Ik was net mijn teennagels aan het knippen (ja moet ook gebeuren he) en toen dacht ik. Ik plet de baby helemaal met mijn benen tegen mijn buik. Hebben jullie dat niet dat je denkt je uk te verpletteren of door elkaar te husselen? (Zoals gisteren toen ik op de fiets zat, dacht ik daaraan.) Maar het zal best mee vallen, de ukkepuk heeft genoeg ruimte en water om zich heen.... @tomenjerry: Hadden jullie dit nog niet verteld dan? (Misschien heb ik wat gemist hoor, sorry) Zagen jullie er zo tegenop om het je schoonouders te vertellen? @Kim: Heeeeel veel plezier vanavond (je bent vast al weg....) en ja we willen het vanavond nog weten! Ik blijf ervoor op! (Als ik het volhoudt hoor, ben nog steeds erg moe namelijk.) Groetjes Miep
slaap lekker marloes Loltsje nou echt lekker hihi thuis en de klein e is ziek, ligt net maar ja hoelang en mijn eigen maag is ook nie zo lekker heerst he pff
we hadden het op de kerstkaart gezet, maar ze hebben (zeggen ze) dat niet gelezen. dus wij steeds waarom reageren ze niet. nu heb ik dus kaart en echo gestuurd en nu viel het kwartje. mijn schoonouders zijn hele negatieve mensen en dan vooral mijn schoonmoeder, haar reactie weet ik nog niet maar schoonpa vond het leuk. ze waren bij mijn dochter ook totaal niet blij(na geboorte wel bijgedraaid) ze zagen alles zwart /wit. dus we dachten nu ook weer van daar komt het commentaar weer, zeker ook doordat mijn vriend wel had laten weten dat ik niet ongi was geworden, toen was reactie dan zou ik snel naar dokter gaan voor het te laat is( daar maakten wij uit op te laat voor abortus) dus al met al is er nu een last van me afgevallen.
Goedemorgen allemaal! @Kim: ik heb je een pb'tje gestuurd... hoezo nieuwsgierig Hier gaat alles z'n gangetje; zeker wel goed eigenlijk. Ik ben nog steeds niet helemaal fit en ben ook ontzettend moe, maar we hebben nu definitief besloten om voor de nieuwbouw woning te gaan. We gaan dus eind dit jaar weer verhuizen en lekker terug naar mijn eigen stekkie! Verder weinig nieuws. Misschien dit weekend nog? Tot later. Liefs Elma
Ik ging zomaar foto`s van mezelf maken,vind ik leuk en dan bewerken enzo, nou zag ik pas dat ik dik word pff het mistaat me niet denk ik maar.. Ik zie er zo anders uit..
Goedemorgen! Peetje, jij bent echt super mooi! Die buik misstaat je zeker niet hoor! Elma, super fijn voor je dat het nu definitief gaat gebeuren! Zeker wel een last van je schouders? Ik heb Kim ook al een PB gestuurd.. Ben ook super benieuwd. TomenJerry, wat fijn dat je schoonouders positief reageerden. Ik herinner me inderdaad dat je toen had verteld dat ze hadden gezegd 'als het maar niet te laat is dan'. Misschien bedoelden ze dus toch iets anders? Hoe dan ook, lekker genieten nu! Miep, ik moet op dit moment verschrikkelijk hoesten (doet ook erg pijn in mijn longen, dus misschien toch maar even langs de huisarts ), en ik denk ook de hele tijd 'ach, wat zielig voor de baby, die wordt helemaal wakker geschud elke keer'. Maar wie weet vindt hij/zij het ook wel lekker, zo schommelen?
Stomme vraag van Kim... wie het weten wil! Ze had ons beter allemaal gelijk een pb kunnen sturen! Nu moet ik nog langer wachten tot ik het weet Ben verder niet nieuwsgierig hoor! hihi!
Goedemorgen dames, Hi hi ook ik heb Kim een pb gestuurd, wat een nieuwsgierige aagjes hier toch allemaal. Peetje, mooie foto hoor en je ziet er super uit. Tom en Jerry, fijn voor je dat schoonouders deze keer niet negatief uitpakken. Ik moet vandaag toch wel het een en ander verwerken. Had al gelezen dat er hier meer meiden zijn die toch wel wat klachten hebben van het zwanger zijn, moe en 's avonds na werken kapot en wat lichamelijke klachten, ook ik word daar niet van gespaard. Echter ben ik ook zo'n doordouwer en geef me niet zomaar. Dus ook voor mij viel het zwanger zijn stiekum allemaal wat tegen. Dinsdagavond dus al kleine aanvaring gehad met hubbie, dat hij er zo niets aan vond, als ik elke avond en in het weekend als een zombie op de bank hang. Ik werk nl. in een winkel en omdat op dit moment mijn filiaalleiding in de ziektewet zit neem ik dat over, doe ik wel meer en dat is nooit geen probleem geweest. 5 dagen werken en alle verantwoordelijkheid, heb daar nooit last van gehad. Tot nou dus, ik trok dat eigenlijk helemaal niet, maar niet laten merken en doorgaan, ben geen watje is mijn motto. Maar in mijn achterhoofd wel wetende dat het eigenlijk niet kon zo, maar aan de bel trekken ho maar. Komt gisteren mijn rayon op bezoek en daar ben ik dus bij ingestort Ben super opgevangen gelukkig en er wordt nou iets aan gedaan, ik ga minder werken (stiekum dus wel super blij). Voor de helft in de ziektewet en de rest werken op terapeutische basis en kan dan dus zelf beetje kijken hoe het gaat en wat ik aan kan. Zij vondt dat ik aan mezelf en de baby moest denken, ik had al die jaren al zoveel voor hun gedaan, ik hoefde me zelf niet te bewijzen, ze wist wel dat ik me niet aanstelde. Is gisteren een hele last van mijn schouders gevallen en hoop dat het nou een stuk lekkerder met me zal gaan. Groetjes Monique