20 weken echo-lijst 12 februari Sterrekind 14 februari Karlijn 15 februari Zanoni Chantal (aka Beebie) 16 februari Jacquelien 19 februari Koeky 20 februari Evelieveling Niva 21 februari Tantan (Tanya) 22 februari Lexi kim 23 februari Kieteltje 26 februari Marilyn Anneke (Ana) Jody 27 februari Adine 1 maart Vissie 2 maart Elma 7 maart Loltsje82 9maart peetje 15 maart 19.30 uur Melanie 26 maart 3d pretecho Evelieveling 29 maart Marloes 9.20 ik sluit de rij.... ben dan 22 weken zwanger...
Net even naar buiten geweest met de hond. Maar het sneeuwde nog te hard om lekker te lopen. Tygo vond het heerlijk. Hij is even los geweest en ik liep ergens waar alles nog puur was, geen voetstappen, niets! En ik vind het geluid van krakende sneeuw onder mijn schoenen ook zo heerlijk. De school hier was net uit. Alsof alle ouders met elkaar hadden afgesproken om hun kinderen met de slee op te halen,echt heel leuk om te zien (ik hoop dat ik dat ook kan over een jaar of 5). Er reed hier trouwens net een sneeuwschuiver door de straat, die heb ik hier nog nooit gezien in de 7 jaardat we hier wonen. Oja, wie kan mijn katten duidelijk maken dat ze die sneeuwvlokken van binnenuit echt niet kunnen vangen? Ik heb ze nog nooit zo actief gezien die bejaarden van mij. Ze proberen het nu al 2 uur ofzo. Ze willen ook niet naar buiten, dat vinden ze dan maar weer vreemd sneeuw aan hun pootjes. Ana en Evelieveling Jullie hebben inderdaad mooie buiken! Ik ou er bijna jaloers op worden. Ik moet zeggen dat die van mij ook goed groeit nu. Wie had het alweer over die misselijkheid (evelieveling en Kim geloof ik). Dat heb ik ook nog steeds, zo vanuit het niets kunnen spugen. Hier ook nog steeds regelmatig. Da's vast een subtiele manier om me eraan te herinneren dat de WC-pot dagelijks goed schoongemaakt moet worden Twinny Jij had energie voor tien hè? Kan je mij dan niet wat geven, ik zit erom te springen. Meer als lekker wandelen met de hond zit er vandaag niet in denk ik, en ik wil nog zoveel doen... Eerst maar eens GTST kijkn, want dat heb ik gisteren niet gezien. Liefs, Tanya
ik wil mijn buikenparade even showen als dat mag van jullie ik mis nu mijn plaate buik..maar over een tijdje mis ik mijn bolle buik hihi
hey peeetje je ziet echt duidelijk verschil! hoe doe je dat allemaal naast elkaar zetten? ik wil dat ook!
20 weken echo-lijst 12 februari Sterrekind 14 februari Karlijn 15 februari Zanoni Chantal (aka Beebie) 16 februari Jacquelien 19 februari Koeky 20 februari Evelieveling Niva 21 februari Tantan (Tanya) 22 februari Lexi kim 23 februari Kieteltje 26 februari Marilyn Anneke (Ana) Jody 27 februari Adine 28 februari Monique 1 maart Vissie 2 maart Elma 7 maart Loltsje82 9maart peetje 15 maart 19.30 uur Melanie 26 maart 3d pretecho Evelieveling 29 maart Marloes 9.20
Leuk gedaan Peetje. Zo heb ik hem hier op de pc ook al staan. Maar die komt straks pas... als overzicht. Als de verschillen echt huge worden. tantan... hier nog geen vlokje sneeuw. En katten die in een diepe winterslaap zijn. Maar inderdaad, ik was het die 'zeurde' over het misselijke...
Ow, maar zo bedoelde ik het niet hoor dat je zeurt daarover! Ik kan het namelijk heel goed begrijpen! Hier ligt nu een centimeter of 6-7 sneeuw en het sneeuwt nog steeds... Liefs, Tanya
hey dames, wij gaan weer niet naar de stad... er ligt gewoon te veel sneeuw. en leon kan niet normaal rijden. dus helaas pindakaas.... morgen weer een nieuwe kans. het is alsof het niet mag! en tantan, hier zijn de katten ook druk bezig met de sneeuw. iets wat ze nog nooit gezien hebben dus ze snappen er niks van hahaha. zat net te denken om ze voor de gein eens naar buiten te laten om te kijken hoe ze het vinden
Hier ook nog geen sneeuw. Zag op knmi.nl dat het pas rond 4 uur Assen bereikt. Dus ik heb nog tijd zat om rustig naar huis te rijden... Jemig als ik jullie buiken zie ga ik die van mij maar weer weghalen uit mijn album denk ik... Die van jullie zijn zo mooi rond en stevig. Die van mij zie je nog steeds 'trillen' als ik spring ofzo. Duurt nog even voor alle vet strakgetrokken is denk ik.
Het sneeuwt hier inmiddels ook, zit nu nog op mn werk, maar ga zo maar es naar huis denk ik....lekker vrije middag opnemen Mooi al die buiken, dat wil ik ook ! heb nog maar klein bolletje... Mona
hé kar niet doen hoor, die van mij is ook niet zo stevig, maar ben er hardstikke trots op, moet jij ook zijn! TWinny
nee kar niet doen! wees trots op je buikkie meid.. echt.. elke buik is verschillend, je kan ze nooit met elkaar vergelijken.
lieve lieve lieve Kar... Niet zo onzeker zijn. We zijn allemaal zoals we zijn. Je hebt een prachtige zwangere buik! Het is overduidelijk te zien dat je zwanger bent. En daar gaat het toch om?
Haha, waarschijnlijk zullen ze heel gek gaan lopen. Heel overdreven met de pootjes omhoog denk ik. Tenminste dat deden die van mij altijd wel. Die van mij hebben al eens vaker sneeuw gezien, ze zijn ook al bijna 9 en 10. Het is wel grappig hier, staan ze te zeuren dat ze naar buiten willen, doe ik de deur open, sprinten ze er naar toe om vervolgens weer vol in de rem te gaan hihihi. Lieve Kar, je hebt een hele mooie buik, echt waar! Bij mij zie je nog steeds '2 buiken', maar ik begin er al steeds meer trots op te geraken. Het gaat bij ons echt nog wel strak trekken. Liefs, Tanya
Okee, okee, jullie hebben me overtuigd... Mijn hondje maakt altijd van die buikschuivers door de sneeuw. En rollen, lekker op zijn rug en met zijn snuit er diep in. Heel schattig. Hij wordt er blij als een kind van! De kat vindt het niets, krijg je namelijk vieze, natte voeten van. Hij vindt zichzelf dan ook zielig dat hij buiten moet plassen enzo.
Hmmmz, ik heb buikpijn vandaag... Menstruatiegevoel lijkt het wel. Af en toe gelukkig wel wat geblub van ons kleintje er doorheen... Ga ook op tijd naar huis denk ik. Heb al de hele dag geen zin en ben na de lunch ook altijd zo suf.... Toch maar een kop koffie dan denk ik (met een van die heerlijke koekjes die ik vanochtend heb gekocht! ). Ik wou dat m'n vriend er weer was. Hij is al sinds zaterdag in de VS Niet normaal hoe saai het leven dan ineens is.... Gelukkig landt ie morgenochtend weer en kan ik 'm weer helemaal fijn knuffelen Doe allemaal voorzichtig op de weg vanmiddag/avond he, meiden?!
Ik wil ook sneeuw! Heb de batterij van mijn camera al opgeladen. Ik wil die kop van mijn veulen zien als ze sneeuw ziet. D'r moeder ken ik wel... die gaat als een gek rennen en sliding stops maken. Die denkt niet na over mijn gevoel... hoe bang ik ben dat ze haar kostbare benen bezeerd. Moeders gaat ook altijd liggen rollen in een plas of in de modder, dat is een smeerlap. Maar mijn veulen is altijd bang om vies te worden....
normaal gaat joy ook helemaal los in de sneeuw. nu vind ik het alleen maar zielig met die kale buik hihi ahhhh