De babydump doos is leuk! zitten leuke dingen in, alleen kan ik zo niet even opnoemen wat er in zit, en ik zit op het werk dus kan ook niet even spieken
aan deze kant ook weinig te melden, alleen dat ik het goed zat ben dat ik alleen maar, ziek,zwak,moe en misselijk bent... er oet toch wel 1 dag bij gaan zitten dat ik me goed ga voelen pffff
hey, amai,wat er kan er hier gebabbelt worden! wij zijn zaterdag met de mijn vaderhet kinderbedje gaan kopen, hij stond er op da het nu al moest gekocht worden, ik vond da veel te vroeg maar ja... ik vind het wel vreemd da jullie in nederland meer van die dozen krijgen dan wij belgen.wij krijgen da pas als het kleintje is geboren zo van die dozen vind het wel spijtig. en voor de rest met de meiden alles in orde? groetjes ann.
Dag allemaal, daar ben ik weer even. Lekker weekend gehad, schoonouders op bezoek en verder niet veel gedaan. Kan me alleen weer helemaal niet concentreren op m'n werk... Hoe dat ooit nog goed moet komen...? Oh ja, de nieuwe urinekweek wijst ook uit dat ik geen andere soort blaasontsteking heb (GBS ofzo). Gelukkig maar, en de pijn bij het plassen is ook minder geworden de laatste dagen. Ben wel een kilo afgevallen de laatste dagen, ik heb steeds voor het eten al een vol gevoel en dan kan er dus niet veel meer bij voor ik ga kokhalzen... Komt vast wel weer goed, tot nu toe was mijn gewicht tot op het ons gelijk gebleven. Pffff, allemaal kamertjes, daar zijn wij helemaal nog niet mee bezig. Bovendien weten we pas een paar dagen dat we gaan verhuizen (en dus ook echt een babykamer zullen hebben). Ik denk dat we het liefst losse spulletjes kopen en niet zo'n alvast samengestelde kamer, als dat te krijgen is tenminste. Lma, het is vast allemaal goed bij de VK volgende week, maak je geen zorgen! Koeky, gefeliciteerd met je cheeseburger! Twinny, goeie tip van het babytextiel bij de V&D! Tantan, fijne vakantie! Lexi, hoe voel je je nu? Ben je definitief uit je depribui? En Evelieveling, hoe is het daar? Beetje bijgekomen van alle spanning van de storm? Kar, hard aan het werk vandaag, we hebben nog niks van je gehoord..?
Ik heb vanochtend te horen gekregen dat het bedrijf waar ik werk gaat sluiten Dat was dus inderdaad nogal schrikken. Aangezien ik personeelsfunctionaris ben wist ik al een poos dat et niet goed ging, maar dit kwam toch wel onverwachts moet ik zeggen. Als et "mee zit" kan ik et net uitzingen tot mn zwangerschapsverlof. We hebben nog 4 maanden om de zaken hier netjes af tehandelen met de medewerkers. En dan? ...... tja iets langer verlof dan gepland. Gelukkig zijn wij niet van mijn salaris afhankelijk, maar et blijft vervelend. Ik ben geen type om thuis te zitten en ik denk dat et best moeilijk wordt weer een leuke parttime baan te vinden na mn zwangerschap. Mona
Tjee Mona, dat is niet leuk. Wel balen voor je. Gelukkig voor jullie, zijn jullie niet afhankelijk van jouw salaris. Misschien valt dat thuis zitten straks wel mee. Eer dat je een beetje gewend bent aan de nieuwe situatie, kan je daarna lekker uitkijken naar een andere job. Veel sterkte op je werk, want het zullen wel geen leuke maandjes worden.
Tja, ik had net de kinderopvang geregeld vanaf 1 oktober. Dit laat ik overigens gewoon doorgaan, ik wil gewoon weer aan het werk ! Wellicht neem ik iets langer verlof en ga ik vanaf december solliciteren en pak ik wat extra maandjes, maar als et thuis zitten "moeten"wordt is et toch anders hoor! Maar voor onze 180 medewerkers is et ook verschrikkelijk, dat zijn bijna allemaal kostwinners.
Poeh das best heftig i.d.d. wordt er nog wat voor die mensen geregeld of moeten ze het zelf zien op te lossen.
We proberen in ieder geval iets te regelen, helpen bij bemiddeling naar een andere baan en in ieder geval krijgt iedereen extra geld mee. (Extra maandsalarissen naar aantal dienstjaren) Mona
Kieteltje, de spullen van de babykamer kun je idd los kopen en dus helemaal naar eigen smaak inrichten, helaas is het vaak wel zo dat de prijs dan hoger is dan wanneer je een complete kamer koopt. Mona, wat een vervelend nieuws zo zeg. Ik hoop dat je snel een leuke nieuwe baan vind die je na de zwangerschap + verlof kan gaan doen!
hoi meiden Mona; wat vervelend van je baan, hoop dat je vlug weer iets kan vinden voor strakkies..... Koeky: fijn dat alles oke was...... Peetjuh: rot voor je dat je je nog altijd niet lekker voelt, hopelijk gaat het vlug beter en kun je een beetje gaan genieten...... Hier gaat alles oke, dus hobbelen we maar weer verder....... Twinny
dat dacht ik in week 13 ook! Ik vond dat ik na 12 weken toch wel recht had op een minder misselijke dag. Dan hoort het toch ook beter te gaan?!? ben twee weken terug naar een acupuncturist geweest. Drie naaldjes heeft ze gezet. heb de dag erna zeer heftig het glazuur van de wcpot van dichtbij kogen bewonderen (was gelukkig erg schoon). Sindsdien ben ik niet meer misselijk geweest! Afgelopen week nog 1 behandeling gehad en geen last meer gehad. Een echte aanrader dus. groetjes Femke
hoi femke wel fijn van die accupunctuur en dat het zo helpt. Wat een mooie echo heb jij trouwens....... grjts Twinny
Kan ook wel proberen, maar weet alleen niet hoe wat of waar.. en is het duur? zal je net zien dat het bij mij niet werk.. maar wil alles proberen.. mijn dochter lijdt eronder vind ik zelf.
Hoi meiden, Nee, was niet hard aan het werk - nu wel trouwens, thuis - maar hadden een afspraak met de financiele 'coach' bij de bank.... Niet zulk goed nieuws, we kunnen geen kant op qua hypotheek of oversluiting vd schulden. We hebben wel een toekomstplan voor de baby afgesloten, zodat die in ieder geval kan studeren als hij/zij dat wil over 18 jaar. En de pensioenen zijn in orde. Ook wel een opluchting. Verder is het een kwestie van gewoon aflossen, zo snel mogelijk, en ik moet het Grote Geld maar gaan verdienen... . Ik ben er al overstuur van geweest, en heb er al ruzie om gemaakt maar nu accepteer ik het wel weer. Verbouwing gaat voorlopig niet door, logees moeten maar behelpen met matrassen op zolder. Verhuizen kan ook niet, levert niets op, is niet te betalen.. Ik ga maar weer eens even werken, dat moet ook af. Kan me daar gelukkig erg goed op concentreren de laatste tijd. Sinds ik vertrouwen heb dat de baby wel okee is, lukt dat weer.
Beetje depressief verhaal lees ik zo terug... Sorry dat ik nog niet gereageerd heb op iedereen; vind het hartstikke leuk dat jullie zo met kamertjes bezig zijn! En dat de mensen die weer controle hebben gehad in orde zijn, en de beebs natuurlijk ook! Voor degenen die nog wel ziek, zwak & misselijk zijn: ik hoop dat het echt snel over gaat! Ik moet ook maar eens urine inleveren, heb pijn achter mijn schaambot. Telkens denk ik heel nodig te moeten en komen er maar kleine beetjes... Zijn dat symptomen? @Mona: wat een tegenvaller! Kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt en dat alles even op z'n kop staat...
Zo hee, weer twee blz bijlezen na mijn werk. Gelukkig alles overleefd weer vandaag, alleen mijn les met M3 was niet leuk De rest gelukkig wel. @Mona: wat een ellende van je werk! Hopen maar dat je wat nieuws kan vinden tegen november/december! Ik ben voorlopig (voor degene die het vroeg, sorry daarvoor moet ik teveel teruglezen) wel weer uit mijn depressieve bui, zolang als het duurt natuurlijk! Wij gaan geen complete kamer aanschaffen want we krijgen de oude wieg waar ik in heb geslapen en daarna het ledikantje van mijn vriend. De commode maakt mijn schoonvader. Dus het enige wat wij moeten kopen is vloerbedekking en een gordijn. Nou waren we dus afgelopen donderdag van plan om de koopavond te benutten maar ja, toen zat ineens die suffe storm er ineens tussen. Nu gaan we het woensdagmiddag wanneer ik vroeg vrij ben nog eens proberen. Wat voor kleur(en) gaan jullie kiezen voor de kamer? Wij zitten nu te denken aan rood, lekker fel. Misschien geen babykamer-kleur, maar we willen geen pastel of lime-groen! Iemand trouwens nog ernstige of lastige schade gehad van de storm?
Wat vervelend Kar! Ben je ook al bij anderen geweest of alleen advies gevraagd bij je eigen bank. Er kan soms verschil in zitten, voor de ene uitzichtloos en bij de andere juist weer mogelijkheden! (mijn man is financieel adviseur en heeft ook wel eens "uitzichtloze situaties" uit de brand geholpen) Ik zeg niet dat dat voor elke situatie geldt, maar ook hier is een second opinion best de moeite waard! ik heb net het UWV gebeld, hoe ik het moet regelen staks met mijn zwangerschapsverlof in juni (uitkering) Idioot om je daar nu bezig mee te moeten houden. Mona