Ik was er te vlug meer....maar jullie... Hebben jullie aan de gratis kraampakketten gedacht die je kunt bestellen. Prenatal heeft ze, daar krijg je er twee van. Met 3 en met 7 maanden. Dan het kruitvat.nl nog en etos.nl Verder ban ik niet gekomen. Succes!
katootje: leuke tip. Hoe gaat het vandaag met je meisje? Vind knap dat je je zo kranig voelt, maar verdrietig zijn hoort er ook bij, hè meis........niet vergeten...... Beebie: IUI beteken inseminatie in de baarmoeder. Ze brengen het zaad rechtstreeks in de baarmoeder in en vandaar uit moet het zijn eigen weg gaan......... Zaad hoeft dus minder ver te zwemmen en niet het obstakel baarmoedermond te overwinnen. Tuurlijk kun je je gelukkig prijzen dat je het niet weer........ En is geen domme vraag hoor....... Twinny
Twinny, ben blij dat jij erover begon: als ik klaarkom doet dat onwijs pijn in mijn baarmoeder! Echt niet fijn! Maar lees wel dat het normaal is... Katootje, hoe gaat het nu? Ga je nog naar de huisarts? Of is het echt zeker weten helemaal voorbij nu? Sterkte hoor!
@Kar. Hier is het helemaal over. Maar ik kan het toch (nog) niet laten even te komen spieken hier. Alweer de derde dag..we gaan er gewoon weer voor.
Ik vind je dapper Katootje. Ik hoop het niet te hoeven meemaken. Ik wens jou het allerbeste en hoop dat je alsnog snel zwanger bent en dat het dan goed gaat! Sterkte!
Hoi Laatje, welkom bij de julimama's enne...gefeliciteerd. Bedankt voor de tip Katootje. Heb net even zitten kijken, maar je kunt die doos pas met 7 maanden ophalen. Tijd zat nog.
Hoi Laatje. Gefeliciteerd en welkom. Je zal 1 van de eerste zijn als je in juli bevalt, uitgaand van je uitgerekende datum.
Zeg dames, wie van jullie heeft er nog wintersport plannen? Wij gaan met kerst naar oostenrijk. Heb eerst maar eens opgezocht of je nog mag skiën.
Wij hadden plannen maar om andere redenen zijn die verschoven naar volgend jaar. In mijn achterhoofd speelde ook wel steeds mee dat ik misschien wel zwanger zou zijn. Skiën brengt natuurlijk risoco's met zich mee.
Ja, je moet niet lekker van de zwarte piste af willen gaan. Ik kijk eerst eens hoe de pistes eruit zien. Op zich ben ik wel een ervaren skiër, dus af en toe een baantje naar beneden kan geen kwaad. Ik weet ook dat je niet boven de 2000 meter moet komen ivm zuurstof enzo. Ze raden het na 5 maanden zwangerschap af.
Hoi Laatje, welkom! En gefeliciteerd! Ik heb nu al 2 dagen licht (heeel licht)bruine afscheiding... Wat ik hier nou weer van moet denken... Ook niet elke keer als ik naar de wc ga, dus het zal wel in orde zijn. Gelukkig overmorgen huisarts. Ik zal eens wat vragen op papier zetten. Verder voel ik me wel okee, heb nu meer pijn in mijn liezen dan mijn baarmoeder. Gewoon geen zorgen maken dus, genieten! Vandaag weer even bij Prenatal gekeken, wandelwagens etc. Ik kan me nog moeilijk voorstellen dat ik daar volgend jaar om deze tijd achter loop hoor!
Neia, mesaana, Laatje en Jody, welkom bij de juli mama's en van harte gefeliciteerd hoor! Amai, zo wordt het hier wel gezellig druk Kar, ik zou me niet teveel zorgen maken zolang het daarbij blijft! Wij haden zowiezo nog geen wintersport plannen, dus zullen die nu ook niet meer maken, gewoon lekker thuis genieten van de groeiende buik. Katootje, vind je een sterke vrouw hoor, veel succes in de volgende ronde! Pfff, voel me niet zo super vandaag, ik ben echt geweldig onzeker, heb zo een lichte pijn in de onderbuik en heb zo weinig symptomen hé... aargh ik wou dat het al donderdag was. Liefs Kirby
Hee Kar, zolang je nog geen buikkrampen heb, kan het geen kwaad. Heb je al een leuke wandelwagen uitgezocht? En Kirby, echt veel symptomen heb ik ook nog niet hoor. Ik ben wel sneller moe en voel ook af en toe mijn liezen.
Welkom Jody! Gefeliciteerd! Ook al zo snel zwanger! We hebben hele mooie wagens gezien, hele stoere ook. Met een heel stoer prijskaartje... Gelukkig hebben we nog even om te sparen! Het wordt gezellig druk hier op het forum! @kirby: Ik heb verder ook weinig symptomen. Op dit moment heb ik continu trek in 'iets', geen idee wat. Eet me suf, voel me daarna ietwat misselijk. Verder die krampjes. Gelukkig is donderdag al dicht bij! Je zult zien, het komt vast allemaal goed. Wie weet wel 2 kindjes?
Het is echt gezellig hier. Leuk die juli-mama's. Ik ben over de grootste schok heen. Maar mijn hersenen werken op volle toeren, zo leuk om constant aan de zwangerschap te denken. Als het straks een beetje bezonken is zal ik denk ik ook eens de prenetal inlopen Kar. Kirby; ik heb ook nog weinig symptonen; ik moet wel heel veel plassen en ik heb erg gevoelige borsten , beetje pijnlijk. Gelukkig komt donderdag voor jou snel dichtbij! Als je nog nooit zwanger bent geweest is het dan dat je pas bij 12 weken naar de VK mag? X Neia
Hoi Jody, welkom en gefeliciteerd! Wij weten het 'alweer' een week! Man wat gaat toch eigenlijk ook wel hard! Ik ben helemaal gewend aan het idee! We hebben er zo'n zin in! Bedacht me vandaag dat een echte zomervakantie zoals wij ze vierden (zon, zee, ver weg, luieren) er niet meer in zit voorlopig!
Ja daar hadden wij het vanmiddag ook over Beebie. Ik werk op een reisbureau, dus we hebben al heel wat gezien; Australie, Amerika, Mexico, Brazilie, Dominicaanse republiek, Bali, Egypte, enz. Maar ik vind het helemaal niet erg. Heerlijk zelfs, nog 8 maanden voorbereiden op de komst van ons 1e wondertje, wow, daar kan geen vakantie tegenop. X Neia