oww zanoni ik vind elise en elena heel mooi zeg... de reden dat ik het hier niet zet, is omdat er bekende weten dat ik hier zit en erg graag de namen willen weten hihi
Bij ons mag iedereen het weten, en echt anoniem ben ik ook niet want ja hoeveel Zanoni 's wonen er in nederland? Maar volgens mij heb ik nog nooit een bekende gezien, anders had ik het ook wel gehoord denk ik.
Goedemorgen meiden! Wat is de wereld mooi zo, met die sneeuw en vorst! Op weg hierheen allemaal witte bomen en velden, met van die witte wieven erboven (mistflarden) en een mooi zonnetje: prachtig! Krijg ik nu ik zwanger ben echt tranen van in mijn ogen... Watje. Peetje, daar zeg je wat, Kim kan natuurlijk al weten wat het is ja! Ben benieuwd.... Kim, hoe was het?! Alles goed? Leon helemaal blij?! Zanoni, heet je dan echt zo? Wat een aparte naam. Ik vind Elise ook heel mooi, als we gaan vernoemen naar mijn schoonmoeder wordt dit misschien de 2e naam (ze heet Elisabeth). Wij houden de namen geheim, voor iedereen, ook familie. Bovendien beslissen we pas bij de geboorte wat het definitief wordt en weten we het dus zelf ook nog niet precies .
@Zanoni: ik vind je namen heel erg mooi, en de combinatie met de achternaam klinkt ook goed. Zelf zijn we er nog helemaal niet uit.... gelukkig hebben we nog even. Maar als het zover is, houden wij de namen nog wel even geheim. Ik wil iedereen graag verrassen! Liefs Elma
Lief van je Kar! Maar het gaat wel hoor, is alleen vervelend dat je er niks tegen kan/mag innemen. En ook lastig dat mijn dochter ook ziek is, dus die heeft juist extra ipv minder aandacht nodig (ook niet zo vreemd dat ik ziek word als ik de hele dag haar neus poets en zij heel de dag in mijn gezicht hoest/niest ). Wij vinden eigenlijk alleen de eerste naam lastig, de andere naam/namen gaan we vernoemen. Heb ik bij mijn dochter ook gedaan. In ieder geval hoeven we daar dus niet over na te denken
Wij hadden al een paar maanden voor ik zwanger was een meisjesnaam bedacht waar we superblij mee waren, maar helaas blijkt die toch wel heel erg populair te zijn tegenwoordig (wisten wij veel...). En we willen niet dat ze straks in een klas zit met allemaal meisjes met dezelfde naam. Jongensnamen vinden we heel erg lastig. Veel leuke namen zijn in de omgeving al gegeven of zijn ook populair. Geen idee wat dat moet worden dus. Voor een meisjesnaam hebben we een optie die we leuk vinden en die toevallig ook de (roep)naam was van een oma van ons allebei, dus wie weet wordt dat het wel. Mits het een meisje wordt natuurlijk Over een maand kunnen we de zoekruimte met de helft gaan beperken, dat zal een hoop schelen.... Moeten er trouwens nog meer mensen de uitslag van de nekplooimeting/combinatietest afwachten of was ik de laatste?
goede morgen meiden Zanoni: mooie namen hoor, vond wel grappig wnt bij ons in de straat is eind december ook een Dante geboren, vind het een mooie stoere naam..... MArloes: wat heerlijk voor je dat alles zo goed was met de beeb...... Pienie: nog maar eens heel veel beterschap, heb zelf ook al 3x de griep gehad! Kimmie: hoe was je echo meid, laat ons niet zo in spanning! Twinny
hallo schatten van me! ik ben terug! ik kan met geen pen beschrijven wat wij gisteren gezien hebben. het is zo bijzonder! het heeft ruim een uur en een kwartier geduurd dus we hebben echt uitgebreid kunnen genieten van die kleine. hij heeft ook meteen de 'medische keuring' gedaan die je bij 20 weken krijgt. dus alle hartkamers nagekeken de organen en de bloedsomloop etc. dus gedeeltelijk 2D en daarna zijn we 3D gaan genieten. de baby had nog geen vet op het lichaam dus het is allemaal heel dun etc. vooral zijn schedeltje aan de zij en achterkant en die armpjes hahaha maar o o o wat een geschenk dat wij dat hebben mogen zien. dames ik raad jullie het ECHT aan om te doen. ook al lijkt het eng het is zo bijzonder want het is gewoon je eigen kindje! gezichts/gelaatstrekken zijn nog niet heel erg duidelijk maar je ziet al wel wat. over het geslacht....... hahaha wij wilden het weten en hij kon kijken voor ons. dus de dvd toen stop gezet. maar meneer/mevrouw lag precies goed met de benen omhoog zodat we konden kijken maar de navelstreng lag precies tussen de benen waardoor hij niet met 100% kon zeggen wat het werd. hij kon maar 80% zekerheid geven en daardoor zei hij liever niks. dus we weten nog niks. we hebben 6 foto's uitgeprint gekregen, 1 cdrom met alle foto's die zijn gemaakt (zo'n 30) en de dvd van een uur waarop alles nog een keer te zien is. ga nu proberen de mooieste foto's in mijn album te zetten dikkex meiden van een kimmetje die op een roze wolk zit (met leon natuurlijk!)
ohh kimmetje wat heerlijk meis........ wij gaan voor de 3d/4d echo met 26 weken en kan gewoon niet wachten om te zien hoe die kleine in mij huist, hihi......... Geniet maar lekker van al je mee gekregen opnamen....... twinny
die foto's lukken niet! grrrrrrrrrrr ik ga ze bij mama inscannen en dan zet ik ze er vanmiddag op. ga nu snel douchen en naar mama rijden.
Jeetje... wat een idee: over een paar weken zitten we al op de helft! Gek hoor, dan kan het aftellen al beginnen....
Kim, geweldig dat de echo zo fijn was. En jammer dat je nu nog niks weet... Ik denk dat als ze tegen mij zouden zeggen dat ze het alleen met 80% zekerheid konden zeggen, dat ik dan zou doordrammen om het toch te weten te komen.... 80% is best veel Ben benieuwd naar je foto's!
hey meiden, wij hebben ook al wa jongens en meisjesnamen voor ne jongen jarne en voor een meisje jamy ja weet het alle twee met een J da komt omdat het kindje van mijn zus en van mijn broer ook alle twee met een J beginnen en wil da nu ni verbreken we gaan nog even voortzoeken naar namen want ik ken mijn eigen ik wil altijd op het laatste nippertje nog een andere naam. zeg van hoeveel weken kan de gyne zien wat het gaat worden? groetjes ann.
@Kim: wat heerlijk om je kindje te bewonderen. Fijn om te horen dat het goed gegaan is. Ben ook zeker benieuwd naar de foto's! Kan ook niet wachten totdat het bij ons zover is, maar de afspraak moet nog gemaakt worden (20-weken screeningsecho en bij 25 weken willen we 3d/4d laten doen). Liefs Elma
nog wel leuk om te vertellen.... de echoscopist voelde gisteren al een schop van buiten. hij zei ineens "sow voelde je die schop? zelfs ik voelde 'm " dat vond ik wel bijzonder. hij zei dat leon de baby ook binnenkort kon voelen schoppen. heeft hij het even voorgedaan hoe hij het beste zijn handen op mijn buik moest leggen. dus platte vingers en dan drukken, dan voel je meestal en voet schuiven of schoppen
Mijn vriend kon tijdens de zwangerschap van zijn twee zoontjes niks voelen, en zijn vader voelde vroeger ook niks, dus ik ben erg benieuwd of het bij mij wel gaat lukken... Ik hoop het wel, het lijkt me erg bijzonder. Er zijn inmiddels Oktober mama's!
Hoi, Kim, wat geweldig! Fijn dat het zo mooi en goed was allemaal. Voelde je zelf die schop dan ook? Ik heb echt het idee niets te voelen.. Komt vanzelf wel, ik ben ook niet echt op mijn lichaam gefocust moet ik zeggen. Druk met werken. Ja ik zag het ook, de oktober mama's! Heb ze even gefeliciteerd. Lijkt alweer zo lang geleden dat wij nog maar zo pril zwanger waren he?! En nu alweer bijna op de helft, wat Kieteltje al zei... Ik ga maar eens lekker eten. Ik moet echt een nieuw beeldscherm, krijg echt pijn aan mijn nek en bovenrug. Bah.
Nou voor mij voelt het eerder nog als pril dan dat ik al op de helft ben! Het lijkt zo snel te gaan allemaal. Fijn hoor, die echo Kim. Ga je ons niet vertellen wat ze denken dat het geslacht is? Kieteltje, ik kan me er niks bij voorstellen dat je tijdens een hele zwangerschap niks voelt. Op het laatst is het zo duidelijk. Je kon bij mij mijn hele buik van een paar meter afstand heen en weer zien gaan op het laatst. Dus heb vertrouwen, hij gaat het vast voelen! Knorry (en anderen) wat lijkt het me fijn om net als jullie de naam al te hebben. Hoewel je 9 maanden de tijd hebt vind ik dat echt te kort! Bij mijn dochter ook op het laatst besloten met een week of 34 toen we voor de deur van de drukker stonden (voor het kaartje). Ik voel nu dus al de tijdsdruk, want ik weet dat wij er niet zo snel in zijn!
Ohhh, wat ben ik benieuwd wat het wordt..... (Nou ja, wat het wordt.. wat het al is!) Ik hoop zo dat ze het kunnen zien over een maand! Wat het ook is, we zijn er dolblij mee, het heeft allebei zoveel leuke kanten. De nieuwsgierigheid naar dat kleine mensje in mijn buik is soms zo groot....
@kim ik ben benieuwd naar de foto`s... had je niet zoiets van zeg het..ook al is het dan maar voor 80%? ik zat ook te denken he.. ik ben weer iets eerder op de helft dan normaal hihi Er werd al gezegt dat ik weer net als bij romy dat het rond 37 weken word ingeleid. Zodat hij zelf de bevalling kan doen en de lotgenootjes in kan delen. dus dan ben ik ook 3 wkn eerder op de helft toch? hihi waar je soms niet aan denk he? @knorry mijn schoonzus wist het zelfs met 13 wkn! stik jalours was ik hihi het ligt er maar aan hoe het kindje ligt. De ene 18 wkn de andere 20 wkn. bij romy konden we het heel de zw. niet zien, maar dat vond ik toen totaal niet erg. @piennie mijn buik ging op het eind zo ook tekeer.. ik riep aahh ik heb de exorcist in mijn buik. je zag gewoon d`r billetjes van de ene kant naar de andere kant draaien en dan deed verd#md pijn! hihihi