voor de kost moet zorgen hier (de hypotheek staat op mijn naam namelijk). Kindje gaat straks 3 dagdelen per week naar de opvang, ene week de ochtenden en andere week de middagen. Voordeel dat mijn vriend ploegendiensten werkt! Valt mij qua kosten heel erg mee, wat ik tot nu toe heb kunnen berekenen tenminste. We hebben het allemaal al tot in detail door moeten geven bij de kinderopvang, hopelijk krijgen we de plek van onze keuze toegewezen.

Ik heb nog niets van Evelieveling gehoord. Gisteren gemaild dat ik me nu toch ernstige zorgen begon te maken. Op haar website zag ik hele nare reacties staan op haar laatste stukje, hopelijk heeft het daar niets mee te maken? Echt naar dit.

Adine, die tante klinkt ideaal! ik wil eigenlijk zo graag een 'werkster' maar het kost gewoon teveel. Ik haat schoonmaken en stel het altijd uit, met als gevolg dat het veel meer werk is als je het dan eindelijk doet. :(

7. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Oeh, morgen 15 weken! :) :)

Mensen op mijn werk beginnen het nu ook te zien, kun je nagaan hoe die buik groeit op dit moment. :)

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    heu kar,

ik heb ook even op haar site gespiekt maar ik vind dat echt NIET normaal dat er zo wordt geschreven! kan ik echt kwaad om worden. helaa skunnen we haar niet bereiken. ben benieuwd als je iets hoort.

ow ja, ik ben zo benieuwd naar je buikje! kun je geen foto in je album plaatsen?

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Kar, heb je geen telefoonnummer van haar? Of dat je weet in welke plaats ze woont? Ik wil je anders wel helpen zoeken naar info, zal er geen misbruik van maken (scout's honour), alleen om te helpen! Stuur me dan maar een PBtje met wat gegevens, ik ben héél handig met internet!

10. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, naar he?! Ik werd er helemaal koud van toen ik het las gisteren. Bah. Die persoon heeft nog haar (zijn) emailadres achtergelaten ook. Hoe dom ben je dan.

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik ben na het PBtje van Kar gaan zoeken naar Evelieveling, maar tot nu toe nog niets. Kar (of iemand anders) als je nog meer informatie hebt over haar (is ze getrouwd met haar Jerry, wat is zijn/haar achternaam, ANYTHING!) dan kan ik verder zoeken. Nu loop ik (en google etc) even vast...

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ok, even een update in de zoektocht naar Evelieveling...

Ik ben erachter gekomen (herinnerde me later dat ze het daar weleens over had) dat ze aan paardrijden deed, via via diverse sites gevonden en met een beetje geluk ook de manege waar ze bij zit. Morgen verder, misschien stuur ik die lui dan een mailtje.

Welterusten allemaal, meiden!

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Goed werk Lexi! Ik check nog even mijn mail, wie weet. Tot morgen!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    bij mij zei de vk dat ook.. kunnen ze het hartje niet horen.. dan mag ik steeds een echo...

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Lexi: je bent goed bezig!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    heb het ook net gelezen... pfff :evil: niet normaal toch zeg

17. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Je houd altijd zulke mensen die iets voor een ander willen verzieken. Sneu hoor voor Evelieveling. Zulke berichtjes kan je toch weg halen?

Lexi, je bent al ver op je speurtocht. Super hoor.

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal,
    ik baal als een stekker.
    Onze school bestaat dit jaar 90 jaar en in juni zou ik meedoen aan het musical. Nu heb ik de maker van het musical ingelicht, dat ik dan wel met een dikke buik op het podium stond. Hij vond het verder geen probleem, hij zou de tekst wel aanpassen op mijn situatie. Maar nou heeft die sukkel dus niet begrepen, dat ik mijn zwangerschap nog geheim wilde houden totdat ik volgende week de uitslag van de NP-meting heb. Met als gevolg dus, dat me al een aantal collega's gefeliciteerd hebben vandaag!
    Morgen ga ik het dan ook maar aan de schoolleiding vertellen voordat ze het via een ander te weten komen!
    Maar ik baal er wel van!

Groetjes, Melanie

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

:whistle: Heb een tijdelijke baan voor 3 maanden! :whistle:

Hebben we straks wat extra geld om spullen voor de kleine te kopen. Met een inkomen is de keuze wel erg beperkt.
    Heb ze alleen niet verteld dat ik zwanger was, want ik wilde niet om die reden afgewezen worden.

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik moet zo naar de gyni pfff
    waarom heb ik altijd zo de zenuwen.
    ben ineens angstig over de np-meting.

p.s mss heeft evelien op het moment even geen internet,kan ook.
    Mss vind ze het helemaal nie leuk als er gezocht word naar haar.
    Die berichtjes op haar website beetje raar ja, miss een ex die jalours is of zijn ex je weet maar nooit.

Share This Page