Peetje, wat fijn voor je! En ook fijn dat je zo'n gynaecoloog hebt die je zo goed begrijpt. Ik snap dat het moeilijk is te genieten, maar er kan nu toch nog weinig fout gaan? Echt, probeer het gewoon! Ik moest net nog aan je denken toen ik in de auto zat, dat je eigenlijk met jouw bekkenproblemen zulk zwaar werk doet, in het ziekenhuis. Ik vind je heel stoer en dapper!
@ Kim, wat een mooie foto's ! Daar krijg ik nu een brok van in mn keel. Vooral die eerste waarin hij (of zij!) tegen je aan ligt te slapen, schitterend! @ Peetje en Koeky : ik ben blij voor jullie, super ! Hier gaat alles goed naar omstandigheden en mn buik begint eindelijk te groeien ! \/ Mona
@kim wat een prachtige foto's! Ik krijg er ook al helemaal zin in, maar ik moet nog een afspraak maken . Komt binnenkort wel. Hier begint de buik ook al aardig vorm te krijgen, wou gister een foto plaatsen maar dat wou niet. Kan sinds 2 weken mijn eigen kleding niet meer aan. Ben ook al 5 kilo gegroeid Gr Jacquelien
kim...mooi hoor die fotos. mijn eerste reactie was meteen een jongen... waarom. ik weet het niet...echt super mooi...
Poeh, ik wil/durf geen foto's te maken van mijn buik hoor...! Ik heb altijd gevonden dat ik dik was en nu lijkt het ook of ik dat nog erger ben. Ik denk dat ik pas blij ga zijn met mijn buik als het een echte zwanger-buik is. Maar dan vast nog steeds geen foto, vermoed ik. Maar fotograferen jullie maar raak hoor meiden! Prachtig toch? Oh en mijn vriend en ik hebben net gesmst over namen, ik had een voorstel gedaan met zijn keuze als tweede naam, en dat vond hij een mooie combi. Dus als het een meisje wordt dan zijn we er al uit
Lexi, gewoon foto's maken! Al is het maar voor jezelf, is gewoon heel leuk om terug te zien strakjes. Ik heb er helaas niet meer zoveel van mijn eerste zwangerschap en dat vind ik echt jammer (na een computercrash was veel weg). Kim, echt leuk je kindje! Je loopt vast met je hoofd ijn de wolken. Peetje wat heb jij een begripvolle gyn zeg! Zo 1 heb ik er nog nooit gehad. Ik ga straks ook snotteren bij de verloskundigepraktijk, hoewel ik het net zo makkelijk kan vergeten door de zwangerschapshormonen! Vind het wel raar om te zien, vooral omdat het wat levendiger terugkomt van mijn vorige bevalling. Die viel op zich mee (na een paar makkelijke uren 1 hele hevige weeenstorm waarin ik van 3 naar 10 cm ontsluiting ging in ong anderhalf uur en daarna 17 minuten persen). Maar toch is het (nu nog) niet iets waar ik echt naar uitkijk, maar wat wel staat te gebeuren. Aahhh...
Ja denk je? Hmm dan moet ik mijn vriend misschien toch maar eens lief aankijken... Zal erover denken... Is voor mij nogal een grote stap om te zetten, hou niet zo van mijn lichaam namelijk. Maar bedankt voor de tip!
Wat ik me nog afvroeg... Zijn er behalve Kimmie's Leon waarvan ik vanmiddag las dat hij gezellig mee op de roze wolk ging zitten nog andere mannen die al helemaal betrokken zijn bij het baby gedoe? Mijn vriend begint het nu geloof ik ook allemaal een beetje te snappen en zich ervoor te interesseren. Als er programma's op tv zijn met zwangere vrouwen zegt hij 'hee, bollies!' want zo noemt hij mij. En hij heeft zelfs vrij genomen om vloerbedekking uit te zoeken voor de babykamer. Was er best bang voor dat hij ongeinteresseerd bleef, maar was gelukkig niet nodig! Hoe zit dat bij jullie?
@ Kieteltje, ik ga morgen of vrijdag nog bellen voor mijn uitslagen @Kim, wat een gave foto's zeg, lekker zweven hoor op je roze wolk! @Peetje, fijn dat je nekplooi oke is en nou lekker gaan genieten idd. (mooi gezegd van dat doosje) Ik heb vandaag mijn eerste redelijk misselijk vrije dag gehad. Zou het dan toch zover zijn? Ik hoop van wel, ben het wel een beetje beu eigenlijk Ook wij hebben moeite met het verzinnen van namen, komt vanzelf, hebben de tijd nog. Ga dadelijk ook naar de verloskundigenpraktijk kijken, kan me er ook nog niets bij voorstellen dat wij daar dadelijk ook zo liggen. Groetjes Monique
mijn vriend is bijna erger dan ik... Wil naar de 9 maanden beurs, leest allerlei boeken etc. Is zeer bezorgd... vind het allemaal wel schattig...
Ha ha die van mij ook. Wilt perse naar de beurs, leest boeken over papa worden en volgt alle tips die er zijn (soms wel een beetje overdreven, maar het is lief bedoeld)
ja die van mij heeft al echt het papa gevoel.. is erg bezorg en toont veel interesse. van de week heeft hij al vaak gezegt was het maar al juli. dan had ik mijn kleintje al in mijn armen... ligt savonds elke nacht heel lief met zijn hand op mijn buikje ook smmert hij regelmatig mijn buikje in...echt sweet hij is zo erg veranderd door onze zwangerschap...heerlijk
Meiden, wat een mooie buiken zie ik voorbij komen! Dan heb ik nog echt niets hoor... En morgen alweer 17 weken! Ik zal mijn vriend vragen weer eens een nieuwe foto te maken. Het begint mensen nu op te vallen dus er zal wel IETS groeien denk ik zo. Oh, de verloskundigenpraktijk begint weer.. Wat een jonge meiden, jonger dan ik nog!
Owww hahaha dan is de mijne er dus nog lang niet Maar ik blijf goede moed houden want hij heeft al veel vooruitgang geboekt in de tussentijd. Kijken jullie ook de vkpraktijk op net5? Poeh, raar om te denken dat wij straks ook van die enorme toeters hebben als sommige vrouwen daar...
Hoi,hoi, Ben ik dan eindelijk. Gisteren weer met hoofdpijn uit werk gekomen en heb toen maar even de vk gebeld. Ik moch gelijk even langskomen om bloeddruk te meten. Die was goed. Ze stuurde me naar de ha om even alles na te kijen. Daar kon ik gelijk vanmorgen naar toe. Hij denkt dat het spanningshoofdpijn is. Je lichaam is toch aan het veranderen. Ik heb ook lage rugpijn en hij denkt dat het daar van komt. Ik vertelde dat ik naar zwangerschapsyoga ging en dat vond hij een goed idee. Niks erg dus aan de hand. Vanmiddag heb ik het babykamertje besteld. Gelijk even uitleg gevraagd over alle wagens die er staan. Het was nu niet druk, dus kon heerlijk alles uitproberen. Ik vind de wagens erg duur, dus ben er nog niet uit welke het gaat worden. Vanavond eigenlijk een verjaardag, maar heb even afgezegd. Hubbie is nu alleen. Ben echt totall-loss en lag al te slapen op de bank. Kimmie.....SUPERRRRR FOTOOOOS! Heel gaaf zeg. Peetje, lekker genieten nu he. Alles was lekker goed. Marloes, wat fijn dat alles in orde was en dat je toch een een julimama bent.
Ik ben maar overgeschakeld van de verloskundigenpraktijk toen er een stukje kwam over een bevalling die niet helemaal opschoot... Zit nu aan een film op de Belg over Ierse meisjes die naar een soort gesticht werden gestuurd als ze een kind kregen zonder getrouwd te zijn. Kinderen werden dan dus wel afgepakt he? Poeh, blij dat wij dat gewoon zo kunnen doen als we willen, getrouwd of niet!
laatste kwartiertje mee kunnen pikken met de vkpraktijk.. pff tja kan het me nog goed herinderen lol. zat helemaal mee te doen!
dan wil je me nu niet zien! ik word zwaar gestaft omdat ik een paar uurtjes harder werkt.. alles doet zeer, opstaan,kan niet poepen. peetje is zo eigenwijs! ik weet het, ik zeg het tegen iedereen, doe rustig,til niet zwaar bl bla bla en ik... ik luister niet naar mezelf. stomme tr#t dat ik er bent! Kan wel janken 1 nadeel met je rug en bekken je voelt het te laat! Nu pas dus, als je 10 min. zit komt het hopelijk is het morgenochtend minder!
Nou ik moest huilen hoor, toen dat kindje eindelijk geboren werd. En die vader ook... Pfff. Volgens mijn moeder gaat dit - het huilen en emotioneel zijn - gewoon niet meer over na je zwangerschap. Bij haar tenminste niet. Adine, ik heb ook zo'n ongelooflijke hoofdpijn. Net al even geslapen op de bank, het is alleen maar erger geworden. Mijn bloeddruk was ook goed vorige week. Weet niet waar het van komt. Houding op mijn werk misschien, of ook spanning. Erg balen.