Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik word (als alles goed gaat) ook een juli mama! Zo tof! De eerste berekening zegt 6 juli, maar daar zal nog wel verandering in komen. 14 juli zou ook gaaf zijn want dan zijn we precies een jaar getrouwd! En 7-7-'07 natuurlijk ook! Oooooh laat die zomer maar komen!

Uiteraard erg leuk dat 'wij' juli moeders een eigen topic hebben. We horen ineens bij een heel andere groep! Leuk he?!

Ik ben trouwens Chantal! Aangenaam!

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Juli 07 mama's van harte allemaal!
    Ik ben hard aan het [-o< om hier ook te mogen aansluiten.
    Lijkt me super een juli mama worden!

Liefs Mirre

3. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi dames,
    Wat leuk ik was ook 29 juni uitgerekend, maar ben op 06-07-06 bevallen van Steven, dus ook een july mama, maar dan van van dit jaar. ;)

4. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Goedemorgen, ik mag me hier ook gaan aansluiten. Heb vanmorgen positief gestest. Misschien wel een beetje te vroeg, want het streepje was erg dun, maar het was wel te zien. Staat trouwens een foto in mijn album.

Ik heb nog steeds een ongi gevoel en ik blijf naar die wc lopen. :(

5. Sanny

Sanny Niet meer actief

Voeg me hier ook bij, ben als t goed is 7-7-7 uitgerekend.
    Moet 9 november naar de verloskundige, dan krijg ik mijn 1e echo. De verloskundige denkt dat ik misschien al verder ben omdat ik zoveel klachten heb(en al 1 week), zoals bandenpijn en misselijkheid en krijg mijn broek al niet meer dicht.
    Maar ga er nu nog vanuit dat ik een juli mama wordt. Al juli mama's gefeliciteerd.

Groetjes Sanny

6. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He Juli mama's, ik hoop dat ik me hier ook bij aan mag sluiten. Nog 12 dagen geduld en dan weet ik meer. Lijkt me leuk een juli baby, wij hebben al twee winterkindjes (november en februari) dus een zomerbaby lijkt me super.

Liefs Moons

7. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    hello nieuw mama's

Leuk hoor dat er al een topic voor juli mama's is
    natuurlijk allemaal gefeliciteerdt en er lekker van genieten.

Het lijkt nu dat je een lange weg heb te gaan, maar voor mij lijkt het ook wel of ik me gisteren heb aangemeld bij de juni mama's, maar ben nu al een maand verder.
    Nu de juli mama's er zijn lijkt het ook of ik een stuk verder ben, zijn nu niet de laatste meer :)

Geniet er lekker van, het is heerlijk ;)

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik voeg me ook toe, hahaha. Ik zit echt al de hele dag te lachen.

En ik versta niemand, ik zit de hele tijd alleen maar ik ben zwanger (in m'n hoofd dan natuurlijk).

9. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hahahaha, dat gevoel ken ik, Koeky. Ik heb vanmorgen toch maar even mijn schoonzus gebeld. Kon het niet laten. Zonet was mijn pa hier en ik heb gelukkig mijn mond kunnen houden. :D

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

lalalalalala lalalalalalalalala ik ben zwanger, en niemand weet het. hihihi behalve jullie natuurlijk.

11. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi, mag ik ook meepraten? Weet sinds vrijdag (en gisteren nog een test voor de zekerheid...!) dat ik zwanger ben! Ook op 7-7-2007 uitgerekend, al weet ik dit niet zeker. Was eerste ronde raak namelijk. Heel blij, maar ook erg onzeker want veel buikpijn.

12. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Alle juli mama's gefeliciteerd!
    Het worden er steeds meer. Gezellig hoor.

Op de creche van mijn dochter heerst helaas de waterpokken, dus ik ga even de dokter bellen of ik maatregelen moet nemen...

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoi Kar76,

Natuurlijk mag je mee praten, iedereen mag mee praten. Gefeliciteerd!

Ik ben ook onzeker, ik moet morgen naar de dokter omdat ik buikpijn heb. Maar misschien hoort het erbij, we zien het wel.

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik kan pas volgende week dinsdag naar de huisarts, maar misschien wordt er dan wel een echo gemaakt omdat ik niet weet hoe lang ik over tijd was enzo. Afwachten maar!

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Jeetje, nog een week onzekerheid.

Ik mag zo snel omdat ik vorige maand een MK heb gehad. Ze wilden eigenlijk dat ik vandaag al kwam maar ze zaten zo vol. Dat ze zoiets hadden van nou direct morgen ochtend dan maar.

Ja je kan de andere mensen ook niet laten wachten, toch?

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Even proberen hoe die banner eruit ziet hoor...Hihihi.

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Leuk he die banners, ik vond die ik nu heb van lilipie erug leuk.

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Jeetje wat naar voor je... Fijn dat je nu wat voorrang krijgt dan! Bij mij is het 'gewoon' onzekerheid omdat het de eerste keer is en alles natuurlijk nieuw. Moet er gewoon vanuit gaan dat alles goed komt natuurlijk! Dus ik ga genieten!

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Alle juli mammas van harte!

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ow maar ik ga er ook zeker van genieten. Wat betreft de MK ik ben er nog steeds wel verdrietig van, maar ik denk dat er gewoon iets niet goed is geweest waardoor Moeder Natuur heeft ingegrepen.

Share This Page