Haha van die robuuste kraamhulpen met dat soort robuuste namen zullen ze hier in Zeeland ook wel hebben denk ik! Ik heb zo een verloskundige die Wivina heet, geweldig toch? Ik zal mijn formulieren ook eens gaan invullen zo, bedankt dat je me eraan helpt herinneren. En fijn om te weten hoe dat zit met al die uren! Hoewel ik zo extreem goed verzekerd ben dat ik geloof ik voor alles wat ik wil wel de rekening door kan sturen, dus laat maar komen die kraamzorg!
wij zijn vandaag naar Kids Factory geweest...echt een kei dure en normaal super gave winkel, maar dit was dus de eerste keer dat we een babywinkel uitgelopen zijn, ZONDER iets gekocht te hebben... ze zijn hip en trendy, maar een commode van fluweel gaat toch iets te ver..zeker als je dan ziet dat dat ding bijna 2000,00 kost... en dan heb je nog geen bedje of kast... pffff
Meiden, waarom ben ik zo ENORM moe? Ik heb goed geslapen vannacht, een ochtendje in de stad doorgebracht en kroketten met friet gegeten. Maar de rest van de middag heb ik alleen maar op de bank kunnen doorbrengen, WAARDELOOS!
Wij hebben vandaag een kinderwagen gekocht. We hebben gekozen voor de Quinny Buzz kleur juice (zie foto's album) Ik vind em ontzettend stoer en zeer makkelijk in gebruik! Groetjes Mona
Nou Mona, das een hele mooie kinderwagen! En ook de kleur is super mooi! Zelf hebben wij ook al een kinderwagen boven staan en ik kan niet wachten om er mee te gaan rijden...... Groetjes Miep
Ik had net even een identiteitscrisis... Zat ineens te denken: wat is daar nou leuk aan, kinderen krijgen? Ze bleren de eerste tijd alleen maar, en alles aan je relatie verandert, en het kost hopen met geld en het kunnen zomaar stomme schreeuwkinderen worden, en je raakt er uitgedijd van en dik enzo... Waar ben ik nou helemaal mee bezig, dacht ik ineens? Wat moet ik daar nou ineens mee? Ik wil dit toch gewoon? Wil dit toch al ruim een jaar? Waarom denk ik dan ineens dit soort dingen? Ga straks maar even mijn vriend smsen, die is ook nog eens de deur uit, ben helemaal alleen met de kat
Mona, zeker een mooie wagen met lekkere kleurtjes. Ik heb me ook al aan gemeld bij Unive en dan neemt de kraamzorg zelf contact met mij op. We is de kraamzorg veranderd, ze doen niet meer veel in het huishouden en volgens mij zorgen ze ook niet voor de andere kinderen, alleen voor de moeder en het kind. Dat vind ik wel een nadeel want nu moet ik even goed iets regelen voor Pepijn. Hebben jullie je al op gegeven voor zwangerschapsgym of yoga? Ik mag maandag weer naar de verloskundige, heb er wel zin in. Mijn schoonzusje gaat mee, gezellig! En vanaf maandag meld mijn baas mij aan bij de arboarts, eindelijk.
Ow wat raar, hier stond specifiek in de brochure dat ze dat hier in de kraamverzorging wél doen, voor de andere kinderen en het huishouden zorgen...
WIJ OOK! Alleen hebben we de Dreami in Strawberry genomen, dus effen rood. Wat een mooi ding he?! Ben er ook super blij mee!
Dat hoort er allemaal bij, ik heb die gedachten ook al een paar keer gehad hoor. Het is nu nog wat onwerkelijk maar echt, ik weet zeker dat je dit wilt! Ga maar lekker vroeg slapen straks. Morgen is het weer anders. Niet zo streng voor jezelf zijn.
De bekende onzekerheid. Heeft volgens mij iedereen weleens last van. Probeer een beetje afleiding te zoeken. Dit gevoel gaat echt wel over.
Bedankt voor jullie reacties, meiden, het gaat me inderdaad intussen al veel beter. Mijn vriend smste terug dat alles goed zou komen, en net toen ik mijn nachtelijke plaspauze ging houden kwam hij thuis, dus heeft me nog even een aai over mijn bol gegeven. Ook zei hij dat als ik niet weer in het 'hoi-hoi-hoi' stadium zou terugkeren hij het kind alsnog Stefanie zou noemen (een naam waar ik een hekel aan heb), dus toen snapte ik het weer een beetje, haha. Tja het zal inderdaad de onzekerheid wel zijn, zo van dit moment: je ziet er nog weinig van en voelt nog minder, daarbij voel je je alleen maar dik (ik dan). En de buren hebben een blerend pleegkind over de vloer in de weekenden, dat wil ook niet helpen natuurlijk. Hopen maar dat die van ons straks lekker terug kan bleren!
Wij hebben et ter plekke besloten! Er stond een hele rij met verschillende kleuren en ik was op slag verliefd op deze. Gek ik had altijd gedacht dat ik een zwarte wagen zou nemen Tis tóch heel wat anders geworden @ Kar : Wat leuk dat je dezelfde hebt ! Wij hebben alles in dezelfde kleurstelling inclusief de maxi cosie! (erg hé? )
Buurkinderen zijn altijd de ergste kinderen. (tenminste, de onze dan he)Die van jouw is straks een engeltje. Let maar op.
Even een vraagje: hoe is et met jullie buik, groeit ie al iets? Hier nog niets Nou ja 's avonds iets boller, maar overdag nog niets,pas al mn broeken nog! Hebben jullie dit ook? Mona
Goedemorgen! Mona: het is inderdaad gewoon een superkleur, dus waarom niet! Wij twijfelen nog over de maxi-cosi, misschien wordt die wel heel anders qua kleur. Ik ben er heel blij mee, maar ook blij dat ik hem nog niet thuis heb: geen plek . Mijn buikje groeit al wel iets (zie album), gelukkig! Broeken zitten niet lekker meer, heb heerlijk een positiebroek aan de afgelopen dagen. Moet nodig een paar erbij hebben. Maar het is heel normaal als je nog niet echt een buik hebt hoor. De groeispurt is nu pas aan het inzetten. Als je bedenkt dat die baby 50 cm lang moet worden...!
Meeste broeken passen nog, maar 's avonds zitten ze niet meer zo lekker dus dan doe ik de knoop los. Haha thuis is dat toch niet erg. Ik wacht nog steeds (vol ongeduld) tot mijn buik wat 'nuttigs' gaat doen, en ik er niet meer zo uitzie als een vette blob maar meer als een duidelijk zwangere vrouw... Zelfde geldt voor mijn borsten, die doen ook nog weinig...
Lexi, kijk naar mij, ik had dat een weekje geleden ook nog en sinds afgelopen week is hij gaan groeien! Nu voel ik me 'gewoon' zwanger en niet dik meer hoor! Ik weet precies hoe je je voelt maar echt, het komt goed!