ik ben ook wel benieuwd wat voor kleur haar ons kindje gaat krijgen... Vriend is donkerblond, ik donkerbruin met rode gloed... en mijn beide opa's hadden rood haar.... Maar maakt me niks uit... alles is goed... Rood haar wordt een uitzondering, ik vind het wel mooi. denk trouwens, om daar op terug te komen, dat ik een meisje krijg. Hoop dat we het kunnen zien over een maand of 2, bij de 20 weken echo...
Marloes ik heb je een PBtje gestuurd. Ik ben weer terug van de gyn. Hij heeft als advies gegeven aan de VK of onder behandeling van de gyn komen vanaf nu of bij de VK blijven en dan poliklinisch bevallen onder haar begeleiding maar dan alsnog vaak bij de gyn komen om groei echo's te maken. Ik bel de VK morgen maar op met de vraag wat zij willen zodat ik ook weet waar ik aan toe ben. En ik heb geen zin om daarmee tot de volgende afspraak te wachten (over 6 weken)
Ik denk dat Lexi en Marloes allebei een jongen krijgen, Evelieveling een meisje en jij ook een jongen. Groetjes, Melanie
Ik denk dat Lexi en Marloes allebei een jongen krijgen, Evelieveling en Kar76 een meisje en jij ook een jongen. Groetjes, Melanie
Ik denk dat Lexi en Marloes allebei een jongen krijgen, Evelieveling en Kar76 een meisje en jij ook een jongen. Groetjes, Melanie
Marloes ik heb je een PBtje gestuurd. Ik ben weer terug van de gyn. Hij heeft als advies gegeven aan de VK of onder behandeling van de gyn komen vanaf nu of bij de VK blijven en dan poliklinisch bevallen onder haar begeleiding maar dan alsnog vaak bij de gyn komen om groei echo's te maken. Ik bel de VK morgen maar op met de vraag wat zij willen zodat ik ook weet waar ik aan toe ben. En ik heb geen zin om daarmee tot de volgende afspraak te wachten (over 6 weken)
Geen idee wat er nu gebeurt is, maar nou staat mijn berichtje er 3 x in..... Oh ja, was ik nog vergeten te zeggen: Gister weer een typisch geval van zwangerschapsdementie, ga dus naar bed, nog ff tv kijken, kom ik opeens erachter, dat ik mijn lenzen er nog in heb.....Bahhhh, moest ik weer mijn warme nest uit! Groetjes, Mel
Zo ben eindelijk weer thuis... Wat een K** dag vandaag zeg! Gezeur met de garage over mijn auto en de verzekering... Ik heb het gevoel dat ik de hele dag aan de telefoon heb gehangen. En zo ontzettend vrouw-onvriendelijk als die lui zijn daar. Toen kreeg ik m'n moeder aan de telefoon en moest ik natuurlijk huilen, net toen mijn baas in de kamer stond! Nou ja, ik gooi het maar op de zwangerschap. Ik twijfel weer of ik een meisje of jongen krijg.. Mensen vinden me te 'mooi' voor een meisje. Dus wie weet...! Nog 4 weken wachten.
Zo daar ben ik snel ook even, voordat ik ga koken. Heb gepraat op school en hebben compromis gemaakt dat ik wel naar de open dag kom, alleen op zaterdag dan niet ook op vrijdagavond, en dat ik dan geen proeflesjes geef maar alleen maar info geef en 'ledenwerf'. Is me een pak van mijn hart en stuk minder stress. Verder in gesprek kwam naar voren dat ik er altijd zo negatief uitzag, heb daar eens hard over nagedacht en het kan best zijn dat ze daar gelijk in had. Ze vroeg of ik mijn baan eigenlijk wel leuk vond. Maar dat is wel zo, ik ben alleen niet zo goed met vmbo-klassen en dat straal ik misschien wel uit ja. Maar ik ga mijn best doen om er niet meer zo chagrijnig uit te zien, wie weet mag ik dan wel gewoon blijven volgend jaar en lekker havo lesgeven dan... Oh en ik denk dus juist dat ik een meisje krijg, dat denken de meeste vriendinnen van mijn forum (over een geheel ander onderwerp) ook, die hebben daar al een poll over geopend om daarover te stemmen
oh Lexi fijn om te lezen. Jammer hoor dat je vmbo niet zo leuk vindt, anders hadden we onze baan kunnen delen na de zwangerschap.. Onze open dag verloopt bij onze sectie Engels en Duits erg rustig. Mensen komen graag bij ons, want bij ons is er ETEN..hihi Allerlei Duitse en Engelse dingetjes... lekker Ik denk trouwens ook dat ik een meisje krijg... zou me echt verrassen als er over 8 weken een jongen te zien is op de echo...
Wij denken hier ook dat het een meisje wordt, we hebben het dan ook vaak over onze kleine meid... Dus ook voor ons zou het heel raar zijn als het een jongetje blijkt te zijn.
hoihoi, hier alles goed morgen voor controle naar vk. ben benieuwd. ik denk dat wij jongen krijgen. zegt mijn gevoel. enne we zullen zien. had het met dochter goed. gelukkig gaat het met jullie ook goed. mooie echo weer weet zo niet van wie, maar ziet er goed uit. super. iedereen fijne avond. enne die buik wordt nu lastig verstoppen. vrijdag op het werk vertellen pff wordt steeds moelijker te zwijgen zeker nu ik er met mijn zwangere collega wel zachtjes over praat. grrr
Fijn Lexi, dat je het een en ander hebt uitgepraat! Ik kreeg ook vaak te horen dat ik negatief overkom, maar ik zit dan gewoon hard na te denken . Heb blijkbaar zo'n gezicht ofzo?! VMBO lijkt me trouwens ontzettend zwaar, ik heb echt respect voor alle leraressen hier op het forum hoor.
Spannend Tomenjerry! Heb het trouwens nog niet gezegd tegen je, maar wat een snoepie is je dochter! Lijkt op jullie allebei, wat ik zo van de foto's kon opmaken.
ze lijkt sprekend op mijn zus, de 2e moet dus eigenlijk op schoonfam lijken trekt het weer recht. haha en een snoepie als ze slaapt nee hoor heel makkelijk en lief meisje.
Hahaha ja vmbo is vast ook keigaaf (wij zeggen wat anders hier in Zeeland ) maar ik ben daar niet voor opgeleid en kan dus niet zo goed omgaan met die gabbers. Ik denk te moeilijk voor ze denk ik. Ik heb deze baan als complete baan van iemand overgenomen en het was kiezen tussen volledige baan met helft vmbo-uren en helft onderbouw of niets, terwijl ik een eerstegraads opleiding heb en daar wel graag (weer) zou willen werken. Maar wie weet volgend jaar...?
Overigens: wat het ook gaat worden, jongen of meisje, het gaat er een worden met licht haar (ik ben blond, mijn vriend donkerblond) en lichte ogen (ik blauwe en vriend blauw-grijze). Een echte kaaskop zou ik zo zeggen, toch?