Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Jammer dat je op de nieuwe foto je kleding niet strak trekt, daardoor is niet goed te zien hoe goed je gegroeid bent.

Enne... je hoeft je nergens voor te schamen hoor!

(he, zag ik het goed, heb jij de x-adventure quicksilver wagen?)

2. Niet meer actief

Ik heb nu ook een foto geplaatst waar de voorkant van mijn shirt wat strakker getrokken is, ik hoop dat je zoiets bedoelt.

Wij hebben een X-adventure Immotion in de kleur carbon (volgens internet dan), dat wil zeggen in de kleur grijs/lime. Heb jij hem ook in die kleuren? Wij vonden hem ook heel makkelijk rijden, makkelijk op te klappen (zodat ik niet sta te hannessen bij een supermarkt ofzo) en goed in hoogte verstelbaar aangezien we beide nogal lang zijn (hij 2.04m en ik 1.84m). Hij is ook lekker licht te sturen, aangezien ik ook straks met de wagen en een hond van 35 kilo moet gaan lopen. Ook vond ik het ritsje bovenop de wagenbak heel handig, kan je gauw effe bij je kindje zonder alles eraf te halen.

Liefs, Tanya

3. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @tanya mutsie dat je er bent ;)
    waarom schaam je je? op de foto`s lijk je niet super dik hoor en dan nog..
    je hoef je voor ons niet te schamen(als ik voor de rest mag spreken)
    iedereen heeft wat hij of zij niet mooi vind.
    ik heb o-benen en daar schaamde ik me 27 jaar voor en al mijn vriendinnen,man en familie die zeiden valt wel mee en het is niet lelijk ofzo.
    en afgelopen jaar heb ik er poeppie aan! ik heb een leuke man strax 2 kindjes en ik zie er nog jong uit(schatten me altijd veel jonger ;) ). dus als iemand mijn benen niet mooi vinden, kijken ze maar een andere kant uit!
    iedereen heeft wat moois! of ie nou dik,slank,dun,fors is!
    toen ik je reactie las dacht ik nou die is dan echt heel dik ofzo...
    daarom schreef ik muts..het is lief bedoelt hoor.

ik was altijd super dun, maar dan ook echt dun na romy zat ik wat mooier op gewicht..nou ja voor mij dan rond 53 kilo en nu pff mensen zitten te zeiken oww kijk nou je word dik pff owjee als je dat maar er weer af krijgt
    hallo ik ben tog zwanger dan mag het toch en ik vind het super.
    eindelijk wat forser ;) ik ben nu precies 5 kilo aangekomen gek eigenlijk na al dat overgeven!

@hey evelien ik heb ook een lime groen badset gekocht, badje met ingebouwde thermometer en zeepdispensers.
    die leveren ze samen met de kamer in april.

nou ik zei dat ik het rustiger aan ging doen maar.. ik kon geen nee zeggen dus alleen deze week nog ochtend en avond en weekend pff
    moe.. nu al.. week is net begonnen.

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik heb ook zo;n badje besteld met ingebouwd thermometer en dispenser. Alleen dan in de neutrale kleur (creme achtig) Die van mij wordt ook met de kamer geleverd.

Tanya, mooie foto's hoor! Ik hoop dat ik ooit ook die stap durf te zetten. (durf het al niet voor mij zelf persoonlijk)

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Whoa al die buikfoto's zeg! En wie weet ga ik ook mijn buikfoto nog wel eens plaatsen, mijn vriend heeft zaterdag de eerste foto genomen :)

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    tip: als je de buikfoto's niet wil plaatsen, maak dan de foto's in ieder geval voor jezelf. Want je krijgt er anders spijt van als je het niet doet. Het is toch een herinnering!

tantan, ik heb dat ritsje ook op de wagen, maar ik heb dus een ander model dan dat jullie hebben. Wij zijn voor de x-adventure quicksilver gegaan. Als ik op de site kijk van x-adventure zie je in het model een paar zeer kleine verschillen, maar volgens de omschrijving zie je ze weer totaal niet.
    Wij zijn gegaan voor blauw, maar gaan het nog wijzigen naar rood.

7. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    TANTAN... ik zit net naar je nieuwe buikfoto te kijken! Whaaa, daar zit overduidelijk een klein mensje in! Mooie foto... je gaat echt een mooie zwangere buik krijgen!

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee Evelieveling, goed je weer te zien! Leuk dat jullie nu ook je wagen besteld/gekocht hebben!

Ik heb een Tummytub gekregen van een collega van m'n moeder, dat badje komt nog wel. Ik merk dat ik op dit moment met alle financiele zorgen totaal GEEN zin heb om over dingen die nog gekocht moeten worden na te denken. Ik raak al in paniek als ik bedenk dat die babykamer nog geschilderd moet worden. Maar goed, loslaten... We krijgen tenslotte ook weer vakantiegeld in mei.

Hier alles verder goed hoor. Dikke buik, die me behoorlijk in de weg begint te zitten af en toe.
    En ik kan nu onderscheiden wanneer Junior slaapt en wanneer hij wakker is! Hij is vaak even wakker als ik na het eten op de bank hang. Dan voel ik plopjes en fladdertjes. :) :)

Mijn vriend is dus echt 'zwanger'! Hij komt aan, hij huilt (niet met gierende uithalen hoor ;) ) om de kraamkliniek etc., hij is echt super betrokken. Hij verbaast zich er zelf over. En ik ook. Hij vindt zichzelf een watje, hihihi. Ik niet hoor. Hij is niet overmatig bezorgd over mij dus dat is fijn. Hij vindt het heerlijk dat ik nu leven voel. Zo leuk...! :)

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya, je hebt echt al een zwangere buik hoor! Als mensen denken dat dat vet is, weten ze niet waar ze het over hebben.. Zelf heb ik ook maat 44. Dus ook niet de slankste. En bij mij zie je nu ook dat het echt geen vet is, maar een baby! :)

10. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    goede morgen lieverds,

Geweldige fotos allemaal! En OLÉ voor alle práchtige buiken, heerlijk! Wat een mooie wagens hebben jullie trouwens allemaal... jeetje, en kamers al besteld. Ik weet nog niet wat wij gaan doen, misschien eentje overnemen ofzo, de kamer sprokkelen we wel bij elkaar wanneer de beeb "zelfstandig gaat" (komt eerst bij ons op de kamer in m'n oude wieg), ben er eigenlijk nog niet helemaal mee bezig, eerst het huis uitmesten! Een perfect moment trouwens want ik voel me nu goed en de buik zit nog niet te veel in de weg bij het bukken enzo.

En een waterbevalling... wat gaaf! Dat wil ik ook wel! Ik ben toch al zo'n watergek (én ik ben "vissen"!) maar ze zien me hier al aan komen... Goed, we zien wel wat er allemaal mogelijk is met de tijd.

Nog een opmerking over het aanraken van buiken, ik weet niet meer wie dat vervelend vond. Ik kan heel goed begrijpen als je het niet prettig vind, zo'n buikband met "Don't touch" is een leuke oplossing! Van de andere kant kan ik begrijpen dat mensen dat eigenlijk doen zonder er bij na te denken, het is zo iets speciaals om een buik te zien en te bedenken dat daar een minimens in zit... eigenlijk zo bijzonder (jee, hoe schreef je dat ook weer) dat mensen dat even moeten aanraken. Als je niet aanrakerig bent kan ik me goed voorstellen dat je dat dat niet fijn is, mss kan je beide handen beschermend op je buik leggen als je met mensen praat, dan zijn ze niet zo geneigd om zelf hun handen op je buik te leggen; hij is al bezet! ;)

Al moet ik bekennen dat ik het juist heerlijk vind, ik ben een vreselijk knuffelbeest, hihi.

11. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Yes! Super Lexi, heel cool dat je het toch gedaan hebt. Ik ben trots op je :) ;)

Ik ben er ook weer, na een paar nachten heel slecht slapen nu weer op de been. Had dat verhaal ook gelezen over gestresste moeders en domme huilbaby's dus ik maakte me ook alweer zorgen. Maar toen realiseerde ik me dat dat alleen maar averechts werkte ;) dus daar ben ik mee op gehouden.

M'n vriend is de hele volgende week weg naar de VS voor z'n werk, zie er tegenop, zo saai. Hij is ook een collega, dus we zien elkaar echt de hele dag en kunnen eigenlijk nog geen twee uur zonder elkaar ;) (We zijn nog niet zo lang samen... :D) Deze week gaan we dus nog wat leuke dingen doen, naar de bioscoop denk ik, en misschien op koopavond voor de eerste keer samen naar de babydump (doos ophalen en wagens bekijken).

Heel veel dingen gemist, sorry voor iedereen waar ik niet op reageer...

Tantan, fijn dat je wat gerustgesteld bent door de psychiater, en vergeet die stomme gyn maar snel. Gelukkig was alles goed! En natuurlijk heb je een supermooie buik, wees er maar trots op!

Alle andere buiken die voorbij kwamen: wow! :)

Tomenjerry, heb je het huisje al bekeken? Lekker idee als je weet dat je nog kan verhuizen en de baby z'n eerste tijd zal doorbrengen in een nieuw, groter huis, ik weet er alles van!

Twinny, die onzekerheid die je vorige week had, heb ik nu. Nadat ik vorige week dacht de baby te voelen, gebeurt er nu niks meer.... Het hartje al weer een tijd geleden gehoord en het duurt nog zo lang voor ik weer iets zal zien of horen... Maar laten we er samen maar vanuit gaan dat alles goed zit en de baby lekker doorgroeit!

Oh ja, ik zal zo mezelf nog even toevoegen aan de 20wk echo lijst....

12. kieteltje

14 februari
    Karlijn

15 februari
    Zanoni

19 februari
    Koeky

21 februari
    Tantan (Tanya)

22 februari
    Lexi
    kim

23 februari
    Kieteltje

27 februari
    Adine

7 maart
    Loltsje82

13. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @niva; ik had je al een pb gestuurd en toen zag ik je berichtje. Is wel heel toevallig. Reunie was leuk. Ben benieuwd hoe het Y is, is ook al rond 33/34 weken dacht ik.

@twinny; ik laat 1 keer per 4 weken mijn bloed pikken. Hoop dat de waarden weer wat zijn gedaald, zat redelijk hoog met de TSH.

Gr Jacquelien

14. kieteltje

Oh ja, vanochtend kwam de MvM chauffeur voor het laatst de flessen ophalen! Ik kreeg ook een cadeau: een setje met bord, kommetje en beker (geloof ik). De DVD had ik al gekregen. Ik dacht dat ik ook nog een fotolijstje zou krijgen, omdat ik me voor week 7 heb aangemeld, maar dat heb ik nog niet. Als ik het volgende week nog niet met de post heb gekregen, dan bel ik ze wel even op...

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik las net dat Annette Barlo een kind van tenminste 10 pond krijgt! :confused: gelukkig wel een keizersnede. Daar wil je toch niet aan denken.. Zwangerschapssuiker.

16. kieteltje

Ha, ik realiseer me net pas dat wij de 20 weken echo hebben wanneer ik op de dag af precies 20 weken zwanger ben. Grappig :)

17. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge lady's,

Tof van je Tanya, dat je het toch durfde.

Sonya, jij hebt ook al zo'n mooi buikje.

Evelieveling, mag ik vragen waar je dat badje heb gekocht?

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dat lijstje krijg je pas later, staat op de website!

19. kieteltje

Nou ja, ik had ergens gelezen dat ik het in de 16e week van mijn zwangerschap zou krijgen, en die is nu al een paar dagen voorbij... Vandaar dat ik het me afvroeg. Maar ik wacht nog wel even af, hoor.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oh ja, jullie lopen allemaal een stuk voior natuurlijk... :) Ze hebben bij mij vandaag de laatste flessen gebracht en dan volgende week voor het laatst buiten zetten... ben het helemaal beu.
    Die witte kan mag je toch weg gooien he?

Deel Deze Pagina