Die kont, bovenbenen en heupen had ik ook. Qua taille had ik altijd maat 34, maar om een broek over mijn heupen te krijgen had ik toch echt een grote 36 of een kleine 38 nodig! En dan was het rond mijn taille geen gezicht, zo'n centengleuf achter. Dus altijd een riem om. Toen werd ik zwanger, kotste ik me helemaal leeg. Dus... bovenbenen en heupen werden ehm... minder, nog steeds vol. Maar goed... nu zag ik in de spiegel met een broek zonder model (want daar lag het gewoon aan, natuurlijk niet aan mijn figuur! ) met flateus TL licht alleen maar kont. Ik vroeg me al af hoe ik met die kont weer door dat deurtje van het pashokje kon. Het viel Jerry ook op... alleen maar kont! Fuck Kar.. je hebt gelijk... ik leef nu toch echt in week 18. Dat waren ooit mijn eigen woorden! Fuck... Kan ik een stand-in zwangere krijgen? Ik wil dit even niet meer lexi... mannen... soms komt het er allemaal zo verrot uit hè? Hebben jullie je mannen al voorbereid op maanden/weken geen sex na de bevalling?
Stomme spelletjes? Hallo... wie weet wordt 1 van die dozen die het presenteert ooit wel een keer ontdekt en mag ze wat anders mongools gaan doen! Alhoewel ik nog nooit iemand heb zien doorbreken met zulk debiel werk En ja, je hebt toch gelijk, het zijn debiele spelletjes! Behalve die van 'zoek 2 verschillen'. Wat zijn die irritant. Ik zie er altijd maar 1!
Jerry is ook een billenman... Maar mijn borsten groeien gestaag. Tepels zijn wel wat donkerder maar niet groter geworden. Wel met van die lelijke bultjes... (sjezus Eef... wat ouwehoer je vandaag veel)
Ja maar bij de H&M is het licht altijd erg onflatteus! Gewoon meenemen en thuis passen. En die broeken zijn inderdaad niet de meest sexy die er zijn. Gelukkig nog maar 5 maanden en dan hebben we een baby! Mijn vriend wil er gewoon niet aan hoor, aan geen sex na de bevalling. En mezelf kennende... Ik hoop op een snelle genezing . Lexi, ik heb die striemen op mijn benen ook al heel lang, ben tussendoor ook nog weleens 20 kg afgevallen en weer aangekomen, dat helpt ook niet. Maar die op mijn buik had ik nog niet eerder gezien. Je ziet ze trouwens alleen in tl-licht, ze waren mij dus voor het eerst opgevallen bij, jawel, de H&M! Ze zijn heel licht, zelfde kleur als mijn huid eigenlijk. Hopelijk worden ze niet zo rood als je op sommige buikfoto's wel ziet....
hoihoi, alle nieuwelingen welkom hier. gelukkig ben ik niet de enigste die zich kut voelt. ben nog steeds blij om zwanger te zijn maar werkelijk waar mijn hele lichaam doet pijn. koppijn, nekpijn mijn ogen banden pijn en erger pijn in mijn bekken en kan amper op mijn benen staan. grr kan gelukkig hier even klagen. het wordt tijd voor mooi weer. enne over die slapelose nachten, heb van mijn kind minder slape loze nachten gehad dan dat ik nu heb. die nachten was voeden en verder tukken klaar, daar wordt je niet echt moe van, ja het is moelijk even uit je bed te komen maar verder niet. nu is het slechte slapen wel moelijk. enne die tijd van nachtvoedingen dat is ook nog in je verlof terwijl je werk nu door gaat. dus de mensen moeten daarmee kop houden this niet te vergelijken. als je je kut voelt gooi het er hier lekker uit groetjes
*proest* En bedankt namens mijn monitor... Die heeft ook weer thee op... *veegt beeldscherm schoon* Ow, dus jij bent net zo verslaafd als Kar en ik? Sja... ik moet er ook niet aan denken hoe het er straks daaronder uitziet. Een groot opengapend gat ofzo? Ik maak me ook om alles druk. Ik denk dat ik wil bevallen met Jerry op afstand. Of met een stand-in. Want hoe kan je tijdens het bevallen er in godsnaam charmant uitzien. Er mag niet gefilmd worden, geen foto's van 'daar komt ie', ik wil ook niet zelf voelen hoe het hoofdje 'staat', ik wil ook geen spiegel om het te zien... En dan zwijg ik nog maar over uitwerpselen tijdens de persdrang... HELP... ik wil niet meer...
Wat ik wel weer minder vind, heb ik laatst ontdekt, is dat bij ons alleen de Etam maar positiemode verkoopt. Kwam niks tegen bij de C&A, noppes bij de V&D, en de Prenatal heeft ook maar een mager hoekje... Misschien dan eens kijken bij de kleineste maten van de Ulla Popken. Wordt nog leuk als ik maar van één winkel kleding kan kopen of ervoor naar Rotterdam of Middelburg moet... Zucht. Nou ja, voorlopig past het allemaal nog wel
striemen zijn er hier ook. je kunt ze ook op mijn buikfoto's zien. die heb ik al jaren. ze zijn nu gelukkig wit maar ze zitten van mijn heupen, kont tot op mijn borsten. alleen mijn buik (nog) niet. ik heb tot nu toe NOG geen nieuwe striemen erbij en dat wil ik graag even zo houden hahaha. leon is een borstenman. gelukkig had ik al een grote D dus hij had niks te klagen. mijn tepels zijn idd wel iets groter en donkerder. laatst stond ik in mijn nakie langs leon achter de comp en vroeg hij ook: 'wat zijn die puntjes op je tepels' ik zei dat ze voor de borstvoeding waren hahaha. ik merk wel dat mijn taille helemaal weg is nu ik verder zwanger ben. niet dik maar die wespentaille is helaas weg hahha komt wel weer.... sex na de bevalling..... aj aj aj nee ik wil er niet aan denken. vooral niet na een flinke knip. maar na 8 weken is zoiets toch wel genezen niet?
Lexi.. H&M heeft ook een online besteldinges... WEBSHOP... dat woord zocht ik. Gewoon op rekening. Is het niets, dan stuur je het lekker terug! Heeft dus ook mama kleding voor grote maten!
TE LAAAAAATTTT! Hahaha sorry van de thee. Ja ik kan er ook niks aan doen, ben misschien een laatbloeier (was er niet op mijn 16e bij voor t eerst) maar dat heb ik ruim ingehaald, en denk wel dat ik intussen een addict ben. Wel weer fijn voor mijn vriend natuurlijk, die maakt dan grapjes dat hij straks wel gewoon op zijn rug gaat liggen, zoals hij zelf zegt 'hij is de beroerdste niet'. Wat een opoffering he? Maar je bent niet de enige hoor! Ik wil ook GEEN fototoestellen, GEEN camera's, GEEN familieleden behalve mijn vriend (en die mag dan aan het hoofdeinde zitten), GEEN spiegels en nog een heleboel dingen NIET. Dat gapende gat daar wil ik nu nog even niet over nadenken, maar ik ga er even van uit dat Moeder Natuur (ja dat is natuurlijk een vrouw/moeder) dat allemaal wel goed geregeld zal hebben.
Handy! Ik zat ook al te denken aan andere besteldinges (webwinkels) voor 'bolliemode' (citaat van mijn vriend), kan je dan inderdaad gewoon terugsturen als het niet past, en kan je het thuis passen zonder TL-verlichting.
oke... ik probeer het even te schetsen voor de dames... STEL... STEL dat je grote gapende uitgescheurde of ingeknipte gat na 8 weken is genezen... tenminste... het is niet meer open, bloedend, vol hechtingen.... Dan nog voelt het beurs... want het is alsof er een baksteen naar binnen is gegooid. Maar STEL... stal dat het niet zo is... Alles is goed... Mannetje komt thuis van het werk, jullie gaan eten, na het eten wil mannetje even genieten van jullie kind, dus jij doet de afwas, doet nog even een was in de wasmachine want alles is ondergekotst. Daarna moet de kleine naar bed. Na tig keer speentje te hebben gegeven, opnieuw naar beneden lopen, nog een keer naar boven omdat je even niet weet of je de babyfoon hebt aangezet... Je zit eindelijk beneden... eindelijk samen. Je kruipt tegen hem aan en je valt in slaap. Ow shit... Je wordt wakker, je denkt... we gaan maar vroeg naar bed, doet toespelingen... Je gaat naar boven, kleedt je uit en... wheeeee.... Voedertijd... Dus... je mag een luier verschonen, voeren en zo ben je weer bijna een uur verder. Opnieuw in bed... je bent moe. Maar... er wordt wat gefriemeld. Maar ja... je bekkenbodemspieren en alles is wat slaper, dus weer uit bed... je moet plassen. Weer in bed.... een slapende man... Sja... is sex wel zo optimaal na een kind? En dan zwijg ik nog over de opvliegers die je krijgt, alle na hormonen, over het zweten en lekkende tieten!
Overigens kom ik zo natuurlijk niet aan mijn nakijkwerk toe he? En ik moet ook nog een toets in elkaar zetten Maar goed dat we niet op msn zitten dan kwam ik er helemaal niet van los...
Hm, je maakt het wel heel verleidelijk zo, Evelien... Gewoon goed in conditie houden, de boel daaronder . Dan veert het zo weer terug! Ik wil ook geen foto's en video. En ik heb Alex ook al gewaarschuwd dat hij misschien niet moet kijken als hij daarna nog sex met me wil. Ik denk zelf dat hij verlamd naast het bed zal zitten. En ik heb hem ook al voor de ontlasting gewaarschuwd. Soms denk ik dat het voor mannen nog traumatischer is dan voor ons.
Mag ik dit ontkennen. Ik denk dat het vrouw natuur is. Geen moeder. Want als ze moeder zou zijn, dan zou ze het wel wijzigen. Dan zou ze wel zorgen dat we geen pijn lijden tijdens een bevalling, dat we geen groot gapend gat krijgen, dat we er elegant uitzien tijdens een bevalling en ga zo maar door. Nee, ik denk dat mevrouw natuur nog nooit bevallen is. Ik denk dat het een feministe is, of ze houdt van SM en onnodig lijden En nu hou ik op. Ben vreselijk vervelend, irritant en melig en kan het niet laten om overal op te reageren! SORRY
gahahaha evelien, na jouw verhaal lijkt sex in de toekomst zeldzaam hahaha. tja, een vriendin van mij was bevallen en had een knip, kon echt niet zitten en poepen omdat die hechtingen zo'n pijn deden. maar ze had toch vrij snel weer sex, geloof na 8 weken. weet ik omdat ze me het meteen vertelde hahaha en ze zei er ook bij dat het er weer NORMAAL uitzag daar beneden hahaha maar als je kinderen hebt, vooral baby's, staat je sexleven denk ik wel even op een laag pitje. tenzij....... je een kind hebt dat de hele dag slaapt en niet huilt en nooit zeurt hahaha