p.s dat hoe schrijf je het hihi ...scoop dat is een echt en ze heeft mijn broek aan echt handschoenen en een o.k pet lol
Crea hoor, peetje! En je dochter lijkt er ook erg tevreden mee... O ja, ik las dat je de moeilijkste 15 weken door bent (tenminste, ik kan me voorstellen dat het nu wat prettiger voor je voelt) dus van harte!
pienie dus ik kan morgen al bellen naar 1 van de echo bur.`s? voor zaterdag op de beurs? ik ben er zodra de deuren open gaat hihi maar er zijn er dus 2? welke ben jij geweest en kreeg je bij elk hetzelfde of weet je dat niet? thnx voor de info
O ja, Marloes, dat vroeg je ook al eerder volgens mij. Er zijn allerlei bedrijven/winkels etc met reclamemateriaal en voordelige producten. Het gaat van een hele reeks difrax-flessen, tot bedrijven met aanbiedingen in geboortekaartjes, van Nijn-speelgoed tot hippe aankleedkussenhoezen/fotoalbums/boxkleden en kleertjes. Eigenlijk alles op het gebied van kinderen en zwanger zijn. Wat er ook is, is Vacance-Soleil, Miss Etam, mensen met spaarplanzaken voor je kindje etc. Je kan trouwens op de site van de beurs zien welke deelnemers er zijn. Ook denk ik dat je een agenda vindt van de shows en andere zaken. De aanbiedingen vind ik persoonlijk niet heel indrukwekkend, maar ik zag genoeg mensen met tassenvol vertrekken. Ik denk dat als ik voor de eerste zou gaan, ik meer zou kopen. Heb nu de meeste dingen al natuurlijk. Ik hoop dat je zo een wat beter beeld hebt gekregen...
Ja zoiets zet je niet in je album vind ik. Ik heb er nog 1 gespot, die is iets beschaafder maar wel een flinkere bos daar vanonder. Ik ga het hier niet zeggen, PB me maar als je het wil weten Liefs, Tanya
Nee zoiets zou ik ook niet snel in mijn album neerzetten, ziet er erg onfris uit, maar moest er wel om lachen haha.
We zijn misschien ook wel erg, maar zo'n foto vraagt er ook wel een beetje om. Je weet dat je op zulke foto's reactie kan krijgen haha.