Je hebt trouwens ook kans dat als anderen je buik nu zouden zien, zij het wel zouden zien hoor. Mijn vriend zag het ook veel eerder dan ik zelf. Zeker als je al niet blij met jezelf bent, kijk je echt anders naar jezelf. Alles lijkt dan vet en dik terwijl het een andere oorzaak kan hebben. Bij mij is het nu zo dat de rolletjes verdwijnen, het wordt meer 1 rol .
Owww dus gewoon even geduld hebben? Want jij bent volgens mij ook een weekje verder dan ik. Ga ik me dan ook eindelijk eens wat minder moe voelen? En gaan mijn boobs dan ook eens meedoen? Die zijn zoooo saai momenteel
Hahahaha... Ja, nog een weekje denk ik. En de moeheid is bij mij ook voor een groot deel weg ja. 's Avonds vaak nog een hazenslaapje op de bank, na het eten (kwartiertje ofzo) en dan makkelijk tot 12 uur door kunnen gaan hoor! Qua boobs... bij mij gebeurt er ook weinig spannends en toen ik laatst bij Livera was zeiden ze dat ze eigenlijk voornamelijk de eerste 3 maanden groeien . Dus wie weet op het eind, als de melkproductie op gang komt, maar verder helaas niet die mooie volle cup waar ik op had gehoopt.. .
Ik moet zeggen dat het volgens mij deze week echt aan het inhalen is. Mijn buik voelt ook zwaar. Zijn er meer die dat hebben of ben ik de enige? De verloskundige voelde dat mijn baarmoeder al halverwege mijn navel zat. Best hoog dus (voor toen 13 weken). Ik denk dat dat ook de reden is dat ik redelijk wat gewone broeken nog aan kan. Lang leven de heupmodellen! Die vallen lekker onder de buik en kunnen dus nog wel even mee! Zometeen op mijn neefje passen (anderhalf) en daarna nog anderhalf uur trainen. Ik hoop dat ik redelijk normaal mee kan doen, anders voel ik me echt zo'n zwangere walvis hahaha! Hé meiden, goed weekend!
Ja, hier precies hetzelfde gevoel! Het is ook harder. Ben benieuwd waar mijn baarmoeder nu zit, morgen VK! Hartje luisteren.... spannend hoor!
Hoi kar! Wij laten em leveren in mei, dat kon bij die babywinkel en dan gaat de garantie ook pas in, dus das wel handig!
Nou ik moet gewoon nog even geduld hebben lees ik al. Et zwaarder aan voelen van de buik ervaar ik vooral 's nachts als ik er even uit ga om te plassen. En ik draag ook veel 'lagere" broeken, dus wellicht is dat de reden dat ik ze allemaal nog pas M'n borsten zijn trouwens wel voller, ik draag al 2 weken zwangerschap bh's. Dat heb ik dan weer wel Dat had voor mij overigens niet gehoeven, want ik had al C-cup Mona
Ja, wij ook, in mei! We hoeven ook pas dan te betalen. En mochten er in de tussentijd acties op komen, krijgen wij die ook. Ik ben er super blij mee. Kan niet wachten tot de baby er in ligt/zit.
Ja, dat zijn mijn ogen... Toen ik een mini-makeover had gehad. Draag nooit make-up en toen opeens heel veel. Wel erg mooi toen. Nooit meer kunnen namaken helaas... Ik ga mijn vriend wakker maken, ik heb honger. Lekker pistoletje hawaii maken, mmmm
Ja wij betalen em dan ook pas. Wij krijgen em wel voor de speciale aktieprijs die nu geldt. (599,-) dus dat rekenen we dan in mei ook af. jaja onze beeb ligt er strax stoer bij. Eetse Mona
Is dat inclusief maxi-cosi? Dat is wel een goeie prijs. Ook bij baby-care misschien? (zag 't op de plaatjes staan)
Ik heb al wel zo'n zwangerschapsbh, maar ik vind m zo raar zitten bij mijn tepels. Ik ben gewend om t-shirtbh's te dragen (valt er ook niets op als ik het koud krijg voor de klas hihi).
hoi meiden Mona: mooie wagen hoor, je bent straks super hip met die kleine...... Lexi: die dipjes horen er echt bij, hihi..... Wij hebben nog geen wagen, gaan begin februari eentje kopen. Mijn buikje begint heel langzaam, maar vooral 's avonds, als het lekker vol zit, haha.... Ik heb me aangemeld voor zwangerschapsyoga en begint 28 febr. ... Hoe is het met kimmie? Ik ga nu naar het voetbal kijken, mijn dames moeten inhaal spelen en het zonnetje schijnt hier heerlijk... Vanmiddag gaan we naar de film, kan ik me eens lekker te buiten gaan aan de popcorn, mmmmm twinny
Ow nog even een ander vraagje, misschien weet iemand dat? Ik moet voor de kraamverzorging een formulier invullen, maar daar staat bij ziekenhuisbevalling of ik een medische indicatie heb. Nou vraag ik me af of rhesus negatief zijn ook een medische indicatie is? Ik zou zelf denken van wel maar ja, wat weet ik? Ik heb een ander vak geleerd
hey meiden, twinny het was weer thelepathie! hahaha ben ff niet geweest want ik ben ziek! haat het om ziek te zijn. denk de griep. kan niet praten heb zo'n keel en oorpijn. bah. naja is ook lang geleden dat ik ziek was. ik heb niet alles bijgelezen dat doe ik als ik weer beter ben. was eigenlijk benieuwd naar evelieveling en zanoni... evelieveling wat goed dat je weer terug bent meid! en ik vind het heel stoer dat je gewoon openlijk praat over wat voor werk je doet. wat kan jou het schelen wat andere mensen er van denken. ik zag dat er ook al wat meiden een kinderwagen hebben gekocht.... ik wil er ook 1! hahaha morgen ga ik naar de therapaut/fysio voor mijn rug. eindelijk! hoop dat die pijn dan wat minder wordt. kan aan mijn bekken liggen, ach ja we horen het morgen wel. hoorde net dat mijn zwangere vriendinnetje (29 weken) is opgenomen in het ziekenhuis. ze ligt nu aan de ECG. ze heeft al een tijdje last van buikpijn en nu was ze ook erg aan het zweten etc. dus hoop dat er niks aan de hand is met de baby of haar.... dikke x meiden en alvast welterusten ik ga nu slapen en ff uitzieken
Hoi Meiden, Ben ik weer, heb net op de hele vroege ochtend alles bijgelezen. heb helaas een druk weekend achter de rug en aangezien ik nog steeds extreem moe ben viel het me heel zwaar om op te staan vanochtend Vrijdag was ik naar de vk geweest. Helaas heb ik daar wat minder leuke berichten gehoord. Nee niet schrikken met de baby is alles goed. Omdat ik met veel overgewicht zit moet ik verplicht in het ziekenhuis bevallen. Niet omdat het problemen kan geven voor mij of de baby maar omdat als ik bij een thuisbevalling heel veel bloed zou verliezen ik met moeite naar het ziekenhuis zou kunnen worden vervoerd ?!? We wonen op een flat met lift, die groot genoeg is voor een brancard, dus ik zie het probleem niet zo. En aangezien ik me, mits alles goed zou zijn met de baby, helemaal op een thuisbevalling had ingesteld viel dit dus heel erg koud op mijn dak. Ik heb dan ook de hele ochtend lopen janken en dat begon natuurlijk al bij de vk zelf. Ik had nu een andere vk als dat ik de eerste keer had. Deze vk kon de baby goed voelen en kreeg ik dus ook geen echo Wel heeft ze het hartje laten horen, maar ja die hadden we thuis al gehoord. Het blijft wel bijzonder hoor om het te horen. We zijn nu dus vrijdag ook niet meer weggeweest om te winkelen... had ik helemaal geen zin meer in. 's Avonds zijn we wel naar Bastiaan Ragas geweest en we zaten op de 2de rij. Dat was echt helemaal gaaf! Die man heeft zo'n mooie stem! Ik had trouwens ook de uitslag gekregen van mijn eigen bloedonderzoek en mijn bloedgroep was goed (A pos) en ook hadden ze geprikt op suiker en ook die uitslag was helemaal goed! Moet morgen ook nog verplicht naar het ziekenhuis naar de gynecoloog (hmm mijn nederlands is ook niet meer wat het geweest was) want de vk wou toch wel dat ook hij/zij mij even deed onderzoeken.... Heb ook een afspraak gemaakt voor de 20 weken screenings echo en die is op 15 februari. en vrijdag 23 feb. moet ik weer terug komen bij de vk... Dan zijn we al weer over de helft heen... ohh wat gaat dit toch snel... Ik zie dat het alweer bijna tijd is om naar me werk te gaan, dus ik mag wel eens gaan opschieten (heb nog niets gedaan) Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het toch even kwijt... Iedereen een hele fijne dag vandaag. Zanoni
Zo, jij bent er vroeg bij Zanoni! Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, en het voelt ook een beetje als discriminatie vind ik. Had er al over gelezen op sommige topics hier op het forum. Zeker als je een lift hebt, snap ik het echt niet. Maar goed, hun wil is wet.. Fijn dat het wel met je baby goed is! En 15 februari is ook al snel! Ik ga om 15:00 weer naar de VK, en dan ook een afspraak maken voor de 20-weken echo. Begon me gisteren opeens af te vragen of het kindje toch nog wel leeft...! Echt stom, dat komt alleen omdat de afspraak met de VK dichterbij komt. Ik 'weet' gewoon dat het goed zit. Ik heb eigenlijk ook het idee dat ik hem/haar wel voel, maar kan niet precies zeggen wanneer... Zal het me wel verbeelden. Mijn darmen waren gisteren nogal van slag. Kim: beterschap en hopelijk krijg je wat verlichting bij de fysio!
goede morgen meiden Kim: fijn weer ff wat van je te horen......heel veel beterschap meid, weet waar je het over hebt, ben inmiddels al 3x ziek geweest! Zanoni: kan me voorstellen dat dat ff koud op je dak viel. Balen meid...... Ben al op mijn werk. Ff ochtendje werken en dan naar de fysio voor me nek. Ik heb de bovenste 2 wervels vastzitten, heerlijk! Gister was een gave film (Eragon) en de popcorn was heerlijk. Voel me uitstekend, al zegt iedereen dat ik bleek zie! Het wordt gewoon tijd voor de zomer, haha! Twinny