Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge,

Hier nog zo'n pc-verslaafde. Nou ja, beter dit dan aan de drugs. ;)

Ik ben gisteren mijn eerste kadodoos op wezen halen. Bij de Etos. Een paar luiers, van die Sudokucreme. Veel folders en o ja ook nog van die bijdehantjes. En een slabbetje. Niet echt veel bijzonders dus. En er zat ook nog een zakje opvolgmelk in, die kan je dus gelijk al weggeven, want de houdbaarheidsdatum is tot aug 2007. Heb je dus niks aan als je borstvoeding wilt gaan geven de eerste tijd.

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Ja lekker handig die opvolgmelk...!

Ach en PC verslaafd is niet erg toch? Inderdaad is drugsverslaving erger, hihi.

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Tjee wat kunne jullie veel kletsen als ik ff een dagje niet kom. Gister hadden we het zo druk, dat ik nog niet eens er aan toe was gekomen om op de pjoet te gaan.....

Kimmie: mooi buikje hoor, je gaat het echt goed zien...

LExi: en was de opendag meegevallen?

Zanoni: lachen, dat is hetzelfde kamertje als dat wij gekocht hebben, maar dan hebben we wel een andere kast, die van ons heeft een openvak in het midden en 4 lades daaronder. Vond ik wel leuk om nog wat boeken etc. in te zetten!
    Wij hebben het wel nieuw gekocht bij de babydump in de aanbieding, dus was ook redelijk betaalbaar.....

DAdelijk gaan we brunchen bij Van d'r Valk, had San haar oma kadoo gedaan vorig jaar. Ach, eten gaat er altijd wel in. Ben benieuwd hoeveel ik nu echt al ben bijgekomen als we donderdag bij de gynaecologe zijn.....

grtjs
    Twinny

4. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Dames,
    Kunnen jullie mij misschien helpen?
    Ik heb volgens mij 2 weken terug in een folder van een bouwmarkt muurstickers gezien, het waren madeliefjes en klaprozen (of het waren ranonkels) in het orange.
    Nu weet ik niet meer welke bouwmarkt en op hun sites kan ik ook niks vinden. :(
    Misschien dat 1 van jullie het weet dat scheelt mij weer een ritje langs alle bouwmarkten. :)

5. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hoi Sterrekind, ik heb ze ook gezien en aangezien wij alleen een folder krijgen van Gamma en Karwei moet het één van die 2 zijn...

6. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Twinny, misschien een rare vraag naar heb je toevalig nog geprobeerd om extra korting te krijgen bij de babydump? Ik vraag me nl af of dat mogelijk is bij die winkel. Want anders koop ik hem misschien ook nog wel nieuw. Want in eerste instantie vond ik die kast met die lades en extra open plankjes ook veel leuker.

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    sterrekind volgens mij was het de praxis..... ik heb ze ook gezien en wilde ze ook gaan halen. ze zijn echt leuk!

adine wat gaaf dat jij al een box hebt mogen ophalen! ik had ze al met 5 weken besteld maar nog van niks bericht gekregen... snik snik. hahaha

twinny en zanoni, dat is echt grappig dat jullie bijna dezelfde kamer hebben besteld!

8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Hmm das wel raar Kim, ik heb ze ook al zo vroeg besteld en die van de etos mocht ik ook al vorige week ophalen. Jij bent net zover dus jij zal hem toch ook 1 deze dagen mogen ophalen.

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    De open dag was mega saai, heb de hele morgen niks zitten doen, beetje gekletst en recepten opgezocht op internet. Maar ach, beter dat ik helemaal gek werd van het rondrennen!

10. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Anders gewoon nog een keer aanmelden. Soms komt zo'n aanmelding gewoon niet aan.

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Wat is dat voor etos doos dan? Ikke ook gratis spullies hebbuh ;)!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb ook nog niks gehoord, zal vanzelf wel komen...

13. Niet meer actief

Tjeminee, had ik net een heel verhaal getypt, valt de internetverbinding weg, dus al mijn tekst ook. :x :cry:

Oke, opnieuw.
    Ik ga jullie TIJDELIJK verlaten, want ik ga op korte vakantie naar Drenthe, samen met hubbie en de hond. Lekker 5 dagen niets anders dan slapen, eten, wandelen en ontspannen. En vooral dat laatste, want daar ben ik echt aan toe (net weer mijn jank-moment gehad). Ik hoop dat het ook allemaal goed helpt tegen mijn rug-en stuitpijn. Dus ik zal even onthouden op welke pagina dit bericht gezet wordt, dan weet ik hoeveel ik volgend weekend moet bijlezen. ;)

Ik heb die zwangerkadoos van Etos afgelopen vrijdag opgehaald. Bij mij zat er in zakje opvolgmelkpoeder (lekker handig, NOT, want houdbaar tot 08/2007 en geschikt voor baby's vanaf 6 maanden), potje sudocreme, bijdehantjes sensitive, 2 proefverpakkingen luiers (1 van Etos huismerk en 1 van Huggies, kan manlief alvast oefenen met mijn oude babypop want luiers verschonen ziet hij nog niet zo zitten want hij weet niet wat boven en onder moet), slabbetje, oude Flair, oude Kinderen, oude Ouders van Nu, een hele hoop folders en oja, last but not least, een aanvraagbon voor een Zwangerkadoos (lekker handig, die heb ik net gehad ;) ).

Nou dames, ik hoop dat alles goed blijft gaan in de tussentijd bij jullie(zijn maar 5 daagjes maar toch), tot volgend weekend!

Liefs, Tanya

14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Tanya heel veel plezier!

Marloes, ik heb de doos in mijn 15de week gekregen, dus die van jou zal nu ook binnenkort wel komen :)

Lexi, Er zit niet zo heel veel bijzonders in (zie wat Tanya schreef) maar het is natuurlijk altijd leuk om te krijgen zo'n doos. Je kunt hem gewoon via de etos website bestellen, en als de baby geboren is krijg je er nog 1 :)

iedereen een hele fijne dag vandaag en tot later.

Groetjes

15. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hoi hoi iedereen, Tantan fijne vakantie en misschien kom ik je nog wel tegen, werk bij de mac in Emmen ;) hier is alles goed hoop bij jullie ook allemaal. ik heb vrijdag de etos doos ook opgehaald. niet veel bijzonders. dingetjes wat je kan gebruiken. ik heb het vorige week op mijn werk verteld en pfieuw daar ben ik vanaf, er werdt gelukkig positief ontvangen. iedereen verbaasd en of het besmettelijk is. hahaha. afgelopen woensdag was ik ook bij vk geweest alles prima in orde 14 februari weer heen. ook is mijn dochter bij de cb geweest en ja hoor 2 kilo gegroeid naar 10775. en 80 cm. ze heeft even last gehad van prikjes maar krabbelt er nu weer boven op. nou prettige dag verder. groetjes Wietske

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Zanoni: weet niet of je kunt afdingen bij de babydump. De kamer zoals jij hem hebt gezien op marktplaats kost nu 799,-. denk dat ie met de andere kast ietsie meer kost. Wij hebben hem in de doorgroei versie gekocht, bedje van 70-140, met extra planken voor later. Koste geloof ik met onze kast iets van 999,-, maar heb de rekening nu niet bij de hand. Wat je wel krijgt is 50euro reiskosten vergoeding en een gratis box of babyfoon. Wij hebben overigens geen van deze twee gekozen, maar een gratis plank aan de muur.......

Ik mag deze week de Etos doos op gaan halen. Verder wacht ik dan nog op die van Prenatal, Kruidvat en Babydump. En oja niet vergeten met je geboorte kaartje naar de Plusmarkt en Jan Linders te gaan, want dan krijg je ook nog eens pakketten.............

Ik ben nu op mijn werk. Donderdag gaan we naar de gyno en ik zie er zo naar uit eindelijk onze minimuts weer te mogen horen!

Bij V&D is het al het babytextiel 50% korting, dus ga deze week eens kijken voor wat lakentjes in het bedje!

grtjs
    Twinny

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Hoi Twinny,

Die doos van de babydump die kun je daar gewoon ophalen, even het kaartje invullen en dan krijg je hem zo mee, ongeacht hoe lang je zwanger bent.

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goeiemorgen allemaal,

Net bij de VK geweest alles klonk goed. Ik heb me ook net aangemeld voor kraamhulp. En de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt. Spannend! !

Oh en nog beter nieuws ik heb weer vast voedsel gegeten, natuurlijk was het eerste een cheeseburger. Ohhh wat heb ik daar naar verlangt, terwijl het maar een klein weekje is geweest met vloeibaar voedsel. Maar ja wat je niet kan hebben wil je het meest.

Ik mag ook m'n babydoos van etos al ophalen. Ik heb vorige week ook bij de verzekering een doos opgehaald, daar zaten een heleboel handige dingen in. Kan het zo even niet opnoemen. Kraamverband e.d.

19. Amle

Amle Niet meer actief

Hey meiden,

Wat heerlijk om te horen dat iedereen nu echt begint met spullen aanschaffen. Ik heb er ook echt zin in... Volgende week gaan wij ook (eindelijk) kijken. De kamer die wij mooi vinden (zie album) is € 1149,00 en vindt ik opzich wel een beetje te duur. Misschien dat we hem nog ergens in de uitverkoop tegenkomen, anders toch nog maar eens verder kijken.

Ik ben nog steeds niet helemaal fit, maar het is alweer een week geleden dat ik voor het laatst heb overgegeven (afkloppen!). Volgende week woensdag weer naar de verloskundige; ik hoop dat alles gewoon nog in orde is. Onbewust ben ik er toch wel een beetje zenuwachtig voor...
    Verder eigenlijk weinig nieuws; heb nog niet alles bij kunnen lezen, het gaat ook zo snel!

Liefs Elma

20. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge Lady's,

De doos van Prenetal schijnt wel erg leuk te zijn. Kruidvat en babydump-doos weet ik niet. Daar heb ik nog niemand over gehoord.

Hier weinig te melden. Ben net opgebeld of ik vanmiddag wil komen werken. Dus dat ga ik maar doen. Centjes zijn nu wel extra welkom. ;)

Koeky, lekker dat je weer van de vloeibaar voedsel af bent. Weet wat het is, heb zo 8 weken rond moeten lopen. Ik stopte alles gewoon in de blender. Zelfs patat. Soep komt dan ook echt je neus uit.

Zal nog eens op de site van Pernatal kijken of er daar nog aanbiedingen zijn in de babykamertjes.

Deel Deze Pagina