Goedemorgen! Wat een gebep hier...! Mijn vriend had gisteren besloten zijn eigen pc aan te sluiten dus we hadden geen internet meer... . Ik ga dus niet meer op iedereen reageren maar ik wil wel even Lexi en Melanie een hart onder de riem steken! Lexi, voel je je nu iets beter? En Melanie, jij ook? Zanoni, ik snap heel goed hoe jij je voelt. Ik krijg ook het gevoel dat ik werk, kook, eet en slaap. Nu ga ik niet meer zo vroeg naar bed, maar slaap vaak even op de bank. Ik ben ook deze maand veel alleen thuis 's avonds en heb dan de neiging te wachten tot m'n vriend weer thuiskomt. Toch zou ik absoluut niet minder willen werken, heb het gevoel dat ik dan echt vereenzaam. Hebben jullie ook last (gehad) van je tandvlees? Ik wel, of zijn het mijn kiezen? Echt pijnlijk. Vandaag over 2 weken mijn echo! Ik heb vannacht gedroomd dat ze een jongetje zagen.
Goedemorgen meiden, Alles goed? Hier is het rustig. Ik kijk uit naar vanmiddag; eindelijk weer naar de verloskundige. Ik hoop dat we dan het hartje horen (de laatste keer was ik alleen en dat is alweer 7 weken geleden!). Tevens krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek. Verder weinig nieuws. Ik heb nog niets gehoord van de hypotheker, dit zal vanmiddag wel, want morgen hebben we al het koop-gesprek over de nieuwbouw. Ik heb trouwens een fototje in mijn album staan van de nieuwbouw. Ik hoop echt dat het door kan gaan [-o<! Ik laat alle bevindingen morgen weten! Liefs Elma
WOW! Wat een tof huis Elma! Vrijstaand?! Vast wel, in Friesland... Ik hoop echt dat het door kan gaan. Ga je naar DE Hypotheker? Of naar je huidige hypotheek verstrekker? Ik weet dat ik bij mijn eigen bank meer hypotheek kreeg dan de Hypotheker had voorgerekend namelijk. Oeeh nu ben ik wel jaloers hoor, op je huisje.. Je gaat straks vast het hartje horen! Weet ik zeker. Ik moet de volgende keer ook alleen, best raar. Misschien ga ik m'n moeder overhalen mee te gaan.
Schrik niet even reageren. Tis een beetje heel veel. Heb je geen mediaplayer dan? Zal anders kijken of ik m ergens anders kan plaatsen. Veel snap zie ik ook niet hoor totdat ze het vertellen. Soms is het een grote waas. Dank je. Ja ik weet dat het niet 100% is maar ze was vrij zeker van d'r zaak dus ga er wel vanuit. En mocht het achteraf toch een jongen zijn. Das wel even schrikken dan (niet omdat het niet leuk is, maar omdat ik er nu toch vanuit ga dat het een meisje is), maar zijn we evengoed ontzettend blij. Jammer dat het huisje nix is. Maar als een huis je niet "omarmt" dan wordt het 9 van de 10 keer ook nix. Lekker verder zoeken, is ook leuk. Ik vond het geweldig om huizen te bekijken, vooral kijken hoe andere mensen dingen vaak qua interrieur anders zien dan jij. En smaken zo ontzettend kunnen verschillen. Toen ik mijn huis voor het eerst zag was ik verkocht. Ik was nog niet eens binnen geweest, maar de voorgevel zei gewoon "welkom in jullie nieuwe huis". De rest van het huis zag er niet uit maar dat maakte me nix uit. Ook hadden we gelijk buren die kwamen kletsen dus dat scheelt ook al gelijk, een gezellige buurt dus. Maar na 3 jaar verbouwen ben ik het helemaal zat hoor, dus let daar wel een beetje op. Beetje verbouwen is leuk vooral als je zelf handig bent. Maar veel verbouwen is om gek van te worden. Gefeliciteerd met de mooie uitslag. Lexi73, he wat kunnen bazen toch ook ongevoelig zijn. Dikke knuf van mij, en het gaat allemaal goed komen. Vissie, das leuk zo'n gratis echo. Wel handig zo'n schoonzus die in het ZH werkt. MelanieM, wat een rot week. ff doorbijten dan is het daarna weer een stuk rustiger. Ik had ook steeds hoofdpijn maar heb nu ontdenkt dat als ik 2 kopjes koffie per dag drink dat ik het niet heb. Dus dat gaan we gewoon vol houden. kimkivits, wat ben jij nieuwschierig, . Maar wel gaaf hoor, ben erug benieuwd. Jammer dat het zo laat is. Maar ik ga proberen wakker te blijven tot jij komt met het goede nieuws. peeetje, wat een onwijs gaaf filmpje! ! Jouw kindje is ook duidelijk te zien. Zanoni, Ik weet wat je voelt hoor. Elma, wat een onwijs mooi huis! !
Hé, Het is een twee-onder-één-kap woning. Het is het huis met de uitbouw boven op (er zijn varianten zonder) en het zit aan de rechterkant. We hebben dus aan één kant dan geen buren! We hebben onze huidige hypotheek ook bij DE hypotheker geregeld en nu dus weer. Maar hier krijgen wij juiste een betere hypotheek dan bij ons eigen bank . Ik hoop ook inderdaad echt dat het door kan gaan! Mijn vriend kan nu mee en hoort dan voor het eerst het hartje. Bij de 20-weken echo kan hij ook niet mee, dan neem ik dus ook mijn moeder mee. Gelukkig kan ik de pretecho op een zaterdag plannen, zodat mijn vriend dan wel mee kan (als hij dan geen onverwachte weeked-dienst heeft :x ). Liefs Elma
Goedemorgen dames, Kom er nu pas achter dat er een topic is voor juli-mama's... Dus ik zal hier ook wat vaker te vinden zijn Even kort voorstellen: Ik ben Marilyn, 26 jaar, kom uit Den Haag en hoe lang ik zwanger ben, zie je op mijn banner Heb al een beetje in jullie albums zitten spieken, altijd leuk! Mooie buikjes hoor! Ik heb ook wat pics in mijn album zitten en die vul ik ook regelmatig aan. Nou ik ga me ff inlezen, heb zo'n 302 pagina's te gaan zie ik! xxx
Welkom Marilyn! ik had je al bij andere topics langs zien komen en heb toen al helemaal jaloers naar jouw prachtige buik gestaard! Echt super mooi.. Ja, er is veel te lezen, en vooral in het begin erg veel ellende hier, veel miskramen. Gelukkig gaat het nu met de meesten van ons - of in ieder geval met de baby's - erg goed! Lees ze
Dank je wel! Vind persoonlijk alle zwangere buikjes mooi, gewoon puur het idee dat er een wonder aan de gang is... Ja, ik ga zo maar eens beginnen met lezen. Jammer dat er veel meiden een miskraam hebben gehad zeg... Een vriendin van me heeft ook pas een mk gehad, erg triest. Maar goed, ben blij dat het nu beter gaat met de meiden hier!
marloes, nou ik moet nog steeds spugen maar nu alleen nog de ochtenden. dus dat is echt een hele verademing vergeleken met nog zo'n 2 weken geleden hahaha. meid het wordt beter! geloof me, vanaf de 16-17 weken ging ik me stukken beter voelen. en ik ben benieuwd of jij en je mooie schilderijtje gelijk hadden zanoni, meid wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit. maar bij zwanger zijn horen nu eenmaal van die vervelende klachten zoals moe zijn en huilen zonder reden (denk dat we dat allemaal al hebben gehad die tranen hahaha). en het is toch juist fijn dat je mannetje zo achter je staat? en als jij je lekkerder voelt bij minder werken moet je dat gewoon doen vindt ik. peeetje, ik kan niks zien op die link. ik krijg dan een foutmeldingspagina... ligt het misschien aan die comp? kar, ik heb geen last van mijn tandvlees maar heb wel dat het soms bloed als ik poets. misschien helpt mondwater tegen je pijn. en als je last van je kiezen hebt moet je eens kruidnagel proberen. wat geinig dat je ook al over je geslacht droomt! ik hoop voor je dat je droom uitkomt lma, alvast veel plezier bij de vk, je gaat zeker het hartje horen. je bent nu al zo ver! en wat een gaaf huis heb je! koeky, en de rest die wil weten wat we krijgen.... mijn mama spiekt ook mee op dit forum dus weet niet hoe we dit moeten oplossen. leon wil niet dat ze het weet, mij zal het een rotzorg zijn hahaha vind het wel leuk als mijn ouders het weten. dus misschien kan ik jullie pb-en zodat ze het zelf niet ziet. SORRY MAMA maar anders krijg ik troubels met leke. marilyn welkom! maar ik had je bij het buikentopic al gezien! ik heb vanacht geen oog dicht gedaan én was vroeg wakker. grrrr ach ja je kan niet elke dag uitslapen hé ik heb nu een chocoladecake in de oven zitten want mitchell is jarig vandaag. en dan doen we er ook nog chocoladeglazuur overheen hahaha! verheug me al op al dat gebak vanmiddag
Marilyn, WELKOM HIER! Leuk dat je erbij komt... en wat Kar zegt... wat een prachtbuik! Toppie hoor! Even ander nieuws hier. Jerry heeft afgelopen maandag een sollicitatiegesprek gehad en dat ging erg goed. Hij zou vandaag of morgen meer horen. Erg spannend. Ik hoop het echt. Hij gaat er dan dik op vooruit qua salaris (zo'n 600 euro bruto), minder overuren en de overuren die er zijn worden uitbetaald (nu is het tijd voor tijd... en je raadt het al, hij heeft ruim 40 dagen, alleen nooit tijd om het op te nemen), en het belangrijkste... dichter bij huis! Ik hoop het zo hard dat hij door is naar de volgende ronde. Duimen jullie met me mee?
Marilyn, welkom en idd wat een prachtige buik heb jij al zeg. Jeetje. Kim, doe maar PB-en dan hihi. Ik ben wel erug nieuwschierig. Jammie chocoladecake. M'n collega gaat met pensioen vandaag dus die heeft allemaal lekkere chocolaatjes bij zich. Tis te erug voor worden maar heb er nu al 6 op. Evelien, ik ga voor je duimen totdat ze eraf vallen. [-o< Klinkt ontzettend positief allemaal. Dan moet het toch lukken.
hallo allemaal, ik voeg me ook toe ben ook in juli uitgerekend de 18de spannend allemaal gefeliciteert \/ en geniet ervan xxpatricia
Welkom devilangel. *snik* *snik* m'n collega is nu echt weg. *snik* *snik* Zit hier nu helemaal alleen op een kamer. bah
hoi meiden Zo jullie hebben ff een boel bij elkaar gebebt! Koeky: wat gaaf je echo's en dat je een meissie krijgt........ Welkom aan alle nieuwelingen, gezellig dat jullie mee komen doen! Iedereen die zich gister niet zo optimaal happy voelden, ik hoop dat het vandaag allemaal weer wat zonniger is...... Evelieveling: mooie wagen hoor........ wij gaan over een weekje...... LMA: mooi huissie, lijkt me geweldig zo half vrijstaand.. Wij zijn gister wezen kijken voor gordijnen en kleuren op de kinderkamer. We hebben leuke dingen gezien. We krijgen een hele fleurige kamer met geel en oranje tinten, rode gordijnen en accesoires en een wit rolgordijn met een band van oranje voetjes! Moeten natuurlijk nog alles kopen, maar denk wel dat het dat gaat worden. Vanmiddag ga ik lekker een stukje wandelen met collega en zijn honden, zal me goed doen een beetje frisse lucht! Twinny
Devilangel... welkom hier! Vertel eens wat meer over jezelf en de zwangerschappen. Vind het wel leuk om een beetje te weten met wie wij hier lief en leed delen! Koeky, bedankt voor het duimen! HET HEEFT GEHOLPEN! Komende dinsdag mag ie voor de 2e ronde! We weten nog niet hoeveel mensen er door zijn voor een 2e ronde, maar het klonk erg positief! Dus wie weet heeft mijn mannetje straks een andere baan! Koeky, een dikke knuffel voor jou. Zielig alleen op een kamertje. Maar... stiekem toch niet. Toch ben je together alone Twinny, klinkt leuk dat kamertje. Oranje... daar hebben wij ook even aan gedacht. Leuke frisse kleur. Maar wij gaan toch voor lime.
Welkom Devilangel! Evelieveling, wat een ontzettend goed nieuws! Gaat vast wel gebeuren dan, 2e gesprek is altijd erg positief toch?! Laten we het hopen. Wij twijfelen nog over de kleur van de babykamer; het is een kamer op het noorden dus een te koude kleur zou niet leuk zijn. Nu denken we ook over oranje, en heeft mijn baas mij een pot oranje verf aangeboden die hij nog over had! Ik vind het zo leuk dat mensen zo meeleven. Koeky ik weet hoe je je voelt, heb zelf ook 6 maanden alleen gezeten. Errug saai. Ben blij met mijn nieuwe kamergenoot hier. Veel gezelliger, plus ik werk veel harder (sociale controle he?! ). Even thee halen; heb nog veel te weinig gedronken vandaag.
Goedemiddag dames, Allereerst de nieuwelingen WELKOM! Evelieveling Ik hoop voor jullie dat hij straks die andere baan krijgt! Koeky Gefeliciteerd met je meisje! Toen ik het las had ik even zoiets ik wil het ook nu weten. Maar dat willen we nog echt als verrassing houden voor na de bevalling. Kim Je mag me ook wel PB-en hoor, ben ook errug nieuwsgierig! Ik ben er vast nog een paar vergeten om op te reageren, sorry daarvoor Ook hier nog steeds last van misselijkheid en spugen elke ochtend, en ook nog steeds erg moe (en dan werk ik nog niet eens...) Ga zo maar weer even plat op de bank. Vanmorgen eerst manlief weggebracht naar zijn werk en daarna meteen door naar de supermarkt voor de weekboodschappen. Het was echt een hel voor me, al die geuren en etenswaren daar, bleh! Ik was blij dat ik op een gegeven moment weer buiten stond. Ik had natuurlijk ook later kunnen gaan vandaag maar ik wilde vanmorgen meteen alles in 1 ruk doen. Volgens mij heb ik gisteren mijn spuit per ongeluk in een spier gezet ofzo. Mijn hele bovenbeen is stijf en doet zeer als ik hem beweeg. Er begint ook al een lekkere blauwe plek daar te komen dus dat betekent dat ik daar voorlopig niet meer kan spuiten. Tja, een nadeel van afvallen, je houdt niet zo veel vet meer over om in te spuiten en zit je dus sneller in een spier. Oke, weer genoeg geluld. Ik ga lekker drPhil kijken of Tyra en dan Oprah, liggend op de bank. Liefs, Tanya
Ons kamertje wordt wit behangen met aan 1 muur, de korte zijde, gigantisch retro behang. Toevallig staat het behang in een andere kleur deze week in de formidofolder. De zwarte bloemen vallen dan weg, deze zijn limekleurig, en de stippeltjes zijn soms aqua, soms lime, je ziet het ook op dat kleine voorbeeldje. Het bedje is wit, de commode willen we ook wit hebben en de kast willen we ook wit hebben. Ook willen we laminaat in het kamertje en een lekkere relaxstoel. Dit wil ik voor het voeden 's nachts. Dan hoeft pindaatje het kamertje niet uit, dan hoeft Jerry er niet wakker van te worden. Dan hoeft ukkie de kamer 's nachts niet uit en wordt het daardoor ook minder wakker. We willen een limekleurig verduisteringsrolgordijn en dan ook nog mooie overgordijnen. Alleen gordijnen vind ik niet voldoende, het is een zomerkindje en ja, de kamer zit aan de zonkant, dus veel licht overdag. En toch wil ik eigenlijk wel dat ie overdag ook wat slaapt, dus een donkere kamer is dan wel erg fijn.. Goed... voorbeeld van het behang:
hoi meiden Ik vroeg me iets af. Hebben diegene die de combinatie test hebben laten doen allemaal zo'n 1:....... uitslag gekregen? Wij kregen gewoon te horen dat normaal was....... en op de uitprint van de gynaecoloog stonden 2 waardes. Eentje van downsyndroom en eentje van Edwardssyndroom, maar niet 1:........... Wie had dit ook? Twinny
Hallo lieve allemaal... Zo, weer een dag voorbij. Ik ben niet meer super depri maar voel me toch nog niet optimaal na het nieuws van gisteren. Tuurlijk, ze hebben gelijk op mijn werk dat ik niet goed functioneer. En tuurlijk, ook jullie hebben gelijk dat de boss er misschien wat meer rekening mee zou moeten houden dat ik zwanger ben. Maar toch, ik ben daar voor mijn eerste jaar en moet mezelf natuurlijk NU bewijzen. Ze hebben er niets aan als ze niet kunnen zien hoe ik het doe. Alleen ik kan nu niet laten zien wat ik kan en wat ik voor ze waard ben, want ik werk teveel uren en heb te weinig fut. Maar voel me erg ongewaardeerd zo en weet niet precies hoe ik het aan moet pakken om het te veranderen wat ik fout doe. Weet niet eens of ik het wel durf te vragen... WANNEER GA IK ME VERDORIE DAN EENS BETER VOELEN? Het tweede trimester hoort toch makkelijker te zijn? Ik hoor nu toch beter te slapen en minder moe te zijn? Nou, voorlopig word ik alleen maar depressief van al dat slaaptekort en het harde werken. Geniet er echt niet van zo hoor! (Sorry, ben een beetje boos en gefrustreerd...)