Kar, hopelijk ben je lekker aan het genieten! Ben benieuwd hoe het gegaan is. En nieuwelingen,welkom hier. Groetjes Monique
@;kar veel plezier @;evelieveling jammer dat de lijmpoging niet gelukt is, maar je hebt je best gedaan. Ik zou me nu op je eigen richten net zoals kar zegt. Ik mag vanmiddag weer voor controle ben erg benieuwd hoe het gaat. Gr Jacquelien
Veel succes vanmiddag Jacquelien! Het is vast allemaal wel goed! Mag je ook het hartje weer luisteren? Monique: Wat een mooie meubeltjes staan er in je album zeg! Prachtig! En de kinderwagen is ook super! (Wij hebben dezelfde maar dan in het lime-groen.) Groetjes Miep
He Monique... dat kamertje is Melody van TWF. Ik heb ook aan die zitten denken (en ja, dan ook weer tegen inkoopsprijs) Supermooi hoor!
Evelieveling: Jammer dat je zus zo reageert, maar zoals al zo vaak gezegt. Er gaan straks zo veel dingen gebeuren, misschien idd daar op focussen. En je zus draait vast nog wel bij. Kar: Hoe was het? *springend van ongeduldigheid* Loltsje82: mooi buikie. Moet zelf ook nog nieuwe foto's maken tis wel heel ernstig gegroeid de laatste tijd.
Inderdaad, ik sluit het nu helemaal af. Het was een laatste poging en zoals ik het hier al noemde, een afscheidsbrief. Ik had al een vermoeden hoe ze zou reageren. Maar helaas nog net wat botter dan verwacht. Voor mij is het hoofdstuk dicht. Ik wilde het nog 1 keer proberen voordat de kleine er is en ze zich min of meer verplicht voelt hier te komen kijken en gezellig te doen. Nu scheelt het me weer 4 verjaardagen per jaar, kerstcadeautjes en verplichte lieve opmerkingen haar kant op! KAR... KOM TERUG! We zijn zo benieuwd...
hoi meiden Kar: hoop dat alles heel mooi en goed was, ben verschrikkelijk benieuwd hoor... Evelieveling: dikke knuf voor alle familieperikelen..... Miep: mooie buik hoor meid, al rede om trots te zijn... Kimmie: fijn om je weer ff voorbij te zien komen...... Hier vandaag niet zo lekker in het velletje. Maak me opeens weer zorgen om minimuts, omdat ik haar niet zo vaak meer voel. Soms heel ff, maar kan niet spreken over veel activiteit. Ook blijft me buik zo klein, komt maar niet boven de navel uit. Alleen 's avonds als het boven gedeelte gevuld is met lucht en volle darmen! Lijkt net alsof alles zich heel laag in mijn buik afspeeld, bijna bij de schaamstreek en niet omhoog komt! Ppfff....moest ff klagen.... Twiny
Miep en Evelieveling, leuk dat jullie ons kamertje hebben ontdekt! Zijn er zelf ook ontzettend blij mee. En de lime-groene Quinny vond ik ook helemaal geweldig, hubbie wilde graag de blauwe, die vond ik ook mooi, maar anders had het ook die groene geworden, echt super mooie wagen Kamertje is idd de Melody en durf dan niet te vragen waarvoor jij hem had kunnen krijgen en waar ze die dan voor inkoopsprijs verkopen. Miep ook even in jouw album gespiekt, mooi buikkie hoor Evelieveling, lastig hoor die zussen (heb er zelf ook 2 ). Maar kies even voor jezelf meis, laat alles even bezinken en gooi idd de deur niet helemaal dicht dan kan er altijd weer verbetering in komen. Dikke knuf, voor jou Groetjes Monique
Monique, een vriendin van me werkt bij de makers/groothandel van die meubels. Dus ik doe het via haar. Zo ook het kamertje wat in mijn album staat. Is gewoon iets unieks waar ik natuurlijk graag gebruik van maakte. Over de deur niet helemaal dichtgooien... sorry... ik doe het toch wel. Heb nu sinds 2004 met de hoop geleefd dat er verbetering in kon komen, maar zolang ze mij niet respecteert zal dat nooit gebeuren. Ze laat mij mijn leven niet leven. Dus... ik heb nog maar 1 zus, en vele zussen hier op het forum
Evelieveling Jammer dat je lijmpoging niet gelukt is, maar het ligt niet aan jou. Jij hebt je best gedaan, zij staat er niet voor open. Ik heb zelf geen zus, alleen maar een broertje. Maar ik 'reken' jullie wel allemaal beetje als zussen. Jacqueline Veel plezier vanmiddag! Monique Inderdaad een mooie kamer! Loltsje Mooi buikkie hoor! Twinny Ook ik voel nog niet heel veel activiteit, alleen als ik voorover zit (net zoals Karlijn). Ook ik heb het gevoel dat mijn baarmoeder niet echt hoger komt te liggen. Maar ik merk wel dat ik echt een buik krijg, ik kan bv niet meer een winkelwagentje voortduwen met mijn buik (wat ik vroeger wel eens deed) en als ik op de WC zit (ik zit altijd voorover) dan voel ik ook dat mijn buik tegen me aankomt. Ook met mijn benen over elkaar zitten gaat niet meer altijd, die buik zit dan 'in de weg'. Ik al straks eens weer wat foto's maken en plaatsen. Karlijn, WE ZIJN NIEUWSGIERIG! Gisteren had ik ook veel last van mijn buik, steeds harde buiken enzo. Na de verhalen over blaasontsteking heb ik ook maar mijn urine weggebracht, maar die was gelukkig helemaal schoon. Vandaag voelt mijn buik minder strak aan. Liefs, Tanya
Bedankt voor jullie leuke reacties op de foto's in mijn album. Ik heb ze er gisteren op gezet en wist bijna niet eens meer hoe mijn buik er 'vroeger' uit zag, maar best plat zo te zien, haha. Er zit nu al een beste bolling in dat buikje van me.... (Oh tattie, zo noem ik de kleine sinds kort, heit en mem zijn zo trots op je!) Evelieveling: Je hebt gelijk, sluit de deur maar voor haar.... Probeer nu aan jezelf, je mannetje en je kleintje te denken meid! Jullie redden het heus wel zo zonder haar! (Ik weet wel een beetje hoe je je voelt, ik heb ook zeeeeer weinig contact meer met mijn (enigste) zus. En ik heb me erbij neergelegd. Ik red het al jaaaren zonder haar.) Kar: Je laat ons nu wel heeeeel lang in spanning, schiet op joh! Er zijn hier meerdere meiden die op je zitten te wachten! Twinny: Maak je asjeblieft geen zorgen! Ik weet zeker dat alles goed zit! Ennuh, die buik komt vanzelf omhoog hoor! (Las ik nou net dat je 20 Feb. de 20 weken echo hebt? Je zult zien dat alles hartstikke goed gaat met de kleine. Monique: Ja tuuuuurlijk heb ik je kamertje ontdekt Ben gek op albums en kijk regelmatig in jullie albums! Groetjes Miep
Ben bijna bang dat het niet goed zit. Ze zou zich snel melden. Maar goed, ik weet niet waar ze de echo hebben. Kar, meissie... ik leef met jullie mee!
Tantan: Heb je het druk gehad gisteren? Pas je wel een beetje goed op jezelf? Met die harde buiken van je! Rustig aan vandaag hoor! Zelf heb ik nog geen harde buiken gehad, zou niet weten hoe het voelt. Of is het daarvoor nog te vroeg bij mij? Groetjes Miep
Hallo! Heb nog niet helemaal bijgelezen maar ik ben er weer! Helemaal verliefd.... Het was zooooo geweldig! We hadden een hele lieve echoscopiste, die alles uitgebreid liet zien en vertelde. Alles is helemaal goed, hersentjes, hartje, beentjes, armpjes, alles! Hji was ontzettend druk en beweeglijk, we hebben hem zelfs zijn mondje open en dicht zien doen. EN.... WE KRIJGEN EEN JONGETJE! Ze zette het apparaat op mijn buik en er was geen twijfel over mogelijk, ik zag het zelf ook meteen: meneer lag met de benen wijd en heel duidelijk het piemeltje in beeld! Ik ben zo blij, het was echt fantastisch!
Ik hoop het. Maar gezien ze gisteren schreef dat ze zich vrij snel zal melden. Ik had het expres gevraagd zodat we ons niet allemaal zorgen gaan maken Wat een meut ben ik toch he?
JEE! Te vroeg zorgen gemaakt! KAR... wat geweldig! Een zoon! En super dat alles goed is! *SMAK* Gefeliciteerd. Ga je nu echt genieten van je laatste 20 weken? Ah.. toe... Hadden jullie een zoon verwacht? Hoe was je lover eronder?
Wat zijn jullie toch lief dat jullie zo bezorgd zijn.. We moesten vrij lang wachten en de echo zelf duurde ook ruim een half uur (niet lang genoeg hoor!). Daarna zijn we even hondevoer gaan kopen, nog geen blauwe kleertjes . Ouders en schoonouders helemaal blij..