@lexi Geef die vmboleerlingen maar aan mij, mag jij mijn kakkers uit atheneum en gymnasium hebben! Toen ik 6 jaar geleden op Het Amsterdams Lyceum begon hadden we nog vwo, havo en Vmbo-t, nu alleen nog maar vwo. Ben daar helemaal niet blij mee! Al die arrogante rijke lui kinderen uit de grachtengordel en als het ff kan ook nog van een of ander BN-er, bah! En dat terwijl ikzelf vwo gedaan heb..... Hoop dat ik vroeger niet ook zo was Maar goed, er zitten ook wel een paar leuke bij, hoor....En toch, als ik de keuze had... En bovenbouw vind ik trouwens vreselijk! Althans, op dit moment is het bij ons nog oude tweede fase, met alleen maar tekstverklaring. Wordt er echt ziek van! Maar volgend jaar is het geen deelvak meer, dus hopelijk wordt het dan leuk. Op welke school werk jij trouwens? Mijn man heeft op het Sint-Willibrord gezeten en onze condirectrice op het Goese Lyceum. Mijn man komt namelijk uit 's-Heerenhoek. Groetjes, Melanie
Ik heb donkerbruin haar en groen ogen, mijn man heeft donkerblond haar en groengrijze ogen. Maura had bij haar genoorte zwart haar en nu lichtbruin. Myron donkerbruin en dat bleef zo, en hij heeft bruine ogen (van mijn moeder). Meallán is van geboorte af aan blond, van waterstof tot inmiddels lichtblond. Iedereen vroeg ook of hij wel van mijn man was, haha. Dus ik heb 3 totaal verschillende kinderen, en toch van dezelfde man. Mis eigenlijk alleen nog rood haar........Het zal toch niet, he? Groetjes, Melanie
ff een lijst, over een paar weken kunnen we zien bij wie de 'moederinstinct' goed werkt. Meisje Peeetje Marloes Lexi Miep Zanoni Melanie Jongen Tomenjerry
Kakkers? Ik heb ook op het vwo gezeten en ben absoluut geen kakker hoor! (Sorry, voel me een ietsie pietsie beledigd...) Mij maakt het niet uit waar ik lesgeef op zich, als ik maar datgene doe waar ik goed in ben. Ik ben erg van de theorieën en gekke feitjes, dan moet je dus gewoon niet bij vmbo-leerlingen wezen. Die willen gewoon aan de slag en niet leuteren. Ik geef het liefst les in 3e klas havo/vwo, dus op zich ook niet echt bovenbouw, maar zou er wel wat bij willen doen. Ach en volgend jaar... Ik denk er nog niet echt aan. Hoe ik me ook op dit moment voel kan het werk me allemaal gestolen worden en zou ik het niet eens vreemd of erg vinden als ze me straks níét aannemen... Zal mijn attitude maar een beetje bijschaven in de komende tijd...
@Lexi nou, Sorry hoor, 't was niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Zoals ik al zei, ik heb ook vwo gedaan en er zitten er heus tussen die wel leuk zijn. Maar in dat stadsdeel en dus op deze school komt tegenwoordig (sinds dat het een vwo-school is) een bepaald slag mensen dat nogal een hoge pet van zichzelf opheeft. Groetjes, Melanie
al die juffen hier ook... ik heb nooit anders gedaan dan vmbo lwoo. Alleen tijdens stages niet, maar ja, dat stelt ook niet veel voor. Maar je hebt wel gelijk hoor Lexi, als je veel om je vak geeft, dan moet je daar wezen. Ik heb meer met m'n leerlingen en hun problemen en Duits is bijzaak, leuk als ze iets oppikken...
Tja, wat die kleding betreft, ik heb zelf alleen maar stretchbroeken dus die gaan waarschijnlijk ook wat langer mee... Als ik merk dat ik bijna nergens meer in kan dan ga ik alsnog! Loltsje, haha wat leuk dat gokken! Een meisje denk je dus, grappig dat zegt mijn vriend nl ook steeds. Ik heb zelf helemaal geen voorgevoel. Dus als ik iets over julllie moet zeggen is het echt een gok in het wildeweg! Maar ik ben benieuwd of je gelijk hebt! Ik ga me ook niet bij het lijstje zetten, of het moet vaderinstinct zijn, haha! Maar wij willen het dus niet weten. We willen ons graag laten verrassen bij de bevalling. (zeg ik nu...) Hé Peetje, wat gaaf het hartje! Ik ben vandaag op controle geweest bij de ha, en ze heeft ook geprobeerd het hartje te zoeken. Ik kon het niet horen, maar zij zegt het wel gehoord te hebben, tussen het van mij in. Dus ik zei ook, nou als jij het hebt gehoord dan geloof ik je wel, dat het goed is. Ik ga me er ook geen zorgen over maken! We hebben het bij de echo wel al gehoord, luid en duidelijk, het is erg bijzonder! Verder is mijn bloeddruk gecontroleerd, 120/70 netjes toch... Over 4 weekjes weer terug, hopelijk is het hartje dan wel al iets duidelijker...
hey vissie.. ik hoor t ook vaak tussen mijn eigen hartslag in hoor, maar even draaien en hoesten(dan beweeg ie weer ff) dan heb ik hem/haar goed weer. dat je geen voorgevoel heb is miss alleen maar leuker, ik kan alleen maar aan een meisje denk joh, ik droom er ook over en ik kijk weer naar roze kleertjes, dat ik ik perflex zou zijn als het een knul zou zijn hihihi maar net zo welkom hoor jongen. koningsgezin dan he, voor mijn man en opa`s vind ik een jongen heel leuk maar mijn man denkt zelf ook een meid. @hebben we hier nou zoveel juffen zitten? ik werk zelf in een zh en de rest? nou ik moet even rennen,school en hup werken. fijne dag.... groetjes
Goedemorgen! Hahaha, zo grappig dat gespeculeer over meisje/jongen... Mijn vriend is echt overtuigd dat we een jongen krijgen, en hij heeft het erover gehad met zijn collega's en die weten het ook allemaal zeker (!). Dus ik vroeg hoe weten zij dat nou?! Nou hij had mijn 'symptomen' besproken en toen hebben ze samen de conclusie getrokken dat het een jongen zou worden. Zo schattig vind ik dat. Mijn moeder denkt ook een jongen. Ikzelf... Ik zie het wel over 4 weken! En dan mag iedereen het ook horen. Ik heb het gevoel dat het al vrijdag is, terwijl we nog 3 dagen moeten werken . Beetje moe. 'Vroeger' zou ik dan koffie drinken, nu heb ik decafe. Toch anders. Veel juffen hier zeg! Ik ben dus promovendus. Ik doe onderzoek naar jaloezie en rivaliteit. Smeuïg onderwerp dus . Alleen als je er 3 jaar mee bezig bent, begint het ietwat saai te worden soms....
Mijn schoonouders denken dat het een meisje wordt en ook mijn moeder denkt dat. Nou eigenlijk weten ze het alledrie wel zeker. Hahaha.... Grappig dan dat jullie (de 2 gokjes die ik gelezen heb van jullie) denken dat het een jongen wordt. Mijn vriend hoopt op een meisje. Maar ik zeg altijd tegen hem, dat moet je niet zeggen want straks komt er een jongen uitrollen en dan ben je teleurgesteld.... Wij willen trouwens niet weten wat het wordt, ik laat me verrassen bij de geboorte. Ik ben geen schooljuf (zou ook niks voor mij zijn), ik werk in de verstandelijke gehandicaptenzorg. Ik ga zo met mijn vriendin te wandelen, hopelijk blijft het droog! Groetjes Miep
Wij hebben ook sterk et gevoel dat et een jochie is. Nergens op te baseren natuurlijk, maar is gewoon een gevoel Wij houden et tot et eind spannend, et lijkt mij juist heel leuk om et pas als et moment daar is te weten wat et is. Mona
Oh ja, heb gisteravond een stukje brood gesmeerd en heb daar salami (vleeswaren) opgedaan. En ineens dacht ik: huh, mag ik dat wel hebben? Is rood vlees toch.... Dus na 3 happen heb ik het weggegooid. Weten jullie hoe dit zit met vleeswaren-salami? Was wel een beetje bang aan de ene kant, maar aan de andere kant dacht ik stel dat ik het niet mag hebben dan is de kans vast heeeeel klein dat er iets gebeurd, toch? Help! Groetjes Miep
Mag je gewoon hebben Miep, het is volgens mij in ieder geval gedroogd, als het al niet gekookt is. Je hoeft alleen met rosbief op te passen, maar dat kun je ook zien (bloederig). Gewoon lekker opeten dus!
Hey ladies, Alles gaat wel goed hier, dacht ik... Ik 'kwakkel' nog wat door, ben doodmoe na een halve dag werken en 's avonds nog steeds hondsberoerd en regelmatig overgeven. Hoop toch dat dit niet de hele zwangerschap aanhoudt! Ik werk als directiesecretaresse op een school voor voortgezet onderwijs. Alle voordelen van het onderwijs (vakanties e.d.), maar niet de 'nadelen' van het lesgeven (huiswerk nakijken e.d.). Werk er 32 uur per week en heb het er wel aardig naar mijn zin. Na de bevalling wil ik 20 uur gaan werken... Wij denken hier allemaal dat we een meisje krijgen. Waarom? Geen idee, gewoon een gevoel. We zijn er nog niet uit of we ook willen weten wat het wordt. Ik denk dat ik dit pas bepaal op het moment dat ik voor de 20-weken screeningsecho ga! Als we het weten houden we het voor onszelf (maar misschien dat ik het hier wel kwijt kan?!). Nog 2 weken en dan gaan we (eindelijk) shoppen voor de kinderkamer en kinderwagen. Heb er nu gewoon al zin in.... Spreek jullie snel, Liefs Elma
Iedereen om mij heen zegt dat het een meid wordt maar zelf denk ik dat het een jongetje word. Meisje Peeetje Marloes Lexi Miep Zanoni Melanie Jongen Tomenjerry Sterrekind
Ik zal me nog ff aan het lijstje toevoegen... Meisje Peeetje Marloes Lexi Miep Zanoni Melanie Elma Jongen Tomenjerry Sterrekind
Ik weet bijna zeker dat het een meisje wordt gezien de tijd van mijn eisprong! En verder denkt iedereen in mijn omgeving het ook. ik val waarschijnlijk van de echotafel als ik een jongetje blijkt te hebben! Meisje Peeetje Marloes Lexi Miep Zanoni Melanie Elma Mesaana Jongen Tomenjerry Sterrekind
Ik zal mezelf ook toevoegen. Ben er van overtuigd dat t een jongen is. 20 februari dan weten we of t klopt. Meisje Peeetje Marloes Lexi Miep Zanoni Melanie Elma Mesaana Jongen Tomenjerry Sterrekind Sanny
Mesaana, hoe bedoel je i.v.m. de tijd van je eisprong? Ik durf me niet toe te voegen aan het lijstje... ik twijfel teveel eigenlijk.