Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @jody mooie buikfoto hoor!

@lexi mooi dat de uitslag goed is!

@twinny mooie maxi cosi, er is ook een quinny blue mist die bijna dezelfde kleur heeft, vond die erg mooi maar is toch een rode geworden.

Heb vanmiddag al het oude behang van de toekomstige babykamer gehaald, was even een werkje maar nu kan mijn schoonmoeder beginnen als het behang binnen is en ze er tijd voor heeft.

Gr Jacquelien

2. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Fijn Kaartje dat alles goed was. Ik moet helaas nog even wachten op mn 20 wkn echo, het ziekenhuis heeft de afspraak verzet :( ik ga 1 maart (pas) Ook wij willen het geslacht niet weten.....

Mona

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    De "nieuwe" zwangeren Van harte welkom hier! Het is hier altijd gezellig en druk dus je moet regelmatig veel berichtjes doorspitten, mar wel heel leuk!

Ik heb de kleine voor het eerst gevoeld vandaag, en hij/zij kwam zich regelmatig melden, echt geweldig! Wat een super gevoel is dat!

Nova, dat heb ik ook hoor meid. Ik werk ook 40 uur in de week en het breekt me nu echt op. Ik ben echt dood moe en lig dan ook 's avonds voor 8 uur te slapen. (heb ook al weken geen gtst gekeken :( ) En de hormonen werken ook niet echt mee, maar ik wil dan ook aan mijn leidinggevende vragen of ik nu al 1 dag minder in de week mag werken (ga na mijn zw verlof nog maar voor 2 dagen werken) Of ik ga me voor 8 uur ziek melden in de week, want dit is gewoon niet te doen.
    Mijn lichaam heeft ook al aangegeven dat ik het een heel stuk rustiger aan moet gaan doen. Dus daar probeer ik me dan nu ook aan te houden, al is dat wel heel moeilijk hoor.

Lexi, mooie uitslag!

Sterrekind, hoe is jou echo geweest?

Karlijn, nog een paar daagjes en we zitten op de helft :)

4. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Bijzonder gevoel is dat hé Zanoni ? Ik voel hij/zij al een klein weekje, eerst alleen als ik in bed lag, maar nu ook al overdag....
    Et blijft een wonder ;)

Mona

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ja het blijft echt een heel groot wonder!

6. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Alweer zoveel pagina's erbij. Ik lees dat er best wat mensen naar de beurs gaan. Ik ga woensdagmiddag. Gek idee dat een deel van jullie er ook rond zal lopen...

Vandaag bij de VK geweest. Mijn vermoeidheid viert hoogtij en ze adviseerde me dus ook om eens met mijn werkgever te gaan praten over vermidering van lasten/uren. Het probleem bij mijn werk is nl dat alles voor mij blijft liggen: even 2 weken thuis bijtanken betekent de weken erna extra veel werk. Maar ik moet zeggen dat ik dat erg lastig vind, aangeven dat het me teveel wordt (ik weet dat het niet zo is, maar voelt echt als een teken van zwakheid). Maar de VK gaf aan dat als ik het niet deed ze verwachtte dat ik vanaf 30 weken helemaal niet meer zou kunnen werken. Tja.

Elma, wat leuk dat je gaat samenlevingscontracten (bestaat daar een werkwoord voor?). Alvast van harte (door de hormonen vrees ik het tegen die tijd wel te vergeten).

7. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    De nieuwe meiden, welkom hier!

Nou de echo was helemaal goed, ze heeft alles goed gecontroleerd.
    En we weten NIET wat het word, ik zei dat ik het niet wilde en toen zei ze er niks over en was het niet te zien.
    Ik ben wel blij met de beslissing, mijn vriend iets minder. :)
    Het loop 2 dagen voor.

Bij de VK was ook alles goed.
    Ik word waarschijnlijk de 1ste die met remifentanil gaat bevallen dus rond de 36 weken heb ik een afspraak met de hoofdgyn om te bespreken hoe of wat.
    En word ik misschien wel ingeleid, dat vind ik niet verkeerd.

8. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Dank je.

Wat fijn dat de echo goed is :)

Groetjes Gwen

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal,
    sorry dat ik momenteel zo weinig van me laat horen. We hebben een drukke week achter de rug, want onze school bestond deze week 90 jaar. Moest dus drie avonden optreden, zaterdag reunie in het Hilton en over een half uur ga ik naar het schoolfeest.

Gisteren hadden we bovendien nog Maura's kinderverjaardag. Vrijdag a.s wordt ze al weer 9 mijn grote meid...

Verder gaat alles goed hier ....

Gwen en Nova, welkom

Elma, alvast gefeliciteerd met je "huwelijk".

En iedereen die af en toe van die rotmomenten heeft... Geef er lekker aan toe en schrijf het hier van je af, daar zijn we voor, toch? Elkaar een hart onder de riem steken. Mijn janktijd komt dan wel in de kraamtijd weet ik inmiddels uit ervaring, dus dan zal ik wel een beroep op jullie doen. :cry:

Groetjes, Melanie

10. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Fijn dat de echo goed was!
    Ik ga vandaag over een week... Ik hoop dat het allemaal goed is en dat ik het geslacht hoor!

11. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ja weer een nieuwe buikfoto en ik heb mijn album eens op orde gemaakt....

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Gwen en Nova: welkom hier!

Hartstikke mooi dat jullie echo's goed waren (weet de namen ff niet meer)! Dit stelt je toch wel gerust denk ik.... En het is natuurlijk superleuk om de kleine even te mogen zien. Ik moet nog bijna een maand wachten, snik snik snotter.... maar ja, dan heb ik het nog tegoed he.

De foto's worden vandaag niks meer, ik had immers via een briefje mijn vriend gevraagd om ze vanaf het fototoestel boven even op de computer te zetten (computer staat boven en daarna moeten ze naar deze laptop worden geladen). Maar helaas..... geen foto's.... Morgen ben ik vrij en zal ik hem meteen vragen zodra hij van bed af komt. Ik wil mijn buikfoto's met jullie delen! En jullie zijn vast ook nieuwsgierig naar mijn bolle buikie! :) toch?

Ik hoop dat ik vanavond niet weer zo'n huilbui krijg als ik straks op bed ga, maar dat zal wel meevallen. Gisteren heb ik goed uitgehuild en vandaag kon ik er heerlijk met jullie over 'praten'.

Tot morgen dames!
    Groetjes Miep

13. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Sterrekind, heerlijk dat alles goed was! Nou op naar de volgende kandidaat :) Kar, nog 1 nachtje slapen! :)

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen allemaal,

Miep, zo'n huilbui had ik dus gisteren.. :( . Weet niet waardoor het precies kwam, maar mijn vriend kwam 's avonds eindelijk thuis en de sluizen gingen open! En nu ik eraan denk moet ik alweer bijna huilen. Ik denk dat het bij mij de spanning voor morgen is. Ik heb continu harde buiken en last van maag en darmen. Niet goed. Toen ik 's avonds eenmaal lekker in bed lag bedacht ik me dat ik eigenlijk best een slechte dochter was :( . Dus opnieuw huilen. Zucht.

Verder gisteren nog naar de VK geweest. Hartje klopte nog prima! Ze moest wel langer zoeken deze keer en ze had ook niet het idee dat het bewoog; dat kan kloppen want ik voelde de baby ook niet. Mijn moeder kreeg er tranen van in haar ogen. :)

Mijn bloeddruk was prima, 130/65. Ze heeft ook niets over mijn gewicht gezegd dus ik neem aan dat dat ook okee is. Ik vroeg nog hoe dat kwam dat mijn bloeddruk gestegen was, tenminste, de vorige keer was het 115/65. Maar bovendruk fluctueert ontzettend veel zei ze en de onderdruk is het belangrijkste.

De pijn in mijn bil is ischias, en komt o.a. door mijn zittende werk. Dus vaker opstaan en kleine eindjes lopen is het advies. Gelukkig staat de printer hier aan de andere kant van de gang..

O ja, ik zag nog hele mooie buiken van Sonya en Jody! Groeit goed he?!
    Zanoni, wat heerlijk dat je nu leven voelt!
    Nova, welkom hier!

Heb ik nu iedereen gehad? Vast niet...

O ja, iemand zei nog iets over moeheid. Ik werk ook 40 uur en merk wel dat ik moe ben. Vaak doe ik even een dutje op de bank van 15 minuten en dan gaat het wel weer. Maar in het weekend moet ik bijtanken hoor. Echt veel komt er niet uit mijn handen. De schoonmaak bijvoorbeeld. Of de babykamer aanpakken. En daar zit ik mezelf dan weer over op te vreten... :( .

15. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge dames,

Gwen en Nova, welkom bij de julimama's. :D

Kar, beetje meer vertrouwen in hebben dat het goed zit hoor.

Elma, leuk dat jullie gaan trouwen. Alvast gefeliciteerd.

Peetje, je bent niet zwak als je minder gaat werken. Soms moet je gewoon eens voor jezelf opkomen.

Hier gaat alles zijn gangetje. Vanmiddag weer werken. De rest van de week ben ik lekker vrij. Kan ik verder puinruimen boven.

Heeft iemand nog iets van Kim gehoord? Ik heb ze al een tijdje hier niet gezien.

En Evelieveling, hoe gaat het met jouw?

16. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Hier gaat het goed... behalve nog steeds moe en nog veel misselijk.
    Van het weekend zijn we heerlijk aan de slag geweest in de babykamer.

Kar... maak je niet zo druk... het komt vast helemaal goed!
    KUS

17. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Goedemorgen allemaal!

Kar vervelend dat je last hebt van spanning en harde buiken. Ik heb na mijn bevalling altijd van die huilbuien, echt heel erg en dan kan ik ook heel lastig zijn voor de mensen om mij heen. Maar goed, ik hoop dat je vandaag toch een beetje kan relaxen zodat je morgen lekker van de 20 weken echo kan genieten. Wel erg leuk hoor op Valentijnsdag!

Groetjes Gwen

18. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Goedemorgen allemaal!

Kar vervelend dat je last hebt van spanning en harde buiken. Ik heb na mijn bevalling altijd van die huilbuien, echt heel erg en dan kan ik ook heel lastig zijn voor de mensen om mij heen. Maar goed, ik hoop dat je vandaag toch een beetje kan relaxen zodat je morgen lekker van de 20 weken echo kan genieten. Wel erg leuk hoor op Valentijnsdag!

Groetjes Gwen

19. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ow...ik ben dus totaal niet bijgelezen. Maar nieuwelingen.. WELKOM!

20. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    :) Dank je Evelieveling!

Deel Deze Pagina