ja...we zijn geslaagd! we hebben de babykamer besteld...harstikke mooi. ecru met beukentint.. erg stijlvol..ook hebben we de aankleding gekocht..erg mooi allemaal...foto volgt nog....
@tomenjerry; wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig is alles goed, hoop dat het bloeden uitblijft. @twinny van harte gefeliciteerd! Gr Jacquelien
Eerst de datum en daaronder de naam. Dus ik denk dat Sterrekind heeft vergeten de datum te vermelden. Twinny: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Beetje laat, maar ik was aan het werk. Mijn buik is nog maar een beetje gegroeid en blijft nu al weken hetzelfde. Ik twijfel wel eens of er nog wel wat groeit binnenin..... Maar dat zal wel goed zitten. Ik hoef 20 Feb. pas weer voor controle (5 weken na de vorige afspraak...) Groetjes Miep
12 februari: Sterrekind Karlijn 15 februari Zanoni Chantal (aka Beebie) 16 februari Jacquelien 19 februari Koeky 20 februari Evelieveling Niva 21 februari Tantan (Tanya) 22 februari Lexi kim 23 februari Kieteltje 26 februari Marilyn 27 februari Adine 2 maart Elma 7 maart Loltsje82 9maart peetje 26 maart 3d pretecho Evelieveling Zo is het misschien wat duidelijker.
Ja zo is het duidelijk hoor Sterrekind! Maar eh, jij bent wel heel snel aan de beurt he! Nog een dikke week en dan mag jij al..... Superleuk! Groetjes Miep
Ik moet nog bijna 3 weken wachten, maar dan mag ik ook de beeb weer zien bij de 20weken echo. Vrijdag had ik nog een afspraak met de VK, man wat was dat saai Mijn bloeddruk was nog altijd perfect, ik was maar 2 kilo zwaarder dan 4 weken geleden (dus dat wijt ik aan de beeb en niet aan mijn eetgewoonten) en de kleine groeide nog prima op schema. Ik ben SAAAAIIIIII (maar dat is niet erg)
Fijn dat alles goed was Lexi! en die 3 weken die zijn ook zo voorbij.... voordat je het weet zie je de kleine weer
hoi meiden Moet nog bijlezen vanaf pagina 315, pppfff...maar nu ff niet veel tijd. Gister leuk mijn verjaardag gevierd. Was wel druk hoor, al waren er 3 kids niet! We waren echter met 3 kids en incl. ik 3 zwangere! Volgende verjaardag als dan iedereen komt zijn er 9 kids varieerend in de leeftijd van 6 tot 8 mnd hihi............... Vandaag ga ik nog met me vriendinnetje naar de film en eten bij de Mac! Hihi, wil ook nog me eigen kinderfeesie! Nu eerst ff bij mijn schoonouders op visite, want die zijn gister van skivakantie terug gekomen....... Tot later Twinny
Hahah ja klopt maar helaas is dan mijn krokusvakantie ook weer bijna afgelopen... Nou ja, ellek voordeel heb z'n nadeel he?
Zo, ik heb nu even de tijd. Ik moest aardig wat bijlezen kan dus niet overal op reageren. We zijn heerlijk een midweekje naar Center Parcs geweest. Helemaal niks gedaan, heerlijk! Mijn heup doet nu ook veel minder zeer dus ik ben benieuwd of het volgende week weer erger wordt. @Kar: Ik had dus ook een zere bil maar de HA zei dat het mijn heupkom was nu moet ik er nog 1 week mee doorlopen en dan moet het weg zijn als dat niet zo is moet ik terug komen. Misschien heb je wel hetzelfde. Erg leuk, ik heb nu een duidelijk buikje en aardig grote (.)(.), dat laatste is iets minder. We zaten bij het zwembad en ik hoorde iets knakken in mijn nek, kon nog net op tijd de bandjes van mijn bikini pakken anders had ik daar topless gezeten. Het is niet normaal hoe groot ze weer worden. Ik heb al mijn voedingsbh's aan van de vorige keer maar die worden te klein nu moet ik al 80F kopen , hopelijk blijft het daarbij en worden ze niet nog een maat groter. @Evelieveling en ...: Leuk dat jullie aan fotografie doen, zelf ben ik ook een amateurfotografe, voornamelijk mensen en kinderen. @Twinny: Nog gefeliciteerd! @ de nieuwe juli-mama's: Welkom! @Loltsje82: Ja, het schiet al op en we zijn er nog steeds niet over uit of we het willen weten. @.....: Erg leuk dat jullie een meisje krijgen, nu kan je lekker shoppen. @Kim: Ik wil het ook graag weten dus een pbtje komt eraan. Gaat het goed met je broer? Mijn schoonzusje heeft ook de ziekte van crohn maar heeft nog niks weg hoeven laten halen.
Ik dacht ik vul later op de puntjes de namen in die ik niet weet maar ik kan het nergens vinden. Wie kreeg er nou een meisje? En wie deed er nou aan rallyfotografie? Het lijkt wel een quiz.
Hoi,hoi, Tomenjerry, alles weer goed bij jullie? Lexi, fijn dat alles het nog deed. Sonya, leuk dat jullie de babykamer hebben kunnen bestellen. Ik zit met smart te wachten op je foto. Ik had gisteren ineens zo'n pijn aan de linkerkant van mijn buik. We liepen nog even door de winkels, maar hubbie is de auto maar gaan halen. Ik weet nog steeds niet wat het nu precies was. Merk wel als ik zit of lig, dat ik het dan bijna niet voel. Echt helemaal over is het nog niet, voel het nog steeds, maar niet zo erg meer. Wat een rare kwaaltjes kan je krijgen zeg. Kim, gaat het goed met je broertje?
Hoi Meiden, Ik kan de bovenkant van mijn baarmoeder erg goed voelen. Hij zit bij mijn navel (zeg maar de onderkant van mijn navel is bovenkant baarmoeder). Volgens mij is dat wat hoog. Wie heeft het ook? Ik maak me geen zorgen, maar vraag me wel af waarom ie zo hoog zit.
Geen idee waar ie bij mij zit, ik weet alleen dat de VK zei dat ik een relatief hoge navel had vergeleken met de rest van de wereld dus dan zal mijn baarmoeder zo gauw nog wel niet bij mijn navel zitten, toch?
Mijn baarmoeder zit nog 2 vingers onder mijn navel, ik kan hem zelf voelen dat is wel leuk. (heb toen ik in de kraamzorg stage heb gelopen veel kunnen oefenen met dat baarmoeder voelen )
Haha, nee dat zal vast wat schelen. Ik zat gelijk te denken: wat heb ik voor een navel, hihihi! Volgens mij wel aardig normaal. Er staan trouwens nieuwe buikfoto's in mijn album. Wel leuk om te zien hoe verschillend onze buikjes (en bij sommige al buiken) er uit zien.
Pff, ik voel dat helemaal niet, waar mijn baarmoeder zit... Sonya, mooi kamertje hoor! Twinny, nog gefeliciteerd! Tomenjerry, hoe is het nu bij jullie? Ik ga nog eens een beetje surfen en mooie kamertjes zoeken op internet...
volgens mijn vk zat mijn baarmoeder donderdag 3 vingers boven mijn schaambot. daar voel ik mijn 'heuvel' ook