Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ow sorry koeky...
    nou zo zie ik er NIET uit hahaha
    weet wel hoe het komt.... zit allemaal p**p in hahaha

oho kim is op dreef! ik verveel me en dan wordt ik heel erg droog :)
    hmmm zouden er dan misschien toch 2 in zitten?
    ik kan wel s ochtends al zien dat boven het schaambeen echt al een verdikking is. dus kan niet wachten tot de 28ste!

bla bla bla kim blijft kleppen :)

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Jeetje Kim bij jou zie je echt wel het verschil! :confused: Ik heb zeker geen platte buik van mezelf dus hij lijkt al wat opgezet! Haha! Maar niemand die daar iets achter zoekt! Net als Christie: het lijkt me lastig om het dan nog stil te houden. Wat sowieso al geen gemakkelijke opgave is! :) (en ik heb het al aan redelijk wat mensen verteld :oops: )

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He kim, erg mooi buikje! ;)

Ik heb ook al een flink buikje, ook mooi rond. Het lijkt wel alsof ik 8 weken ben ipv 4 weken, maar dat zien we vanzelf bij de termijnecho.
    Ik zal van de week ook eens een fototje erin zetten.

X Neia

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Sommige broeken pas ik ook niet meer, maar dat heeft waarschijnlijk een andere reden. ;) Ik merk wel aan mijn bh's dat mijn boobs behoorlijk aan het groeien zijn. Kopen jullie al zwangerschaps bh's of van die meegroei bh's?

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Mijn BH's passen nog allemaal goed dus voorlopig koop ik helemaal niets! Ik heb als stel regel dat ik niets koop tot in het nieuwe jaar. Mijn collega heeft nog verlof en die belde me vandaag of ik kleertjes van haar wilde. Leuk natuurlijk maar pas in het nieuwe jaar. Ik wil de goden niet verzoeken zeg maar dus zolang de BH's nog passen komen er geen nieuwe in huis!

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou dank je beebie en neia!
    maar die eerste foto van vorige week en die van nu! dat slaat nergens op dat verschil! hahaha
    is echt alleen s avonds!

ik zal morgenochtend wel weer een nieuwe maken als ik net uit bed kom. dan zal die buik wel wat geslonken zijn.

IK BEN BENIEUWD NAAR JULLIE MOOIE BUIKJES!

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik blaas 's avonds altijd op. Ik heb al ruim een jaar last van een spastische darm, dus ben ik zo'n jaar onwijs opgeblazen. Normaal zag ik er wel uit zoals kim, ik had maat 34 nu 36 of 38.

Nou hij staat er hoor, de foto.

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nou koeky; die van jou is ook erg mooi hoor!

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    koeky jij hebt een heeeeeeeeeeeel moi buikje!
    ik vind wel dat je het kan zien hoor! begint echt vanuit onder hé!

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dank jullie wel. Maar hij begon altijd al zo laag. Ik kreeg in het begin van dat gedoe met die darm vaak de vraag "Ben je zwanger?" of "Hoe ver ben je?" Das dus het probleem, ik zie het verschil niet. Hahaha. Ach komt vanzelf goed, denk ik dan maar.

Trouwens weten jullie nog een goed middel tegen straille? Ik heb daar onwijs snel last van, en heb geen idee wat ik het beste kan gebruiken.

11. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou koeky hahaha
    ik heb ENORME straille!
    heb nogal; geschommeld in mijn gewicht (van 59 naar 68) dus heb op mijn borsten en heupen hele dikke littekens staan.

heb toendertijd pcle creme gebruikt. heeft het paarse nu wit gemaakt waardoor je het minder ziet.

ik heb nu puur mama van vsm gehaald. merk dat mijn borsten snel gaan en wil die paarse dingen voorkomen....

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik bedoelde 68 maar nu geeft hij zo'n stom mannetje

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi ik dacht al van 59 naar 60, das toch niet zo'n verschil. hihi

Ik ga geloof ik morgenochtend de drogist maar eens lastig vallen. Ik heb dat ook gehad, ik heb geen idee wat ik nu weeg. Ik heb een afkeer voor de weegschaal.

Ik heb 13 jaar, van m'n 11 tot m'n 24ste 48 gewogen. Natuurlijk veel te weinig. Maar ik zit nu zo rond de 60 a 65, in een jaar tijd das wat te snel. Nou is dat wel netjes, ik ben ook niet onwijs lang (1.68 ). Ik moet er ook een poedertje voor slikken, das om m'n darmen aan de gang te houden. En dan neemt het opgeblazen weer af, over een paar jaar ofzo. haha

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Haha kim ik dacht ook al? :)

Ik ga lekker in bad liggen en ontspannen, en naar mijn mooie buik staren met ons wondertje erin.
    Fijne avond meiden!

X Neia

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hmmm echt klopte meid!
    mijn broer heeft crohn dus die heeft er ook zo'n last van.
    mijn beste vriendin en moeder hebben spastische dikke darm.

heb toen ik aan de pil zat moelijke stoelgang gehad, en toen ik stopte kwam het weer op gang (behalve nu ik zwanger ben).

pcle creme is voor als je al straille hebt maar bij de drogist zullen ze je vast wel kunnen helpen. ik ben gewoon naar de apotheek gegaan.

maar meisje 48 is echt te weinig!

ik ben 1.76 en weeg nu 66.

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    neia goed idee dat bad!
    maar moet beneden nog ruimen. misschien daarna lekker badje en dan kruip ik richting bed. kan morgen wel lekker uitslapen :)

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ja 48 wil ik ook niet meer wegen hoor. hahaha.

Ik heb nu zowaar kuiten enzo, das toch wel erg prettig. Maar ik kreeg het er nooit aan.

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Geniet ervan he meiden!
    Welterusten alvast, tot morgen! Moet helaas wel de hele dag werken.
    Kim; uitslaapse morgen.

X Neia

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou dames,

badder ze en slaap ze. Ik ga m'n vriendje opwachten hier, die is druk aan het verbouwen.

En dan ga ik ook lekker slapen. En dan morgen weer zo'n enerverende dag te gemoed. :rolleyes:

20. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik lig al lekker in bed. Met een laptop op schoot. Teeveetje aan. Beauty en de Nerd. Is wel grappig.

Koeky: Jij hebt al een lekker buikje om te zien.

Deel Deze Pagina