Dat is i.d.d. een verschil peeetje, maar wel een mooie buik hoor. Ik heb net een afspraak gemaakt voor een Pretecho met DVD. JOEPIE! Mag volgende week dinsdag al.
hoihoi, Ik been het niet meer bij... ik kan maar hoogstens 1 keertje per dag even spieken hier en vaak niet eens elke dag. Ik zie hele lieve reacties (kieteltje, lexi) maar als ik dan wil reageren, komt dat zo laat, als de conversatie inmiddels weer over héle andere dingen bezig is, hihi... Ik vind het moeilijk om het bij te houden en vergeet een helehoop andere reacties, maar goed, ik hoop dat het me niet al te kwalijk wordt genomen. Ik heb m'n 20-weken echo bij week 22: 26 februari. Ik heb na het zo goed voelen van vorige week, helemaal niets duidelijks meer gevoeld, nog vaak stil met m'n handen op m'n buik gezeten, zachtjes duwend op plekken om te kijken of er nog reactie komt maar niets... nou, ja...niets... ik voel een hoop maar ik heb ook hele actieve darmen, veel last van luchtbellen enzo en ik kan het echt nog niet onderscheiden wat wát is. Goed, komt nog wel. Gefeliciteerd voor de geweldige fotos (oa Kimmie, peeetje!) en voor degenen die nieuwe huizen hebben/krijgen! Echt leuk is dat (ik vind het altijd erg spannend tenminste). En dikke zoenen aan degenen op wie ik helemaal niet gereageerd heb... Hier nog geen kameractiviteiten of inkopen. Ik ben druk bezig met de (25m2 bomvolle) rommelkamer uit te mesten, daar moeten straks alle extras komen (gereedschap, buiten-seizoen-kleding/schoenen, mijn tekenmaterialen en -tafel, etc.), daarna komt de studio aan de beurt, daarna komt m'n schoonzus een aantal maanden bij ons inwonen (in wat daarná de baby/kinderkamer moet worden), de 1e maanden willen we de wieg toch in onze slaapkamer hebben, we zien wel hoe alles gaat lopen. Wat koffie betreft (om maar iets actueels te zeggen, haha!), ik drink sinds ik zwanger ben, net als Kar, caffeine-vrij, alleen een flinke bak bij het ontbijt, en daar doe ik dan een flinke schep poedermelk met extra calcium bij want ik kan sinds ik zwanger ben geen druppel melk door m'n str*-keel krijgen. Die schep poedermelk gaat nog nét (moet er ook niet meer zijn), voor de rest zit ik aan de kaas en de (drink)yoghurt. Tis vrijdag dus prettig weekeinde voor iedereen! Maak er iets moois van.
Hihi, dat heb ik precies andersom: drink juist veel melk nu! Terwijl ik dat eerst echt niet lustte... Raar he?
Ik dronk voorheen nooit koffie en nu ik zwanger ben wel. Drink gewone koffie maar meestal maar 2 kopjes en dat 2 keer per week. Volgens een collega kan dat geen kwaad. Gr Jacquelien
Ik drink geen koffie, wel drink ik 3 kopjes thee per dag op mijn werk. Peeetje Mooie buik! Koeky, volgende week dinsdag, dat is al snel! Spannend
Mooie buik Peeetje! Bij mij is het echt nog niet zo duidelijk te zien! Het begint wel te komen bij mij maar nog niet duidelijk. Ach, komt vanzelf. Ik drink ook koffie. 2 koppen per dag en soms een glas cola erbij. Volgens mij moet dat goed komen! Dames, fijn weekend!
kan er niks aan doen maar ben senseo verslaafd! bij mijn dochter was het cola en nu koffie... @jullie buikkies beginnen toch ook wel en zie het aan de andere kant... ik word al 5 mnd geschat als ik iemand ff niet gezien heb..reageren ze met owww je heb niks gezegt en dan reageer ik met ja maar ben maar 14 wkn.. moet je dan die gezichten zien hahaha @anna ik hou het ook niet meer bij hoor dus dames denk niet dat ik jullie vergeet maar als ik reageer druk weet ik niet meer wie wat waar.. zw dementie
Ana en Peeetje, maak jullie geen zorgen joh... Als je reageert op iets wat een paar pagina's terug staat, dan weet degene die dat schreef wel waar het over gaat en de rest leest er wel overheen. Dikke buiken hier al zeg! Die van mij begint te komen, maar de meesten zien het alleen nog maar als ze het al weten. Vanavond lekker zelf broodje hamburger maken, met veel sla en tomaat en uitjes en een lekkere saus. Mmmmmm... Ik heb de laatste maanden een onverzadigbare zin in gehakt.... Mijn moeder wilde 9 maanden lang alleen maar slagroom, maar daar moet ik juist weer niet aan denken. Heerlijk, bijna weekend! Maar goed ook, want er komt niet veel zinnigs uit mijn handen vandaag. Volgende week beter!
Ik heb helemaal niet zo'n zin in het weekend eigenlijk... Ben vanavond/vannacht alleen, en dan komt waarsch. morgen mijn schoonvader om te helpen klussen. Die moet blijven slapen dus de logeerkamer moet opgeruimd (soort van). En dan gaan vriend en z'n vader morgenavond alweer de hele avond samen iets doen. Zondag wordt klussen voor hen, dus ik zit eigenlijk gewoon heel erg veel alleen denk ik. Echt niet leuk. Sla het deze keer liever over.
Ik zie trouwens dat er bij de augustus mama's meerdere tweeling-moeders zijn... Daar is onze juli-tweeling dus! Opvallend dat wij er geen hadden toch? Raar maar als ik dat lees word ik toch een beetje jaloers, ook al lijkt 1 kindje me al zwaar zat.
Jammer Kar, dat je er niet naar uit kijkt. Ga maar lekker luieren dan, uitslapen ofzo. Kan je niet iets met een vriendin afspreken terwijl ze aan het klussen zijn?
Nou ik ga in ieder geval morgenavond bij mijn ouders eten, dan is mijn zus er ook, dus dat is wel leuk. En zondag maar lekker luieren en boek lezen ofzo. Komt wel goed... Gelukkig is mijn vriend volgende week vrij en zien we elkaar dan wat meer.
weten jullie trouwens dat als je voor 12,50 bij Kruidvat besteedt, je een kaart voor de negen maanden beurs cadeau krijgt. Het is dan een avond kaart.. van 18.00 tot 22.00 uur
Goede tip Marloes! 1 Pak luiers en je bent er al... Kar, ik zou niet zo gauw voor een tweeling kiezen als dat kon hoor. Poeh, eentje is echt voldoende voor mij per keer! Maar tweelingen komen vaak eerder dus dat worden vast juli baby's... Horen ze toch nog een beetje bij ons!
pfff net terug van Babydump...nou dat vond ik echt helemaal niks. Zijn in Roosendaal geweest. Weinig kamertjes en veel duurder dan elders vond ik echt... Heb wel een soort van kruik gekocht, de belly warmer, als beste getest. Dus geen gedoe met water, 3 minuten in het stopcontact en klaar.... de babydoos vond ik weer wel leuk... beter als die van de etos. Hier zat o.a. een t shirtje, rompertje, slab, doosje, 3 bekers en 3 lepeltjes in...
Ik lust helemaal geen thee meer, heb er 2 keer van overgegeven en nu staat et me tegen, koffie dronk ik al nooit dus als manlief 's avonds een bakkie neemt zit ik aan de melk Ow wat een mooie buiken allemaal! Ik was gisteren bij een winkel en kocht een broek (een gewone) en toen zij de verkoopster : "dat jij met 16 weken nog in je "gewone" kleding past zeg!" Ik meteen weer twijfelen of dat wel goed is.... Gelukkig volgende week weer naar de VK kijken of de groei op schema ligt! Is et raar dat ik nog in al mn kleding pas? Mona
oke, er zit 3 weken verschil tussen ons, Mona.. maar ik pas alles nog.. zit eerder losser dan strakker..
Ik heb ook nog mijn gewone kleding aan hoor. Alhoewel het niet allemaal even lekker meer zit. Ik heb ook nog niets gevoeld en ben wel heel benieuwd hierna....kan niet wachten.... Goed, ik ga mijn mannetje weer even vergezellen. De schat zit helemaal alleen beneden en we hebben elkaar al zo weinig gezien van de week. Goed weekend!
Peeetje, dat is zeker al een lekker buikje. Kieteltje, wat erg ik zit jou hamburger verhaal te lezen en ik kreeg het water in mijn mond, mmmmm Kar, het is ook wel lekker dat ze aan de slag gaan, ik moet hier manlief een beetje duidelijk maken dat de dagen sneller voorbij zijn dan hij denkt. Nou ik was vanmorgen bij de HA vanwwge mijn bilspier. Nou het is dus mijn heup, ik mag er nog 3 weken mee rondlopen en als het dan niet over is moet ik terug komen. Maar nu denk ik zelf dat dit het begin van bekkenpijn is want ik had naar info gezocht en veel klachten komen overeen. Wat moet ik hier nu mee? Moet ik de HA bellen en zeggen dat ik dit denk of zal ik gewoon de verloskundige bellen?