Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Ik las wat over bloedneuzen, heb ik inderdaad ook last van Kim.. Niet dat het heel erg gaat lopen, maar ik voel het in m'n neus...gaat wel weer over :(

Over die rare dingen he, ik zat laatst te bedenken of het heel stom zou zijn om alvast een blokje om te gaan met de nieuwe wagen als ie binnen is - hij rijdt zo lekker en ik kan echt niet wachten dat we m hebben. Alleen volgens mij zal je dan misschien mensen tegenkomen die in de wagen kijken en dan niets zien liggen! Dat zou wel heel weird zijn :) misschien toch maar ff geduld hebben :)

2. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Inderdaad weinig spannends, vooral veel leesvoer!
    Die van Prenatal en Felicitas schijnen wel heel leuk te zijn, met spulletjes waar je cht wat aan hebt..duurt alleen nog even voor je die krijgt.. :)

3. Niet meer actief

He Kaartje,

Heb je geen hond ;) ? Anders kan je zeggen dat je met de hond aan het oefenen bent voor het lopen naast de kinderwagen :D . Wij gaan in ieder geval straks wel met de hond en de (lege) wagen lopen, kan hij alvast wennen en ik ook als ik straks met hond en wagen moet gaan lopen. Anders een leenhond ofzo ;) :) ?

Liefs, Tanya

4. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Ow sorry ik lees het verkeerd - je zei het valt NIET tegen.. :oops:
    Tis wel gratis natuurlijk dus dat is al mooi meegenomen - die bladen kosten ook wel wat in de winkel...

5. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

De etos doos is toch van Felicitas...?

6. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ehm... lees nog eens ;)
    Valt me NIET tegen...
    Voor een gratis doos.
    Een slabbertje, een speen, 2 pampers, 2 zakjes flessenvoeding (1 voor de eerste maanden en 1 voor na 6 maanden), zo'n pakje zwitsal bijdehandjes en zo'n bewaardoos voor de zwitsal bijdehandjes en een pakje cup a soup.
    En dan inderdaad de nodige leesvoer.

De zwangerdoos die je ophaalt bij etos is van Felicitas. Je krijgt nog een pakket als de kleine er eenmaal is, dan komt er zo'n doos van Felicitas om het te brengen en om je vooral nog veel meer producten aan te smeren....

7. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Dat is wel een goed plan ja :) Ik zat al te denken om m'n nichtje van 2 te 'lenen' en die erin te proppen :)

8. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Bij mij zat er veel minder in, eigenlijk alleen een slabbertje, minipotje billenvet en 2 pampers - en dan het leesvoer - waren zeker nog niet klaar toen de doos dicht ging :(

Ben benieuwd dan naar die felicitas doos van na de geboorte - een vriendin zei dat het vooral zaak is om de verkoopster zsm de deur uit te werken omdat ze er al nogal lang voor uittrekken.. arme verkoopsters :)

9. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    dat minipotje billenvet... is dat de sudocreme?
    Die heb ik juist zo hard nodig ;)
    Daar had ik op gehoopt dat die erin zou zitten, hoorden van velen dat die erin zou zitten.
    Dat spul gebruik ik altijd voor de wondjes bij mijn veulen.. hihi

Viel me trouwens op... op de zijkant van de doos staat voor wanneer de doos weggegeven moet zijn bij etos. Raar... er zit niets in wat voor die tijd bederft...
    Dus waarschijnlijk wisselt de inhoud steeds...

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Nou bij mij zat er minder in, maar idd alles is meegenomen. Wel jammer van de voeding die er in zat. Die is voor vanaf 6 maanden en houdbaar tot 08-2007. Dat gaan we niet halen...

Heb trouwens ook vandaag de doos van Babydump opgehaald. Die is veel leuker.

Begin nu trouwens wel te groeien, heb de hele dag al zwangerschapskleding aan. En dat is voor het eerst!
    Is heel snel gegaan in een paar uurtjes lijkt het wel. Apart hoor!

11. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Mooi om te horen die hartslag! Er valt ook wel een lekker houseplaatje van te maken hihi! Lekkere beat :D

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hehe ik ben eindelijk bijgelezen. Ik ga niet op iedereen reageren want dr is veeeeel te veel gepost en ik ben veeeeel te moe. Hadden vanmiddag studiemiddag die veel te lang duurde terwijl ik normaal op woensdag om 12 uur uit ben.
    Ik moet eigenlijk nog van alles doen maar het enige waar ik fut voor heb is op de bank hangen, Flying Doctors kijken en chippies eten. Vast niet goed voor me maar kan me lekker niet schelen.

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    nieuwe buikfoto's staan in mijn album.
    Ben er niet zo tevreden over, maar heb even geen puf om het over te doen.
    Hoofd is ook van de kledingfoto's afgehaald want ehm, zie er na een aantal dagen flink kotsen nou niet echt florisant uit...

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    In mijn doos zat ook veel minder! Alleen luiers, sudocreme, slabbetje, bladen en veeeeeel foldertjes. Wel een Nijntje-groeikalender bij 1 van de bladen.

Tandarts viel mee; voor nu tenminste. Moet over 3 weken terug en dan moet er veel gebeuren. Junior was ontzettend druk tijdens de behandeling, ik kon hem nu zelfs door mijn kleding heen voelen! :) Nu is 'ie ook wakker. Druk vandaag.

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee Evelieveling, mooie buik hoor! Raar is dat he, dat je het voorral met kleding aan goed kunt zien (vind ik tenminste). Jouw buik lijkt toch wel op de mijne, qua vorm. Terwijl jij dus hoog en naar voren draagt? Ik zal toch de VK eens vragen dan hoe ik draag...

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb net M&M's op. Is vast ook niet goed... Maar ik heb er veel koppen kruidenthee bij gedronken. Spoelt het meteen door ;) . Hihihi.

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Kar... doet eens een update van jouw buik dan, dan kunnen we vergelijken ;)

Fijn dat de tandarts meeviel, helemaal vergeten dat je daar vandaag heen moest.
    Wel tof dat je jullie ukje zo goed voelde...

18. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja ik zal vragen of mijn vriend vanavond ECHT eens een foto maakt. Gaat me zelf niet lukken.. Alhoewel, ik kan het even proberen.

19. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Als je ze niet voor hier maakt, maak ze dan in ieder geval voor jullie zelf. Altijd leuk om op terug te kijken!
    Ik hou het gewoon vol, de 7e van iedere maand. Dit omdat ik eerst dacht de 7e uitgerekend te zijn (staan mijn zwangerschapsbanners ook nog op).

20. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik heb ook een nieuwe buikfoto...lijkt wel of ik een ballon heb in geslikt hahahha :)

Deel Deze Pagina