Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Wahahahaha! Geweldig!
    Ik voelde me niet zo lekker vandaag(diarree, lage bloeddruk. last van m'n spastische darm) maar ben nu weer helemaal opgevrolijkt!
    Wat mij betreft mag je dit soort verhalen blijven "off-topicen"!

2. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Haha, ja kan ik ook wel waarderen. In mijn werk is er helaas maar weinig humor, dus dat mis ik soms wel een beetje!
    Het zou niet mijn werk zijn met die webcam, maar ja, er is zoveel vraag naar dat het logisch is dat er ook mensen zijn die dat werk doen. En weleens leuk om te horen hoe het in de praktijk is (op Kelly na die erop vertelt op tv: dat hoef ik dan weer niet te horen!).

Wanneer gaan jullie beginnen met de kinderkamer?

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hihihi het is wel een soort van spannend ja, zulk soort werk. Dan voel ik me echt een saaie doos.. Wat vindt Jerry er van eigenlijk?

Wij (of liever, Alex) gaan over een weekje echt beginnen met de babykamer. Of tenminste, de zolder. Die moet af voor de spullen uit de babykamer kunnen. Ik moet nog het ledikantje schilderen en ik wil 1 muur een kleurtje geven.

Kun je behangen over behang heen? Dat wordt niet mooi, of wel?

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Poehee wat hebben jullie weer veel volgetypt in de tijd dat ik in bed lag (van gister 9 uur) tot na mijn werk (vandaag 3 uur thuis)... Ik heb een hoop bij te lezen gehad!

Ik ga morgen met school een dagje naar Canterbury dus ik ga zo maar even vantevoren slapen! Maar eerst even mijn verplichte stukje fruit (sinaasappel) eten.

Evelieveling, eigenlijk is dat best leuk werk, vooral als je het zo vertelt van dat strijken!

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hahaha evelien.
    ik heb het vroeger ook gedaan totdat mijn dochter werd geboren(babygehuil hangen ze gelijk op)
    samen met vriendinnen we hadden de grootste lol altijd.
    Sommige mensen staan er te snel met een slecht oordeel tegen over,
    maar het verdiende steengoed!
    Voor het zelfde geld werk ik me nu uit de naad en nog meer uren ook.
    als ik geen kids had gehad zou ik het nog steeds doen hoor!

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik denk dat ik het niet zou durven hoor... Ben best heel dapper verder, maar ik kan niet faken. Op zich wel goed voor je relatie want alles is echt, maar mensen moeten mij dus niet op het toneel, of in dit geval achter de telefoon, zetten want dan sla ik helemaal dicht. Ik doe het dus echt of ik doe het niet, zeg ik altijd...

7. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik durfde het ook nooit hoor lexi maar vriendinnen hebben zelfs zo`n bedrijfje en voor de gein,we waren beetje melig, toen kreeg ik de smaak wel te pakken.
    Mijn man moest ook vaak lachen soms vond ie het niet meer leuk, als je het heel lang doet word je steeds beter en lijkt het idd echt.
    Je bent meer een actrice en dat moet je echt kunnen.

hihihi dit gaat niet meer echt over zw. of baby`s he lol

8. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    M'm man is meer bezig met de kinderkamer dan ik, maar ja, nu is de opruimingstijd, dus op zich is het wel handig om nu te kopen.

Ik moet wel zeggen dat ik het allemaal een beetje saai vind. Volgens mij kan ik maar het beste de goedkoopste kamer nemen en er dan met accesoires iets leuks van maken. Daar vraag ik dan wel hulp bij, want zo crea ben ik niet!

Ik heb al wel een sterilisator gekocht en hydrofiel luiers, in de aanbieding en ik wilde eigenlijk ook wel weten wat het nou waren, die hydrofiel luiers!

pff wat een wetenschap, die babyspullen!

9. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ben blij dat jullie niet gelijk oordelen.

Babykamer... morgen gaat jerry een aantal babyspulletjes ophalen die we hebben gekregen. Ledikantje, kast en een hoop kleertjes.

Ik heb deze week de gaten in de muur gevuld, dit moet nog worden geschuurd. Daarna gaan we behangen. Gewoon steriel wit... op 1 muur komt een muurschildering en anders wordt het te druk.

Op de grond komt laminaat, niet met een kleurtje zoals Jerry eerst wilde. Dan nog een goed verduisterings rolgordijn, ik wil dat het goed donker kan worden in dat kamertje. Er komen ook overgordijnen om het meer aan te kleden, maar voor het echt donker maken is dus dat rolgordijn.

20 februari komt mijn moeder behangen, voor we 's avonds de 20 weken echo hebben, dan gaat ze mee.

10. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Het ligt heel erg aan het behang! Bij goede kwaliteit kun je er heel goed overheen verven, bij vezelbehang heb je zelf niet veel andere keuze, want dat krijg je er zowat niet af.
    Bij al een beetje loszittend behang moet je het niet doen, dan moet je het er echt aftrekken, en goed uitkijken dat je met de afsteker de ondergrond niet beschadigd.
    Helaas heb ik met van allerlei soorten behang gewerkt, ben nl. sinds mijn 18e 14 keer verhuisd. (ben nu 34...)

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Mmm... heb net mijn buik gefotografeerd maar je ziet het op de foto veel minder als in het echt! Ik zal hem er toch in zetten maar echt dames, in real life is hij dikker en mooier...Ik draag hier ook nog eens een positiebroek, misschien dat die het wat 'afplat'?

12. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    mm, kar, ik zie 'm niet? ligt het aan mij?

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    nee momentje, hij was te groot, moet er nog even aan sleutelen...!

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    YES gelukt! Ben benieuwd naar jullie mening! :)

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik vind het een mooi beginnetje, Karlijn! Lekker gaan showen...

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, ik ben er ook trots op. Had eigenlijk ook een foto van buik voor de zwangerschap moeten maken, bedenk ik me nu... Het verschil is er namelijk echt wel! :)

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    trouwens ook een mooie broek.. zit de band laag? voor onder de buik

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Mooi buikkie. Is zeker wel al te zien. Buikkie om trots op te zijn!

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, hij zit laag. Gewoon van H&M, 40 euro. Zit heerlijk!

Ik ga nu uit eten met mijn vriend om zijn vaste contract te vieren! Tot morgen!

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Eet ze Kar... en tot morgen!

Deel Deze Pagina