Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed om weer te lezen, Twinny!

Heb net de doos van de etos opgehaald en mijn opvolgmelk is tot maart houdbaar! Verder wel leuk, slabbetje, billendoekjes en zo'n bakje daarvoor, 2 mini luiers en een paar boekjes... wel leuk...
    Werd in de winkel heel vriendelijk door iedereen aangekeken nadat ik de doos kreeg waar met super duidelijke letters: ZWANGER opstaat.. wel leuk...

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Oh, mijn moeder is nogal van het traditionele... En nogal van het 'ik weet alles beter ook al ben jij nu intussen al 33' dus mijn eigen mening moet ik nogal eens verdedigen. Erg irritant. Ze gaat straks de wieg opknappen, daar zullen we dan toch maar wat territorium over afbakenen (zonder geurvlaggen ;)) en zorgen dat het niet ineens roze wordt...

Gelukkig was schoonmoeder wél overtuigd, die had zelfs zélf ook ooit in de babykamer van mijn vriend rode vloerbedekking gehad (anno 1973).

Mijn vriend is net vertrokken naar de woningzaak om de stalen terug te brengen en de novilon te bestellen, kan ik nog even rustig nakijken. Wat is hij toch lief!

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    oude dochter zul je bedoelen, want zij is van al onze kids nog uit de vorige eeuw ;)

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Twinny, Fijn om te lezen dat alles goed gaat!

Marloes, Leuk he dat showen met die doos. Dat gevoel had ik ook toen ik hem ophaalde (en toch ook een beetje :oops: )

Lexi, ik hoop dat je moeder toch nog bijdraaid. Het is tenslotte jullie keuze en misschien vind ze het, als ze het geheel ziet toch wel mooi passen! en veel plezier op school vandaag; ben benieuwd wat de rest van de kids zeggen!

Sonya, jezelf verwennen is helemaal legaal nu! En daar moeten we toch lekker gebruik van maken :)

Karlijn, gaat het weer beter met je meid?

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Hahaha ze zal wel moeten want mijn vriend heeft het spul gisteravond besteld! Ze woont toch aan de andere kant van het land dus echt last hebben we er niet van :) Zit meer tussen mijn oren misschien?

6. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Zit alweer bijna een uur op m'n werk en drink nu een kopje koffie. Ik vroeg me af wie er nog meer koffie drinkt nu, en wie er helemaal mee gestopt is. In het begin had ik er helemaal geen behoefte aan, maar dat is nu wel over. Volgens mijn info kan je zonder problemen 3 kopjes per dag drinken, maar ik drink er altijd hoogstens 2...

Twinny, fijn dat alles goed was!

Karlijn, hoe gaat het nu? Lekker geslapen?

Pienie, is bij jou de hoofdpijn ook gezakt?

We kregen gisteren het huurcontract voor ons nieuwe appartement. Yeah! 15 februari krijgen we de sleutel (nou ja, hopelijk een dag eerder, want de 15e ga ik naar de RAI... ;) ). Er zat ook een bouwtekening bij, dus nu kunnen we gericht laminaat gaan zoeken/kopen. Heb er zin in!

7. kieteltje

Oh ja, trouwens... Tot nu toe kon ik altijd als ik iets voelde niet uitsluiten dat het niet gewoon m'n darmen waren. Maar vanochtend in de bus voelde ik een hele aparte blub in m'n buik, aan de zijkant (mijn placenta ligt vooraan). Dat moet m'n kindje gewoon geweest zijn! :D :D :D

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen,

Ik ben ook weer op mijn werk. Ergste pijn is voorbij, er zit nog een 'restje' achter in mijn hoofd. Trekt hopelijk wel weg. Heb goed geslapen gelukkig. Vandaag maar vroeg naar huis, als alles hier geregeld is met het experiment.

Kieteltje, wat leuk dat je je kindje voelde! :) Ik twijfel nog elke keer als ik iets voel.. Ik heb altijd nogal onrustige darmen dus wijt ik het daar aan.

Ik drink ook nog koffie, maar nu caffeine vrije, en ben dat al sinds het begin van mijn zwangerschap blijven drinken. Het is me nooit tegen gaan staan. Gelukkig. Alleen is mijn oploskoffie nu op en ga ik denk ik zo toch voor de 'echte' koffie uit de kantine beneden - die niet te drinken is. Maar je moet toch iets he?! :)

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Gefeliciteerd met de sleutel en met het voelen. Ik drink ook gewoon weer koffie hoor. 1 of 2 kopjes maar en de rest van de dag thee enzo. In het begin moest ik echt nix hebben van koffie maar begin het weer lekker te vinden.

10. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Ik heb nog nooit koffie gedronken, vind het vreselijk vies.
    Wel drink ik de hele dag thee op mijn werk en af en toe een glas cola, dat is mijn echte 'verslaving'.

@Koeky: wat heerlijk dat je binnenkort de sleutel krijgt. Heerlijk ff klussen en daarna lekker je zwangerschap beleven in je nieuwe stekkie!

Ik voel me steeds een beetje beter.
    Mijn vriend is volgende week lekker vrij, dus daar ga ik optimaal van genieten. Tevens is dat DE week van DE beslissing: blijven in de huidige woning of gaan we verhuizen naar de nieuwbouw (dit is dan pas eind dit jaar..). Ik laat het julie weten wat de beslissing wordt, maar wat mij betreft kan het maar 1 worden..! ;)

Liefs Elma

11. kieteltje

Ha, ik denk dat je mij bedoelt :) Heb erg veel zin om te verhuizen. M'n vriend is bij mij ingetrokken, dus dit wordt ons eerste echte huisje samen... Wel een grote geruststelling dat we in een gewoon appartement gaan wonen ipv in 1 kamer, met alles wat er te gebeuren staat!

Yes! Succes meid. Ik hoop dat je een heerlijke week hebt met je vriend en daarna een stuk rustiger wordt als de knoop doorgehakt is!

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik denk ook dat je kieteltje bedoelt, maar ik ga binnenkort ook verhuizen dus ik snap de verwarring. LOL

Elma ik hoop dat je wat rust kan vinden straks wat de beslissing dan ook mag zijn.

13. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Goedemorgen,
    Ik moet me vandaag goed inpeperen, dat het vrijdag is. Ik heb heel de nacht liggen dromen over zaterdag. :(

Straks even naar het dorp, ik ben op zoek naar leuke kinderzakdoekjes. Daar wil ik dan een boxkleed van maken.

Ik heb vandaag zo'n buikband om. De truitjes en shirtjes werden een beetje kort en dit is idd wel een leuke oplossing.

Kar, hier is de hoofdpijn vandaag over. Hopelijk bij jouw ook gauw. Er is niets zo erg als hoofdpijn en je kan niks innnemen.

Kieteltje, heb je de bus niet bij elkaar gejoeld? Lijk me dat je het aan iedereen wil vertellen dan.
    Fijn dat jullie al zo snel de sleutel krijgen. Kan je gelijk goed beginnen.

Elma, Sterkte met de beslissing. Jullie komen er echt wel uit.

Ik denk dat Evelieveling weer PC-problemen heeft, anders had ze zich wel een keer gemeld.

14. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hoi allemaal!

Nou dat is lang geleden he...Ik ben eindelijk klaar met verhuizen en we zitten in onze nieuwe stek; heerlijk!

Met ons kindje gaat alles goed, mijn buik groeit al behoorlijk en ik heb het zelfs al voelen bewegen!
    Mijn misselijkheid is bijna helemaal over en we beginnen steeds meer te genieten.

Het is te veel werk om alles terug te lezen...bijna 100 pagina's! Zijn er nog hele schokkende of vervelende dingen gebeurd? Gaat het goed met iedereen?

Succes allemaal,

liefs Selma

15. Sanny

Sanny Niet meer actief

Peeetje schreef:
    de 20 weken echo is natuurlijk voornamelijk een medische echo(we hebben geen nekplooimeting laten doen) en ookal hebben we dinsdag ff snel kunnen gluren en leek alles in orde, ik wil niet dat op zo'n 9 maanden beurs ze zeggen dat ze iets zien wat niet goed is aan t kindje. Dan wacht ik liever 3 dagen.
    Ik wil wel een 3d echo laten doen, maar als ik verder ben een week of 28 ofzo.
    Maar ben nu toch wel erg benieuwd of t een jongetje of meisje is, heb vannacht gedroomd dat hij/zij t weer niet wou laten zien.

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Kieteltje: van harte met de sleutel, heerlijk hoor straks een echt stekkie van jullie 3. En wat leuk dat je de beeb voelde bewegen, ik voel het nu ook steeds vaker geloof ik........

Selma: welkom terug meid, fijn dat alles goed met jullie gaat.......

Verder heb ik eigenlijk ff heel weinig te melden, haha......wie weet mischien vanmiddag wel..........

grjts
    Twinny

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik heb begin maart ook de 20 wkn echo.
    maar aangezien mijn gyni echt niet wilt zeggen wat het word ,laat ik hem maken op de 9mnd beurs.
    het schijnt dat het ver onder de 50 euro kost.
    :confused:

dus ik kan niet wachten hihi

18. Sanny

Sanny Niet meer actief

Ik heb de 20 weken echo 20 februari, dus als ik t op de beurs laat doen weet ik t maar 3 dagen eerder. Die 3 dagen overleef ik ook wel.
    Maar waarom wil je gyn t niet zeggen?

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hij kon het laats al zien voor zoveel % dan en hij zei
    ik ben er voor jou en de baby dat alles goed gaat en niet voor de pret,
    hij had dat weekend ruzie gehad met een echtpaar waar hij het met 12wkn verkeerd gezegt had, sindsdien zegt ie niks meer.
    ik begrijp hem wel maar baal wel ;)

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    p.s nieuwe buikfoto..zo`n groot verschil vind ik met de laatste keer!

Deel Deze Pagina