Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ok dank je!

14 februari
    Karlijn
    15 februari
    Zanoni
    Chantal (aka Beebie)
    16 februari
    Jacquelien
    19 februari
    Koeky
    20 februari
    Evelieveling
    Niva
    21 februari
    Tantan (Tanya)
    22 februari
    Lexi
    kim
    23 februari
    Kieteltje
    26 februari
    Marilyn
    27 februari
    Adine
    2 maart
    Elma
    7 maart
    Loltsje82
    9maart
    peetje
    26 maart
    3d pretecho Evelieveling

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Uhmmm... maar Marloes22 was hier al gesignaleerd hoor! Die is er alleen een tijdje niet geweest volgens mij, maar we hebben haar een aantal weken geleden al welkom geheten!

3. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ja ik had ook naar het MCL gebeld..stom he dat daar geen plek meer is, het is nta bene het grootste ziekenhuis van friesland..ik vind het idioot dat ze daar nu al geen plaats meer hebben..Kan nu in Dokkum terecht, daar hadden ze nog best veel plekjes (4 verschillende tijdstippen en dagen) dus dan daar maar heen.

Nee ze (vlos) had het niet verteld, maar ze werd weggeroepen toen voor een bevalling, dus dat is er vast bij ingeschoten toen. Maar goed, eind goed al goed, heb gelukkig nog plek kunnen vinden, maar we hebben dus beide effe zitten zweten haha :)

is je haar een beetje gelukt?

4. Amle

Amle Niet meer actief

Hé meiden,

Weinig nieuws.
    Wel heb ik vandaag de 1e buikfoto's gemaakt. Helaas krijg ik ze niet in mijn album. Als je ze toch wilt zien; ze staan wel op onze website.
    Pas na het zien van de foto's zie ik eigenlijk pas hoe mijn buik is gegroeid. Had toch eerder moeten beginnen met foto's nemen!
    Verder qua gewicht nog niets aangekomen. Door de misselijkheid in de eerste weken ben ik 3 kilo afgevallen. Hiervan zit er nu weer 1 kilo aan.
    Ik blijf dus ff steken op 64 kilo. We zullen zien hoe lang dit duurt!

Slaap lekker!

Liefs Elma

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Elma, mooi buikje!

Lexi, Ik dacht dat Marloes nieuw was, sorry wist niet dat ze er al eerder was geweest (laten we het op zwangerschapsdementie houden ;) ) :)

6. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Kim, hoe is het nu met je broer?

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Heeft er ook iemand last van zo'n opgeblazen gevoel?
    Voel me soms net een ballon waar teveel lucht in zit

8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Twinny

VAN HARTE GEFELICITEERD!

Veel plezier vandaag!

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Goedemorgen,

Twinny, Gefeliciteerd en een fijne verjaardag vandaag.

Wij gaan straks het babykamertje ophalen. Ben zo benieuwd. De commode staat al in elkaar, die kunnen we dus al gelijk op de goede plak zetten. Het ledikantje blijft nog ingepakt, want die gaan we toch nog niet gelijk gebruiken. Er zit ook nog een kast bij, maar die komt ergens anders te staan. Kan ik eindelijk weer eens dingen opruimen.

Jekkia, dat heb ik vooral 's avonds. Ik neem 's ochtends regelmatig 2 kiwi's, dat help tegen dat opgeblazen gevoel.

10. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Ja mijn haar is aardig gelukt, heb het donkerblond met blonde lokken er door heen. Ook is er een stuk vanaf, daar moet ik elke keer weer aan wennen. Kan de eerste week niets met mijn haar.

Ik had niet eens aan dokkum gedacht, maar we hadden zeker wel plek gevonden als ik het zo lees.

Gr Jacquelien

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Mijn mannetje krijg ik met geen 10 paarden mee hoor! Die snapt sowieso het ´forum gedrag´ van mij niet. :D

12. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou Beebie, mijn hubbie krijg ik ook niet mee hoor. En ik denk dat het voor de mannen lang niet zo leuk is als voor ons.

Wij hebben het kamertje opgehaald en ook nog eens een superkorting gekregen. Kamertje stond al afgeprijsd voor 700 euro. + 50 euro voor een wandrekje. Ik ga het restant bedrag betalen en loop terug door de koopjeshal. Zie ik ineens dat die babykamer daar staat voor 450 euro. Toen heb ik maar even een leidinggevende opgezocht en mijn verhaaltje verteld en die ging er gelijk achteraan. Kregen we op ons aankoop bedrag 300 euro terug. Wel in een tegoedbon, maar we hebben nog van alles nodig, dus die komt wel op.

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Dag meiden,

Hier is de pijn in de bil weer even weg; ik heb gemerkt dat ik er op mijn werk last van krijg, dus het zou inderdaad ook best hoog uit mijn rug kunnen komen. Ik heb nogal een verkeerde houding daar volgens mij.

En: ik heb vanochtend het kindje voelen schoppen! :) Echt schopjes, en ik voelde het ook aan de buitenkant! Ik was net wakker en ik moest echt even nadenken wat ik nou voelde, tot het doordrong! :) Heerlijk gevoel!

Twinny gefeliciteerd! En nog vele jaren! Laatste verjaardag zonder je kindje!

Elma, mooi buikje hoor! Echt zwanger he?!

Wat een heerlijk weer he? Heb net zowaar een waterijsje genomen. Nu even lekker met de hond uitwaaien. Ik kom denk ik morgen weer even langs, de nieuwe computer klinkt als een afzuigkap dus die wil ik gewoon uit zetten nu :( . Mijn vriend is ook weer eens weg dus ben weer de middag en avond alleen... :( Ach, ik red me wel.

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh ja, Adine: fijn dat je je kamertje hebt, en nog zo goedkoop ook! Ik ga straks maar eens boeken in dozen pakken, dan kan de logeerkamer echt babykamer worden.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Twinny: [​IMG]

Adine: helemaal goed geregeld nu met je babykamer, en idd zo'n cadeaubon is nooit weg. je hebt vast en zeker de eerste maanden/jaren nog veel nodig.

Vandaag open dag op school gehad. Erg veel mensen, te veel eigenlijk, omdat we maar 70 nieuwe leerlingen aan kunnen nemen. (is speciaal onderwijs, dus kleine school) Ik stond bij Engels en Duits en we hadden allerlei lekkere dingen gehaald, maar zo'n hele dag staan...pfff niet te doen :confused: Was blij toen het afgelopen was... en nu dus op....

Kim: hoe is het met je broer?

16. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hoihoi,
    Twinny gefeliciteerd. ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor spoed echo. gisteravond ineens bloedverlies en vanmorgen ook dus mocht komen vanochtend. alles zag er gelukkig goed uit en ze kan niet vinden waar het vandaan komt. moet nu afwachten en als het over is en bloeden begint weer worden er kweekjes gemaakt. fijn weekend allemaal. wietske

17. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Sterrekind
    12 februari
    Karlijn
    15 februari
    Zanoni
    Chantal (aka Beebie)
    16 februari
    Jacquelien
    19 februari
    Koeky
    20 februari
    Evelieveling
    Niva
    21 februari
    Tantan (Tanya)
    22 februari
    Lexi
    kim
    23 februari
    Kieteltje
    26 februari
    Marilyn
    27 februari
    Adine
    2 maart
    Elma
    7 maart
    Loltsje82
    9maart
    peetje
    26 maart
    3d pretecho Evelieveling

Vanavond tijdens de voetbal kom ik weer even bijkletsen. :)

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Jaaa het is echt GEWELDIG weer! Mijn vriend keek op de thermometer die in de tuin aan de schutting hangt en omdat die 18 graden aangaf (jaja, een beschutte tuin op het zuiden, goed joh) hebben we lekker in de tuin in het zonnetje zitten lunchen. Belachelijk toch op 3 februari?
    Daarna de stad in gegaan waar we lekker rondgebanjerd hebben op zoek naar iets dat blijkbaar niet bestaat en daarna hebben we de kunstkerstboom opgehaald die we een maand geleden in de uitverkoop hadden gekocht. Nu even relaxen want ik ben toch wel moe. Blij dat we niet naar die verjaardag in Oud-Beijerland gaan want dat is toch nog wel een eind kachelen vanuit Zeeland.

@Kar: sterkte met je bil. Oeh dat klinkt wel gek maar je weet vast wel wat ik bedoel ;)
    Geweldig dat je de beeb hebt gevoeld, ik wacht er ook met smart op!

@Twinny: gefeliciteerd!

19. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hoi,

Zo weer even bijgelezen... Ben net terug van het sporten, het gaat nog steeds goed rennen springen ballen gooien vangen etc etc. Als ik dan jullie hoor over door elkaar geschudde beebjes, oeps! Wat moeten jullie dan maar niet van mij denken... Nou ja van de dokter mag het nog en je leest overal dat het nog makkelijk kan. Dus we gaan vrolijk verder en bekijken het week na week.

Verder ook nergens last van, ik voel zeker nog niks bewegen van binnen en ik kan eigenlijk ook niet zeggen dat mijn buik al groeit...Ik draag nog steeds mijn eigen kleren. De extra echo heb ik nog niet gehad, ik hoop volgende week ergens! Verder hebben we kraamzorg gedeeltelijk geregeld, want mijn schoonzus (zelfde als van het ziekenhuis) komt kramen, geweldig toch?! Ik moet me nog wel aanmelden bij een bureau, voor het geval ze ziek is ofzo. Verder ga ik ook op gym, of hoe je dat dan ook noemt. Mijn nicht is oefentherapeut en doet ook zo iets met zwangeren, dus dat lijkt me ook wel leuk!

Strakjes gaan we op stap, dus een fijne avond nog!

20. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Sterrekind
    12 februari
    Karlijn
    15 februari
    Zanoni
    Chantal (aka Beebie)
    16 februari
    Jacquelien
    19 februari
    Koeky
    20 februari
    Evelieveling
    Niva
    21 februari
    Tantan (Tanya)
    22 februari
    Lexi
    kim
    23 februari
    Kieteltje
    26 februari
    Marilyn
    27 februari
    Adine
    1 maart
    Vissie
    2 maart
    Elma
    7 maart
    Loltsje82
    9maart
    peetje
    26 maart
    3d pretecho Evelieveling

Moeten we onze naam nu boven of onder de datum zetten?

Deel Deze Pagina