Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Marijn: welkom bij de juli-mamma's

Kieteltje: heerlijk dat jullie een mooi appartementje gevonden hebben, wat fijn.....

Lexi: fijn dat alles goed was met de beeb en dat ze je gerust heeft kunnen stellen. Goede tip, van die lotion, moet ik aan denken woensdag!

Mijn katten zijn gelukkig binnen katten, dus geen miuaw maar wel wat onrust vanwege de storm. Verder moest ik vandaag ook nog met de auto onderweg. Het stormde inderdaad behoorlijk. Het gevaarlijkst vond ik al die mensen die bij een windvlaag op de rem gingen staan! Die moesten ze van de weg afhalen.......Verder ging het hier in het uiterste Zuiden wel met het rijden, maar was bijna met de frietjes (patat) weggewaaid!

Peetje: heb ontzettend moeten lachen om jullie konijn. Tis natuurlijk eigenlijk heel erg triest. ALs je hem nu niet meer kan vinden en je dochtertje vraag erna, zeg je gewoon dat ie als een engeltje vleugeltjes heeft gekregen en met de wind is meegevlogen!

Zo, ik ga dadelijk eens lekker naar de kapper, moet nodig een stuk van mijn pruik af! Daarna nog ff een middagje werken en dan heb ik weer weekend!

grjts
    Twinny

2. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    goedemorgen allemaal.
    we hebben hem gevonden twinny..
    hij lag(inderdaad in nike air doosje lol)
    onder de struiken gewaaid.. :)

Gisteravond op mijn werk had ik weer zo`n hard gevoel in mijn buik, echt zeurderig.. niet leuk!
    Maar ja vandaag lekker vrij,we gaan vanavond lekker uit eten.(schoonmoeder jarig)
    Ook heb ik gister mijn meisjesnaam aan mijn schoonmoeder verteld en zij vond hem gelukkig wel heeeel mooi he he :rolleyes:
    jongens naam vond ze ook mooi, maar die vind gelukkig iedereen mooi.

ik weet dat ik nog de tijd heb voor namen..
    maar elke keer als ik droom dan word ik wakker omdat ik ineens twijfel over de naam van de baby hihi kan er niks aan doen.
    vroeger droomde ik helemaal niet zo maar nu pff
    enge en mooie...

hoe is met de rest?

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen! Wat een geklets zeg...! :)

Ik moest gisteren ook halsoverkop naar huis, we kregen 'storm-vrij'. Doodeng, over de snelweg.. Maar veilig thuis en daar was ook net mijn vriend aangekomen. Ik geloof dat wij in het Noorden toch mazzel hebben gehad. Niets kapot of weggevlogen gelukkig.

Het vaste contract van mijn vriend gaat - voorlopig - toch niet door. Pas per 1 juni. Ik baal er ontzettend van, ook al willen ze hem een intentieverklaring mee geven. :(

Verder is het wel goed met mij, gisteren erg veel buikpijn, ik weet echt niet meer of het mijn darmen zijn of de baarmoeder of allebei... Vandaag maar een half dagje werken en vanmiddag lekker shoppen met mijn vriendin!

Mijn buik is helemaal niet zo gegroeid deze week volgens mij... Ik begin me af te vragen of ik het me allemaal verbeeld. Zucht.. het is ook nooit goed ;)

4. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Och jammer zeg! Ik zou ook flink balen. het helpt natuurlijk niet als ik zeg, dat ze echt super waren? Wij zijn een paar weken geleden geweest....

Marijntje, welkom!

Kieteltje, te gek zeg dat jullie een groter appartement hebben gevonden!

Wij gaan zo vertrekken voor een dagje shoppen! Ik heb er zin in!

5. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Goedemorgen,

Hubbie zit inmiddels op het dak, de nokpannen weer een beetje op z'n plaats leggen. Hij heeft hoogtevrees, dus dit is wel spannend voor hem. Normaal doe ik zulke dingen altijd. Maar ja, nu moet hij het alleen doen.

Peetje, kijk jij een beetje uit. Volgens mij zijn harde buiken toch een soort protest, dat je te druk hebt.

Kieteltje, super dat jullie een ander huisje hebben gevonden. Moet je er nog veel aan doen?

Twinny, succes bij de kapper, laat ze er maar wat moois van maken.

Marijn, welkom bij de julimama's. :D

Ik ga zo even naar de markt. Kijken of er nog leuke babystofjes zijn om er iets moois van te maken.

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Sterrekind =31 jaar--2de kindje, 02-07-07, Noord-Holland
    Twinny = 32 jaar -- 1e kindje, 04-07-07, Limburg
    Beebie oftewel Chantal = (bijna) 28 jaar - 1e kindje - 06-07-'07 - Hoorn, Noord Holland - Willen niet weten wat het wordt.
    Tinker = 31 jaar -- 3e kindje 04-07-07 Overijssel (zwolle) wil wel weten maar man niet
    Zanoni =26 jaar--1e kindje, 05-07-07, Gelderland (Nijmegen) willen geslacht weten
    Kaartje =29 jaar--1e kindje, 05-07-07, Zuid-Holland (Voorburg)
    Karlijn =30 jaar--1e kindje, 05-07-07, Drenthe, (Assen) -willen geslacht weten (vooral vriend dan)
    Pienie =27 jaar--2e kindje, 07-07-07, zuid holland
    KimKivits =22 jaar--1e kindje, 07-07-07, brabant-wil geslacht weten
    Koeky = 25 jaar--1e kindje, 08-07-07, Zuid-Holland (Delft) Willen het weten
    Sanny = 28 jaar--1e kindje, 08-07-2007, Zuid-Holland (Rotterdam) - wil geslacht weten
    Anneke = 37 jaar--1e kindje, 09-07-07, Spanje wij willen het weten
    Tantan =30 jaar -- 1e kindje. 11-07-07, Brabant (Roosendaal) wij willen het niet weten
    Evelieveling= 33 jaar, 1e kindje, 11-07-2007, Noord Holland (julianadorp) wil zelf graag het geslacht weten, vriend niet
    Lexi =33 jaar--1e kindje, 12-07-07, Zeeland -wil geslacht (nog) niet weten (misschien in juni) maar vriend wil het wel weten...
    Adine =37 jaar--1e kindje, 12-07-2007, Zuid Holland (Ridderkerk)
    Mesaana =34 jaar--1e kindje, 12-07-2007, Zuid Holland (Rijswijk)
    Kieteltje =26 jaar--1e kindje, 13-07-07, Utrecht-wij willen het weten
    Jacquelien=26 jaar--1e kindje,13-07-07, Friesland.
    Jody=27 jaar--1e kindje, 15-07-07, Gelderland (Apeldoorn) - Wij willen weten wat het wordt.
    Wietske =bijna 26 jaar--2e kindje, 15-07-07, Drenthe (Emmen) wij willen het deze keer weten, maar blijft verder geheim.
    Vissie = 28 jaar--1e kindje, 17-07-07, Zeeland. wij willen het niet weten.
    Miep
    =24 jaar--1e kindje, 19-07-07, Friesland-wil geslacht niet weten
    Elma = 23 jaar -- 1e kindje, 19-07-07, Friesland weten nog niet of we het willen weten
    Niva = 26 jaar -- 1e kindje, 20-07-2007, Friesland
    Jekkia =31 jaar--1e kindje, 21-07-07, Brabant
    Monique =32 jaar--1e kindje, 22-07-07, Brabant (Gemert) weten nog niet ofdat we geslacht al willen weten
    peetje =28 jaar--2e kindje, 24-07-07, Zuid-Holland-wil geslacht weten
    Melanie =33 jaar--4e kindje, 31-07-07, Noord-Holland, willen het absoluut weten
    Marloes = 26 jaar--1e kindje,03-08-2007, Brabant, willen het geslacht heel graag weten

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Marijn, welkom bij de julimama's.

peeetje, gelukkig heb je 't konijn gevonden. Ook al was het behoorlijk grappig. Maar je moet er niet aan denken dat je dochtertje 'm gevonden had. Bij ons in de straat was het zelfs zo erg dat iemand z'n bitumendak er vanaf is gewaaid. Sta je dan ff raar te kijken. Was ff shocking. Maar bij ons gelukkig niets, ik ga vandaag nog ff kijken of alle dakpannen erop liggen maar daar gaat ik wel vanuit.

Nou ik ben bij de kaakchirurg geweest, bahhhhh. Het viel gelukkig allemaal mee. Maar de irritatie aan m'n kaak is ahhhhh ik wordt er gek van. Ik eet nu al vanaf dinsdag avond vloeibaar. En mag maar 4 paracetamolletjes op een dag. Das veel te weinig, en ik reageer bijna niet op para. Dinsdag moet ik weer terug om een of ander gaasje te verwijderen. 'T was wel lollig want de vorige keer moest ik nog in de stoel wachten en toen wilde ik vluchten maar me vriend hield me tegen. Dit keer stond Mr. de chirurg me al op te wachten met de verdoving. LOL Echt zo van dit keer doen we het anders, we doen het gelijk. Toen dat gedaan was was het ergste voorbij althans voor mij. Hij heeft alleen jammer genoeg ruimte in m'n kaak geboort i.p.v. m'n kies in stukjes gehakt. Dus tis ff door bijten maar dan ben ik er vanaf. Al met al stond ik om half 11 weer op het parkeerterrein zonder parkeerkaartje, die was ik natuurlijk kwijt. Dat soort dingen moeten ze nooit aan mij geven.

8. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Marijn, welkom hier!

Ha Koeky, fijn dat je geholpen bent. Ik hoop voor je dat de pijn en irritatie snel wegzakt...

Adine, we hoeven er gelukkig niet veel aan te doen. We willen eigenlijk alleen laminaat leggen en gordijnen ophangen, en dat moet al genoeg zijn om er in te kunnen trekken (de muren zien er allemaal goed uit). Verder is er nog geen aansluiting voor de afwasmachine, maar dat komt later wel.

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Koeky, wat een naar verhaal! Gelukkig gaat het nu iets beter, hopelijk ben je er dan ook echt vanaf straks. Bij mij is in het voorjaar een kies getrokken, gelukkig in 1 stuk, die maar bleef ontsteken ook na meerdere wortelkanaalbehandelingen. :( Opluchting als de eerste pijn eenmaal weg is en het 'gat' een beetje dicht gaat hoor!

Peeetje, had nog helemaal niet op jouw konijnenverhaal gereageerd, ik moest er ook om lachen. :) Arm diertje... :)

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @marij welkom
    @adine de harede buiken is toch meer als je veel verder bent :(:
    bij mijn dochter had ik het ook als ik het me goed kan herinderen maar veeel verder in de zw.
    @koeky bah kaak... ik moet nog naar de tandarts ben nou al bang..
    heb nog steeds nie gebeld voor een afspraak hihi

11. hehe wat is er hier veel gekletst ik kan gewoon het ni meer bij houden. :D :D

dank je iedereen van de verwelkoming.
    eindelijk is het weer rustig en is de zon zijn werk aan het doen om alles weer op te drogen.

deze morgen spek gebakken voor mijn ventje zijn werk bah doe ik dus ni meer zolang ik zwanger ben.
    normaal heb ik gene last van ochtend misselijkheid maar deze morgen...
    sorry schat geen spek ni meer de laatste 6 maanden.

sebiet de kinderkamer opruimen alle dozen enzo op zijn plaats zetten,
    morgen gaan we met mijn vader een bedje kopen hij kan ni meer wachten ik vind het wel nog veel te vroeg maar mijn vader wil opsoluut morgen gaan shoppen voor ons kleintje.
    doe er iemand dat ook al zo wat gaan shoppen voor de baby?

groetjes ann

12. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ow wat kan ik altijd kwaad worden om zulke berichten van werkgevers.
    Eerst wat toezeggen en het dan terugdraaien. En dan met zo'n halfzacht antwoord komen als 'je kan wel een intentieverklaring krijgen'.
    Een intentieverklaring stelt geen fuck voor. Valt geen enkel recht op te verhalen. Want de intentie kan er geweest zijn, maar ja...

Hebben ze ook een reden gegeven waarom het nu opeens niet doorgaat?

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik werd gisteren nog gebeld tijdens de staande ovatie! Onwijs gefluit en geklap... tja zusje zei ook al dat het geweldig was! Ook een goed groepje: Ruben, Ruben, Tijl en Horace! Damn! 6 van het groepje waarmee we zouden gaan kwamen van verder en zijn niet gegaan. De rest komt uit Groningen en ging wel. Ik heb in Groningen gestudeerd en ben daar eigenlijk 'thuis'. Zelfs onze kaarten op het laatst nog verkocht aan andere vrienden. Dat scheelt dan wel weer.... Ach over een paar weken Arie en Sylvester! Ook super gaaf! :D

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Een intentie verklaring kan toch voldoende zijn bij het verhogen van je hypotheek? Ik bedoel het is lullig als ze het uiteindelijk niet doen, maar de bank gaat dan toch wel akkoord? Dit begreep ik toen ik mijn flat ging verkopen aan een kennis die dat op basis van een intentieverklaring zou doen. Mar goed, ik kan het natuurlijk mis hebben!

15. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    klopt, een bank neemt genoegen met een intentieverklaring. Maar heb je enig idee hoeveel mensen het in de problemen heeft geholpen. Dan verlengen ze daarna het contract toch niet en je kan geen verhaal halen op je intentieverklaring. Want... toen we die verklaring afgaven toen hadden we de intentie, maar inmiddels is de economie/markt/blablabal veranderd.

Dus mensen zitten dan met een hypotheek zonder dat vaste inkomen.

Gelukkig is de economie beter en zijn er weer meer banen beschikbaar, maar het is wel regiogebonden. Hier in de kop van Noord Holland blijft het ellendig, terwijl in de randstad te weinig mensen beschikbaar zijn voor bepaalde banen.

Maar goed, ik dwaal af, erg offtopic. Maar ik kan me hier echt groen en geel aan ergeren.

Heb zelf op een een P&O afdeling gewerkt en ik heb zelf ook een hele hoop slechte P&O afdelingen zien functioneren. En daar kan ik niet zo goed tegen.

Koest eef... denk aan je bloeddruk ;)

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik weet het niet, het kan zijn dat het genoeg is, maar dan misschien pas per 1 juni ofzo. De reden was dat het niet gebruikelijk is om contracten halverwege (hij heeft een jaarcontract) open te breken. :( Ik ben er echt super chagrijnig over. Maar goed, we redden het ook wel zonder. 't Is alleen dat mijn vriend nogal (veel) schulden heeft uit zijn huwelijk en dat we die hoopten in de hypotheek te kunnen opnemen. Zodat wij samen met een meer schone lei konden beginnen en wat financiele ruimte zouden hebben voor het kindje. :(

Ik heb zelf gisteren met mijn baas gepraat en die heeft me wel een aantal voorstellen gedaan voor de toekomst. Het is meer dat ik er zo blij over was en dat het nu voor mijn gevoel afgepakt wordt.

17. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hahaha...Eef. Valt niet mee om je koest te houden bij zo'n verhaal. Ik kan daar ook zo pissig om worden.

Peetje, ik heb gelezen dat je je hele zwangerschap door, zelfs nu al, harde buiken kan hebben. Volgens mij had ik dat gelezen hier op de site bij de vk.

Kar het is idd balen. Maar als je vriend goed bevalt, dan kunnen ze hem toch wel een vast contract geven. Ik hou niet van die slagen om mijn arm. Ik hoop voor jullie dat hij een vast contract krijgt in juni.

18. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Adine, dat vind ik dus ook. Dus ik vertrouw het ook niet dat ze nu zeggen dat het in juni wel goed komt. Maar hij zelf wel, en hij was bij het gesprek. Dus maar vertrouwen houden. Vind het voor hem ook zielig dat ik er zo kwaad om ben.

Ik ga mezelf nu maar weer afleiden met werken...

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik kan me er alles bij voorstellen en zou zelf ook geen lening of hypotheek aangaan op basis van een intentieverklaring. Ik heb er ook nooit mee te maken gehad, gelukkig. Tot nu toe heb ik altijd heel gemakkelijk mijn vaste contracten gekregen dus ik heb misschien ook wel (te) makkelijk praten.

Zo...dadelijk maar eens naar de sportschool... benieuwd of ze me nog kennen! 8) Denk het niet! Wat is het soms toch lastig om motivatie te vinden... En dan weten dat ik vanmiddag eigenlijk de ramen moet lappen! Na gisteren is er nauwelijks nog doorheen te kijken!

20. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Ik ben geen goed lid van dit forum, ik weet het. Ik lees wel mee, maar ben niet goed in het antwoorden op iedereen. Alhoewel ik over dat konijn in m'n broek gepiest heb van het lachen en bij het verhaal over de april mama traantjes in m'n ogen kreeg, heb ik daar nog nix over gezegd.

bij deze dan een beetje. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden.

Want ik ga, toch, een vraag stellen:

ik ben enorm aan het twijfelen tussen twee cursussen nl
    haptonomie en samen bevallen. Eigenlijk wilde ik psychoprofylaxe doen, maar dat is bijna nergens meer en samen bevallen leek daar nog het meeste op.

voordeel haptonomie: je man voelt het kind en kan er contact mee maken
    voordeel samen bevallen: je raakt je angst voor de bevalling voor een gedeelte kwijt.

wat zouden jullie doen?

groetjes Mesaana (die plechtig beloofd meer te antwoorden op anderen!)

Deel Deze Pagina