Mag ik nog een keer zeggen dat ik heel blij ben dat ik bij de juli mama's hoor. Jullie zijn allemaal geweldig. We hebben hier zo'n leuke groep en alles is bespreekbaar. We laten elkaar altijd in de waarde en tonen respect voor iemands keuzes. Een groepsknuffel!
pff zanoni... schrok je niet even.. (ik wel even totdat je zei dat het niks hoeft te zijn) ik hoop en ga er samen met je vanuit dat alles goed is meid! *knuf*
Daar sluit ik me helemaal bij aan *knuffel*! En een extra stevige knuffel voor jou, Zanoni. Ik hoop dat het inderdaad niets is en dat je voor de zekerheid naar het ziekenhuis moet. Ook jammer dat ze het geslacht niet konden zien (jullie wouden het wel weten, toch?). Maar ook dit kan volgende week anders zijn. Heel veel succes en probeer toch maar gewoon te genieten van het feit dat je je kleintje weer ff gezien hebt! Liefs Elma
Ja tuurlijk schrik je heel erg, en ik denk dat de klap zometeen nog moet komen. Maar ik wil positief blijven en ga er dan (op dit moment) vanuit dat alles goed is met de kleine druktemaker. Want als ik ga lopen stressen is het ook niet goed voor de baby.
owja hihi kom niet weg hier! jullie komen maar nie van deze zeur af he hihi nog even en dan ben ik werken... maar las ergens met de vraag over wat te doen met voorkomen van navelstreng om nekje? Mijn vriendin heeft ook zo een kindje verloren en tegen haar is gezegt en vele zeggen het ook tegen me... echt voorkomen kan je niet maar til niet ver boven je hoofd en rek je niet te hard uit maar dat is geloof ik later in de zw. niet onder de 20 wkn denk ik. al blijven die woorden in mijn hoofd.. dus meiden let er op...
oww leuk liedje op CAZ.. wie weet welk nummer dat is? please hoop dat iemand het ook hoort? i need a miracle... lalala i wanna be youre girl...lalala
Evelieveling Ik doe mee met die groepsknuffel! *knuffel* Ik ben ook blij dat we zo'n leuke groep hier hebben! Zanoni Tjee meid, weet effe niet wat ik moet zeggen...Een hele dikke knuffel voor jou! Peeetje Sorry was effe vergeten dat jouw labje pas geopereerd is. En ja ik ben ook af en toe te vinden op het labradorforum. En ja, het verleden, pfff, komt altijd weer terug. Nee, ik heb de radio niet aanstaan en weet dus ook niet welk liedje je bedoelt. Liefs, Tanya
ik doe mee met de groepsknuffel hoor, vind dat we het hier met z'n allen geweldig doen! Zanoni; hopelijk werkt de kleine volgende keer mee en laat hij/zij alles zien! Geweldig. En ik ga hopen voor nog meer goed nieuws voor je! Kim: gave broek, ziet er leuk uit zo, mooi buikje ook al. Tantan: ook al een mooie buik... En wie ging er ook al weer naaien? Super, mijn moeder is echt een super naaister...erg handig, dus ik ga vaak langs denk ik met de nieuwe Knippie, vooral als het een meisje wordt. wij twijfelen trouwens nog over de 9 maanden beurs, dus als er nog super verhalen komen, dan gaan we misschien, anders slaan we het echt over. Morgen lekker een uurtje eerder klaar op school, er kon een uur verplaatst worden. en dan carnavals vakantie... lekker weekje niks doen. Valt me trouwens wel op dat sinds ik zwanger ben ik me op school veel minder zorgen overal over maak, denk echt; baby is belangrijker dan alles hier...
Ik heb niet op naailes gezeten. Beetje zelf gaan knutselen en af en toe iets vragen aan mensen die het langer doen dan ik. Mijn schoonzus heeft mode en kleding gestudeerd, die weet vaak van die leuke truckjes. Jammer dat je niet in de buurt woont. Had ik je wel het een en ander kunnen uitleggen. En niet te dure lapjes kopen. Ik kocht lapjes die 2.50 per meter waren. Dan is het ook niet zo'n ramp als er iets fout gaat. Want dat ging bij mij ook weleens hoor.
@Zanoni: Sterkte meid! Maakt mijzelf nog des te overtuigder dat ik mijn vriend moet zien mee te krijgen voor het geval wij ook zoiets zouden hebben. Voor jouzelf: het kan nog alle kanten op toch? Ik bedoel, ze wisten het niet zeker of het wat was toch? @groepsknuffel: Ik hoop maar dat het onder de gewenste en niet de ongewenste intimiteiten valt Enne: ik heb medelijden met degene die in het midden van de groepsknuffel klem zit... hahaha. @naaien: Daar ga ik dus echt niet aan beginnen he? Een knoop aannaaien gaat nog wel en vroeger maakte ik ook wel eens poppenkleertjes voor mijn beren op mijn moeders oude naaimachine, maar ik heb daar nu helemaal geen tijd meer voor en geen zin om het weer onder de knie te krijgen. Mijn moeder is wel heel kundig met het apparaat, dus die gaat de wieg herbekleden, en mijn 'schoon-tante' (tante van mijn vriend dus) is ook héél vakkundig dus misschien maakt zij ook ooit nog wel eens wat. Ik hoef geen merkkleding dus als ik de kleding voor de kleine gewoon bij de hema scoor dan kan dat toch ook best goedkoop? Ik ga verder Flying Doctors kijken. Nog meer (oud-)fans hier?
Peeetje, snap precies wat je bedoeld. Mijn langste zw van de mk's was 12 weken en nu nog heb ik moeite om te genieten, in achterhoofd blijft het hangen dat het fout kan gaan. We zijn gewoon wat voorzichtiger, denk (weet wel zeker) dat we straks dubbel genieten als het kwartje valt dat het deze keer wel goed gaat. ik doe ook mee met de groepsknuffel
Gloeiende gloeiende... Ik vanmiddag de deurkozijn geschilderd. Dus ik kijk net, de verf is een beetje droog. Vind ik de kleur toch wel wat te gelig. Dus ik kijk naar de verfmening, heeft de l*l van de formido de verkeerde kleur gemengd. De tweede moest ie doen, maar hij heeft de middelste gedaan. Is nu echt een groot verschil met de kleur in het behang. Zo maar eens kijken of ik toch nog de juiste kleur mee kan krijgen! Ben nu ehm... niet blij. En dat met mijn zwangerschapshormonen!