Mijn ouders hadden vroeger ook zo'n blad tegen de muur, wat later mijn bureau is geworden. Ik herinner me nog dat ik tekeningen maakte eraan. Dus het werkt wel. Wij moeten onze commode even afwachten, heb hem 1 keer op zolder bij mijn schoonouders gezien. Is een erfstuk, ruim 60 jaar oud. Hopelijk hoog en breed genoeg. Zo niet, dan maken we een plank aan de muur en gaat 'ie daar onder. Ach ja, beweging... Wij hebben ook nog bijna elke dag seks dus dat zit wel goed.... Hihihi.
hahaha idd! je hebt helemaal gelijk. vd week zei die nog: 'ik denk dat ik op de gang op een stoel ga zitten als jij bezig bent want ik kan daar helemaal niet tegen met die hyperventilatie' en ik zei toen: 'dan ga ik van je af!'hahaha. ls hij een beetje voorbereid is op wat kan en gaat gebeuren is hij misschien wel wat rustiger maar weet niet of meneer wel zin heeft om 10 avonden zo'n cursus te volgen.... vnv nog maar eens een keer aansnijden die kwestie
Wij normaal ook zo'n beetje... maar ehm... Op het moment doet het pijn... Seks is goed... maar ik wil niet klaarkomen. Men... mijn baarmoeder gaat dan krampen geven... pijn... steken... groeipijn ofzo... Hebben meer mensen dit?
Nee, niet meer. Ik had het wel heel erg, in het begin van de zwangerschap. Het schijnt wel dat het voor je kindje lekker is, klaarkomen.. Ik merk wel dat ik nu in het 2e trimester inderdaad - zoals in alle boekjes staat - meer zin heb. NOG meer. Arme vent van me...
De zin is er wel, maar de pijn houdt me tegen. Gek is dat, eerste trimester toen ik me zo giga beroerd voelde had ik juist heel veel zin en geen pijn. Ik zie wel tegen de tijd na de bevalling op. Het heftige bloeden, wie weet ben ik wel uitgescheurd, beurs aanvoelen van binnen.... Wat dat betreft is een keizersnede wel lekker Dan zuigen ze ook al gelijk een hele hoop bloed weg en ben je minder heftig ongesteld...
Ja, maar het schijnt ook dat je baarmoeder minder snel slinkt doordat hij niet krampt van de naweeen. Dus ik weet niet... Je kunt wel net als Britney Spears meteen een tummy-tuck laten doen!
ow, maar ik ga zoveel borstvoeding geven dat mijn baarmoeder krimpt door die hormonen die dan vrijkomen. Schijnt dat je door borstvoeding geven ook al vrij snel van je buikje en grote baarmoeder af komt...
Ja inderdaad.. Hormonen zijn eigenlijk best bijzonder he? Nog even over seks dan: ik merk dat mijn buik me al in de weg zit. Nu is mijn vriend ook erg stevig (=buik) dus binnenkort moeten we creatiever gaan worden...
hela hola, Ik ben weer terug. LOL Het was zo onwijs gaaf en zo onwijs eigenwijs de hele tijd handjes voor 't gezicht enzo.
Heb je ook foto's?! En weet je het geslacht?! Alles gezond, zover ze nu konden zien? Leuk hoor! Ben wel een beetje jaloers...
Foto's en een filmpje, en ook weten we het geslacht. Alles ziet er gezond uit en is op schema. Willen jullie weten wat het wordt?
14 februari Karlijn 15 februari Zanoni 19 februari Koeky 20 februari Evelieveling 21 februari Tantan (Tanya) 22 februari Lexi kim 23 februari Kieteltje 27 februari Adine 7 maart Loltsje82 9maart peetje 26 maart 3d pretecho Evelieveling
ben ik als laatste met de 20 wkn echo hihi koekyyyyyyyyyyyyy ik ben nieuwsgierig kan je niks in je album plaatsen? vertel alles. Konden ze het heel goed zien wat het word of moesten ze zoeken ik ehh ik ehh moesten ze lang zoeken, lag het navelstreng er niet voor? en uhh enuuh ff adem halen hihi
Hahaha, ze kon het vrij makkelijk vinden later zat de navelstreng wel in de weg. Foto's worden als het goed is vanavond ingescanned. Zal ze dan gelijk morgen plaatsen. DVD is ook er leuk geworden. TIS een MEISJE
Ik had het wel gehoopt ondanks een jongen ook leuk had geweest hoor. Maar een meisje is toch wel heel speciaal.