ahhhhhhhh en uitgerekend bleef de pagina hangen. wat leuk... een moppie op komst! ahh zwijmel zwijmel vanavond ga ik proberen op me werk om ergens op internet te komen hihi zit hier helemaal te giechelen...stom he..
Sterrekind =31 jaar--2de kindje, 02-07-07, Noord-Holland Twinny = 32 jaar -- 1e kindje, 04-07-07, Limburg Tinker (milou)= 31 jaar -- 3e kindje 04-07-07 Overijssel (zwolle) Zanoni =26 jaar--1e kindje, 05-07-07, Gelderland (Nijmegen) 15 februari 20wknecho Kaartje =29 jaar--1e kindje, 05-07-07, Zuid-Holland (Voorburg) Karlijn =30 jaar--1e kindje, 05-07-07, Drenthe, (Assen) 14 februari 20wkn echo Pienie =27 jaar--2e kindje, 07-07-07, zuid holland KimKivits =22 jaar--1e kindje, 07-07-07, brabant-wil geslacht weten,22 februari 20wknecho Koeky = 25 jaar--1e kindje, 08-07-07, Zuid-Holland (Delft)19 februari 20wkn echo !! Anneke = 37 jaar--1e kindje, 09-07-07, Spanje Tantan(Tanya) =30 jaar -- 1e kindje. 11-07-07, Brabant (Roosendaal) 21 februari 20wkn echo Lexi =33 jaar--1e kindje, 12-07-07, Zeeland, 22 feb.20 wkn echo Adine =37 jaar--1e kindje, 12-07-2007, Zuid Holland (Ridderkerk) Mesaana =34 jaar--1e kindje, 12-07-2007, Zuid Holland (Rijswijk) Kieteltje =26 jaar--1e kindje, 13-07-07, Utrecht-wil geslacht weten,27 feb 20 wkn echo Jody =27 jaar--1e kindje, 15-07-07, Gelderland (Apeldoorn) Wietske =bijna 26 jaar--2e kindje, 15-07-07, Drenthe (Emmen) Miep =24 jaar--1e kindje, 19-07-07, Friesland Elma = 23 jaar -- 1e kindje, 19-07-07, Friesland Niva = 26 jaar -- 1e kindje, 20-07-2007, Friesland Jekkia =31 jaar--1e kindje, 21-07-07, Brabant Monique =32 jaar--1e kindje, 22-07-07, Brabant (Gemert) peetje =28 jaar--2e kindje, 24-07-07, Zuid-Holland-wil geslacht weten,9maart 20wknecho Melanie =33 jaar--4e kindje, 31-07-07, Noord-Holland Marloes = 26 jaar--1e kindje,03-08-2007, Brabant[/quote] 20 februari Evelieveling Adine 7 maart Loltsje82 26 maart 3d pretecho Evelieveling
Ja die vond een meisje toch ook ontzettend leuk en wilde eigenlijk als eerste een meisje, een jongen had ook goed geweest hoor. Maar we zijn helemaal happy. \/
snik eerdat ik een pret echo krijg.. denk 9 mnd beurs de 18e. ben instaat om eerder een afspraak te maken hihi maar hier zitten ze te zeuren ja beter is tussen 20 en 23 wkn pff ik wil nu hahaha
Ja dat zei deze mevrouw ook, maar dat komt omdat het dan wat babyvet heeft. Nu is het allemaal nog zo iel. Maar dat maakte mij geen r**t uit.
Gaaf... een meisje! KOEKY... JE KRIJGT EEN DOCHTER! Je gaat gewoon straks leuke rokjes en jurkjes kopen, met barbies spelen, je dochter op het aanrecht zetten met een beslagkom en samen koekjes bakken, samen optutten, daarna gaat ze jouw kleding jatten, daarna moet je haar vastbinden voor alle mannen, je moet mee een trouwjurk uitzoeken, je gaat ooit met haar mee om echo's te maken! GEWELDIG! Een dochter is toch wel heel leuk he? Wist niet dat je een pretecho had vandaag! Super! Zag je het zelf ook goed dat het een meisje was of pas toen het gezegd was? En hoe was het te zien? VERTEL!
kga even kijken wanneer er plek is als het eerder dan de 18de is dan maak ik een afspraak hihi oww erg he.. wil ook met 17 ong. dan heb je hem/haar tog nog helemaal in beeld? daarna is te groot toch, om helemaal in beeld te krijgen? had net me coll. aan de tel. we gaan vanavond weer even stiekum spieken, aangezien we geen verl. of gyni`s zijn drukken we maar wat knopjes. kan noot tussen die beentjes kijken hihi erg he dadelijk lees me bazin mee dan hang ik hahaha
Oh Peetje, jij bent echt erg ja! Maar groot gelijk! Zou ik ook doen hoor. Hihihi. Evelieveling, zo klinkt een dochter toch wel erg leuk ja...
Ik heb de plaatjes van de kinderwagen die ik besteld heb in mijn album gezet. En! Ik ga vanavond hier in Den Helder bij iemand naar een commode kijken. Heb net via via een foto ontvangen en ik denk dat het wat voor ons is!
Ik denk dat een zoon voor vaders leuker is en een dochter voor moeders. Maar het geslacht maakt niet uit, je maakt het met allebei wel leuk! Maar toch... mijn zoon zou ik iedere zondag kwijt zijn, dan moet ie mee naar voetballen. Mijn dochter krijgt gewoon gelijk een eigen shetlander en die gaat met mij mee naar de paarden
Ik denk juist dat zoontjes voor moeders makkelijker zijn. Ik heb altijd een jongensgezin gewild. Lijkt me echt leuk. Maar een meisje is natuurlijk ook geweldig. En ja, een jongen zou ik ook kwijt zijn aan voetbal. Maar een meisje ook wel denk ik. Ik was als kind mijn vaders schaduw.
Ik denk idd. wel dat jongens makkelijker zijn in de pubertijd. En minder zorgen als ze eenmaal gaan stappen. Ach ja, ik gok dat Jerry de meid ook mee zou nemen naar het voetballen. Sinds ie heeft gelezen dat de oortjes nu goed gevormd zijn en de kleine kan horen is ie al regelmatig 'hand in hand kameraden' aan het zingen tegen mijn buik.