Ik heb geen flauw idee hoe of wat. Ik voel niet eens mijn baarmoeder. Zal het de volgende keer eens vragen. Sonya, mooie meubeltjes hebben jullie gekocht.
hoihoi hier gaat het redelijk nog lichtjes bloedverlies maar ergste is afgezakt. duimen dat het zo blijft. morgen weer werken kijken hoe het daarna gaat. groetjes
!Hip Hoi Hip Hoi! Gisteren voor het eerst echt duidelijk de kleine gevoeld! @Kim, wacht met spanning op je antwoord op mijn pb! Groetjes, Melanie
12 februari Sterrekind 14 februari Karlijn 15 februari Zanoni Chantal (aka Beebie) 16 februari Jacquelien 19 februari Koeky 20 februari Evelieveling Niva 21 februari Tantan (Tanya) 22 februari Lexi kim 23 februari Kieteltje 26 februari Marilyn 27 februari Adine 2 maart Elma 7 maart Loltsje82 9maart peetje 26 maart 3d pretecho Evelieveling Ik was er tussenuit gevallen.. Even snel een berichtje. Voel mee heel ziek, snipverkouden, zere longen.. Ik heb ook geen idee hoor, waar mijn baarmoeder zit. Lijkt allemaal nog 'spek' nu, hihihi. Wel lekker om junior te voelen, hij was vandaag erg druk. Hopelijk tot morgen... Oh ja, mooie buikjes heb ik weer gezien!
12 februari Sterrekind 14 februari Karlijn 15 februari Zanoni Chantal (aka Beebie) 16 februari Jacquelien 19 februari Koeky 20 februari Evelieveling Niva 21 februari Tantan (Tanya) 22 februari Lexi kim 23 februari Kieteltje 26 februari Marilyn 27 februari Adine 1 maart Vissie 2 maart Elma 7 maart Loltsje82 9maart peetje 26 maart 3d pretecho Evelieveling Ik was er ook van tussen gevallen.. O, wat geweldig dat jullie de kleine allemaal voelen! Dat lijkt me echt super!
goede morgen dames Zo geloof dat ik nu alles bij gelezen heb! Bedankt voor de felicitaties met me verjaardag, we hebben een druk maar gezellig weekend gehad! Wietske: kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent meid, heel veel succes....... Bij elkaar komen lijkt met super, maar zie wel meer in Den Bosch dan in Utrecht! En lijkt me ook leuk van te voren en naderhand! Zag weer een paar mooie buikjes, mooie kamertjes, mooie veulentjes etc. op de fotoos! Mijn baarmoeder zit trouwens ook net onder mijn navel. De gyno liet me anderhalve week geleden volen en ze was heel tevreden, dus denk dat wel oke is! Ga nu maar weer eens wat werken! Twinny
Goedemorgen allemaal, Nou ik heb een geweldig weekend gehad, not. Maar dat zo. Sonja: Mooie kamer zeg. Ik heb ook weer mooie buikjes gezien. Als nog Twinny gefeliciteerd. Nou mijn weekend. Geweldig, het begon toen ik naar de bouwmarkt moest om wat te gaan halen. Ik reed netjes de afrit op en netjes 70, komt er een of andere onverlaat met 120 voorbij gesjeest zie ik ineens een kiezel mijn kant opkomen. Precies richting m'n gezicht ik duik nog net niet helemaal weg, had tenslotte m'n handen aan het stuur schiet niet op als ik die los laat. Hele mooie ster in m'n ruit. *Zucht* Nou was m'n ruit toch al niet zo best meer want als het zonnetje schijnt zie je bijna niets meer. Ik m'n vader gebeld, die is automonteur. Pa ik heb een ster in m'n ruit. Kom maar langs dus ik naar m'n vader die zo goed als het ging m'n ruit gerepareerd, dat ging niet helemaal. Was een behoorlijke buts. Dus ik die zelfde middag weer naar de bouwmarkt want zoals jullie ook wel gemerkt hebben gelukkig vergeet je nooit wat. Dus ik weer terug. Sta ik voor het stoplicht te wachten met een gezellig liedje op dus zit een beetje mee te dansen. Ineens een klap, hard ik wist niet wat me overkwam. Zit er gelukkig een oudere man op m'n trekhaak. Ik had echt zoiets van dit geloof ik niet. Wij aan de kant want anders hou je de rest ook maar op. Gelukkig niets te zien bij mij want ik heb een trekhaak. Hij had een mooie deuk in de nummerplaat van z'n splinternieuwe golfje. Maar het mooie was z'n vrouw zat er ook nog naast, die zat lekker te ruzieen joh. Ik had echt zoiets van hallo, het kan gebeuren hoor. Tis zijn schuld ja had ie maar niet op moeten trekken, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Dus ik had ff gekeken en ben gelijk weer weggegaan na heel kort gesproken te hebben. Das toch niet raar dat ik weer weg ben gegaan? Tja er was verder niets te zien. Dus wat moet ik dan nog. Maar m'n vader was wel heel blij ik weer gebeld: Pa ik heb een vraagje, hoe zit het met je treinstel van je auto als er iemand op je trekhaak heeft gezeten? In eerste instantie hoorde ik alleen maar: Kan je niet beter thuis blijven vandaag.
hey meiden heb NOG niks gelezen. geen tijd gehad. steven mijn oudste broer heeft crohn en heeft nu alle onderzoeken gehad. hij lekt ergens eiwitten en ze weten niet waar het vandaan komt. dus nu heeft hij vandaag een nierecho gehad om te kijken of hij misschien niet ook een nierziekte heeft. donderdag krijgt hij verdere uits;agen terug van bloed en urine en weet ik het nog meer. dus mama vrijdag terug uit ziekenhuis met steven.... zaterdag ben ik op een verjaardag belt ze me op.... mitchell mijn jongste broertje lag op het voetbalveld. met een dubbele beenbreuk. scheenbeen en dat bot wat eronder zit kuitbeen geloof ik. dus weer het ziekenhuis, meteen geopereerd. dus heb alleen maar in het ziekenhuis gezeten. mama is nu beetje overspannen aan het raken. als ze niet met mij alle dokters afloopt doet ze het wel met die broertjes. ze komt me zo weer ophalen om naar mitchell te gaan. hij mag vandaag geloof ik proberen te lopen met krukken maar die moeten we eerst halen bij de thuiszorgwinkel. ik beloof vnv bij te lezen maar moet nu snel ff onder de douche! xxx
tjee kimmie, het zit jullie familie ook allemaal ff verschrikkelijk tegen! Heel vel sterkte met alles meis....... Twinny
hey allemaal, Wat zijn jullie een kletskousen allemaal. Ik kan het allemaal niet meer terug lezen zo ver lig ik al achter. wou alleen even laten weten dat hier alles goed is en dat ik de kleine ook al goed voel. Moet morgen weer naar de verloskundige. Wat schrikken voor jullie kimmie. Heel veel sterkte en hopenlijk kunnen ze het snel vinden. tomenjerry voor jou zou het ook wel erg schrikken zijn geweest maar als het maar niet meer verder gaat bloeden. Maar ik heb begrepen dat het al veel minder was. Doe maar rustig aan op je werk. Voor de rest die ik allemaal vergeten ben mijn excusses. Iedereen heeft trouwens al mooie buiken. Die van mij is volgens mij al veel groter Eet denk ik iets teveel...hihihihihi Ik heb geprobeerd om een foto te plaatsen maar ik kan hem niet kleiner krijgen. Heb van alles geprobeerd maar het lukt me niet echt. Verder niet veel nieuws maar probeer weer allesbij te lezen..... Groetjes milou
hey allemaal, Wat zijn jullie een kletskousen allemaal. Ik kan het allemaal niet meer terug lezen zo ver lig ik al achter. wou alleen even laten weten dat hier alles goed is en dat ik de kleine ook al goed voel. Moet morgen weer naar de verloskundige. Wat schrikken voor jullie kimmie. Heel veel sterkte en hopenlijk kunnen ze het snel vinden. tomenjerry voor jou zou het ook wel erg schrikken zijn geweest maar als het maar niet meer verder gaat bloeden. Maar ik heb begrepen dat het al veel minder was. Doe maar rustig aan op je werk. Voor de rest die ik allemaal vergeten ben mijn excusses. Iedereen heeft trouwens al mooie buiken. Die van mij is volgens mij al veel groter Eet denk ik iets teveel...hihihihihi Ik heb geprobeerd om een foto te plaatsen maar ik kan hem niet kleiner krijgen. Heb van alles geprobeerd maar het lukt me niet echt. Verder niet veel nieuws maar probeer weer allesbij te lezen..... Groetjes milou
Mogge dames, Alle mensen Kim, het zit bij jullie nu niet echt mee. Veel sterkte allemaal. Tomenjerry, hoe gaat het nu? Koeky, je bent zondag toch zeker heel de dag in bed gebleven. Gelukkig mankeer je zelf niets. Vandaag een dipje. Niet lekker geslapen. Het lijk wel of ik weer verkouden ga worden. Beetje zere keel. En ik heb zenuwpijn in mijn heup. Daar heb ik vaker last van, maar kan nu geen Ibruprofen nemen. Ik word daar ontiegelijk sjagarijnig van. Voel me sinds tijden ook weer eens misselijk.....ik geloof dat ik maar in bed blijf vandaag.
Vandaag bij de VK geweest. Baarmoeder lag idd hoog, maar ik schijn een korte buik te hebben (heb ik weer haha!). Dus niets geks aan de stand van mijn baarmoeder. De kleine was verstoppertje aan het spelen, maar liet zich toch even mooi horen. Ze gaan de 20 weken echo aanvragen, ben zo benieuwd wanneer ik mag komen. Kijk er echt naar uit! Weer even de kleine zien en kijken wat het wordt...
pfffffffff, heb ruim een uur alle berichtjes (snel, snel) doorgeploeterd (zo'n 30 paginas geloof ik), weet nu alleen niet meer wie wat gezegd heeft en heb geen tijd meer over om te reageren, grrrrrr... mss vanmiddag of morgen. FF snel dan: @Kimmie, sterkte met de familieperikelen! Jee, ik kan me voorstellen dat je moeder er even doorheen zit. Probeer nu maar eens rustig te blijven... Ik hoop dat het allemaal weer goed komt met iedereen. Ik zal wachten met je een PBtje te sturen (ik wil ook weten wat je daar binnen hebt broeden! ) tot je het wat rustiger hebt, anders vraag ik het wel aan iemand die het al weet (Tanneke bv!). Geweldige fotos van iedereen! Leuk nieuwe meiden! (weet niet meer wie, maar gefeliciteerd en welkom!) @Adine: Lekker in bed blijven, joh! Als je het kan veroorloven, gewoon doen wat je lichaam aangeeft, die weet het toch beter. Oooohhhh! Ik wil ook naar jullie meeting toe! Ik ben alleen bang dat ik dan niet echt in de buurt ben (wie die meeting in Z-Spanje wil herhalen... jullie zijn welkom, haha!) Hier ook niet al te veel energie, maar sinds ik uit m'n misselijke periode ben (gelukkig heeft ie maar 5 weken geduurd, MAZZEL!) ben ik voornamelijk erg vrolijk en een intens tevreden mens. M'n zelfdiscipline mbt schoonmaken wil echter niet zo erg dus het ziet er hier niet uit... Heb sinds een week flinke bandenpijn en merk dat m'n buikje aan het groeien is, zal er een weer een foto van maken. Gisteren ging ik me douchen en viel de zeep (ik gebruik voor m'n intieme plekken zelfgemaakte zeep van olijfolie en "sosa caustica", daar zit geen troep in), ik bukte om het op te pakken en toen schoot er een gigakramp in m'n rechterzij AAAAAARRRGGHHH, dacht dat een warme douche wel goed zou doen dus bleef braaf doorzepen maar stond letterlijk krom vd pijn, oh, mennnnnn, werd er helemaal naar van. Ik dacht: niet zeuren, bevallen zal nog erger zijn dus doorbijten lieverd. Daarna ging het gelukkig over en heb ik er verder geen last meer van gehad. Moet maar snel op yoga, voel me zo'n ouwe vastgeroeste kluns... hihi
12 februari Sterrekind 14 februari Karlijn 15 februari Zanoni Chantal (aka Beebie) 16 februari Jacquelien 19 februari Koeky 20 februari Evelieveling Niva 21 februari Tantan (Tanya) 22 februari Lexi kim 23 februari Kieteltje 26 februari Marilyn Anneke (Ana) 27 februari Adine 1 maart Vissie 2 maart Elma 7 maart Loltsje82 9maart peetje 26 maart 3d pretecho Evelieveling Ik heb mijn 20-wken-echo pas op week 22, maar goed, dan zal het extra goed te zien zijn wat het is (als we mazzel hebben en er geen navelstreng tussen de beentjes zit ofzo...)
pfff, merk dat mijn conditie achteruit aan het gaan is. Ik heb vanochtend alleen de woonkamer gedaan en ik ben nu hartstikke moe. Ik heb ook last van mijn buik maar ik denk meer dat het mijn darmen zijn. Na dagen niet gekunnen te hebben ging vanmorgen de stop eruit en nu blijf ik lopen. Ik weet niet of jullie mijn topic gelezen hebben in de Lounge (manlief was gaan vissen en nam mee...) maar die lucht en die aanblik staat me nog steeds bij! Vanavond moeten we met onze kater naar de dierenarts. Gisteren heeft een beestje een epileptische aanval gehad waarschijnlijk. Zoiets gebeurt natuurlijk net als manlief een eind weg zit en niet te bereiken is . Toby (de kater) kon niet meer goed op zijn benen staan, viel telkens om en leek wel dronken. Op een gegeven moment gaf hij het lopen maar op en zat de hele tijd apatisch voor zich uit te kijken en reageerde nergens op, zelfs niet op zijn naam of mijn aanrakingen. Ik heb toen maar de dierenarts gebeld en die zeiden dat het waarschijnlijk een epileptische aanval geweest was. Ik moest hem op een rustige, warme en donkere plek leggen, bv boven. Dat zag ik niet zo zitten want stel dat hij tijdens een aanval van de trap valt (boven hebben we geen deur voor de trap). Ik heb hem in een donkere hoek vd kamer in een doos gelegd. Hij heeft de hele middag liggen slapen (het gebeurde om 11.30), niet gedronken, gegeten of gezeurd dat hij naar buiten wilde. Het was gewoon mijn Toby niet. Hij was lustelozer als anders, pas 's avonds tegen 8-en kwam hij weer een beetje tot leven. Als hij 's middags nog een aanval mocht krijgen dan moest ik meteen langskomen, anders vandaag bij mijn eigen dierenarts. Ben benieuwd. Mijn hartslag schoot gisteren echt omhoog toen ik hem zo zag waggelen! Iemand had het over de hoogte van de baarmoeder, ik heb geen idee hoe hoog die van mij zit. Ik hoop dat de gyn de volgende keer gaat voelen en het mij ook laat voelen. Hier nog steeds geen duidelijke bewegingen gevoeld maar ik ga ervan uit dat het wat langer gaat duren omdat ik een voorliggende placenta heb. Verder niets bijzonders hier. Kim veel sterkte met je broers. Adine rust maar lekker uit vandaag, laat je maar een beetje verwennen. Pas je wel een beetje op jezelf? Twinny Ook nog gefeliciteerd vanuit deze kant, sorry wel een beetje laat... Ik ben vast nog wel veel meer mensen vergeten... Over die meeting, ervoor en erna lijkt me ook heel leuk. Maakt mij niet uit of het in Utrecht of Den Bosch is. Ik denk dat ik manlief wel mee ga slepen want ik ben na een auto-ongeluk niet meer zo'n held in de auto en ben hartstikke onzeker als het gaat om nieuwe mensen ontmoeten, maar ik wil jullie wel een keer graag zien! Liefs, Tanya
zo ppff heb beloofd het bij te houden maar dat gaat helaas niet lukken.... Wel probeer ik zoveel en vaak mogelijk iets van em te laten horen hoor Wat hebben sommige al een mooi buikje zeg ... en wat een verschil in buiken leuk is dat! - kim wat een toestanden allemaal , heel veel beterschap met je broertjes... crohn is ook niet plezierig bij mijn vader zijn ze er pas ook achter gekomen dat hij dat heeft... morgenavond naar rosmalen voor een echo , ze gaan dan ook meteen kijken of ze het geslacht kunnen zien... Heel spannend allemaal dus. Ben ook erg benieuwd naar ons kleintje , is alweer effe geleden dat we hem/haar gezien hebben. Groetjes Marloes
Ben nog aan het bijlezen, maar reageer hier vast op. De een draagt langwerpig en de ander breed. Bij mij zit ie al boven mijn navel terwijl alle boekjes aangeven dat het bij week 17/18 nog onder de navel zit. Maar als de verloskundige mijn buik ziet en voelt (net nog ) dan schat ze me steeds op 20 weken. Ik draag dus hoog en naar voren. Dus zo raar is het niet hoor, dat ie bij jou hoog zit!