Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Mijn vriend denkt een jongen, en ik denk vaak een meisje, maar soms toch ook een jongen. Dat gevoel is natuurlijk ook helemaal nergens op gebaseerd natuurlijk. Mijn schoonouders hebben al 5 kleinkinderen, allemaal jongens.... Zou voor hun dus wel leuk zijn als het een meisje is. Maar we hopen nergens op, zoals iemand al zei, dan kan het alleen maar tegenvallen. En wat het ook is, we zijn er dolgelukkig mee!

Maar goed, voor het lijstje dan maar toch gekozen voor een jongen (omdat ik tijdens de echo het gevoel had dat ik naar een jochie zat te kijken):

Meisje
    Peeetje
    Marloes
    Lexi
    Miep
    Zanoni
    Melanie
    Elma
    Mesaana

Jongen
    Tomenjerry
    Sterrekind
    Sanny
    Kieteltje

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ha meiden

LExi fijn dat je een goed gesprek op je werk hebt gehad.........

Ik werk bij de dierenambulance en geef mij maar gewoon dieren hoor, veel leuker dan mensen, haha..........

Verder heb ik geen flauw idee wat het gaat worden, voel niets speciaals, denk niets speciaals en droom niets speciaals!
    Dus:
    Meisje
    Peeetje
    Marloes
    Lexi
    Miep
    Zanoni
    Melanie
    Elma
    Mesaana

Jongen
    Tomenjerry
    Sterrekind
    Sanny
    Kieteltje

Géén flauw idee
    Twinny

Verder gaat hier alles naar wens. Ga dadelijk ff naar het fitnesscentrum en vanmiddag met een collega en zijn honden naar de dierenarts....... Voel me al veel energieker dan 2 wkn geleden, dat is wel prettig.....

grtjs
    Twinny

3. kieteltje

Haha, nu ik me op het lijstje bij Jongen zie staan, heb ik meteen spijt en krijg ik het gevoel dat het toch een meisje zal zijn.... ;) Twijfel twijfel. Ook zo zinloos verder, maar wel leuk om over te fantaseren!

Wij gaan het zeker vragen volgende maand. Zal zo eens een afspraak maken trouwens.

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Bedankt Kar76 dat je mij hebt gerustgesteld! Ik schrok echt even toen ik bedacht dat ik rood vlees op brood had. En als het nou lekker was geweest, was het nog anders dan had ik er nog van genoten tenminste, maar het smaakte me ook niet eens. Ik lust het anders (voordat ik zwanger was) wel, maar het stond me nu gewoon dubbel tegen, haha.... Vrouwen!
    Leuk he, om een gokje te wagen of je een meisje of een jongetje zal krijgen..... We gokken er maar op los, straks (nou ja, sommigen over een paar weken en anderen over een half jaar) blijkt vast dat er veel verkeerd hebben gegokt.
    Leuk Elma dat jullie binnenkort spullen gaan sjoppen voor de kleine!
    Ik kan niet wachten met kleertjes kopen.... heb nog niks aan kleren gekocht hoor, ben bang dat als ik 1 ding koop ik niet meer kan stoppen met kopen. Dus begin er nog niet aan.

Groetjes Miep

5. Sanny

Sanny Niet meer actief

Weet niet of t al besproken is(loop 200 pagina's achter) maar wie wil met de 20 weken echo weten wat t wordt en wie wil verrast worden?
    Wij willen t wel weten. Nog 1 maandje en dan weten we t, kan haast niet wachten!

6. kieteltje

Wij zijn ook allebei veel te nieuwsgierig... Is ook wel zo praktisch, want namen bedenken lijkt toch wel lastig, en dan kunnen we de helft van de namen sowieso schrappen ;)

7. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Meisje
    Peeetje
    Marloes
    Lexi
    Miep
    Zanoni
    Melanie
    Elma
    Mesaana

Jongen
    Tomenjerry
    Sterrekind
    Sanny
    Kieteltje

Géén flauw idee
    Twinny

een babytje ;)
    Evelieveling

Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik weet dat het een babietje wordt... welk geslacht... geen idee. Wij hebben het hier altijd over pinda en de ene keer is pinda een hij, de andere keer een zij.
    Ik wil het met de 20 weken echo wel graag weten, Jerry niet. Hij is ook bang dat ik het niet voor me kan houden als ik het weet... dus ik moet nog even stevig onderhandelen zodat ik het wel mag weten.

Wel grappig, ik zit Jerry er soms mee te pesten. Hij is zaterdag het ledikantje gaan halen, dus toen hij onderweg terug was toen vroeg ik of we een mooi bedje voor onze dochter hadden. Hij antwoorde toen 'ja, onze zoon zal er heerlijk in liggen' :p

8. Sanny

Sanny Niet meer actief

Hahaha wij gaan t wel gewoon bekend maken. Iedereen mag weten wat t wordt. Alleen de naam niet die houden we nog geheim.

9. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ow... over namen verzinnen... hoe ver zijn jullie al? En op welke manier doen jullie het?

Ik heb gisteren de goden verzocht! Ik zei gisteravond in bed heel trots dat ik al een week niet had overgegeven. Vanmorgen was dat het eerste wat ik deed. Ik werd gewoon wakker omdat ik moest overgeven!
    Maar goed... over het algemeen ben ik de meeste misselijkheid kwijt en ga ik me beter voelen.

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    mijn vriendinnetje wil het niet weten en ik wel. Denk niet dat we daar over kunnen onderhandelen, want ik kan het toch niet voor me houden! Dus we moeten nog tot juli wachten..........

Namen hebben we overigens volgens mij wel al!

twinny

11. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hehe, we kunnen weer op de site. ik on gisteren hellemaal niet meer op deze pagina komen.

Ik zag een paar leuke dingen voorbij komen.

Evelieveling, leuk die foto's en best wel duidelijk.

Peetje, gaaf om zo het hartje te horen. Heb jij zo'n doptone zelf gekocht of gehuurd?

Sommige hadden ook goede berichten van de vk. Houden zo dames.

Namen verzinnen. Erg lastig. Wij hadden al heel gauw 2 namen die we erg leuk vonden. Ik kijk nog weleens van die boekjes door, maar heb nog geen leukere namen gevonden. Wij gaan in ieder geval niet vernoemen en het wordt maar 1 naam. Ik heb nog nooit het nut er van in gezien waarom je allemaal doopnamen moest hebben. Je gebruikt ze eigenlijk nooit.

Ik las dat er genoeg juffen hier aanwezig waren. Ik heb nooit ambitie gehad om het onderwijs in te gaan. Was zelf een rat op school vroeger. Weet dus wel wat een etertjes leerlingen kunnen zijn. ;)
    Ik ben de land en tuinbouw ingegaan. Heb jarenlang op een plantenveredelingdbedrijf gewerkt. Totdat die failliet ging en ik noodzakkelijk op een ander beroep over moest stappen. Ik werk nu als oproepkracht in de bibliotheek. En dat bevalt mij ook erg goed.

Leuk dat gespeculeer over jongen en meisje. Ik ga mij aansluiten vij Evelieveling. Weet dus dathet een baby wordt, maar verder geen flauw idee.

Meisje
    Peeetje
    Marloes
    Lexi
    Miep
    Zanoni
    Melanie
    Elma
    Mesaana

Jongen
    Tomenjerry
    Sterrekind
    Sanny
    Kieteltje

Géén flauw idee
    Twinny

een babytje
    Evelieveling
    Adine

12. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Misschien dan even een nieuw lijstje maken? Over wie wel en wie niet willen weten wat het wordt?

Twinny, ik vind jou sowieso erg actief, als ik dat zo allemaal lees! En super gaaf werk, bij de dierenambulance. Ook wel moeilijk/naar soms, lijkt me.

Wij maken een top-3 namen voor de baby, en wachten dan tot de geboorte welke het gaat worden. Ik heb zelf altijd gevonden dat mijn naam niet bij mij paste, dus ik wil het kindje eerst zien en dan denk ik dat ik wel 'weet' wat het wordt.

De meisjesnamen liggen al klaar, de jongensnamen vind ik zelf heel moeilijk, mijn vriend niet. Het wordt een naam met 2 lettergrepen (zijn/haar achternaam wordt 1 lettergreep) en ook maar eentje denk ik. Alhoewel ik altijd een 2e naam heb gemist. Maar vernoemen gaan we niet. Ik heb mijn vriend ook over kunnen halen geen peetoom en peettante te gaan uitkiezen. Hij komt uit Brabant maar ik niet en het zegt mij niets. We gaan bij de notaris wel vastleggen wie de voogden worden van de baby.

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik heb mezelf er ook maar tussen gezet. Wat veel meiden al voor mij zeiden: Als t toch een jongens blijkt te zijn, dan val ik van de onderzoekstafel haha! Ik heb absoluut geen voorkeur, maar kan niet van het gevoel afkomen dat het een meisje is. Vreemd :-k

14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Meisje
    Peeetje
    Marloes
    Lexi
    Miep
    Zanoni ---> wij willen het weten
    Melanie
    Elma
    Mesaana
    Jody

Jongen
    Tomenjerry
    Sterrekind
    Sanny
    Kieteltje

Géén flauw idee
    Twinny

een babytje
    Evelieveling
    Adine

Zoiets Kar?

15. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Meisje
    Peeetje
    Marloes
    Lexi
    Miep
    Melanie
    Elma
    Mesaana
    Jody

Jongen
    Tomenjerry
    Sterrekind
    Sanny
    Kieteltje

Géén flauw idee
    Twinny

een babytje
    Evelieveling
    Adine
    Niva -> vriend wil het wel weten, mij maakt het niet uit

16. kieteltje

Meisje
    Peeetje
    Marloes
    Lexi
    Miep
    Melanie
    Elma
    Mesaana
    Jody

Jongen
    Tomenjerry
    Sterrekind
    Sanny
    Kieteltje ---> wij willen het weten

Géén flauw idee
    Twinny

een babytje
    Evelieveling
    Adine
    Niva ---> vriend wil het wel weten, mij maakt het niet uit

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @adine ik heb zo`n angelsound gekocht bij kijkshop. perfect!

@wij hadden ook de namen al voor een jongen en een meisje.
    Nou had ik mijn ma de namen verteld en vind ze mijn meisjesnaam totaal niet leuk.. pff vind dan ook weer niet leuk. het is wel een naam die wij leuk vinden.Mijn man vind niet naar luisteren maar ja als meerdere hem niet leuk vinden en dan?

Wij willen wel echt weten wat het word, ik heb namelijk zoveel roze spullen en kleding nog in huis.
    Als ik weet dat het een jongen word doe ik het weg(neemt zoveel plaats in) en kan dan nog dingen bij halen enz.

en ja dus als het een meisje word heb ik super weinig nodig.

@evelien bij willen een korte naam omdat ze mij peet noemen mijn man mar, en mijn dochter heet romy. dus dan vind ik een hele lange naam minder leuk.
    En we hebben een italiaanse achternaam dus daar pas ik het ook aan.

gr.

18. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    dames is dit niet makkelijker? mis alleen evelien in het lijsthe geloof ik he?

roze=denkt meisje
    blauw= denkt jongen
    oranje=geen idee
    groen=een baby hihi

Sterrekind =31 jaar--2de kindje, 02-07-07, Noord-Holland
    Twinny = 32 jaar -- 1e kindje, 04-07-07, Limburg
    Tinker (milou)= 31 jaar -- 3e kindje 04-07-07 Overijssel (zwolle)
    Zanoni =26 jaar--1e kindje, 05-07-07, Gelderland (Nijmegen)
    Kaartje =29 jaar--1e kindje, 05-07-07, Zuid-Holland (Voorburg)
    Karlijn =30 jaar--1e kindje, 05-07-07, Drenthe, (Assen)
    Pienie =27 jaar--2e kindje, 07-07-07, zuid holland
    KimKivits =22 jaar--1e kindje, 07-07-07, brabant-wil geslacht weten
    Koeky = 25 jaar--1e kindje, 08-07-07, Zuid-Holland (Delft)
    Anneke = 37 jaar--1e kindje, 09-07-07, Spanje
    Tantan(Tanya) =30 jaar -- 1e kindje. 11-07-07, Brabant (Roosendaal)
    Lexi =33 jaar--1e kindje, 12-07-07, Zeeland
    Adine =37 jaar--1e kindje, 12-07-2007, Zuid Holland (Ridderkerk)
    Mesaana =34 jaar--1e kindje, 12-07-2007, Zuid Holland (Rijswijk)
    Kieteltje =26 jaar--1e kindje, 13-07-07, Utrecht-wil geslacht weten
    Jody =27 jaar--1e kindje, 15-07-07, Gelderland (Apeldoorn)
    Wietske =bijna 26 jaar--2e kindje, 15-07-07, Drenthe (Emmen)
    Miep =24 jaar--1e kindje, 19-07-07, Friesland
    Elma = 23 jaar -- 1e kindje, 19-07-07, Friesland
    Niva = 26 jaar -- 1e kindje, 20-07-2007, Friesland
    Jekkia =31 jaar--1e kindje, 21-07-07, Brabant
    Monique =32 jaar--1e kindje, 22-07-07, Brabant (Gemert)
    peetje =28 jaar--2e kindje, 24-07-07, Zuid-Holland-wil geslacht weten
    Melanie =33 jaar--4e kindje, 31-07-07, Noord-Holland
    Marloes = 26 jaar--1e kindje,03-08-2007, Brabant

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meiden,

ben weer terug van weggeweest. laatste paar dagen goed ziek geweest maar vooral die hoofdpijn was niet te houden. dus vanochtend met spoed naar de vk. we zijn het er over eens dat er 'iets' niet goed zit maar wat het is mag joost weten. nu ga ik vanmiddag naar de fysio want ze denken dat een betere doorbloeding misschien goed helpt tegen die hoofdpijnen. maar ook goed voor mijn rug natuurlijk!

hartje weer gehoord en baarmoeder gevoeld. zoals de vorige keer ligt hij/zij beetje voor op de groei. had al een baarmoederstand van ruim 16 weken. maar was gewoon heel gelukkig dat het hartje het weer deed :)

ook meteen bij de arbodienst geweest. we zijn het er over eens dat er niet meer gewerkt gaat worden. nu moet ikover 2 weken weer terug voor een bezoek aan de bedrijfsarts waarna ze een probleemanalyse en van alles gaan opzetten.

was ook weer op de weegschaal geweest want die van mij thuis doet het niet meer. nog steeds afgevallen hoewel ik zo mijn best had gedaan vorige week hahaha. komt allemaal wel, ik wordt straks lekker dik hhiihihihi

ik zal straks de rest bijlezen en bij iedereen iets zetten. nu ga ik eerst eten en naar de fysio. ow ja ik zal het lijstje even bijwerken.

Meisje
    Peeetje
    Marloes
    Lexi
    Miep
    Melanie
    Elma
    Mesaana
    Jody
    kim ---> willen het weten

Jongen
    Tomenjerry
    Sterrekind
    Sanny

Géén flauw idee
    Twinny

een babytje
    Evelieveling
    Adine

20. Sanny

Sanny Niet meer actief

Zal het lijstje ook nog even bijwerken:

Meisje
    Peeetje
    Marloes
    Lexi
    Miep
    Melanie
    Elma
    Mesaana
    Jody
    kim ---> willen het weten

Jongen
    Tomenjerry
    Sterrekind
    Sanny ---> wij willen het weten

Géén flauw idee
    Twinny

een babytje
    Evelieveling
    Adine

@ Kim hoe is je bloeddruk? Ik heb altijd een lage bloeddruk, maar nu is hij heel laag 95/55 en daardoor sterf ik van de hoofdpijn. Als ik wat eet zakt t wel, maar een uur later is t weer terug dus bij mij komt t echt daardoor. Misschien komt t bij je hoofdpijn ook wel door een te lage bloeddruk.

Deel Deze Pagina