Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    goedenavond dames,

Kim: wat een gave schoentjes. Je wordt al lekker verwend. :D

Vanmiddag een verjaardag gehad. Mijn schoonzusje loopt al een week overtijd. De baby had er al vorige week moeten zijn. lastig hoor, om dan je mond te houden. Ik heb 2 andere schoonzussen wel op de hoogte gehouden van onze kinderwens en die weten nu ook dat ik zwanger ben. Was wel even gniffelen vanmiddag, want we willen het nog even voor de rest stil houden.

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik werd gisteravond op de bank wakker (lig daar erg vaak te slapen de laatste tijd :) ) en kreeg onwijze buikkramp! Dus ik naar de wc, gelukkig moest ik poepen, maar ik kreeg het warm, begon te trillen, werd misselijk! Echt geen pretje! Dacht echt even dat het over en uit was. Na 45 minuten was het ineens weer over. Ergens ben ik nog wel ongerust, maar ja ik kan er toch niets meer aan veranderen. Laten we er vanuit gaan dat het mijn darmen waren. Iemand iets soortgelijks meegemaakt?

En misschien een genante vraag, maar vinden jullie het ergens ook eng om nu sex te hebben? Iets in mij zegt echt dat ik het nu even niet wil omdat ik absoluut niets wil doen waardoor het mis zou kunnen gaan, terwijl ik weet dat dit echt niet kan. Herkenbaar?

3. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Jaaaa! vandaag positief getest, dus als alles goed gaat, zijn we op ongeveer 11 juli voor het eerst pappa en mamma!

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Welkom Mesaana bij de juliemama's en gefeliciteerd. :D

Beebie, ik heb dat gelukkig nog niet meegemaakt. En darmen die van streek zijn, dat zou best goed kunnen. Je hoort meerdere dames klagen dat alles van slag is.

Ik heb gelezen dat je baby absoluut geen last heeft als jullie sex hebben. Daar vertrouw ik dan maar op. Wij knuffelen gewoon lekker verder. :D

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden.

Mag ik me ook hier aansluiten?
    IK BEN ZWANGER.
    Kan het nog niet echt geloven, maar ik had een dikke vette streep.
    Ik heb hier al wat bijgelezen, en het is hier super gezellig.
    Dus ik sluit me graag hier aan!

X Neia

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo Mesaana en neia, van harte welkom en gefeliciteerd!

@Beebie: ik heb dat wat jij beschreef echt heel vaak, ook voordat ik zwanger werd. Beetje spastische dikke darm, en nu is dat alleen maar erger geworden. Ik weet nog dat ik toen vaak dacht, "volgens mij voelen weeën zo". Ook trillen, zweten etc. Dus maak je geen zorgen, gewoon je darmen.
    Het voelt wel allemaal anders nu, omdat je baarmoeder natuurlijk (bij mij wel) bij het minste geringste reageert.

Qua sex, ik wil wel, maar mijn vriend vindt het eng! Echt schattig. Nu nog wel tenminste, als ik straks te lang droog sta zal het anders worden! :) :)

Mijn lichaam begint nu echt te veranderen, mijn borsten worden voller, mijn tepels groter. Het valt nu niet alleen mij meer op, maar ook mijn vriend. Dus ik ga ervan uit dat hierbinnen alles nog heel goed gaat.

VAndaag koopzondag in Groningen, even babywinkels langs!

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    @ Neia & Mesaana: Welkom en gefeliciteerd!

@Kar: Thanks! Ben echt wel even gerustgesteld! Ik geloof dat de komende 8 maanden gewoon heel spannend en onzeker zullen zijn, voor ons allemaal! Koopzondag in Groningen: Gezellig! Niet te dicht langs de Martinitoren lopen he!? ;) Je weet maar nooit wat er naar beneden komt!

Wij hebben gisteren ons eerste echte cadeautje gehad. Toen ik het aannam zei ik zoiets als : "Ik hoop niet dat we hiermee het lot tarten." Ze vroegen heel lief of ik het wel al wilde hebben of niet. Ja tuurlijk! Dat is net zoiets als de kat bij de melk zetten en zeggen dat 'ie er af moet blijven! We hebben een pakketje gekregen om een eerste hand of voetafdruk te maken van frummel! Lief toch!?

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Beebie; WAT LEUK ZEG!

Wanneer hebben jullie het allemaal verteld aan familie/vrienden, of wanneer gaan jullie het vertellen? Ik ben nog aan het twijfelen.

X Neia

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, dat is echt een leuk kadootje! Wij hebben zo'n doek gekregen waar je de baby na het baden in kan wikkelen, met zo'n puntmutsje. Ik zie hem/haar er al in liggen! Zo schattig al die kleine spulletjes. Bij de Hema loop ik ook altijd te zwijmelen... Daar hebben ze van die leuke stoere kleertjes enzo.

Nog 8 maanden... Klinkt zo lang! Ik merk dat ik heel erg heen en weer ga in mijn gevoel, de ene keer weet ik zeker dat het goed komt, de andere keer denk ik dat het fout zal gaan. Zucht..

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    @neiaL ik heb het mijn ouders een paar dagen na de test al verteld, en mijn schoonouders weten het sinds afgelopen vrijdag. Verder weet nog niemand het, op een paar collega's na. We willen eigenlijk wachten tot we iets zekerder zijn dat het allemaal goed is. Maar of we dat redden? :)

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    hahahahah, ja dat snap ik; kar!

Ik wil het mijn ouders ook zo graag vertellen, we hebben een erg goede band, en mijn vader is ongeneselijk ziek, volgens mij zou dat hem goed doen!
    Maar ik ben bang dat mijn ouders dan zooooooooo trots zijn dat ze het aan iedereen gaan vertellen, en ik wil ook eerst zekerheid.
    Spannend dus!

X Neia

12. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ach wat naar, van je vader! Ik kan me voorstellen dat zo'n positief bericht hem goed zou doen. Ik was ook bang dat mijn moeder haar mond voorbij zou praten dus ik heb haar gezegd dat ze het aan collega's van haar mag vertellen. Dan kan ze er in ieder geval over praten, hihihi. Het voelt wel raar trouwens hoor, om het mijn zus niet te vertellen. Het voelt een beetje als liegen ofzo. Dus wie weet, even mijn vriend ompraten...

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wij hebben het al aan best veel mensen verteld. Sowieso de families en veel vrienden. Zelfs mijn baas en een aantal collegae weten het al. Wij hebben een beetje als idee dat dit de mensen zijn die het ook horen als het mis gaat. En nu willen we onze blijdschap graag delen! En hopelijk komt het niet zover, maar als het nodig is ons verdriet ook.

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Je hebt eigenlijk wel gelijk Beebie. Als het mis zou gaan zou je het mensen toch vertellen, en die hebben dan ook niet kunnen meegenieten van de leuke tijd.
    Leuke banner heb je trouwens!

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Thanks Kar! Ik hou van afwisseling dus ik heb al meerdere banners klaar staan! :)

Ik heb een site die sommigen van jullie misschien niet kennen, maar wel erg leuk is! Daar kun je de uitgerekende datum invullen en precies bijhouden hoe groot en hoe zwaar je beeb is. Met foto zelfs! Wij kijken iedere dag even!

http://vaderschap.org/cgi-bin/yawps/mod ... /index.cgi

16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi Neia, gefeliciteerd. :D Het is wel een dubbel gevoel bij jullie. Heel blij om de beeb en droefenis omdat je vader erg ziek is. Ik zit hier in het zelfde schuitje. Mijn moeder is ook ongeneeselijk ziek en ligt in het verpleeghuis.

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, inderdaad een leuke site! Ik zal hem bij de Favorieten zetten!

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    ja Beebie, daar zat ik dus ook aan te denken. Als het mis gaat dan vertel je het natuurlijk niet aan iedereen, maar wel aan de speciale mensen om je heen.
    Maar mijn mannetje en ik denken er nog even over na! ;)

Adine; Ja heel dubbel! Wat erg van je moeder, sterkte meis!
    Op 25 augustus zijn we getrouwd, en het was echt een ongelofelijke verrassing dat mijn vader er nog bij kon zijn. Hij zag er zo stralend uit. Nu ben ik natuurlijk bang dat hij juli niet zal halen, maar de dokters hadden hem t/m februari 2006 gegeven, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit! :D

X Neia

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Heerlijk dat beppen van jullie.......

Degene met de buikkrampen, kan me voorstellen dat jullie zich rotgeschrokken zijn! Ik heb juist last van het fenomeen dat ik niet goed poepen kan, ook heel vervelend trouwens, voel me best opgeblazen.......

Verder heb ik ook nog niet zo veel last van kwaaltjes en maak me daar dan weer zorgen over. BEetje gevoelige borsten en soms wat krampjes, that's all...............
    Gister waren we de hele dag in Friesland en heb bijna de hele dag gestaan. Verrekte van de spierpijn in mijn gehele buikgebied daarna! Gelukkig vandaag wel weer wat over........

's morgens zijn mijn borsten altijd weer veel ongevoeliger, herkennen jullie dat?

Wat sex aangaat. Tuurlijk is dat bij mij en vriendin beetje anders, maar....... :oops: , klaarkomen is heel raar hoor :oops: , weet niet of ik het echt prettig vond :oops: , voelde baarmoeder best gevoelig samenkrimpen!

Heb zelf nog niets voor de baby gekocht, vind nog erg onwennig, zal vanzelf wel komen over een tijdje hihi.......

NEia en mesaana: heel erg gefeliciteerd en welkom bij juli-mama's........
    Bij ons mag iedereen die er naar vraagt het weten. Veel mensen waren natuurlijk op de hoogte dat we er mee bezig waren....... wil ook dat mensen in het slechtste geval straks ook ons verdriet begrijpen!

Neia wens je heel veel sterkte met je vader. DEnk dat je hem inderdaad heel blij maakt....maar kan me voorstellen hoe dubbel een gevoel kan zijn.

Twinny

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    @Twinny: Ik vraag me al een tijdje af waar de afkorting IUI voor staat. Ben ik nou zo onnozel dat ik dat niet weet? :oops: Of juist eerder een geluksvogel dat ik het niet heb hoeven weten! :D

Deel Deze Pagina