Maak er gebruik van en scheld die sukkel eens lekker verrot! Kan je daarna doodleuk zeggen: tja ik ben zwanger, het zijn de hormonen
hihi... dat zei ik ook al. Maar Jerry is vroeg thuis en die wil mee. En ik vrees dat die wel weer zal zorgen dat ik rustig aan doe Best jammer. Leek me best eens leuk. Heb dus vanmiddag gewoon voor jan met de korte achternaam staan schilderen! Het zit er echt supermooi op. 1 laag, mooi dekkend, eigenlijk weinig stukken waar het niet mooi zit en totaal geen druipers. Dus al mijn werk voor niets want nu moet het nog een keer met de juiste kleur!
Oh jakkes, Evelieveling! Al het werk voor niks geweest door die eikel! Staat het echt niet mooi? Of misschien kun je er morgen beter nog een keer naar kijken, misschien went het wel en vind je straks de kleur wel mooi..... (?) Zanoni: Ik kan me voorstellen dat jullie wel even geschrokken zijn..... Maar goed, zo negatief is het ook weer niet toch. De kans dat alles wel goed is is veel groter dan de kans dat er iets mis is.... Kim: Mooie broek! (Staat ook erg mooi bij slanke mensen, ahum, dus niet bij mij....) Groetjes Miep
Miep: wil jij nu zeggen dat je niet slank bent? Kijk eens in je fotoalbum.. foto's van een slanke meid zou ik zo zeggen...dus kopen die broek
Inderdaad Miep! Jij bent echt SUPER slank! Doen wat Marloes zegt, gewoon passen en kopen! Hier ook een knuffel van mij... ! Fijne meiden hier! Beebie, ben jij alweer online?! Ben zo benieuwd! Hoop dat het bij jou fijn was..! Zanoni, heb je een PB gestuurd... Heb net een borrel gehad van mijn werk. Heb het nog geen 3 kwartier uit kunnen houden in die rook. Ben nu misselijk en ik vind mezelf zoooo stinken. Kan er echt niet meer tegen nu ik zwanger ben. (Mochten er nog mensen roken hier, voel je niet aangesproken hoor..)
miep jij bent superslank! echt waar meid ik heb je foto's gezien en ik denk dat wij niet eens veel schelen hoor! nogmaals H&M gewoon gaan kijken meid in eindhoven hebben ze ineens zoveel! zanoni, ik was wel even geschrokken van je berichtje.... maar nu ik lees dat je er zelf zo positief tegenover staat is het wel een geruststelling. geloof mij dat is echt het beste voor je kindje! jammer dat hij/zij niet zijn 'geheim' wilde prijsgeven hahaha evelien, kan me heeeel goed voorstellen dat die hormoontjes nu aan het rammelen zijn hahaha ik was in elk geval binnen 1 minuut terug gegaan met een boos hoofd hahaha. let je btw wel op dat je de goede verf gebruikt? volgens mij is sommige verf schadelijk voor je kindje (mama kim) nou ik kwam eigenlijk heeeeeeeeeeeel even spieken maar heb uiteindelijk toch wat getyped hahha. leon is me alweer naar beneden aan het roepen, we gaan een filmpje kijken. heb vandaag toch zoooooooooooo lekker gekookt! en als toetje reuzeaardbeien met verse slagroom! hahaha beetje verlaat valentijn....
Mmm aardbeien met slagroom! Ik heb heerlijke paaseitjes gekocht bij de AH, ook een goed idee als je iets lekkers wil snoepen
Hey meiden! Hier is mijn groepsknuffel nog, was ik nog vergeten uit te delen.... MMMKKRRRRROEOEOEPPPP! Oh Kim! Aardbeiden met slagroom? Mjammmieee Heeeerlijk! Ennuh, ik lijk wel redelijk slank op de foto (en wil ook niet zeggen dat ik dik ben ofzo) maar ik weet zelf wel wat voor postuur ik heb. En zo'n broek als Kim zou me echt niet staan.... Ik moet iets hebben met wijde pijpen.... Mijn benen zijn best dik (ja dat zegt elke vrouw van haar zelf zullen jullie wel zeggen...) en als ik het goede model broek aan doe zie ik er leuk uit. Maar ik vrees dat die broek te smalle pijpen heeft voor mij (ook al bij de knieen). Ach ik heb eerst wel genoeg broeken en een rok. Misschien een mooie blouse er nog bij ofzo, kijk binnenkort nog wel ff. Groetjes Miep
Ik heb maatje 38 trouwens. Ben ondertussen al 3,5 kg. aangekomen..... (ben in het begin niks afgevallen trouwens, dus meteen in de plus)
miep, je hebt gelijk over die broek. het heeft idd geen wijde pijpen maar loopt meer wat smaller. is tegenwoordig heel hip. zie er meer meiden mee lopen. maar bij de H&M hadden ze ook andere hele leuke broeken! ook met een wat wijder model. en ik heb zelf ook maat 36-38. ben best lang dus daarom scheelt het af en toe nog wel eens wat. was net even op de buikenfototopic aan het neuzen en viel bijna van mijn stoel toen ik de laatste foto van een vd meiden zag. leon ook trouwens.... nml nakend hahaha
@zanoni; Jemig dat is wel schrikken. Ik hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen. Vind het knap dat je positief denkt. Hoop dat julie snel duidelijkheid krijgen. De hormonen doe hier ook z'n werk, moest vanmiddag voor een auto wachten staat er een vent achter me te op zijn claxon te slaan omdat het te lang duurde. Was in staat om hem verrot te schelden, niet gedaan. Maar heb me er toch bijna 2 uur druk over gemaakt. Gr Jacquelien
Niet doen joh! Is alleen maar slecht voor je hart en dat kan je maar beter bewaren voor van die eikels met die claxons. Laat die maar vroegtijdig doodvallen, niet jij!
Hahaha, ja heb de foto ook gezien.... Ik zou niet een naaktfoto van mezelf in mijn album zetten..... En al helemaal niet met zo'n oerwoud.... Groetjes Miep
Heb de juiste kleur! Gaf ie zonder problemen mee, dus ik kon me niet eens uitleven. Het is verf op waterbasis, dus geen vieze luchtjes!
Woeha, die foto! Evelieveling zei dat we een groep hadden die overal respect voor heeft, maar hier liggen we toch wel in een deuk hoor om die foto's. Daar zitten we ook niet echt op te wachten. Maar zal dus uit respect maar niet te opmerkingen erin knallen, die hubbie hier in mijn oren zit te roepen Ook van mij een dikke groepsknuffel. En extra knuffel voor Zanoni, blijf zo positief meis, dan komt het allemaal wel goed. Kim, wij gaan zondag ook naar de 9 maanden beurs, zal eens kijken ofdat ik je kan herkennen Groetjes Monique
net dicussie gehad met mijn dochter die kon niet slapen! ze zou morgen als princes gaan met carnaval op school, maar nu echt iedereen gaat als verwachting dus als princes(meisjes he) maar mama had een oplossing voor het laatste moment (voordeel dat d`r mama in een zh werkt) moest toch wat verzinnen omdat de winkels al gesloten zijn hahaha
Wat schrijven jullie veeeeel zeg... Weer niet alles kunnen lezen. Maar goed, ik geloof dat iemand wat vroeg over de echo op de beurs: Je kan bij 2 echobureau's een 3d echo laten maken voor 75 euro. Je hebt dan maar een kwartier (normaal 100 euro van een half uur). Ik vond persoonlijk een kwartier ook wel genoeg. Ik kreeg een dvd met geluid en een boekje met wat foto's. Bij Kruidvat kun je je inschrijven voor een gratis 2D echofoto. Je moet wel vroeg op de dag inschrijven anders is het vol (vooral in het weekend). Je kan van tevoren een plaatsje reservrene bij de echobureaus (even kijken op de site, bellen en je bent zeker van een plekje). Ik had onverwacht wel plek, maar de eerste dag is schijnbaar altijd het meest rustig. Iedereen die nog gaat: ik hoop dat jullie zo genoeg weten en ik vind het persoonlijk echt een aanrader!