vandaag trouwens naar Rosada, outlet dorp in Roosendaal geweest. Viel een beetje tegen helaas... alleen voor Gab paar leuke dingen bij riverwoods kunnen kopen, wel super afgeprijsd... voor de dames was het niks... Kwamen toevallig mijn zusje en zwager ook nog tegen.
Kim, gaat goed he met dat buikje! Lexi, ik heb ergens anders op het formu gelezen dat er meiden zijn die een buikband dragen met "don't touch" erop. Dan weet je zeker dat men niet aan je buik zit. Bij ons gaat de baby ook op zijn of haar eigen kamertje slapen. Het is 2 meter van onze eigen slaap kamer vandaan en anders wordt het ook erg krap op onze kamer.
Ja goed idee. Wie is er handig in? Ik moet 7 Maart 's avonds om 19:00 uur (ben dan ong. 21 weken). Groetjes Miep
Zo, lekker net even een dutje gedaan. Knapt een mens wel van op. Kim, wat grappig dat wij op het precies hetzelfde moment, dezelfde kinderwagen hebben gekocht. Ik ben niet van plan om zachtjes met mensen om te gaan, die ongevraagd aan mijn buik zitten. Ze hebben er met hum p*ten vanaf te blijven. Dan maar gekwetst. Mooie buikfoto's zijn er al langs geweest. Je gaat het bij iedereen nu wel echt goed zien. Leuk he. Wij kunnen het kamertje al as zaterdag ophalen. Dit kamertje ging uit de collectie en ze moesten het kwijt. Als mijn broer dan volgende week ook nog het wiegje brengt, is het kamertje bijna af. Wij hebben in onze slaapkamer geen ruimte om een wiegje neer te zetten. De beeb slaapt dus gelijk in eigen kamer. Pienie, jij had het over harde buiken. Lijk wel of ik daar ook al last van heb. Als je een beetje voorover staat voel je echt een keihard balletje in je buik. Volgens mij kan het ook al hoor. De wagen komt pas half mei. We hebben er anders toch geen plek voor.
Hahaha dat vind ik een goed idee! Draag alleen nog geen buikbanden, dus voorlopig zal ik dan toch het blik met tact dan eens open moeten trekken.
Ik moet over 2 weken weer naar het ziekenhuis, alleen ga er vanuit dat het gewoon controle is en geen 20 wk echo. Ben dan ook nog geen 19 weken. Ik moet dan ook doorgeven of ik in het ziekenhuis wil bevallen of thuis. Ik heb in overleg met mijn man gekozen voor het ziekenhuis, blijf dan ook onder controle bij de gyneacoloog. Waar gaan jullie bevallen? Gr Jacquelien
ik ga voor het ziekenhuis! Ben trouwens wel benieuwd naar een aantal meiden die hier ook meeschreven: Vissie, Evelieveling...
Ik ga voor een thuisbevalling. Ik hoop dat het weer gewoon kan, vond het heel prettig! Adine, fijn te horen dat het normaal is om harde buiken te hebben. Vond het zo opvallend, maar wel prettig dat anderen dit dus ook hebben.
20 weken echo 14 februari Karlijn 15 februari Zanoni 22 februari Lexi 27 februari Adine 7 maart Loltsje82 Zo, ik sta er ook weer tussen! Op valentijnsdag weten wij (hopelijk) of we een jongen of een meisje krijgen!
Ik zou ook het liefst thuis bevallen, maar mijn moeder en vriend werden daar (nu al) zo zenuwachtig van, dat ik toch maar ziekenhuis heb gekozen. Al lijkt het me thuis meer ontspannen, eigen douche en wc enzo. Ik ga wel naar een voorlichtingsavond van het ziekenhuis, want kan me er nu nog geen voorstelling van maken.
14 februari Karlijn 15 februari Zanoni 22 februari Lexi kim 27 februari Adine 7 maart Loltsje82 ik ga in het ziekenhuis bevallen. ik wil liever thuis maar lijkt me voor leon beter om in het ziekenhuis te bevallen. het is al zo'n angsthaas en heeft nogal last van hyperventilatie. ALS hij dan van zn stokkie gaat zijn er meer mensen hahaha. ik wil meer buikfoto's zien!