Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

nou de kinderwagen hebben we al thuis , konden hem zo mee nemen...zie album. we hebben alleen voor een zwarte kleur gekozen...maar de babykamer...was UITVERKOCHT. ze hadden alleen nog maar met een groter maat bedje...balen. dus nu op zoek naar een andere.phoefffffffffff is er al iemand bij van asten in tilburg geweest....is dat iets daar...

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Marloes, mooi kamertje! Ik zelf vind een witte kamer ook super mooi maar mijn mannetje niet.

De babykamer hebben we besteld en we waren er net op tijd bij. Ze hadden er nog maar een paar (De prijs was zelfs al weggehaald :( )

Ik voel de baby nog niet, tenminste ik voel vanalles maar kan niet zeggen dat het de kleine is.

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Oja en als hemeltje wil ik zo'n ding wat tegelijk een klamboe is. Leek mij wel handig tijdens de zomer. Want als de kleine hetzelfde bloed krijgt als mama dan wordt hij of zij helemaal lek geprikt

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goeiemorgen ben er weer eens even. hier gaat alles goed, mooie buikje peet en kim lekker showen. ik ben van de week tot 2 keer toe bijna neer gevallen, ineens trillen en zwart voor de ogen. na even wat drinken en eten ging het gelukkig weer. eet echt veel zowel voor als nu tijdens me werk maar merk dat de kleine erg veel van me weg snoept. wij zijn gister bij Baby-dump geweest. we hebben de doos oopgehaald daarvoor gingen we heen, maar we hebben ook nog nieuwe kinderstoel gekocht. 1 die net uit is. afgeprijsd van 200 euro voor 49 euro. niet geschikt voor de allerkleinsten kindjes doie kunnen zitten maar wel voor onze dochter. hij is lekker bij tafel aante schuiven en helemaal verstelbaar tot een volwassen stoel. en ook helemaal in hoogte verstelbaar. kan haar nu zelf uit de stoel halen want dat ging niet meer. ook kan ze hierin niet onderuit zakken. zal snel even foto plaatsten. een mooie blauwe kleur.

Vrijdag mail gehad van schoonzus. ze weet het. en of mijn schoonouders het ook al wisten. nou lijkt me wel maar ze zwijgen. ze vond het wat snel maar toch gefeliciteerd.

nou nog een fijne zondag, groeten Wietske

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik ben daar ook geweest. helaas op een koopzondag, dus het was vreselijk druk. Ze hebben heel veel kamertjes, dat wel, maar het is mijn winkel niet. Ik vond het rommelig en niet mooi en uitnodigend om iets te kopen, maar ze hebben wel erg veel!

6. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @loltsje, Ik heb hem inderdaad uit kootstertille :D . Ik vond haar niet duur met de kinderwagens. Ze hadden toen ik er was maar 1 quinny.
    Woon je dicht in de buurt van kootstertille dan?

Gr Jacquelien

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik woon IN Kootstertille, haha. En jij?
    Ik was op internet verliefd geworden op de Mutsaerts trans4mer, maar toen we gingen kijken werden we allebei verliefd op de Quinny. Dit was toen volgens mij ook de enigste Quinny die ze er toen had staan, maar het was precies onze smaak!

Groetjes Miep

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Mooie wagen adine en mooie kamer marloes. Heerlijk hè als je de spulletjes kunt kopen!

Fijn Zanoni dat ze de kamer nog hadden en jammer Sonya dat ie voor jou al uitverkocht was! Wij hebben echter ook het grotere bedje 140x70, dan kan ie tenminste tot zijn 5e daar nog in.

Ik voel me vandaag beetje onzeker. Voel de beeb nog bijna niet en heb ook niet idee dat me buikje zo hard groeit. Heb vorige week hartje horen kloppen, maar zou nu wat bevestiging willen hebben! Ach zullen de hormonen wel zijn!

Twinny

9. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

marloes...bedankt voor de tip...ja we moeten nu naar een nieuw kamertje gaan zoeken..we wouden donderdag even gaan..ben benieuwd...

10. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @loltsje dan wonen we niet ver bij elkaar weg.
    Ik woon ik kollumerzwaag. Ik kom regelmatig door kootstertille als ik naar mijn werk moet en doe er soms wat kleine boodschappen bij de poiez.

Ik ging naar haar toe voor een gebruikte trans4mer, maar die was al gereserveerd.
    En toen ik eenmaal de gebruikerssporen op een gebruikte wagen zag viel me dat toch erg tegen. Wou toen toch een nieuwe hebben.

gr Jacquelien

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Bij ons zat dat grote bedje er ook bij.

Wanneer laten jullie de kamertjes bezorgen?
    En wanneer moet alles af zijn voor de baby, weet iemand dat zo?

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    wij laten het kamertje eind april bezorgen en ik geloof dat alles rond de 7e mnd zo'n beetje af moet zijn........

twinny

13. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Sonya, hadden ze in geen 1 vestiging van babydump het bedje meer?

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Ow ik vind het juist maar niks als mensen aan mij/mijn buik zitten. Vind het zo raar dat wanneer je zwanger bent je buik ineens vogelvrij lijkt te zijn verklaard en iedereen daar maar zo aan mag zitten. Dus moet nog maar even kijken hoe ik dat ga oplossen, op mijn koor waren er al mensen die dat deden en ik merkte dat ik dat eigenlijk helemaal niet fijn vond, maar ja: nu nog zorgen dat ik dat kan zeggen zonder dat ik daar mensen mee op hun tenen trap...

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Wij gaan trouwens de beeb gewoon in zijn/haar eigen kamer laten slapen. Hebben er gewoon geen plek voor in onze slaapkamer want we kunnen net om het bed heen lopen. Gelukkig hebben we straks een wieg en daarna een ledikant en de kamer direct naast de onze is die van de beeb. We moeten het er maar mee doen he?

16. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    bij ons slaapt de beeb op onze slaapkamer, voor hoe lang geen idee, we hebben verder geen ruimte. morgen maak ik afspraak met makelaar om huisje te kijken hopelijk gaat dat door en kunnen we nog voor zomer verhuizen, dan krijgen ze alle twe eigen kamertje

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Bij ons bellen ze in maart al om een datum af te spreken ivm het bezorgen.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bij ons gaat de baby ook op zijn/haar eigen kamertje slapen. Is toch op dezelfde verdieping, wij aan de voorkant, beeb aan de achterkant.

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nieuwe buikfoto in mijn album!

bij ons komt het kamertje eind maart en de wagen in week 12. dus volgens mij komen alle kamertjes bij iedereen rond de 28 weken of niet?

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mooie buikfoto weer hoor Kim!

Bij ons komt het kamertje rond de 23 weken, lijkt me leuk... kunnen we al een beetje wegdromen bij het bedje...

volgens mij komen de eerste 20 weken echo's er al weer bijna aan.

donderdag weer naar de verloskundige, daarna afspraak maken voor de 20 weken echo. Moet weer ergens anders. Moeten voor naar het ziekenhuis. Hoop echt dat ze dan kunnen zien wat het gaat worden, maar ja duurt nog wel een week of 6

Deel Deze Pagina