Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Effe weer een verkorte reactie op wat ik me nog herinner..

Oke ik las iets over :

marloes: welkom hier en veel succes met bijhouden hihi

energiebom?: ik wacht er nook nog steeds op, heb bij vlagen wel energie, maar over het algemeen ben ik toch erg moe hoor.

schoonouders en hun niet gelezen kerstkaart: gelukkig dat ze er nu positief op reageerden, zoiets kan je toch achter blijven zitten. Dus ben blij voor jullie, weer wat minder stress

Ontmoeting straks: leuk, maar ik ga niet helemala vanuit friesland naar limburg hoor..hoewel..kan er natuurlijk een vakantietje aan vast plakken haha (ik ben gék op valkenburg, Ben er vorig jaar geweest en het is er zooo mooi)

Nog niks van kim gehoord? verdorie, die ligt lekker te mijmeren in d'r bed over haar meisje/ zoon..volgens mij laat ze ons expres zo lang wachten (oeps ik moet dr nog een berichtje sturen ook, snel doen, anders weet ik het straks nog niet eens ook)

Ik las ook iemand die zo last van dr stuitje had. Dat heb ik niet, lijkt me wel heel vervelend. ik heb wel enorm last van mijn onderrug. Zegt mijn moeder: ja dan moet vriendjelief t maar lekker masseren, gata t wel over....Nou vriendje masseert zich al dagen te pletter maar t gaat niet over. Vind t wel heel klote, want ik wil absoluut geen bekkeninstabiliteit oid want dan wordt een waterbevalling onmogelijk (vlgs mij)..Hopen dus dat het over gaat.

Ik ga zo naar de kapper....joehoeeeeeeeeeeiiii..ik ga eigenlijk nooit naar de kapper (ivm financien) maar nu lekker wel, dus ik heb er zoooooo'n zin in :) Moet er om 1 uur zijn, jullie horen wel wat het geworden is :))

Hebben jullie die nieuwe maxi cosi cabrio's gezien, met al die bloemetjes en dierendessins? ik vind ze geweldig! denk dat we die gaan kopen.
    Ow en voor wie nog geen kinderwagen heeft: Mijn zus is enorrrrrm ontevreden over de Mutsy, zowel over de wagen als over het maxi cosi gedeelte, dus dat is egen aanrader.

dat was het voor nu, snel kim een berichtje sturen en dan eten..

tot zoooo

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    met en zonder dikke babybuiken...

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Whahaha! Oooh helemaal mee eens! Voor mannen moet het heel naar zijn om je meissie in pijn te zien, niets te kunnen doen, een hoop bloed en weet ik het wat nog meer te zien. ;)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    :) Gab was eerst vol lef, wilde alles zien en zelf foto's maken. Snel duidelijk gemaakt, dat dat toch echt niet ging gebeuren. Na 1 aflevering van een of ander bevallingsprogramma, krabbelde hij al terug: "ik kom wel naast je zitten, mop" haha...mannen

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ja leuk... allemaal foto`s met al onze buiken en na juli, foto`s met al onze baby`s.

je ziet soms van die leuke foto`s waar baby`s op de grond liggen(op een kleed) allemaal naast elkaar van de eerstgeborende tot de laats geborende.

leuk idee!

maar dan moeten we wel eerst wat energie krijgen ja hihi

6. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    YEAH... toch iemand die het leest en erop reageert.
    Lijkt mij super en ik offer me graag op als fotograaf ;)

7. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Nee, ik wil het centraal houden zodat het voor iedereen te doen is.
    Daarom opperde ik Utrecht. Ligt in principe centraler dan Amsterdam en is met de trein ook erg goed te bereiken.
    Voor Utrecht moet ik zelf ook al zo'n uur tot anderhalf uur reizen, maar ja, ik heb er zelf voor gekozen om in zo'n uithoek te gaan wonen.
    Vanuit Friesland is het ook ongeveer zo lang reizen en vanuit Maastricht ook.
    Dus ik denk dat alleen de mensen uit de randstad dan mazzel hebben.

Maar eerst wacht ik op die bom met energie... die blijft erg uit...

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Zo... eindelijk bijgelezen. Alleen het bijlezen is al noodzaak voor 1 vrije dag in de week! (werk lekker fulltime over 4 dagen verdeeld)

Zoals gewoonlijk zal ik een hoop vergeten zijn... what else is new! 8)

2 nieuwe meiden: welkom!

Over verlof: Ik wil ook tot 4 weken voor de uitgerekende datum doorwerken en dan vakantie naderhand opnemen, dus 14 weken na. Betekent in mijn geval per 5 juni met verlof en 15 oktober weer beginnen. Oooh hoe lekker is dat!?

Ik las ergens iets (volgens mij schreef Elma dat) over betaald ouderschapsverlof. Ik heb totaal nog geen info ingewonnen over ouderschapsverlof! Slecht eigenlijk. Waar kan ik dat vinden? Weet iemand dat?

Iemand schreef over een relax stoel voor in de baby kamer. (evelieveling, was jij dat niet?) Ik wil dat ook. Lijkt me zo lekker om daar te kunnen zitten voeden, maar ook omdat lekker te kunnen keuvelen met de uk. Nu nog op zoek naar een leuke!

Over energie; Ik ben véél minder vermoeid dan in het begin, maar het gevoel dat ik de hele wereld aankan heb ik niet. Ik heb besloten op mijn fiets naar mijn werk te gaan om in ieder geval die beweging te hebben gehad. En schijnt ook goed te zijn voor het verstevigen van je bekken dacht ik gelezen te hebben.

Ik heb 2 weken vakantie gehad (ook alweer een week terug) en kreeg daarna echt een buik! Ik was tot ik 16 weken was ook nog maar 2,5 kilo aangekomen en zit nu met 18 weken op 4 kilo! Moet ook duidelijk gaan opletten op mijn eten! Zwanger zijn leek een excuus te zijn geworden om alles aan te nemen wat werd aangeboden! :(

9. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @marloes22; welkom! Ik heb ook moeite met het bijhouden van wat iedereen geschreven heeft! Reageer ook niet op elk berichtje :oops: .

@adine; hier ook nog geen extra energie, alleen veel hoofdpijn door stress op het werk :(

@niva; ga vanmiddag ook naar de kapper, moet weer geknipt en een ander kleurje. Wil wel iets donkerder want ze zeggen dat ik er bleek uitzie. En heb vanavond een bruiloft.

Vandaag al weer 17 weken gaat snel hoor.
    Ik had gister het idee dat ik de baby voelde, er streek 2 keer iets heel zachts aan de binnenkant van mijn buik, heb het niet weer gevoeld.

Gr Jacquelien

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Een professional om foto's te maken! Hoe cool is dat! En ik had eerder willen reageren als ik het eerder gelezen had. Ik ben iedere vrijdag zo'n anderhalf uur bezig met bijlezen... Pffff heb gewoon alweer honger gekregen!

Stom verhaaltje hoor, maar afgelopen maandag hadden mijn collega en ik trek dus ik viste uit de keuken wat kleine zakjes chips op. Heerlijk! Zegt iemand: "Is chips nou wel zo verstandig?" Ik: "Nee, maar daar heeft beeb trek in!" Ik gooi alle onverstandige dingen op de beeb! 8)

11. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Yeps, dat was ikke.
    Bij de Ikea hebben ze leuke en hele betaalbare.
    Inderdaad, lekker kunnen keuvelen met uk, naast het bed zitten als uk overstuur is. Ik wil het niet laten huilen, maar niet gelijk met ieder huiltje oppakken. Gewoon lekker in bedje kunnen strelen.

Overigens, zijn jullie van plan bij iedere nachtvoeding de luier te verschonen? Ik namelijk niet. Want als de kleine een nacht niet komt en doorslaapt dan ga je er ook niet uit om een luier te verschonen. Dus zolang ie niet naar poep ruikt of doorlekt dan wil ik niet verschonen, dat maakt de kleine alleen maar verder wakker.

Tenzij de uk natuurlijk half wakker is, een paar slokken neemt, verder slaapt en binnen een half uur weer honger heeft, dan is de luier verschonen een must om uk wakker te krijgen zodat ie wel drinkt, anders kost het mij mijn nachtrust...

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam

hmmzz? er hadden er toch al veel meer op gereageerd ik ook hoor ;) hihi

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    hahaha, beebie, echt professional ben ik niet hoor, qua foto's. Maar ehm, timmer op het moment wel grappig aan de weg. But tnx for the compliment!

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ga meteen eens op de site kijken!

En dat verschonen ga ik ook alleen doen als het nodig is. Dat zal bij ieder ukje ook anders zijn denk ik.

15. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Ha, Kim is terug! :)

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    SORRY MEIDEN maar heb leon net pas van die computer af kunnen schuppen. hij is VERSLAAFD aan internetpokeren! daar komen echtscheidingen van hahaha

nou volgens mij weet nu iedereen wat we krijgen :)
    ik heb jullie allemaal teruggepbt hahaha
    de echoscopist kon gisteren ook weer van de buitenkant de schopjes voelen en zei dat het een drukke was. goh van wie zou die het hebben...?

de beeb ligt wel in een stuit en moet zeggen dat ik er gisteren veel pijn aan heb gehad omdat hij dwars ging liggen toen ik in bed lag. voelde het draaien en heel mijn buik stond strak omdat hij overdwars lag. maar volgens mij ligt het nu weer goed hahaha

minder goed nieuws. mijn broertje heeft crohn en nu had hij vandaag kijkoperatie (stukje darm weghalen) omdat hij weer zo'n last heeft van zijn darmen. en ook bloedonderzoek omdat hij opgezwollen voeten en benen had. de operatie ging goed en in de darmen was op het eerste gezicht niks geks te vinden. alleen worden we net gebeld dat het bloed niet goed is.... ze zijn nu terug naar het ziekenhuis. hoop zo dat het niks ergs is.

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ben er ff van tussen. ben over een uurtje weer terug en dan lees ik ALLES bij en reageer ik. tot straks meiden!

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    @Kim
    Wat vervelend nieuws van je broer. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat!

Ik heb je nog geen PB gestuurd maar wil wel graag weten wat het wordt!

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    jep kimmie is back!

ik wil ook zo graag weten wat het word,
    iedereen zegt een jongen omdat ik extreem moe ben en bij romy was ik extreem ziek.
    even afkloppen maar ben nu nog alleen maar in de ochtend ziek.
    Het gaat dus echt op een gehele andere zw. lijken!

Maar toch zou ik verbaasd zijn als het idd een jongen is, mijn gevoel zegt nog steeds een meid.

Romy ligt op de bank te slapen nu..
    Ze bleef maar overgeven, ik voel me zo klote. :cry:
    Je kan alleen maar lieve woordjes zeggen en troosten.
    Ik moest zo huilen dat ze over de pot heen hing.
    Ik vroeg omdat ze verhoging heeft of ze een zetpilletje wou?

zegt ze`` nee nix in mijn poepertje! Doe ik bij jou toch ook niet als elke keer spuugt? :)

20. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    He, als die energiebom bij mij gearriveerd is dan kom ik ook graag naar Utrecht oid.

Lijkt me geweldig om jullie allemaal eens te ontmoeten en gezichten bij de namen te krijgen.
    Ook ik kan wel fototoestel meebrengen, weet alleen niet wat er van gaat worden omdat mijn gebied eigenlijk ligt in de rallyfotografie.
    Weer eens wat anders om te proberen.

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina