ja haha ik dacht dat hij bedoelde met doosje en al... hallo er staat een storm en dan die wind in je oor... ik kan niet meer stoppen met lachen... ik had echt net gedruppeld in mijn broek
Oh Peeetje, ik lig hier in een deuk! Wij hebben al we namen, 2 meisjes namen en 1 jongensnaam. Dus we hebben al de namen voor 3 van onze toekomstige kinderen. We hadden er al heel veel over gebrainstormd toen we nog bezig waren met klussen voor de baby
hebben jullie het gelezen over melissa een april mama, ze is haar dochtertje verloren.. Ben ineens niet vrolijk meer. Leven is zoms zo oneerlijk! Waarom overkomt mensen dit nou?! het is het ergste wat er is.. iets waar je naar verlangt dan je het verliest! pfff oef zeg... Gadver ben gelijk er helemaal over aan het nadenken... hopelijk komt mannetje snel thuis.. ff zeuren aan zijn hoofd.
Waar kan ik dat lezen? (sta eigenlijk in tweestrijd of ik het wel wil lezen...) Vreselijk toch iedere keer weer.
in de lounge staat een topic. Geen details of iets verder. Is een berichtje van meiden van haar april-topic
Ik was diegene die toen dat lijstje erop gezet had, maar ik weet niet meer of dat 30+ pagina's terug was of 40+ pagina's . Maar ik heb wel een andere link voor je met alle babywinkels per provincie http://www.beebiebreak.nl/ Klik de provincie aan die je wilt zien en dan heb je alle adressen van winkels. Halleluja, mijn kat heeft het eindelijk opgegeven met zeuren om naar buiten te willen! Het duurde maar 7 uur voordat hij dat door had..... Liefs, Tanya
Thanks. Ik had het inderdaad net gevonden. Lijkt me zo vreselijk! Ik hoop dat 'wij' juli-ers genoeg afscheid hebben moeten nemen en dat niemand van ons dit hoeft mee te maken. Sowieso niemand....
ja hopelijk nemen jullie een kleine moeitte om daar even een berichtje achter te laten voor haar.. nix moet natuurlijk. nou pff mannetje die neemt me zo even mee naar mac. ow heerlijk.. en dan helaas op naar mijn werk.. het valt me de laatste dagen erg tegen. mijn buik is in de avond zo opgezet en strak en zwaar.. als ik verder had geweest dan had ik het echt harde buiken genoemd. niet fijn maar ja.. mannetje zo ook even naar mitsy het konijn zoeken. tot morgen dames! fijne avond
Nadat ik er vanochtend 2 uur over gedaan heb om op school te komen, kregen we gelukkig vanaf 13.00 uur stormvrij. Dus ik was om drie uur thuis, net op tijd om mijn eigen kids en de buurjongen op te halen. Eigenlijk zou zijn moeder de kids halen, maar die is al sinds twee uur onderweg uit Egmond naar Amsterdam....... Er schijnt hier ook ergens een school half ingestort te zijn, kids werden opgevangen in de aula. CS is ontruimd, overal liggen omgewaaide bomen. Ben blij dat mijn hele gezin veilig thuis zit. Groetjes, Melanie
Hoi Niva, ik kan je aanraden om geen autostoeltje via marktplaats ofzo. Je weet namelijk nooit of die autostoel al een ongeluk heeft meegemaakt (ook al zeggen die verkopers van niet). Daarom hebben wij besloten om de autostoel (wij hebben gekozen voor Maxi Cosi) toch nieuw te kopen. Ik geloof zelfs dat ze nu bij de Prenatal voor 55,- verkocht worden (tijdelijke aanbieding). Wat betreft de kinderwagen. Ik kan je aanraden om gewoon naar een grote babywinkel te gaan, je daar te laten voorlichten en zelf testen welke je prettig vindt. Dan het merk onthouden en dan op dat merk en type te zoeken op internet/marktplaats. Vragen staan vrij in een babyzaak, wij hebben er ook veel bezocht voordat we besloten hadden welke kinderwagen het werd. Je kan dan bv tegen die verkoper zeggen, bedankt maar we denken er nog even over na. Iedereen heeft andere wensen wat betreft kinderwagens, de een wil een 3-wieler de andere een 4-wieler. Het is echt heel persoonlijk dus ik kan wel zeggen dat de kinderwagen die wij gekocht hebben een hele goede en handige is, maar iemand anders ka er heel anders over nadenken. En snuffelen in babyzaken is natuurlijk altijd leuk! Liefs, Tanya
Ik lees zulke berichten niet. Wordt er zo verdrietig van. Zeker als je alleen thuis zit en het aan niemand kan vertellen. Zal blij zijn als hubbie thuis is. Met dit weer vind ik het maar niks.
Peeetje, wat een giller! Buurman ziet dood konijn lopen! Geweldig, gewoon. Maar toch hoop ik dat je konijn toch nog ergens te vinden is voor een waardig afscheid. Groetjes
Sorry... ik moest lachen. Helemaal toen ik later las dat ie in een Nike doos zit. Nike AIR zeker Ah nee, serieus, het is wel klote. Want nu moet je het Romy vertellen zonder dat je het konijn nog hebt! de storm is hier geweldig... en Jerry zit nog steeds in de vrachtwagen. Vind er geen reet meer aan. Ben blij dat hij bijna een andere baan heeft!
He... het lijkt mij ook fijn als die 2 van mij ook stoppen... vraag eens aan je kat hoe ie het opeens doorhad...
thanks! Ik heb er via google ook al een paar gevonden... Ik zoek van die grote warenhuizen zeg maar... Als jullie nog een paar namen weten grote warenhuizen? Ik heb de prenatal, babydump, babyplanet.. Ik heb er zin in!
Vanmiddag eerst kat even naar buiten gelaten en toen waaide hij bijna van het tafeltje af, dus dat was gauw bekoeld. Zonet wilde hij ook, toen heeft hij blijkbaar echt een rondje gedaan nadat hij had geschuild in zijn hok (door vriend zelf gebouwd voor als het regent). Nu gelukkig weer bij zijn verstand en ligt te maffen op zijn krabpaal. (hahaha ik had even bijna een freudiaanse vertyping, typte in plaats van krab bijna kwab, maar dat zal mijn hoofd wel zijn die zich teveel bezig houdt met mijn vetkwab...)
in breda heb je verder: kids factory; erg hip, gaaf en vooral DUUR hihi en aktiebaby: gave winkel... de prenatal is erg groot, dus ook een aanrader babyplanet viel erg tegen