Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Geweldig een jongetje. GEFELICITEERD!

2. Amle

Amle Niet meer actief

@Karlijn,

Geweldig nieuws; alles is goed en een JONGEN!
    Gefeliciteerd. Geniet nog maar even heerlijk van de 'naweeen' van de mooie echo!

Liefs Elma

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, Alex verwachtte vanaf het begin een zoon. En toen ik de 12-weken echo had gezien dacht ik eigenlijk ook dat het een jongen zou worden. Mijn moeder had me een meisjes gegund omdat ze ons zo ontzettend leuk had gevonden. Alex is helemaal blij! En trots! En ik ben zelf ook super blij met een jongen, had het gehoopt eigenlijk. Een jongensgezin lijkt me echt het einde. Dus kon niet beter. En ik ga zeker genieten nu! Het is zo ontzettend mooi... Het kindje is zo compleet en al echt een baby. Alles doet het!

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Kar, je klinkt zo verliefd. Ik heb gewoon traantjes in mijn ogen!
    Geniet ervan! KUS

Zo... en nu ga ik verf halen voor het kamertje!

5. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ow Kar, wat super. Een jongen....heerlijk.

Kreeg je nog foto's mee?

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, ik ben echt helemaal op die roze (blauwe, hihihi) wolk geklommen nu.. We gaan nu nog lekker even genieten samen. Tot straks!

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, eentje. Eigenlijk moet ik die nodig eens scannen. Hij heeft z'n handjes naast z'n koppie, het is echt zijn gezichtje wat je ziet, en zijn beentjes wijd, het was meteen het eerste beeld toen ze het apparaat aanzette. Het is wel echt een skeletje op die foto, heel apart. :)

8. Niet meer actief

Ohhh Karlijn, wat geweldig! ! ! ! Leuk leuk leuk! Gefeliciteerd! Dus we hebben tot nu toe een jongen en een meisje en de kleine van Kim.
    Pff, we begonnen ons een beetje zorgen te maken, stelletje mutsen zijn we ook he?

Loltsje Ja ik heb lichamelijk vrij rustig gedaan gisteren, maar geestelijk maak ik overuren. Ik merkte dat ik harde buiken had doordat mijn buik hard (ja duh..) en gespannen was. En als ik dan op mijn buik duwde was hij keihard. Nu is dat gelukkig wel minder.

(alléz belmuts van rtl4, schiet eens op, ik wil weer GTST kijken, ze l*lt nu al 20 minuten ofzo, pff)

Liefs, Tanya

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meiden,

kom ff snel tussendoor...
    evelien, meid je hebt je best gedaan. ga maar lekker genieten van je zwangerschap en je mannetje, en bezig zijn met al het positieve en niks negatiefs zoals je zus. wel heel jammer dat het zo moet gaan meid maar wie weet komt het ooit nog wel goed?

kar, GEFELICITEERD! wat leuk meid. kunnen we samen inkopen doen hihihihi ben benieuwd naar de foto's!

nou ik ga zo naar de vk. ben benieuwd wat de weegschaal gaat aangeven. die van mij is nml al een week of 6 kaduuk dus weet mn god niet wat ik nu weeg. weet wel dat er wat is aangekomen want sinds ik niet meer zo ziek ben neem ik het er ook van hahaha. schat zelf nu +4.

nou meiden ik zie/spreek jullie vanmiddag weer (als ik die vent van mij van de computer kan houden....)

10. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @;kar van harte gefeliciteerd een jongetje! Leuk hoor, en dat je het zelf ook duidelijk kon zien!

@loltsje; ik heb tot nu toe altijd een echo gehad dus hoop dat ik die vanmiddag weer krijg. Mooie buikfoto's, je kunt het verschil echt goed zien.

Wij hebben ook een naam voor de kleine nl gurbe/loltsje. Mijn ouders zijn er mee begonnen. Het zijn friese namen en omdat we niet weten wat het wordt een jongens en meisjesnaam.
    Wel toevallig dat hier iemand is met loltsje al gebruikersnaam.

Nou ik ga op weg naar het ziekenhuis moet daarna nog werken dus wordt een latertje.

Gr Jacquelien

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee Twinny, ik heb dat ook, maar bij de echo vandaag bleek dat ik dus ook een voorliggende placenta heb! :confused: terwijl ik het kindje dus al een tijdje voel. Mijn placenta ligt alleen hoog, dus ik voel alleen onderin getrappel. Heel normaal dus. En je baarmoeder 'hoort' nu ook nog niet boven je navel uit te komen. Maak je maar geen zorgen meid, het komt wel goed...

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hey Kar! SUPER! VAN HARTE GEFELICITEERD! Je klinkt inderdaad helemaal verliefd! Een jongen! Wat ontzettend leuk!
    Geniet er lekker van!

Eh, wie is er zwanger van een meisje dan? We hebben deze jongen van Kar, de ukkepuk van Kim en wie nog meer? (Ik heb vast ergens over heen gelezen....)

Groetjes Miep

13. Niet meer actief

Twinny krijgt een dochtertje

Liefs, Tanya

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ok thanx Tanya!
    Sorry Twinny dat ik het even niet meer wist.... Maar eh, van harte met het kleine vrouwelijke wondertje in je buik!

Groetjes Miep

15. Niet meer actief

Ik moet zo de hond uitlaten en het regent dat het giet! En ik zie op buienradar dat het voorlopig ook niet droog wordt. De hond vindt het niet erg, die vindt alles best zolang hij maar kan snuffelen buiten.

Liefs, Tanya

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Volgens mij was het niet Twinny hoor... Die had wel gedroomd over een meisje. Ik heb al terug gezocht maar nog niets gevonden...

17. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Het is koeky als ik het goed had...

18. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja dat dacht ik ook, die had die hele vroege pretecho toch?

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:) ik krijg een meisje. Was idd hele vroege pretecho.

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hallo meiden
    @kar wat leuk een jongen!
    @kim hoe is met je broers en had je nog wat aan die fotoparade?
    @welkom nieuwelingen.

ik was elke keer al geweest maar als ik heel mijn verhaal tikte,dan sloeg ie weg.
    en had geen puf daarna om opnieuw te tikken hihi

Deel Deze Pagina