@kim die ik had hielp op een gegeven moment niet meer,voor mijn gevoel werd het erger. leek of mijn bekken alleen maar zwakker werden(kwaad was al verschiet denk ik), probeer hem alleen te dragen wanneer de pijn ondragelij is meid,het einde is namelijk nog lang niet in zicht helaas. Vanaf t begin let ik nu goed op mijn rug en bekken. En doe ook al de oefeningetjes. welke heb jij? ik had 2 veschillende 1 met groot vlak op de achterkant(een enkele band) en 1 met 2 banden op de achterkant(de onderste hing half onder je bil) Was echt een sexy gezicht pfff hihi
ow kim als je buikkie dadelijk echt groot word geeft een gewone zw. band ook sterke verlichting. miss. een tip, elk lichaam is anders natuurlijk.
Hihihi, ik lees ook bij de juni-mama's! Kijken wat we nog kunnen verwachten. Ik wil nu vooral weten wanneer we iets kunnen gaan voelen.. Ik bekijk die 20-weken echo's ook met interesse, zien of ik een meisje of jongen zou herkennen.
Zo dames, Hier ben ik ook weer. Ik lees wel trouw mee elke dag, maar heb niet altijd de puf om te reageren. Allereerst de nieuwe juli-mama's welkom. @Kim, wel balen bij jouw elke keer. Ik hoop echt dat het straks allemaal beter wordt voor je. Had jij ook veel last van je stuitje? Ik hoop voor je dat die band gaat helpen! Ikzelf heb ook veel last van mijn onderrug en ook vooral mijn stuitje. Gisteren moest ik bij de Karwei ongeveer 10 minuten staan wachten voor de kassa's en toen kreeg ik echt heel veel last van mijn onderrug en stuitje. Ik kon niet meer gewoon zitten of liggen, echt heel vervelend. Gelukkig komt straks een goede vriend van ons met zijn massagetafel. Hij is vroeger professioneel masseur geweest maar moest daar mee stoppen vanwege rugklachten. Maar af en toe doet hij nog wel 'klanten'. |Hij is ook reiki-master en paranormaal begaafd, dus ik hoop dat hij ook wat rust kan brengen in mijn koppie. Hij was hier vorige week ook, toen heb ik iets bijzonders meegemaakt! Hij deed mij behandelen via reiki (handoplegging). Onze hond (een labradorstuiterbal van 4½) kwam naast ons zitten. Die vriend zat tegenover mij. Op een gegeven moment legde hij zijn ene hand op mijn buik en de andere hand in de nek van de hond. En echt waar, onze hond heeft mij wel 2 minuten strak aangekeken zonder te knipperen. Die vriend zei dat Tygo (de hond) nu in contact stond met ukkie. Ook tijdens de behandeling legde Tygo regelmatig zijn poot op onze handen.Ik vond het echt heel bijzonder! Net ook wezen lopen met Tygo, ben ik even blij dat hij 35 kilo weegt en dus niet zomaar wegwaait . Ik kwam ook de grote kleine vriend tegen van Tygo (een labradorpuppetje van 12 weken) genaamd Storm ( ) en het bazinnetje vertelde dat Storm maar moeilijk rechtop kon blijven staan met die wind. Ik heb hier nu ook een hele sjachrijnige kat zitten. Hij mag van mij niet naar buiten vanwege de wind en hij zit afwisselend kwaad en sjachie bij de tuindeur mij aan te kijken. Onze andere kat vind alles maar best, las ze maar vreten krijgt. Volgende week lekker naar Drenthe! Ik las op teletekst dat ze voor dinsdag 4 graden afgeven en kans op winterse buien. Laat die sneeuw maar komen! Zo da's weer een heel verhaal, mijn excuses daarvoor... Liefs, Tanya
Hallo mama's Zo ben ik weer, Kan erg moeilijk elke keer op iedereen reageren, maar ik lees jullie wel allemaal hoor. Herkennen jullie dat van die steken en lage rugpijn na een dag werken ook? Volgens mijn zus kan dat bandenpijn zijn en moet ik gewoon effe iets rustiger aan doen.. Ik heb nog een vraagje. Aangezien wij het financieel niet erg ruim hebben zijn we op zoek naar tweedehands kinderwagens e.d. Op marktplaats kan ik me natuurlijk niet laten voorlichten door een verkoper met verstand van zaken..dus bij deze de vraag aan jullie. Welke merken kinderwagens zijn "goed" en autostoeltjes bijv. Ik heb geen idee namelijk.. Ow en als er nog iemand is die van zijn eerdere beepje nog dat soort dingen heeft staan maar dit keer iets nieuws wil kopen, laat het me dan ook even weten, misschien kan ik iets van je overnemen. Liefs niva
Ow en tantan wat een bijzonder verhaal van je hond. Ik weet niet zo goed wat ik daar echt van denk, maar ergens geloof ik wel dat wij 'levende wezens'eigenlijk allemaal hetzelfde zijn..namelijk zielen. En zielen kunnen natuurlijk heel goed contact met elkaar maken op een ander nivo dan wij mensen dat doen..klinkt erg logisch en aannemelijk als ik het zo zeg tegen mezelf..Kan best zijn dat ik het morgen ineens weer afdoe als onzin..zal de zwangerschap zijn denk ik Mijn vriend en ik vonden storm een mooie naam voor ons beepje als het een jongetje zou worden..zegt mijn zus laatst ineens "ja als we een jongetje hadden gekregen ipv een meisje dan hadden we hem storm genoemd"..Sta je dan met je mond vol tanden. We hebben trouwens één meisjesnaam waar we zeker van zijn, maar ik heb nog een naam voor een meisje die ik zooooo mooi vind, maar vriendje twijfelt er nog erg aan. Verdorie, ik merk ineens dat ik mijn zin wil doordrijven.. Jongensnamen wordt een stuk moeilijker. We willen net als een aantal andere meiden hier, een korte krachtige naam. Het liefst een of twee lettergrepen, en het liefst een stoere scandinavische of germaanse naam. Maar ja, dan kom je weer namen tegen als wolffgang..tja :x goed, nog maar effe brainstormen dus
Hey meiden, Met namen zijn wij ook al druk bezig... voordat ik zwanger was hield ik altijd al een lijstje bij van leuke namen die ik tegenkwam. Hier hebben we nu best veel aan. Voor een jongensnaam zijn we er eingelijk wel uit, het wordt een stoere, krachtige naam die je niet zo vaak hoort (hier in de buurt in ieder geval niet). Het is een naam bestaande uit 2 lettergrepen. Voor een meisje vinden we het een stuk moeilijker... we hebben wel een paar leuke, maar kunnen niet echt 1 aanwijzen van die vinden we geweldig. Maar ach... we hebben gelukkig nog even de tijd. Succes allemaal met leuke namen zoeken/bedenken! Liefs Elma
ow ow... mijn konijn was eergister doodgegaan he maar wist niet i.v.m mijn dochter waar ik hem moest laten. dus in een doosje gedaan en gewoon even in de tuin gelaten...(onder de tafel) hier kom het probleem.. heel de tuin is doorgewaaid en ik zie heel dat doosje niet meer! ik weet niet of ik moet lachen of stressen?!
ohhhhhhhhh peetje, vind je het erg dat ik hier van mijn stoel ben gevallen van het lachen! Eigenlijk heel zielig maar toch............ Waar woon jij ook weer, anders moet ik nog gaan kijken of er hier een konijntje tegen de ruit zit geplakt Succes met zoeken Groetjes Monique ps: ik hoop idd wel dat je dochter het konijntje nou niet ergens tegen komt
ow wist ik niet nou een fijne stormachtige verjaardag miep! monique mijn man kwam ook niet meer bij... ik belde hem op of hij mischien het opgeruimd had... Als jullie een nike doosje voorbij ziet vliegen,vang hem of geef hem een mooi plekje! ja en me dochter weet het niet.. ik dacht ze is toch niet meer in de tuin dus ik vertel het later wel ofzo..vind altijd zo zielig Maar toch kom ik nou ook niet meer bij.. ik heb echt gekeken maar ik zie niks.. miss tussen de struiken of bij de buren pfff
Oooh neeee! Ik ben ontzettend visueel ingesteld en zie het beestje nu dus ook vliegen! Ik hoop dat je hem nog wel vind.
Sterrekind =31 jaar--2de kindje, 02-07-07, Noord-Holland Twinny = 32 jaar -- 1e kindje, 04-07-07, Limburg Beebie oftewel Chantal = (bijna) 28 jaar - 1e kindje - 06-07-'07 - Hoorn, Noord Holland - Willen niet weten wat het wordt. Tinker = 31 jaar -- 3e kindje 04-07-07 Overijssel (zwolle) wil wel weten maar man niet Zanoni =26 jaar--1e kindje, 05-07-07, Gelderland (Nijmegen) willen geslacht weten Kaartje =29 jaar--1e kindje, 05-07-07, Zuid-Holland (Voorburg) Karlijn =30 jaar--1e kindje, 05-07-07, Drenthe, (Assen) -willen geslacht weten (vooral vriend dan) Pienie =27 jaar--2e kindje, 07-07-07, zuid holland KimKivits =22 jaar--1e kindje, 07-07-07, brabant-wil geslacht weten Koeky = 25 jaar--1e kindje, 08-07-07, Zuid-Holland (Delft) Sanny = 28 jaar--1e kindje, 08-07-2007, Zuid-Holland (Rotterdam) - wil geslacht weten Anneke = 37 jaar--1e kindje, 09-07-07, Spanje wij willen het weten Tantan =30 jaar -- 1e kindje. 11-07-07, Brabant (Roosendaal) wij willen het niet weten Evelieveling= 33 jaar, 1e kindje, 11-07-2007, Noord Holland (julianadorp) wil zelf graag het geslacht weten, vriend niet Lexi =33 jaar--1e kindje, 12-07-07, Zeeland -wil geslacht (nog) niet weten (misschien in juni) maar vriend wil het wel weten... Adine =37 jaar--1e kindje, 12-07-2007, Zuid Holland (Ridderkerk) Mesaana =34 jaar--1e kindje, 12-07-2007, Zuid Holland (Rijswijk) Kieteltje =26 jaar--1e kindje, 13-07-07, Utrecht-wij willen het weten Jacquelien=26 jaar--1e kindje,13-07-07, Friesland. Jody=27 jaar--1e kindje, 15-07-07, Gelderland (Apeldoorn) - Wij willen weten wat het wordt. Wietske =bijna 26 jaar--2e kindje, 15-07-07, Drenthe (Emmen) wij willen het deze keer weten, maar blijft verder geheim. Vissie = 28 jaar--1e kindje, 17-07-07, Zeeland. wij willen het niet weten. Miep =24 jaar--1e kindje, 19-07-07, Friesland-wil geslacht niet weten Elma = 23 jaar -- 1e kindje, 19-07-07, Friesland weten nog niet of we het willen weten Niva = 26 jaar -- 1e kindje, 20-07-2007, Friesland Jekkia =31 jaar--1e kindje, 21-07-07, Brabant Monique =32 jaar--1e kindje, 22-07-07, Brabant (Gemert) weten nog niet ofdat we geslacht al willen weten peetje =28 jaar--2e kindje, 24-07-07, Zuid-Holland-wil geslacht weten Melanie =33 jaar--4e kindje, 31-07-07, Noord-Holland Marloes = 26 jaar--1e kindje,03-08-2007, Brabant[/b] Zo, ik stond er ook nog niet bij... Wij hebben heel fanatiek wat namen-boeken aangeschaft maar ze liggen weer al aan de kant, en we hebben ook nog geen namen... Ik vind vooral een jongensnaar moeilijk. Morgen gaan wij een dagje in babywinkels rondneuzen. Ik heb al een eerder een lijstje gezien met grote babywinkels in zeeland/west brabant/zuid holland, maar ik kan het niet meer vinden... Kunnen jullie me een eindje op weg helpen? Ik zal ook eens googelen. O, ja ik heb de afspraak voor de 20 weken acho al vastgelegd. 1 maart mogen we weer, ik ben erg benieuwd! Misschien dat ik er tussendoor via mijn schoonzus nog eentje krijg (connecties... )
Peetje, sorry, maar ik lig hier ook helemaal in een deuk. Zie idd een vliegend konijntje voor me. Hier kwam de schutting te veel in beweging. Heb even mijn pa gebeld en die heeft hem vast gezet. Bij de buren laten de singels van de schuur los. Die liggen nu allemaal bij ons in de tuin. Kim, als je niet echt weg hoeft, blijf dan thuis. Het is nu echt gevaarlijk op de weg. Mijn buurmeisje kwam nog langs. Ze hebben de kinderen allemaal om half 3 naar huis gestuurd. Normaal had ze school tot 5 uur. Ze had nu lekker een mazzeltje.
Hebben jullie je trouwens al opgegeven voor een cursus? Diegene die dat willen doen dan he. Ik heb vandaag 'dat soort dingen' geregeld. Bij de verzekeraar gemeld dat ik zwanger ben, kraamzorg aangevraagd en me opgegeven voor een zwangerschapscursus. Schijnt dat die cursussen snel volzitten en dat ik me 'allang' had moeten opgeven, maar ja, daar stond mijn hoofd nog niet naar. Namen... een meisjesnaam zijn we uit, maar de jongensnaam nog niet. Vernoemen blijft een issue. Ik denk dat ik gedeeltelijk overstag ga. Hebben jullie ook dat mensen jullie vragen of jullie al veel gekocht hebben? Wij hebben eigenlijk nauwelijks iets gekocht. 1 speeltje (jeugdsentiment van manlief) en waarschijnlijk de kinderwagen (dit omdat we een kleur willen hebben die uit de collectie gaat.
Dames, een tip... lees even alle nieuwe berichtjes door ipv meteen het eerste lijste dat je tegenkomt veranderen..anders vallen andere meiden er weer af... Sterrekind =31 jaar--2de kindje, 02-07-07, Noord-Holland Twinny = 32 jaar -- 1e kindje, 04-07-07, Limburg Beebie oftewel Chantal = (bijna) 28 jaar - 1e kindje - 06-07-'07 - Hoorn, Noord Holland - Willen niet weten wat het wordt. Tinker = 31 jaar -- 3e kindje 04-07-07 Overijssel (zwolle) wil wel weten maar man niet Zanoni =26 jaar--1e kindje, 05-07-07, Gelderland (Nijmegen) willen geslacht weten Kaartje =29 jaar--1e kindje, 05-07-07, Zuid-Holland (Voorburg) Karlijn =30 jaar--1e kindje, 05-07-07, Drenthe, (Assen) -willen geslacht weten (vooral vriend dan) Pienie =27 jaar--2e kindje, 07-07-07, zuid holland KimKivits =22 jaar--1e kindje, 07-07-07, brabant-wil geslacht weten Koeky = 25 jaar--1e kindje, 08-07-07, Zuid-Holland (Delft) Sanny = 28 jaar--1e kindje, 08-07-2007, Zuid-Holland (Rotterdam) - wil geslacht weten Anneke = 37 jaar--1e kindje, 09-07-07, Spanje wij willen het weten Tantan =30 jaar -- 1e kindje. 11-07-07, Brabant (Roosendaal) wij willen het niet weten Evelieveling= 33 jaar, 1e kindje, 11-07-2007, Noord Holland (julianadorp) wil zelf graag het geslacht weten, vriend niet Lexi =33 jaar--1e kindje, 12-07-07, Zeeland -wil geslacht (nog) niet weten (misschien in juni) maar vriend wil het wel weten... Adine =37 jaar--1e kindje, 12-07-2007, Zuid Holland (Ridderkerk) Mesaana =34 jaar--1e kindje, 12-07-2007, Zuid Holland (Rijswijk) Kieteltje =26 jaar--1e kindje, 13-07-07, Utrecht-wij willen het weten Jacquelien=26 jaar--1e kindje,13-07-07, Friesland. Jody=27 jaar--1e kindje, 15-07-07, Gelderland (Apeldoorn) - Wij willen weten wat het wordt. Wietske =bijna 26 jaar--2e kindje, 15-07-07, Drenthe (Emmen) wij willen het deze keer weten, maar blijft verder geheim. Vissie = 28 jaar--1e kindje, 17-07-07, Zeeland. wij willen het niet weten. Miep =24 jaar--1e kindje, 19-07-07, Friesland-wil geslacht niet weten Elma = 23 jaar -- 1e kindje, 19-07-07, Friesland weten nog niet of we het willen weten Niva = 26 jaar -- 1e kindje, 20-07-2007, Friesland Jekkia =31 jaar--1e kindje, 21-07-07, Brabant Monique =32 jaar--1e kindje, 22-07-07, Brabant (Gemert) weten nog niet ofdat we geslacht al willen weten peetje =28 jaar--2e kindje, 24-07-07, Zuid-Holland-wil geslacht weten Melanie =33 jaar--4e kindje, 31-07-07, Noord-Holland, willen het absoluut weten Marloes = 26 jaar--1e kindje,03-08-2007, Brabant, willen het geslacht heel graag weten
Zo even een berichtje uit WINDERIG Zeeland... Hier hebben ze de noodtoestand afgeroepen, de zeelandbrug is dicht en op de stormvloedkering mag je nog maar 30. Er ligt een boom op de rails bij Rilland en een heleboel bussen rijden niet meer die over de bruggen moeten. Dus een heleboel leerlingen konden nu niet meer naar huis... Drama! Ik ben verder wel aardig heppie, voelde me erg goed in staat om net tegen de storm in te fietsen en heb nu zelfs nog fut om weer wat werkstukken na te kijken. Dus dat valt me alleszins mee! Ik denk dus stiekem dat ik over het ergste heen ben Wij hebben alleen nog geen naam (maar dat wordt pas tegen mei eens wat urgenter) want we kunnen het gewoon niet eens worden... Komt vast wel goed, beetje water bij de wijn van beide kanten en dan hoeft de kleine niet naamloos door het leven te gaan.
nee nog geen konijntje gevonden, aan buurman gevraagt... en die dacht hem zien lopen ik heel droog.. ``welke kant ging ie op! buurman `` ik dacht rechts`` toen zei ik ``maar hij zit een doosje...`` buurman ``waarom zit ie in een doosje..?`` ik.. ``omdat ie eergister onverwachts overleden is.. buurman`` ja maar hoe kan ie dan lopen?.. en toen kwam ik dus niet meer bij,.... ik zei` `ja jij zag hem lopen ik niet.. die man begreep er niks meer van en vroeg of mijn man na het eten ff langs kwam.. zou hij nou denken dat ik gek bent ofzo hahaha ow ow ik heb echt gewoon pijn in mijn buik!