Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Ik heb dat ook Kar, die 20wk echo komt zo dichtbij - ik heb m 12feb, moet ik nog op de lijst zetten - aan de ene kant denk je wel dat het goed is omdat de buik een beetje aan het groeien enzo, maar toch..!

ik zal trouwens binnenkort ff een buikfoto erop zetten - is zo leuk om bij anderen te zien! Mijn vriend had wat foto's gemaakt maakt aangezien hij ook hobbiet (is dat een woord?) met fotografie, is de foto zo scherp en close-up dat je werkelijk elk haartje, vlekje en dingetje ziet :oops: (wat mij betreft niet nodig) even eerst maar wat van iets verderaf nemen :D

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Peetje: ga ik vandaag extra aan jou en je joy denken. Dikke knuf voor jullie beide meid!

Kimmie: hoe is het bij jullie?

Ik geloof dat ik wéér de griep ga krijgen. VOel me niet echt lekker vandaag! Denk dat ik dadelijk maar een paracetamolletje pak!

Verder heeft me vriendinnetje gister de eerste keer onze minimuts voelen schoppen. Zelf had ik het zaterdag al duidelijk gevoeld, maar zij dus gister ook. Was wel speciaal hoor!

Kaatje: o dan ben jij al bijna aan de beurt! Spannend hoor, bij ons duurt het nog 2 wkn! Ben ook benieuwd naar je buikfoto!

Ga nu ff pilletje pakken!

Twinny

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik dacht dat het wel ging.. Ik ben zooooo moe. Kan me niet concentreren, wil eigenlijk alleen maar slapen. En dan moet ik straks weer die kelder in! Bah. :(

Twinny, wat fijn dat zij het nu ook voelde! Mijn vriendje wacht ook vol ongeduld tot hij het voelt. Zal binnenkort wel komen. Raar is dat he, dat je je buik voelt bewegen?!

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hi,

Gelukkig tomenjer dat het weer over is.

Peet, ow ik denk aan je. Dat je lieve joy je maar weer snel mag op vrolijken. Wanneer mag je d'r weer halen?

Kim, hoe is 't met je broer?

Twin, wel goed uitzieken hoor anders blijft het maar terugkomen.

Tantan, hoe is 't met je kat?

Gisteren ook veel drukte gehad in m'n buik. En je voelt het ook al goed aan de buiten kant, gek gevoel is dat. Maar wel leuk. Ze was gisteren zo druk dat ik de wc van dichtbij heb mogen bewonderen. Weg lunch. En een honger maar ja, elke keer als ik rustig zit of lig denkt ze volgens mij: Hallo, doet is bewegen dat vindt ik fijner. Of ow je blaas begint een beetje voller te raken, kan ik daar ook op staan?!

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ben terug van verloskundige en alles is perfect!
    Was toch weer wel wat angstig omdat ik ukkie niet echt bewust voel ofdat alles wel oke zou zijn.
    Heel gek, kaartjes voor de 9 maandenbeurs ook pas net besteld nou ik weet dat alles oke is.

Bloeddruk was perfect, bloeduitslagen ook en groei van baarmoeder ook precies op schema.
    Ik was altijd veel te laag aan het voelen :oops:
    Ze liet het mij nou ook voelen, echt gaaf hoor.

Krijg net ook telefoontje van mijn rayonleiding, hoe het gaat.
    En dat ze mij willen helpen en wat ze voor me kunnen doen om het makkelijker voor mij te maken, echt super allemaal!

Groetjes Monique, die vandaag een top dag heeft

6. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @Monique.. blij dat alles met je apk goed is gegaan
    @koeky ik mag haar na 14.00 ophalen en volgens mij heeft mijn bibi ook zoiets van hey op die blaas kan ik staan hihihi
    geweldig he..
    @twinny ook thnx wijffie
    @kar.. jammer dat je nog zo moe ben.
    hopelijk voel je snel wat meer energierijker!

zo.. pff peetje gaat ff 1 tel. op de bank liggen en dan dadelijk mijn zwartharige moppie halen!

p.s ik voel echt de bibi zitten.. lijkt net een klein botje hihi vandaag is het wat rustiger dan gister jammer genoeg hihi dat zeg ik nu over een paar weken hoop ik alleen dat ie rustiger is.

dikke knuf terug!

@kim hoe is nu?

7. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hallo dames,

Welkom Kaartje, fijn je weer te 'zien'.

Peetje, sterkte vandaag met je hond. Tuurlijk laat je zo'n beestje niet inslapen als het met een operatie verholpen kan worden. En dieren kosten nu eenmaal geld.

Tanya, hoe is het met jouw kat?

Twinny, Lekker op bed blijven vandaag. Heb ik gister ook gedaan. Heerlijk geslapen 's middags.

Monique, super dat alles goed was.

Kar, gaat toch lekker naar huis en ziek gewoon uit. Zo blijf je kwakkelen.

Was vanmorgen al vroeg in de weer. Zit nu even achter de peecee en ik voel IE (ja onze beeb heet IE) nu lekker rommelen. Wat een heerlijk gevoel he. Zouden we dat aan het eind ook nog zeggen? :)

Ik heb vanmorgen ook even de chiropractor gebeld. Kon daar lekker om 10.45 terecht. Dat voel je gelijk. Ik kan nu weer gewoon uit de stoel komen. Gisteren voelde ik me echt oud.

Kar, misschien is dat ook iets voor jouw? Jij had toch ook last van die zenuwpijn? Bij mij help het altijd heel goed.

Nu eerst de strijk maar doen. Vanmiddag ook nog werken. Kan ik vanavond weer als dweil op de bank liggen. Hmmmm, misschien de strijk toch maar even laten voor wat die is.

8. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Vandaag afspraak gemaakt voor 20wkn echo.

Wist nog niet zeker of ik het zou doen. Heb bij mijn andere twee kinderen niet gedaan dus vondt het eigenlijk wel moeilijk. Was (ben) dan erg bang dat ik dan ergens zou achter komen en dat het dan weer mis zou zijn. Maar mijn vk zei dat er een kans was van 1 op 400 dus doe ik het toch maar.:oops:

Dus ik vindt het best spannend allemaal. :)

groetjes

9. Niet meer actief

Hoihoi,

Met de kat gaat het beter. Gisteren bij de dierenarts heeft hij een uitgebreide keuring gehad. Zijn bloeddruk was goed, zijn hartslag iets te hoog. Ze hebben ook bloed afgenomen (en hij heeft geen kik gegeven) en daar krijgen we morgen de uitslag van. Ze denken dat het aan zijn hartje ligt. Ik moet een soort dagboekje gaan bijhouden als hij een aanval krijgt. Tot nu toe heb ik niet gezien dat hij er nog een gehad heeft, maar ja hij is ook niet 24 uur in mijn beeld. Ik hoop maar dat er niets ernstigs aan de hand is en dat het eventueel met medicijnen verholpen kan worden.

Gisteren lag ik in bed op mijn buik (ik blijf het nog steeds proberen want ik vind dat zoooooooo heerlijk :oops: ) en toen voelde ik iets in mijn buik. Ik dacht als ik binnen nu en 1 minuut geen scheet moet laten was het waarschijnlijk ukkie. Ik heb geen wind moeten laten dus ik denk dat het ukkie was. Ik heb vanmorgen een goede vriend laten luisteren met de Angelsound en hij/zij was druk aan het zwemmen! Wie van jullie heeft een voorliggende placenta, is voor het eerst zwanger en heeft al wat gevoeld (of nog niet)? Als ik al die verhalen lees van jullie dat je jullie uk voelen dan denk ik wil ook :cry: , maar dat komt wel dat weet ik, maar ik wil het zo graag!

Manlief moet vandaag overwerken (allemaal centjes voor ukkie zegt ie dan) dus ik zit tot vanavond laat alleen. Aan de ene kant wel lekker, kan ik lekker kijken op TV wat ik wil zonder commentaar, maar aan de andere kant is het dan wel stil, ook al lopen hier 2 katten en een labrador rond. Gelukkig komt de hond steeds vaker lekker tegen me aan op de bank liggen, dus dat maakt al een hoop goed.

Oeps, ik zie dat ik weer een aardige bladvulling heb gegeven.
    Oja, nog iets leuks. Gisteren kwamen mensen voor een kast kijken die we op marktplaats gezet hadden en we hadden het over de verbouwing hier. Toen zei hij ineens, ook al een lekker dikke buik zo te zien, hoe ver ben je al? Normaal zou ik beledigd zijn als iemand opmerkt dat ik een dikke buik heb (voor de zwschap) maar nu was ik gewoon trots! Nooit gedacht dat ik trots zou zijn dat ik dikker word ;).

Liefs, Tanya

10. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Chiropractor is dan inderdaad zeker aan te raden Kar! Hoofdpijn, nek rug en bekken - en het is echt niet eng. Ook grappig dat je nu heel anders wordt behandeld als zwangere, hele nieuwe ervaring als je niet op je buik ligt :)

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Tja het klinkt wel goed.. Ik twijfel alleen of ik moet wachten tot de VK aanstaande maandag, of gewoon een afspraak moet maken bij de huisarts? Of rechtstreeks bij zo'n therapeut? Of wordt het dan niet vergoed? Ik voel namelijk sinds een uurtje ongeveer mijn bil weer. :(

Het regent/hagelt hier trouwens heel hard!

Tanya, het klinkt alsof je je kindje ook al gevoeld hebt hoor! Ik had eerst ook het gevoel dat het mijn darmen waren (gas ;) ) maar nu herken ik het als de baby. Op een gegeven moment herken je het gevoel en valt het kwartje (bij mij tenminste wel).

Melanie, fijn dat alles goed was! En nu lekker genieten op de beurs!

Wie gaat er zeker weten naar de 9 maanden beurs? Ik dus niet.

12. Amle

Amle Niet meer actief

Hey meiden,

Ik ga zeker wel naar de 9-maandenbeurs. Ben er voorgaande jaren ook altijd geweest met mijn zwangere vriendinnen, en nu wil ik 'showen'.
    Ik ga samen met mijn moeder en zusje, want helaas konden de vriendinnen dit jaar niet :cry: . Het is wel altijd erg druk, maar ik vind het sneupen zo leuk, zeker nu ik zelf zwanger ben!
    Wij gaan trouwens zaterdag 17 februari. Misschien komen we elkaar nog wel tegen ;) .

Liefs Elma

13. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Ik....

De eerste keer had ik ook dat ik dacht, als er nu geen scheet komt, dan... En daarna voelde ik een paar dagen niks meer. Nu voel ik veel duidelijker dat er (aan de zijkant) iets leeft, dat zijn echt geen darmen. Had het niet verwacht vanwege die placenta, maar dit kan volgens mij toch niets anders dan de baby zijn.

Tan, het komt vanzelf wel!

Karlijn, je zult voor de verzekering altijd een verwijsbrief nodig hebben, dus via de huisarts regelen lijkt me de beste optie.... En platte schoenen dragen he, geen hakken. En een goede houding achter de pc! (Moet ik nodig zeggen... luister niet eens naar mijn eigen advies... ;) ).

Peeetje, heel veel sterkte met je hond. Hopelijk knapt ze snel op!

Kim... ik begrijp goed dat je nu even geen tijd hebt om ons op de hoogte te houden; we denken aan jou en je familie!

14. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hallo meiden,

allemaal even wat sterkte en een knuffel voor wie het niet zo lekker gaat.
    Eergister was ik erg slapjes en duizelig en veolde me heel eng, hyperventileren enzo. Kon er maar niet achter komen hoe dat nou kwam, dus ik vond het best beangstigend. Ineens 's avonds herinnerde ik me dat ik die dag drie keer een kopje koffie had gehad, terwijl ik dat al maanden niet meer drink..dat was het dus! Voor mij dus vanaf nu helemaal géén koffie meer, geen slok!

verder weinig nieuws :) Nog steeds niet echt heel duidelijk iets gevoeld, mn buik wordt iets dikker nu, wat last van mn onderrug en hoofdpijn, moe, maar verder prima..

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    twinny, allereerst nog even van harte gefeliciteerd! en meid ziek eens goed uit ;) misschien dat een lekker vers soepje wil helpen?

peeetje, hier een dikke knuf voor jou en joy, en geloof me ik snap heel goed dat je zo gek bent op je beesje!

koeky, wat leuk dat ook jij die kleine al zo goed voelt :)

kar, ik zou zeker meteen een afspraak maken voor het erger wordt! blijf niet te lang sukkelen met die pijn meid. en ik ga zeker naar de 9 maandenbeurs, weet alleen nog niet of het zaterdag of zondag wordt...

voor de rest die ik ben vergeten die komen later nog... moest ff snel bijlezen en de laatste pagina was het snelste hahaha. ben nu bij mijn mama thuis. mitchell hebben we net opgehaald en is weer thuis gelukkig. hij ligt nu boven in bed op zn playstation te spelen hahaha

hier gaat alles goed. slaap alleen erg slecht dus ben overdag beetje moe. leon heeft vd week de kleine al gevoeld toen het druk bezig was met schoppen. hij is hel erg druk. wel leuk hoor hihihihi

dikke x en ik kom vanmiddag terug

16. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik heb mijn baby nog helemaal nooit gevoeld :( zal dat iets betekenen...en wat voelen jullie dan als ik mag vragen...

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    je heof je geen zorgen te maken hoor,
    bij mijn dochter voelde ik haar ongeveer rond de 18 wkn
    en dan was het eens in de week ofzo.

maar nu...als ik mijn hand daar leg en wat druk,
    dan voel ik bibi echt terug duwen,
    in het begin voelde ik alleen plopjes daarna werd het poefjes wat soms tja niet pijnlijk maar irritant(ahh zo bedoel ik het niet) maar
    bij mijn dochter waren het echt plopjes en met deze...
    die raak ze goed! hihi mischien dat het bij mij gevoelig is omdat ie op 1 plek blijft tikken zeg maar.

hondje is thuis.. wat een hoopje verdriet!
    vind zo zielig! en ik kan niks doen met je kind kan je op schoot nemen en wiegen maar ja dat doe je niet met 30 kilo he
    het raak me diep in mijn hart! :(

18. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ach ja Peetje, ze zijn zo zielig dan he? Ik liet de mijne altijd gewoon maar zoveel mogelijk met rust, wel in de gaten houden of hij wilde plassen of drinken. Ze moeten het toch eerst goed uitslapen. En het is zo zielig als ze dan bewegen en piepen... Snijdt door je hart! Sterkte ermee.

Sonya, maak je geen zorgen hoor! Ik voel ook plopjes, net alsof er een windje aankomt :oops: , en op een gegeven moment herkende ik dat het toch wel anders aanvoelde. Maar ik voel het ook alleen als ik heel rustig in bed lig. En vaak als ik mijn handen op mijn buik leg houdt hij/zij op.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik voel ook helemaal nog niks hoor... maar ben dan ook pas 15 weken he... een groentje vergeleken bij jullie.. :)

zal later meer reageren, moet nu ondertussen ook nog op 12 extreem drukke pubbers letten...
    Zijn achter de pc bezig een verhaal/verslag schrijven over de nadelen van een jeugdcultuur... zijn ze lekker bezig en ik kan hier even alles bijlezen...

20. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hoihoi, peet sterkte met het verdriet. hier zit het weer tegen, bloeden weer begonnen. probeer nu te regelen dat ik morgen dagje vrij ben, wil nog niet lukken krijg collega niet te pakken. balen die voicemails grrrr. wil even rust. zit van ellende me even vol te vreten in de m&ms mmm lekker. tot later. groetjes Wietske

Deel Deze Pagina