Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Oh BOEHOE en ik moet nog een week wachten voor mijn echo...

Hopen maar dat mijn vriend mee kan, zou ik wel héél fijn vinden!

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Wij snappen elkaar.
    Owwww ik heb zo'n hekel gekregen aan deze opmerkingen.
    Ja, ik wilde zwanger worden, maar niet al 19 weken ziek, zwak en misselijk. Ik had me nooit voorgesteld dat het ook zo zwaar kon zijn.

Peeetje... doe rustig aan. Het is een enorme k*t opmerking die je naar je hoofd geslingerd hebt gekregen. Denk aan jezelf en aan jullie gezinnetje!

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Kar... waar blijft de foto van je echo ;)
    Ik ben zo benieuwd.

Enne meiden.. SMAK... jullie zijn lief. Jullie hebben gelijk, een gelukkige mama is belangrijker dan een verzuurde tante ;)

Ik was vanmiddag lekker bezig met mijn paarden, til ik op een gegeven moment iets op (kilo of 25)... begint me er toch 1 van binnen te protesteren. Hoop getrap en daarna buikkrampen.
    Ik deed het echt zonder erbij na te denken, puur gewoonte. Maar ja... ik moet zulke dingen nu gewoon gaan laten.

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Jaja, doe ik als de gordijnen hangen.

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Oh Kar, wat gaaf, je krijgt een zoon!
    Wij zijn vandaag naar de 9maandenbeurs geweest. Het was gezellig druk, maar ik vond het toch wat tegenvallen. Ben benieuwd hoe jullie het ervaren.
    Alleen een luiertas gekocht en daarna nog even over de huishoudbeurs gegaan (nu we er toch zijn....). Mijn vriend fleurde op bij het proeflokaal haha (nee, hij is geen alcoholist).

Vanavond weer trainen en morgen weer werken. Nog 2 dagen en dan vakantie!

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Jippie, ik heb eindelijk een grote zus!

En als jij je beter voelt bij een dichte deur, dan slot erop!
    Energie kan je nou wel beter gebruiken.

Monique

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    De foto duurt helaas nog wel even, heb hier geen scanner.. Het is eigenlijk best een rare foto, je ziet gewoon een klein doodskopje (sorry), hihihi. Ach het was zo schattig, op een gegeven moment maakte hij 2 knuistjes die hij voor zijn gezichtje bij elkaar hield. :) Ik kan er wel over door gaan, maar zal jullie niet te lekker maken...

Ana, wat heerlijk dat je vriend het kindje heeft gevoeld! hier is dat nog steeds niet gelukt, en nu ik weet dat mijn placenta voor ligt, denk ik dat het ook nog even duurt. Maar ach, dat komt ook wel.

Ik wil nu ook perse een pretecho! :) Ben verslaafd aan het zien van de baby. Mijn zoon... :) Klinkt echt bijzonder.

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    jody, wat viel je tegen op de beurs? wij moeten nml ook nog gaan zondag...

peeetje, nog bedankt idd voor de collage! is echt leuk om te zien hoe het groeit hahaha

nou bij de vk was alles goed gelukkig. het hartje klopte hard en regelmatig en de baarmoeder zat precies waar het moest zitten bij mijn navel. kon ook niet anders want mijn navel wordt nu al naar buiten gedrukt.
    en verder voor mezelf wel leuk nieuws..... ben niks aangekomen! ik zit nu pas weer op oude gewicht van 66. dus ben op de helft en nog niks aangekomen. meteen gevierd bij de mac natuurlijk hahahaha

weet iemand of de verloskundigepraktijk op komt vnv?

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goed nieuws Kim! Heerlijk geluid blijft dat toch he? Wat grappig dat je navel al naar buiten komt. Mijne is iets minder diep (had een hele diepe) maar weet niet of hij echt gaat ploppen.

De verloskundigenpraktijk komt niet meer.. Ik las ergens dat ze het uit de programmering hebben verwijderd! Echt jammer. Gelukkig is vriend er niet (voor deze ene keer ben ik er blij om) anders had ik voetbal moeten kijken.

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja kar, helaas wordt hier dus ook voetbal gekeken. ben naar boven verbannen hahaha want ik klets te veel hahaha

komt er nog iets leuks op tv? anders moet ik me gaan vervelen met de strijk....

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee, helaas.. Ik heb net de keuken al gesopt :( ;) .

Er zijn nog wel 2 films op. Maar sinds ik zwanger ben heb ik niet meer echt het geduld om film te kijken.

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Kim: Leuk joh, dat je vandaag weer van het hartje hebt mogen genieten....
    Volgens mij komt de VK praktijk niet vanavond. Heb net op tvgids.nl gekeken.

Ik heb even een rare vraag, een vraag die helemaal niks met zwangerschap en babies te maken heeft. Alhoewel, ik zat te bedenken hoe we rond kunnen komen na de bevalling.... Waar we evt. nog geld op kunnen besparen enzo. Nou dit is de vraag: Wij hebben een verzekering bij Interpolis voor alles zeg maar, 2 auto's, 2 motors, het huis, aansprakelijkheidsverzekering etc. etc. Dit komt op ongeveer 120 euro per maand. Verder haalt Interpolis nog ongeveer 175 euro per maand van onze rekening, dit zou zijn voor de SpaarZeker Verzekering..... Ik wist niet wat dit was, maar mijn vriend zei dat dat is als 1 van ons komt te overlijden de ander een bedrag van 100.000 krijgt uitgekeerd om zo het huis niet te hoeven verkopen (ofzo iets). Ik vind 175 euro wel heeeeel veel, jullie dan? Als het nou is voor een Villa die bijvoorbeeld 600.000 kost dan kan ik het me voorstellen.... Maar zooooveeel geld is 100.000 toch niet (ja wel veel geld maar 175 per maand is ook superveel geld.)
    Hebben jullie ook een SpaarZeker Verzekering? (geld voor degenen met een eigen huis dan he.) en zo ja, hoeveel betalen jullie per maand?

Sorry hoor, voor deze vraag op het zwangerschapsforum, maar ik zit er wel een beetje mee. Ik maak me echt zorgen over hoe het later allemaal moet. Ik kan vast niet zoveel blijven werken als ik nu doe en ga dus minder verdienen.... En ben ook nog es geld kwijt voor oppas...

Alvast bedankt meiden!
    Groetjes Miep

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    miep, volgens mij hebben wij ook zo'n verzekering alleen weet ik zo niet wat we ervoor betalen. maar leon zegt dat 175 euro p/m wel erg veel is! misschien kun je eens ergens anders ionformeren waar het goedkoper is en dan overstappen om zo toch wat geld te besparen.

kar, ga zo denk ik toch de keuken maar een beurt geven... hoef ik dat morgen niet meer te doen :)

heb vandaag trouwens bij de H&M een kei gave positiebroek gekocht! een heupmodel en donkerdenim met van die lage zakken zo gaaf! voel me helemaal top met mooie kleren aan. hebben jullie dat ook?

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb me gek gesmeerd, maar helaas...

15. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Kar!
    Ook van mij gefeliciteerd met je boy! Jongens zijn leuk, echte mama-kindjes (althans die twee van mij, hihi)!
    Groetjes, Melanie

16. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    @Evelieveling: Ik vind het heel moedig van je dat je deze stap genomen hebt. Ook nog eens in je zwangerschap, waar de emoties toch al snel boven komen drijven. Jammer dat je zus er zo op gereageerd heeft. Ik hoop dat wij met z'n allen je wel een beetje kunnen steunen. Sterkte!

17. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Hi Peetje,
    heb je la een tweede sleutel voor de schuur zodat je volgende keer bij de uien kunt ;) ;)
    Sorry, maar moest wel ff lachen. Je verhaal is gewoon zoooooooooooo herkenbaar!
    Groetjes, Melanie

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam

quote]

Heb de lijst maar weer ff boven water gehaald. Nu de 20-weken echo's eraan komen is het misschien leuk om ff te kijken wat we destijds ;) dachten. Bovendien willen de newcomers er misschien ook bijstaan?

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    aaaaah, ik nog 6 weken geloof ik...

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kar: wat ontzettend gaaf, je echo en dat je een begin gemaakt hebt voor je jongensgezin! Super meid..

peetje: gewoon aangeven als het niet meer gaat he. Je kunt er beter aan toe geven dan er voor weg te lopen, want dan wordt het alleen maar erger.

Adine: leuk al die cadeautjes krijgen he en goed dat het geen blaasontsteking is..

Loltsje: wij hebben ook zo'n verzekering gekoppeld aan de spaarhypotheek. We betalen meer premie hoor, maar krijgen ook meer dan € 100.000. Maar dat is misschien weer anders, omdat het een spaarhypo is...

Deel Deze Pagina