Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Fijn Vissie, dat je even bevestigd hebt gekregen dat alles goed is!

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dat heb ik dus ook, dat ik niet hou van druktes. Ik was laatst in de stad tijdens de uitverkoopweek en ik werd gek, ik dacht: dan betaal ik wel wat meer voor mijn spullen maar hou ik tenminste mijn sanity.
    Gelukkig is het voor mij niet zo'n lastige beslissing om te nemen want het is ruim 2 uur rijden naar de Rai vanaf hier. Wij gaan dus gewoon lekker NIET!

Succes met jouw beslissing Beebie!

3. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    20 weken echo-lijst

12 februari
    Sterrekind
    14 februari
    Karlijn
    15 februari
    Zanoni
    Chantal (aka Beebie)
    16 februari
    Jacquelien
    19 februari
    Koeky
    20 februari
    Evelieveling
    Niva
    21 februari
    Tantan (Tanya)
    22 februari
    Lexi
    kim
    23 februari
    Kieteltje
    26 februari
    Marilyn
    Anneke (Ana)
    Jody
    27 februari
    Adine
    28 februari
    Monique
    1 maart
    Vissie
    2 maart
    Elma
    7 maart
    Loltsje82
    9maart
    peetje
    Sonya
    15 maart 19.30 uur
    Melanie
    26 maart
    3d pretecho Evelieveling
    29 maart
    Marloes 9.20

He dames, wel de laatste pakken, want ik wil ukkie ook nog graag zien ;)

4. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Evelieveling, dat had ik nu ook. Zou ik het wel heel de dag vol houden dat geslenter. Meestal ben ik zo iets na 2 uur wel zat. Al die drukte enzo. Zonde van het entreegeld en het is zeker een uur rijden. Vind het ook niet zo erg dat ik niet ga.

Ligt er nog ergens sneeuw? Hier is alles weggedooid.

Ik heb gisteren de kast van de babykamer in elkaar gezet. Die komt, heel logisch, niet op de kinderkamer te staan. Daar hebben wij ingebouwde kasten en er kan geen andere kast bij. Deze kast komt op de overloop en daar komt ons bedlinnen enzo in. Dan ga ik de commode uitpakken en poesten. Vast de kleertjes erin leggen die ik heb. Zo wordt het al heel wat. O ja, het wiegje staat er ook al, die maak ik op en leg er zolang maar een beer in.

O ja, hebben jullie al een box in huis? Of doen jullie dat niet.

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Ik ben ook een wie is de mol kijker.
    Maar moet nog kijken, heb het opgenomen.

Tnx, dus voor het verklappen ;)
    Maakt niet uit hoor, maar Paul zit er dus nog steeds in?
    Zal hem toch eens contact gaan maken met hem, wij fotograferen dus ook voor hem (hij rijdt rally's), zou hij de mol zijn? nee toch?

Groetjes Monique

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen meiden!

TomenJerry, ik schrik wel van je verhaal. hopelijk kunnen ze deze keer iets vinden. Het lijkt me echt verschrikkelijk, en zo onzeker.. Hou je ons op de hoogte?

Vissie, wat heerlijk dat je je kleintje hebt mogen zien! :) Echt geweldig!

Tanya, qua stoppen lijkt het me op tijd, maar dat hangt weer af van het soort AD. Degene die ik slikte was eigenlijk dezelfde dag uit mijn systeem, maar je hebt er ook die in je vetcellen worden opgeslagen (zoals Prozac) en daar moet je echt 3 maanden clean voor zijn. Ik was meteen eerste ronde zwanger, had ik ook niet gedacht :confused: ! Zeker door het lange slikken, ik dacht dat er zeker wel iets kapot zou zijn gegaan daardoor... Viel mee dus! Mijn lichaam kan nog wel iets zelf ;)

Molkijkers: ik denk dat EVA de mol is. Degene die gisteren de vragen allemaal goed had heeft haar immers gezien... :) Ik vind het zo'n tof programma. Ik erger me alleen kapot aan Nadja, als zij de mol is is ze een heeeeeele slechte. Net als Yvon Jaspers toen.

Verder geen nieuws hier. Vanochtend kon ik voelen hoe de baby lag: links. Het was links hard, en rechts heel zacht in mijn buik. Vriend heeft het ook kunnen voelen, helaas het schoppen nog niet. Komt ook wel. Kleintje is zo druk nu, kwestie van tijd..! :)

7. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ga dus ook niet naar de beurs, net als Lexi moeten wij er 2 uur voor rijden en de drukte... Bah. Ik word er ook agressief en opgefokt van. Ik laat het lekker aan me voorbij gaan deze keer.

8. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Wij hebben nog geen grote spullen in huis, wordt allemaal pas eind april geleverd. De box staat nog bij mijn broer en gaan we ook pas tegen die tijd halen denk ik. We moeten eerst de zolder verbouwen, zodat we de studeerkamer kunnen verhuizen en dan de babykamer vrijkomt! Helaas was de verbouwing opgeschoven naar 26 febr. dus........

Mijn vriendinnetje is nu de verwarming in de badkamer aan het verven en dat ruikt niet lekker!

Wij gaan wel naar de 9mnd beurs. Tis wel lang rijden, maar heb er gewoon zin in. Ben trouwens heel stabiel sinds ik zwanger ben en redelijk relax, dus er zullen minder snel gewonden vallen, haha........

Ik heb trouwens nooit tabletten geslikt, bezoek wel keurig al jaren de psychotherapeut. Borstvoeding is gewoon niets voor mij.........

Ga nu me klaarmaken voor me werk denk ik. MOrgen heerlijk rustig weekend, geen afspraken, geen bezoek!

Twinny

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    de butler is de mol hihi sorry ik kijk het niet.
    ben in de avond altijd aan het werk.

Kom net weer terug van het dieren zh pff weer centjes kwijt, ik word alleen maar somberder!
    dus dat word niks kopen op de 9maandenbeurs snik. ben nu al voor hondje lief meer dan 700 euro kwijt als het geen 800 is.

@twinny(hoop dat ik niet voor gek staat nu)
    er valt me nu pas wat op :oops: :rolleyes:
    omdat je wat schreef mijn vriendinnetje.. maar dat is dus je partner
    of zeg ik iets heel verkeerds nu? :( :oops:

@tom en jerry hoe is nu?

@kim meid wat ben je stil?

@adin hier ook geen sneeuw meer

ik ga ff bij mjin hondje kijken tot zo

10. Niet meer actief

Wij hebben al wel een box in huis, maar da's meer omdat we er tegenaan gelopen waren. We wilden heel graag een houten vierkante box met een lade eronder. Nieuw kosten die ongeveer €200,-. Wij hebben toen een avond zitten surfen op Marktplaats, ook kijkend naar een kamertje. Wij zagen toen een houten box met la hier in de stad, zo goed als nieuw voor maar €60,-. Die hebben we dus gekocht.

Alhoewel ik ook niet van grote druktes hou (krijg dan vaak sla-neigingen), gaan we toch naar de 9maandenbeurs. Ik heb de kaarten al binnen. We hebben afgesproken mocht ik het even niet meer trekken dat we dan even wat gaan drinken en even zitten ofzo. Ik hoop dat ik het wel volhou (het is ongeveer 1¼ uur rijden vanaf hier) en dat ik veel leuke aanbiedingen zie. Ik zag op beurslife dat ze de gangpaden extra breed hebben gemaakt vanwege de bolle buiken en kinderwagens. Ik weet niet of we ook nog bij de huishoudbeurs binnen wippen, ligt eraan hoe zat we het zijn.

Liefs, Tanya

11. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hahaha peetje, dat heeft lang geduurd, hihi........

Mijn vriendinnetje is inderdaad mijn partner. We zijn al 8 jaar bij elkaar en nu krijgen we dus saampjes een kindje.......

Tis niet erg hoor, misschien wisten wel meer het nog niet dus bij deze......

Twinny

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hier trouwens nog wel sneeuw.. Maar een klein beetje maar. In totaal is hier nog geen centimeter gevallen :( , en ook nog eens 's avonds. Dus geen geslee voor de kinderen hier. Wel jammer voor ze.

Wij hebben ook al een box. Hebben hem zelfs even in de kamer gehad maar daar werd ik wel zenuwachtig van ;) . Hij is enorm, 1 bij 1 meter. Ik heb geen lade eronder. Ik vind het makkelijk om je voeten eronder te kunnen zetten, omdat als je kindje groter is en je dieper moet bukken, je dan niet zo voorover slaat. (Als jullie snappen wat ik bedoel.) Ik heb een box-zak van iemand gekregen voor het speelgoed, kun je aan de box vastmaken met klitteband. En ook al een box speeltje! De box is trouwens 2ehands. En hij heeft wieltjes! Super handig bij het verplaatsen.

Heb een foto in mijn album gezet. Ons boxkleed is wel anders.

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    hihihi kon toch ook dat je gewoon een vriendin heb waarmee je alles doet en deelt.
    ik namelijk ook wel eens de vraag gehad omdat ik altijd schreef
    bv.. mijn vriendin heeft het ook nu gevoeld of mijn vriendin die gaat mee die dag... snappie ;)
    daarom dacht ik er nooit echt bij na.
    ;) :rolleyes: ;)

@kar leuke box :)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    nou ik vind Menno toch ook wel een Mol hoor, vooral omdat hij terug mocht komen... Maar eigenlijk ook weer niet dan he, want als Inge dat niet gedaan had, was hij thuis... dus INGE is de mol.... haha wat een logica.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Hoe is het met de dames?

Hier vanochtend weer fijn gespuugd. Ach ja, hoort er bij, zie het maar als een teken van leven...

Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd of ze iets met de bloeddruk gaan doen...

Kar: wel handig wat je zegt over die box, had er zelf nog niet zo over nagedacht. Wel over het prijsverschil met lade en zonder lade, vind ik echt belachelijk...

16. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ga ook voor een 'simpele' box. Vind het allemaal duur genoeg.
    Kleintje heeft in het begin toch niet veel speelgoed nodig.
    Dus ik hoef geen la, ik wil mijn voeten er ook onder kunnen zetten.
    En zo'n zak voor het speelgoed vind ik een verdomd goed idee.

Ik ben bezig voor een ehm... soort van 'afscheidsbrief' aan mijn zus.
    Heb ervoor gekozen om haar vaarwel te zeggen. Dat ze niet meer op mij hoeft te rekenen voor de eerste stap. Ik zie haar wel op verjaardagen en dan zal ik normaal doen, maar dat het voor mij over is.

Klinkt stoerder dan het is hoor. Heb heel wat tranen al laten stromen, maar goed, het is niet anders.
    She don't have to love, she don't even have to like me... but some respect would be nice...
    En gezien dat er niet meer is... ben ik beter af zonder haar!
    Dus... zal ik het respect laten zien...
    Dat ik respecteer dat zij liever een leven zonder mij kiest....

17. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hoihoi ben der weer, kom net terug uit het ziekenhuis, uk alles in orde, het duurde even voor ze het hartje vonden maar uiteindelijk toch gelukt. ook de echo was super helaas weer geen foto ;) maar goed toch even mogen gluren. ze hebben tevens uitstrijkje en kweekje gemaakt over 10 dagen de uitslag. ook kom ik nu onder de gyn en moet dinsdag naar controle ipv woensdag dus misschien wdag naar 9 maanden beurs. is wat rustiger als zaterdag. enne zit nu ook in de ziektewet dus lekker met mijn dochter thuis. enne ma komt huishouden doen. nou dit was het weer. knuff wietske

18. Niet meer actief

We wilden graag een box met lade zodat we daar ook luiertjes,doekjes enzo in konden doen. Zodat als je de kleine wilt verschonen je niet elke keer naar boven hoeft te lopen. Manlief en ik zijn beide lang dus we kunnen wel bij de bodem van de box denk ik als hij op de laagste stand staat.

Evelieveling Moedige beslissing! Ik wou dat ik die moed had...

Hier is alle sneeuw gisteravond om 20 uur echt helemaal verdwenen. 's Middags begon het al te regenen en toen het 's avonds echt begon te hozen was echt alles weg.

Straks lekker naar de kapper, lekker mijn haar laten kleuren en knippen. Echt een verwenmomentje voor mezelf!

Liefs, Tanya

19. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    tomenjerry, fijn dat je even hebt kunnen gluren naar je ukje. ben benieuwd of er nog wat uit de testen komt.
    Hou je lekker rustig.

Tantan... ben het nu gewoon zat. Ze is 11 jaar ouder. Dus je zou verwachten 'de oudste en de wijste' maar helaas. Ik heb het sinds 2004 nu 4 keer geprobeerd om het goed te krijgen en sinds 27 januari, de verjaardag van mijn vader, ben ik het eigenlijk goed zat.
    Dus ik kies nu voor mezelf...

20. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Heel goed Evelieveling! En heel moeilijk.
    Dat is de ellende met familie he, je krijgt ze en kiest ze niet. Cliche, maar waar.

Ik zit op dit moment even in een gigantische dip - heb het helemaal gehad met alles. Vooral het avond na avond na avond alleen thuis zitten breekt me erg op. In de afgelopen 3 weken heb ik hem misschien 3 avonden gezien - op zondag. Ik had me samenwonen eigenlijk wel heel anders voorgesteld.

Share This Page