Peeetje en Lieff Ik heb enkele jaren geleden (ik was toen 24) een trombosebeen en een longembolie gehad. Toen moest ik 6 maanden lang acenoucoumarol slikken (bloedverdunners). Daar na 6 maanden mee gestopt en 6 weken later had ik weer een longembolie. Dus toen zeiden ze dat ik levenslang aan de bloedverdunners moest. Ik heb ook levenslang een steunkous waar ik trombose gehad heb. Daarom moet ik ook onder medische indicatie in het ziekenhuis bevallen. Ik mag minimaal 48 uur voor de bevalling geen bloedverdunners gebruiken ivm bloedingsgevaar, dus daarom wordt ik ingeleid zodat ik weet wanneer ik moet stoppen met spuiten en dat ze mij en ukkie even in de gaten kunnen houden.
meiden.. ik heb last van mijn maag(denk al dat lachen hahaha) ik ga naar bed 6.30 staat het drukke dametje naast me bed.. weltrusten en slaap zacht!
Peeetje is het zo dat het een "proef" is bij je ter voorkoming van, of is het bewezen dat het werkt? Ik heb laatst wel iets gelezen over proeven met paracetamol ter voorkoming van miskramen. Wel interessant.
oef das niet mis tanya... kan 1 ding delen met je ik word ook ingeleid brrr... maar nu echt weltrusten!
jep slik het nu een half jaar en mijn mening is dat het werkt! of het echt de reden was blijft een raadsel helaas
Peetje weltrusten voor zo, en niet te hard lachen anders slaapt je mannetje niet. Tanya, jeetje zeg, dat is niet niets als ik het zo lees. Ik vroeg me halvewege je verhaal al af wat er gebeurd als je spontaan bevalt maar dat gaat dus niet gebeuren. Wel een gedoe altijd moeten spuiten, maar het went denk ik? Je zult wel overal beurse en harde plekken in buik/been hebben van het spuiten. Alhoewel ik het vermoedden heb dat je nu je zwanger bent niet in je buik hoeft te spuiten? (ik werk in de zorg en daar spuiten we het altijd in de buik nl)
Ik spuit nog steeds in mijn buik (ook mijn benen inderdaad), ook omdat het spuiten in mijn benen zo ontzettend zeer doet en die plekken daar ook dagen erna nog zeer doen (idd hard en beurs). Ik heb het geluk dat ik van mezelf al een buik had. Ik denk maar zo, zolang ik nog een plooi kan beetpakken en daarin kan spuiten dan lukt het nog wel. En vreemd genoeg heb ik het minst last van het spuiten in mijn buik. Voorheen had ik een roulatiesysteem, buik, linkerbovenbeen, rechterbovenbeen en dan weer buik. Maar nu pak ik dat waar ik het minst last van heb en vaak is dat de buik. Ik heb ook zoiets, nu kan ik nog makkelijk in de buik spuiten en daar maak ik maar gebruik van. Liefs, Tanya
Ow... net te vroeg gereageerd. Dan hebben wij waarschijnlijk hetzelfde. Heupen, kont, bovenbenen en knieën. De rest is oke, maar daar zit teveel. En dat zit te weinig op mijn enkels en koppie...
Zo bijgelezen. Jullie hebben gisteren gezellig geouweprostitueerd Heb dus heel wat gemist! Ik ga zo weer verfen... Spreek jullie later. Ow... BEEBIE... doe je eens melden. Want we willen natuurlijk weten hoe het gisteren is gegaan!
Jemig wat een geklets! Doe mij die PB ook maar, nu ben ik wel heeeel nieuwsgierig! On-topic (=baby's): Mijn vriend heeft gisteren onze knul voelen schoppen! Het was ook een keiharde schop, ik dacht eerst dat mijn vriend op mijn buik tikte ofzo. Maar nee. En dat gezicht van hem... Ik kreeg natuurlijk weer spontaan tranen in mijn ogen. Zooo blij als hij keek! Ik voel nu ook hoger in mijn buik trapjes, ik kan echt merken dat de baby sterker wordt. Heerlijk. Verder niet veel gebeurd hier... Marloes, heb je nog wel de Mol gekeken?! Ik ben eigenlijk wel blij dat Nadja eruit is, die was zo flauw bezig.
Goedemorgen allemaal, Ik heb even niet meer geschreven. Gisteravond een uur lang zitten bijlezen naar wat jullie allemaal hebben geschreven. Wat een lol zeg . Dinsdagavond ben ik naar de VK geweest. Ze had een stagaire. Die moest mijn buik voelen. De VK vroeg haar wat haar opviel. Zegt ze: Hij is wel groot he?! Tja wat ik dus zelf al vond en de mensen om mij heen ook, vonden zij dus ook . Mijn buikje is aardig aan de maat. Maar het kon verschillende oorzaken hebben. Doordat ik verstopt zit of doordat het mijn 3e al is of teveel vruchtwater en, wat ze echter niet verwachten, iets met bloedsuikers. Ik dacht dat ik er niet zo mee zou zitten, maar ik merk dat ik me toch steeds onzekerder ga voelen. En erover zit te piekeren. Gelukkig heb ik volgende week donderdag de 20 weken echo. Misschien kunnen zij mij wat meer vertellen. Ik ben ook bang dat ik straks over mijn hele buik straie ga krijgen . Ik smeer wel al vanaf het begin met Wedela olie. Ze zeiden bij de drogist dat ze daar de beste ervaringen over hoorden. Ik hoop het maar. Groetjes Gwen
Ach Gwen.. het zit vast wel goed. Anders hadden ze je toch meteen voor onderzoek doorgestuurd dinsdag? Mijn collega heeft ook een 'grote' buik voor haar termijn maar daar wordt ook nog niets mee gedaan hoor. Bij haar 20 weken echo was ook alles in orde. BEEBIE! Hoe was het?!
Goedemorgen dames, Jullie hebben je weer lekker uitgeleeft gister(avond). Ben nu ook wel erg nieuwsgierig geworden naar die foto; kan iemand mij deze ook 'pb'en'? Hier eigenlijk weer weinig te melden. Vandaag nog precies 2 weken en dan hebben we de 20-weken echo, heb er echt zin in. Tot nu toe heb ik de kleine nog niet gevoeld, in ieder geval, dat denk ik. Wel had ik woensdag (ja, valentijnsdag) het idee of voelde ik iets wat ik niet kon plaatsen. Het leek bijna wel of schopte hij/zij al. Helemaal bij mijn onderbuik... maar ja, daarna niets meer. We wachten nog ff... maar ik hoop binnen nu en 2 weken toch wel echt iets te gaan voelen, lijkt me zo bijzonder! Dit weekend een lang weekend voor mijn vriend, dus we zijn lekker 4 dagen samen! Daarna heeft hij helaas weekend dienst en zie ik hem bijna 2 weken niet En dat terwijl ik dan voorjaarsvakantie heb! Dinsdag gaan we in ondertrouw en dan nog 5,5 week en dan zijn we 'man en vrouw'! en gaan we er heerlijk een weekend tussenuit. Hier kan ik niet op wachten, heb hier zo'n zin in... eindelijk wat tijd samen weg Liefs Elma