Nee dat is natuurlijk waar! Ik ben ook wel blij dat wij al verre reizen hebben gemaakt. De komende jaren zal dat anders zijn. Maar er zijn ook heel leuke kindvriendelijke hotels in de wereld! :-0
hoi Meiden! Hier gaat alles lekker, alleen na elke maaltijd en tussendoortje misselijk, mar ik heb het er heel erg graag voor over! Ik ga vandaag een afspraak maken bij de verloskundige. Ik hoop dat ik snel terrecht kan. Het blijft spannend allemaal en voor mijn gevoel gaat het kwartje pas vallen bij de eerste echo, hebben jullie dat ook ? Een fijne dag allemaal en tot vanavond!
Goedemorgen, hier gaat ook alles z'n gangetje. Heb alleen erg rugpijn met uitstraling naar mijn been toe. Is een oud kwaaltje, maar ik kan nu geen Ibruprofen nemen, want dat hielp altijd goed. Straks eerst even de Chyropractor bellen en de vk. Ben benieuwd wanneer ik daar tercht kan. Zal wel half december zijn, denk ik.
ga vandaag ook bellen nu begint het pas echt voor mijn gevoel. het zal ook nog wel even duren voor dat ik naar de vk moet,het idee dat je er heen moet geeft me toch meer zwanger gevoel
Goedemorgen, Ja meiden dat heb ik nou ook, lijkt me zo leuk om naar de VK te gaan! Ik heb de hele nacht niet geslapen omdat ik alleen maar aan ons wondertje kan denken. Volgens mij moet ik er nog steeds aan wennen. Ik ga vandaag iets leuks kopen voor de aanstaande papa, die helemaal trots is! Ik heb alleen wel heel erg last van kokhalsen, niet dat ik moet overgeven, maar dat het lijkt alsof er iets in mijn keel zit, dit heb ik nu al sinds gister. Herkent iemand dit? X Neia
Hier gaat het niet goed, ik heb gisteren bloed verloren, lichtrood weliswaar. En vanochtend bruin. Heb net de huisarts gebeld en die zei dat het vaker voorkomt vroeg in de zwangerschap maar dat het ook een miskraam kan zijn. Ik kan straks terugbellen. Het voelt gewoon net alsof ik ongesteld ben/moet worden. Heel raar. Was vanochtend helemaal in paniek. Vannacht amper geslapen allebei omdat het zo schokkend was. Mijn vriend heeft nog wel een goed gevoel, maar ik weet het echt niet meer... Ben nu het huis aan het schoonmaken en opruimen, blijf vandaag maar thuis van m'n werk. Het rare vind ik dat juist afgelopen weekend mijn lichaam aangaf dat ik zwanger was: grotere en donkere tepels, vollere borsten. Moe. Heb net nog wel een zwangerschapstest gedaan, en de teststreep verscheen nog voor de controlestreep en is ook hartstikke dik. Dus.... Maar je hoort ook wel dat na miskramen er HCG in je lichaam blijft zitten dus dat tests dan altijd positief zijn. Sorry voor dit verhaal, ik wil jullie niet ongerust maken over jezelf hoor. Ik moet zelf ook afwachten.
@kar67: He, wat naar voor je meid! Ik hoop dat het gewoon een bloedinkje is! Laat je nog weten wat er aan de hand is?
Ja tuurlijk laat ik het weten! Ik zit nu op het miskraam-topic te kijken, moet ik ook niet doen natuurlijk. Tranen in mijn ogen... Maar goed, even wat gaan doen, afleiding zoeken!
wat vervelend zou je niet eerder naar de vk kunnen.ik weet niet dat die zelf ook echo's maken. heb je tenminste meer duidelijkheid. een ha kan wel zeggen dat het zo hoort of dat het mischien een miskraam is ,maar daar heb je niks aan. ik hoop voor je dat je een echo mag laten maken,die onzekerheid heb je ook niks aan. we denken hier allemaal aan jullie
@kar67: hier heb je misschien wat aan: "Bloedverlies komt regelmatig voor in de eerste 4 maanden van de zwangerschap. In de meeste gevallen betekent dit niets en is dit een gevolg van een zeer goed doorbloedde baarmoedermond." (komt van een VK praktijk)
Ik heb vorige week gebeld. Hier is er een praktijk waar alle VK's in zitten, dus niets te kiezen helaas, gewoon een afspraak voor 'praktijk A' gekregen. Ik weet niet wie je zou moeten kiezen. Op je gevoel afgaan? Je moet er nog 8 maanden mee omgaan tenslotte!
Dank jullie wel! Het rare is ook dat ik af en toe maar bloed/bruin aan het wc papiertje heb, niet alle keren, het 'lekt' ook niet ofzo. Ik wacht het gewoon nog even af, misschien wil de huisarts me wel voor een echo doorverwijzen!
Hallo... wat beppen jullie veel! Goed weekend gehad allemaal? Ik wel hoor! Heb het aan een hoop mensen verteld. Een hoop leuke reacties! En leuke babyschoentjes gekregen! Nieuwelingen... gefeliciteerd. Ergens op pagina 24 ofzo (of in die buurt) staat een lijstjes met de zwangeren, de uitgerekende datum en de datum voor de eerste afspraak met de verloskundige. Willen jullie dit lijstje even kopieeren en jullie gegevens erbij zetten? Zo kunnen we elkaar in de gaten houden en weten we precies hoe ver iemand is en wanneer iemand een leuke/spannende afspraak heeft. Ik ga me vandaag eens verdiepen in het fenomeen vruchtje en baby erkennen. Eens kijken hoe het nu precies zit met alle voor- en nadelen t.o.v. trouwen. Want zoals ik had gehoord is de vader na het erkennen nog niet gelijk de toegewezen voogd als er iets met de moeder gebeurd. Als dat echt zo is dan denk ik dat vriendje en ik toch nog voor trouwen kiezen. Weet iemand hoe dat zit?
@Kar76: Wat vervelend meis, ik zou gewoon een echo eisen het gaat tenslotte om jouw en je kind. (makkelijker gezegt dan gedaan, natuurlijk) Nou hier nog niet veel. Ik voel niets, ik voel me ook totaal niet zwanger. Tis dat de test het zegt en de uitblijven anders zou je toch anders denken.
Kar... niet twijfelen... bel je verloskundige. Wedden dat je zo langs kan komen zodat ze even voor je kijken. dan heb je duidelijkheid. Stress is niet goed! Sterkte! Kus!
@koeky: Ja, dat heb ik nou ook! Ik heb het alleen iets warmer dan normaal, maar ik heb ook wat dikkere kleding aan. Voor de rest: helemaal nix! Best gek...
Tis aan de ene kant best makkelijk, maar aan de andere kant best beangstigend. Ach nog maar 3 weken mag ik naar de VK.
eanney3 - ? - ? Adine - 14 juli 2007 - ? Kirby - 8 juli 2007 - 9 november Simmog - kan juni zijn - 17 november Twinny - 8 juli 2007 - 16 november vlos BE - 30 november vlos NL Zanoni - 5 juli 2007 - ? Beebie - 6 juli 2007 - ? Kimkivits - 7 juli 2007 - ? Pienie - 7 juli 2007 - 23nov echo gyn/4dec echo VK Sanny - 7 juli 2007 - 9 november Kar76 - 7 juli 2007 - 4 december Evelieveling - 7 juli 2007 - 4 december Koeky - 8 juli 2007 - 29 november Christie - tussen 11 en 14 juli Tantan - 11 juli - 17 november Mesaana - 11 juli - ?
eanney3 - ? - ? Adine - 14 juli 2007 - ? Kirby - 8 juli 2007 - 9 november Simmog - kan juni zijn - 17 november Twinny - 8 juli 2007 - 16 november vlos BE - 30 november vlos NL Zanoni - 5 juli 2007 - ? Beebie - 6 juli 2007 - ? Kimkivits - 7 juli 2007 - ? Pienie - 7 juli 2007 - 23nov echo gyn/4dec echo VK Sanny - 7 juli 2007 - 9 november Kar76 - 7 juli 2007 - 4 december Evelieveling - 7 juli 2007 - 4 december Koeky - 8 juli 2007 - 29 november Christie - tussen 11 en 14 juli Tantan - 11 juli - 17 november Mesaana - 11 juli - ? Jody79- 14 juli-?