Gezien we de lijst altijd kwijtraken... http://www.fotografie-eveline.nl/20wekenlijst.html Ik heb hem ook in mijn onderschrift gezet!
Jacquelien, succes vandaag. Ik heb eigenlijk helemaal de uitslag van Sterrekind gemist. Weet iemand die? Anders zoek ik het ff op!
Effe tussendoor voordat ik ga strijken en nakijken (jaja mijn vakantie begint lekker een dagje eerder ): @Gwen: maak je niet dik (geintje) want bij de derde is het altijd zo dat je een grotere buik kan hebben, had mijn moeder ook bij mijn zusje en ik hoor het wel van meer mensen. Een collega van me krijgt ook haar derde en we zijn zowat gelijk uitgerekend maar zij is al veel groter dan ik, terwijl ze van zichzelf nogal klein is. Dus relax meid! En anders hoor je het wel en heeft het geen zin je nu al zorgen te maken joh. Ik heb dus al sinds gisteren vakantie omdat ik geen mondelingen meer had (very nice!) en ga me dus vandaag storten op de strijk, nakijkwerk, huishouden en de toekomstige babykamer verder uitrommelen (is vast geen woord maar ik bedoel een combinatie tussen rommelen en spullen uitzoeken). Wel relaxed hoor zo'n dagje! En vanaf vanavond is mijn vriend ook vrij, hij heeft de week vrijgenomen om de kamer mee aan te pakken. Gezellig lijkt me dat! Donderdag komen de mensen van de vloerbedekking en er is nog een hoop te doen maar die klus klaren we vast wel op tijd. Ik ga strijken spreek jullie laterz meiden!
Ik geloof dat het vergelijkbaar is. Bij binnenkomst is er direct rechts eentje (ik geloof de derde of vierde al). Als je juist rechtdoor gaat helemaal tot achteraan en gaat dan een stuk naar links daar zit er ook 1. Daar ben ik geweest. Je kreeg daar extra ook een albumpje voor je echo foto's en bij die ander geloof ik niet. Maar dat weet ik niet zeker. Die van mij heet: Twinkelster. Gaat je dochter mee Peetje? Of die moet natuurlijk gewoon naar school...
En Gwen, is de baby groot of jouw buik? Ik had zowel bij mijn dochter als nu weer een kingsize buik... Destijds zeiden ze steeds: je krijgt een tweeling of een grote jongen (het was een meisje van ruim 6,5 pond dus dat viel wel mee!). Ook nu weer staan mensen versteld als ik zeg dat ik pas 20 weken ben. Ik ben nou eenmaal van de grote buiken, denk ik maar. Het jammere is alleen dat deze buik dus niet direct na de bevalling weg is maar goed, een jaartje rustig aan doen en dan valt het wel weer mee!
Ow ik vergat nog wat toe te voegen net: @het laatste melige topic: ik heb mijn doos net nog getrimd dus aan mij kan het niet liggen Stuurt iemand me dat pbtje nog?
Hoi Pienie. Mijn buik is groot. Ik heb met 17 weken een echo gehad en toen was de baby precies de goede grootte. Of hij/zij moet erg gegroeid zijn. Ik vind het gewoon echt niet leuk die opmerkingen van mensen. Ze bedoelen het goed, maar ja. Ik heb trouwens bij de VK gevraagd hoe snel het hartje klopt. Ze zei: 150 - 160. Dus ik denk echt dat het een meid gaat worden. Zo voelt het wel. Ik zal echt verbaasd zijn als de 22e blijkt dat het een jongen is. Maar het is allebei goed.
pieneie ik ga zaterdag dus mijn meid gaat gewoon gezellig mee.. ze wilt het allemaal zo graag zien.. en weten of haar zusje een pipi heeft hihi ik zei al dan is het toch je broertje? hihi maar zou ik nu kunnen bellen voor een afspraak voor morgen dan? wie wouden allemaal een pb? stuur mij een pb en je krijgt er 1 terug.. @koekiesopie.. mijn buik is ook echt groot.. komt idd omdat we vaker zw zijn geweest. mijn gyni schrok ook toen hij mijn buik zag..
Die is niet bekend. Gister waren we op de 9 maandenbeurs en toen heb ik aan mijn vriend gevraagd of hij het echt graag wilde weten maar dat viel wel mee dus daar geen echo laten maken. Het was wel leuk maar ik zou er geen 2 uur voor gaan rijden of je moet ook de HH opgaan maar dan zonder man of een hele geduldige want het is DRUK! Zelf oranje hoeslakentjes, Advent cups, een rompertje en wat vreetwerk gekocht. Toen we thuis waren had ik spijt dat ik geen oranje lakentje had gekocht dus die gaat mijn vriend vandaag halen. De shirtje van Simply colors zijn echt heel leuk, mijn zusje gaat er vandaag 1 kopen voor Pepijns verjaardag.
Oja Peeetje?! Dan zal dat het toch wel zijn idd. Ga ik me er maar niet meer druk om maken. Ben blijkbaar niet de enigste volgens de reakties . Ik moet mijn rekeningen gaan overmaken, maar dit forum is veel leuker Groetjes Gwen
Sterrekind, maar met je kindje was toch alles goed? Dat herinner ik me tenminste, dat alles in orde was?
Huh? Heb je de echo dan niet gehad? Of doel jij op het geslacht? Want het gaat niet om het geslacht, maar of alles oke was met baby!
Ik heb de lijst die ik online heb gezet bijgewerkt zodat goed terug te zien is wat iedereen krijgt en hoe het gesteld was met de ukkies! Als je aanvullingen hebt, pm me dan even! http://www.fotografie-eveline.nl/20wekenlijst.html
hey dames, ff HEEL snel tussendoor... ben aan het oppassen op die kleine van mijn vriendin. is ZO leuk! kan ik vast oefenen! ga zo ff wandelen en pronken hahahaha xxx
@Evelieveling: wat een super idee. Zo kunnen we alles bijhouden. Top! En, oh meiden, wat heb ik gelachen om die foto (spuit 11). Ik zou mezelf nooit zo fotograferen, gaat ook moeilijk, aangezien ik alles toch echt wel 'bijsnoei'! Liefs Elma
hahahhaa.... Om even mijn bos (gekleurd schaamhaar) te tonen. WHOEEHAHAHAHAHA heb ik een foto van mezelf van VOOR de zwangerschap in mijn album gezet! *proest* Kijk en vergelijk met haar bos. Dan denk ik dat Jerry mijn bos lekkerder vind dat die van haar! *proest*
oww ik was een beetje pissed off! maar voel een melige bui aan komen.. maar wil jullie mening! op school heeft mijn dochter ruzie gehad(ze is nog 5)samen met haar klasgenootje damien van 6. met 2 jongens van een hogere klas! die jongens gooiden ook een skippie bal naar hun hoofd..en daarna werd het ruzie damien schijnt een schop gegeven te hebben(groot gelijk) en die jongen schopte terug ook naar romy.. romy(mijn dochter he) die ging ook terug schoppen. en er werd door alle zelfs gespuugd en gescholden. waarop mijn dochter antwoorde met hou je bek! nou hebben romy en damien heel erg straf gekregen,moesten in een andere klas zelfs een soort ezeltje zijn(zoals vroeger) ik ben nou echt boos. ik vind dat MIJN dochter als zij geschopt word gewoon hard mag terug schoppen en hou je bek vind ik nou ook niet zo een ramp, er werd tegen haar ook gescholden dus vind ik met deze tijd hou je bek wel netter. ik leer mijn kind van haar af te bijten en op school word ze flink gestraft! mooi dat ik tegen mij dochter heb gezegt dat ik trots op haar bent dat ze tegen 2 grote knullen terug tekeer is gegaan!(ze is zo klein zelf hihi) ben ik dan een aso moeder?
Wauw wat een lijf Evelieveling... ! Zeker weten dat jouw kleurige bos lekkerder wordt gevonden, hihihi.
hoi meiden Ff vlug van hier...... Heb net alle pagina's bij gelezen en weet ff niet wat te reageren.......... Zanoni: hoop dat gewoon alles goed is bij de volgende echo, positief blijven denken hoor...... En dat pb-tje wil ik ook! verder voel ik me hier erg depri........ Dadelijk een bruiloft en dan een weekend weg dus zie jullie dinsdag wel weer......... schrijf ik dan meteen hoe me echo 's ochtends was....... dag dag twinny