Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik krijg binnenkort nog een echo!

Mijn schoonzus werkt op de kraamafdeling in het ziekenhuis en een collega van haar is aan het leren om echo's te maken en zoekt proefkonijnen, dus binnenkort ga ik nog een kijkje nemen! Leuk hè? Ik ben zo benieuwd!

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Lexi... even een welgemeende kus en een knuffel!
    Trusten... morgen is de dag weer een beetje mooier en leuker!

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    ff zielig doen:

- heb al 4 dagen hoofdpijn
    - griep op komst, voel me beroerd
    - nieuwe wasmachine (in december gekocht) is stuk
    - heb nog niet eens een afspraak voor een 20-weken echo
    - nog 3 proefwerken en 2 so's na te kijken deze week
    - moet morgen op de open avond de nieuwe brugklassertjes te woord staan van 19-22 uur
    - ben net te laat voor mijn bericht om ook op pagina 300 te staan
    :cry: :( ](*,)

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Lexi, komt goed joh, ben maar blij dat er zo aan je gedacht wordt!
    en zoals evelieveling al zei, morgen schijnt de zon weer.

Vissie, leuk he zo'n extra echo! ik ga 20 mrt naar fontys in eindhoven
    heb me ook opgegeven als proefkonijn, laat ze maar lekker
    oefenen ik ga liggen genieten, jij ook alvast veel plezier!

Evelieveling, is mijn hubbie hoor die alles op een rijtje heeft wat betreft
    een wagen ;)
    maakt volgens mij uiteindelijk niet uit, als die baby er
    eenmaal is, dan zou ik hem nog wel meenemen in een
    jutenzak ;)

Groetjes Monique

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    lexi hier ook een dikke knuffel. wat klote dat je een wat mindere beoordeling hebt gehad. maar ik vind wel dat ze zich een beetje moeten inleven in jou. hallo je bent zwanger! daar hoort het moe zijn bij en dat wordt straks wel minder. maar ff lekker slapen en morgen weer frisse moed! succes meid.

ik heb iets stouts gedaan hihihihi
    toen ik vorige week een 3D echo wilde laten maken heb ik heel brabant afgebeld voor een plaatsje. toen kon ik deze donderdag terecht in westerhoven. maar daarna had ik helmond aan de telefoon en die hadden eerder tijd. nu kwam ik er vandaag achter dat ik die afspraak in wetserhoven nog had staan en niet had afgebeld. dus...... jullie raden het al. aangezien ik een beetje jaloers (hahaha) was op koeky heb ik die vrouw gebeld en gevraagd of ik die afspraak kon veranderen in alleen een geslachtsbepaling....

ja i know. de meningen zullen wel verdeeld zijn maar ik wil het gewoon zo graag weten! en alleen een geslachtsbepaling kost bijna niks. dus nu hebben we de afspraak op donderdagavond om 10 over 10. ja ik ben erg hahaha

morgen wordt mijn jongste broertje 16 dus dan ga ik eens flink aan het gebak met liters slagroom. alvast welterusten meiden!

6. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    evelien mooie wagen hoor echt waar had ik dat niet gezegt, soms lees je het wel maar met tikken ben je het al weer kwijt, mijn wagen is ook niks gezegt hihi snik nee hoor kan gebeuren!

koeky mooi filmpje! ik heb ook met mijn tel. net gefilmd groot geworden vergeleken de laatste keer niet normaal mijn man gaat zo van tel. naar pc overgooien dus dan laat ik hem ook zien niet zo mooi als die van jou maar ik heb hem zelf gemaakt he hihihi lol

@kim koeky is besmettelijk he haha ik wil nu ook zo snel mogelijk weten!
    @lexi van mij ook een dikke knuf!

@vissie fijn he.. connecties hihihi!

als jullie allemaal in de buurt haden gewoont hadden jullie mijn proefkonijnen mogen zijn, vind me er al best goed in worden hahaha

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mag ik mee :) Geen idee waar je woont... :)

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    monique hoe kon je je in eindhoven opgeven dan? ik woon ook in eindhoven!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    lexi: balen meid... Maar misschien krijg je in het 2e deel van je zwangerschap meer energie... en daardoor misschien ook rust. klinkt gek misschien, maar bedoel het goed.

Kim: ooooh, jij bent wel heel nieuwsgierig he.. wel leuk hoor, en lekker doen...
    Ik ga voor een meisje hoor, voor jou... na mijn vlinder schilderijtje echt helemaal he...

Peetje: dus jullie hebben op de juiste knopjes gedrukt? Helemaal top hoor... gewoon van genieten

Melanie: even balen en dan weer vrolijk he..

Monique: leuk dat je er weer bent..

Donderdag naar de verloskundige voor de 2e keer, ben benieuwd of ze het hartje kunnen horen en vinden... en zaterdag open dag op school... bleeeh.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kim: dan moet je even zoeken op google en dan gratis echo fontys intypen, zo kwam ik er ook terecht. per mail kun je je opgeven...

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    voor Kim en alle andere in de buurt van Eindhoven

Fontys biedt zwangeren gratis echo
    woensdag 7 december 2005, door Femke Huvenaars

Fontys Paramedische Hogeschool in Eindhoven is naarstig op zoek naar zwangere vrijwilligers voor de cursisten van de cursus Echografie. Iedereen die graag een gratis echo wil laten maken van haar kindje kan zich aanmelden bij de hogeschool aan de Fliednerstraat in Eindhoven.

Iedereen die zich aanmeldt als vrijwilligster mag maximaal twee familieleden meebrengen tijdens het onderzoek. Alvorens de cursisten aan de slag gaan, zal een praktijkdocent de zwangere screenen. Vervolgens gaan verschillende studenten echo’s maken. Zij krijgen meestal een opdracht en kunnen daarom geen volledig echo-onderzoek uitvoeren. De echo heeft dan ook geen diagnostische waarde en is alleen bedoeld voor scholingsdoeleinden. Wel zullen er leuke plaatjes van het ongeboren kind gemaakt worden en krijgt elke vrouw na afloop een presentje mee. Het is ook mogelijk verschillende keren als vrijwilliger te fungeren. Aanmelden voor de gratis echo kan via bij mevrouw Van Ballegooien, telefoon 0877 879 735 of e-mail: H.vanBallegooijen@fontys.nl.
    Fontys Paramedische Hogeschool verzorgt diverse post-hbo opleidingen en cursussen voor mensen die werkzaam zijn in de gezondheidszorg. De cursus Echografie wordt gegeven aan echoscopisten, verloskundigen en huisartsen.

Meer informatie: Hanneke van Ballegooien, 0877 879 735 of H.vanBallegooijen@fontys.nl.

12. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Lexi, balen zeg. Hoop dat wat meer rust je goed zal doen!

Marloes, ik woon in Zeeuws-vlaanderen, van mij mag je mee hoor! haha!

Kim, haha nieuwsgierig aagje! En laat je het ons ook weten wat het wordt, of houden jij en Leon het geheim?

Peetje, wat leuk dat het gelukt is, met de knopjes? haha, ik zie jullie al bezig! Ik ben benieuwd naar het filmpje, ik zal zo eens kijken, of staat hij er nog niet op?

Melanie, *knuffel* morgen is het vast een stuk beter!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha... ik woon bij Breda...
    Moet maar gewoon even geduld hebben... donderdag eerst afspraak maken voor de 20 weken echo...

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kim: heb jij trouwens nu helemaal geen last meer van overgeven enzo?
    Hoop dat het bij mij ook snel stopt, ik mag nog zo'n 4 keer per week rennen....

15. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
  16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou Marloes heb ook even gegoogeld, maar fontys zit volgens mij alleen maar in Eindhoven. :( Jammer, ik had daar ook wel aan mee willen werken.

Peetje, had jij nog iemand nodig als proefkonijn? Woonde jij niet in de buurt van Rotjeknor?

Lexi, even dikke cyber knuffel. Het is altijd balen als ze je zo behandelen.

17. Niet meer actief

Even een snel berichtje voordat ik ga slapen. Waar woon je in zeeuws vlaanderen, daar kom ik vandaan namelijk. Heb daar 18 jaar gewoond en ben gaan studeren in Brabant. Sorry :oops: ben erg nieuwsgierig.

Voor alle anderen, morgen reageer ik wat uitgebreider, ga nu slapen (althans poging tot ;) )

Liefs, Tanya

18. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Meiden wat hebben jullie weer veel afgekletst gister. Ik ben de "hele" dag lekker weg geweest. Ik moest eerst naar de VK en daar hebben we weer het hartje gehoord. De kleine had er niet veel zin in, want telkens als ze het hartje net gevonde had was meneer of mevrouw weer weg. Ook schopte hij een keer hard tegen het apparaat aan. (voel er helaas zelf nog niets van)
    Ook hebben we besloten dat ik de rest van mijn zwangerschap in het ZH ga lopen bij de gyn. Het was of alles bij de gyn of gewoon bij de VK blijvenmaar dan heel vaak voor echo's naar de gyn, en aangezien wij geen zin hadden om de hele tijd heen en weer te rijden hebben we maar gekozen voor optie nr 1.

De rest van de dag zijn we heerlijk naar het Sanadome hier geweest in Nijmegen, Lekker zwemmen en bubbelen.

Het eerste meisje is er al. Ik ben zo jaloers... ik wil ook!
    Als ik de kans had gehad dan had ik het ook al laten bepalen dus niets om je voor te schamen!

Ik voel me de laatste maanden echt zo'n kneus, een slecht verloofde en een waardeloze aanstaande moeder. Ik ben zo extreem moe elke dag weer. Lig vaak voor 8 uur 's avonds al te slapen en ik wil eigenlijk gewoon deze tijd nog met mijn mannetje doorbrengen. Maar de vermoeidheid wilt het elke keer! Ook werk ik nog 40 uur. Mijn gevoel is dan ook dat ik werk, eten, en ga slapen en dat elke dag weer... Ik voel me zooooo schuldig. daar ga ik weer :cry: (ik huil ook tegewoordig wel heel erg snel en vaak) Mijn mannetje zegt dan wel het maakt niet uit en ga maar lekker slapen je hebt het nodig maar toch blijf ik me schuldig voelen. Zit er zelfs al aan te denken om nu al minder te gaan werken. ( ga waarschijnlijk toch 2 dagen werken als de kleine er is.)
    Sorry dat ik zo op de vroege ochtend dit allemaal schrijf maar ik moest het even van me afschrijven.
    Bedankt voor het lezen!

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ja midden in ;) heb je het filmpje gezien?

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @zanoni... ik weet wat je voel..
    kan wel zeggen voel je niet schuldig maar dat is gemakkelijker gezegt dan gedaan.
    Je mannetje begrijpt je wel zo te horen.
    Als jij 8 uur naar bed wil, ga gewoon.
    Je heb het nodig.. hallo een kindje vergt veel energie hoor,
    kan je niet iets minder werken? tijdelijk?
    Hopelijk neemt de moeheid voor ons (allemaal) snel wat af!
    Ik stuur je wat energie van mijn dochter naar je pff die heeft genoeg voor ons allemaal! hihi

knuf

Deel Deze Pagina