Peetje, moesten ze echt ezeltje zijn?! Ongelooflijk! Wat voor een school is dat? Ik vind dat ze ook terug mag schelden/schoppen als ze gepest is. (Tot op zekere hoogte natuurlijk) Anders blijven ze het doen lijkt me. Ik had vroeger als kind ook onwijs veel ruzie, ook met vechten erbij. Moest ook altijd nablijven of andere dingen. Nu moet ik wel toegeven dat ik het vaak uitlokte... Ik was nogal heetgebakerd vroeger..
ze is een rooi dus wel pittig ja hihi maar nu pas hoor sinds dat ze wat meer op haar moeder gaat lijken in deze tijd van de eeuw moeten ze toch wel een beetje pittig zijn.. pff ik zal wel een aso moeder zijn.. van mij mag ze als ze een knal krijgt 10x zo hard terug knallen! @twinny veel plezier op de bruiloft @evelien ik heb ook zo`n foto hihi ik zal zo een paar in mijn album zetten maar haal ze na een half uur wel weer weg hoor
Whahahaha Evelieveling! Ik heb de foto van het oerwoud nog niet gezien, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Denk wel dat je gelijk hebt over je mannetje! Even nog een vraagje voor jou Evelieveling. Zou je mij kunnen toevoegen aan de 20 weken echolijst? Bel ik net Casema. Ik wil ze gaan machtigen, want heb de laatste tijd echt geen zin in rekeningen overmaken. Maar dat nummer van hun kost 10 cent p/m. Krijg ik eerst een heel keuzemenu en daarna kreeg ik te horen dat de wachttijd minstens 10 min. bedraagd. Lekker irri. Groetjes Gwen
Die foto... Lijkt wel op die ene vrouw bij de verloskundigenpraktijk he?! Maar nu even serieus, over dit topic: wat is nou de beste manier om te scheren? En groeit het bij jullie ook zo onwijs snel weer aan?! (Ik scheer me droog, met zwitsal talkpoeder. Dat werkt erg goed, minste bultjes enzo.) Tips?
Hi Jekkia, da's zou heel leuk zijn. Ik heb ook een foto van mezelf als baby met mijn moeder, de moeder van mijn moeder, en de moeder van de moeder van mijn moeder...En uiteraard heb ik toen Maura geboren was ook zo'n 4 generaties foto gemaakt. Mijn grootouders aan moederskant leven namelijk gelukkig nog. Mijn zoons hebben ook foto's waar ze met hun overgrootopa aan moederskant op staan. Helaas leven Marios vader en grootouders niet meer. Groetjes, Melanie
Koekensopie je staat erbij met je 20 weken en pretecho! Enne.. tnx for the compliments about my body! *bloos* Peeetje, ik zou dus op school gaan praten. Want de heren horen evengoed straf te krijgen, maar ik principe ben ik zeker tegen ezeltje. Ik kan me voorstellen dat ze niet zomaar laten schoppen, slaan en uitschelden op school, ondanks dat jij zegt dat ze van zich af mag bijten...
inderdaad een leuk idee, alleen habben we op alle geboortekaartjes steeds een ander Marsupilami - motief (stripfiguurtje, geel met zwarte punten, lange staart, Hoeba-hoeba hop hop....!), met dus telkens één Marsupilami-kindje erbij. Dus dat zal het deze keer ook wel worden, maar misschien op de enveloppe of zo...
Ik doe mezelf pijn, ik doe het met de epilady, eens per maand. Ideaal maar doet veel pijn. het liefst zou ik het haar laten weglaseren, maar is vrij prijzig. Ik denk dat ik het straks idd op jouw manier doe en dat het mannetje het mag doen..
Peeetje, ik had hetzelfde gereageerd als jij. Ik zeg ook altijd tegen mijn meiden dat als iemand wat doet dat ze het terug moeten doen. Ze moeten niet over zich heen laten walsen. Dan worden ze zelf straks nog de pispaal. Ik hou niet van schelden, maar dat van jou dochter vind ik wel meevallen. Op een gegeven moment is de maat vol. En wat een oneerlijke strijd. Kar ik scheer het altijd onder de douche, ik heb nooit last van bultjes. Gwen
Ja Epilady leek mij ook onwijs pijnlijk, zeker daar. Ik merk dat het nu al moeilijker 'bereikbaar' wordt, dus mag idd Alex het gaan doen!
Hey Peetje ik vind niet dat je een aso moeder bent hoor! Van je af bijten is juist goed. Okay dat ze er straf voor krijgt dat hoort er dan wel bij, en daar zal ze vast ook wel wat van leren. Dus ik zou zeggen áls je naar die school toe stapt dan alleen om te zeggen dat die knullen ook straf moeten. Want vechten enzo is natuurlijk niet okay dus daar hoort straf bij, maar dat betekent niet dat het af en toe best mag. Laat je dochter dus maar lekker doorknokken, als ze maar weet dat het niet goed is!
Ow en ik doe mijn doos van onderen altijd met gilette ladies wegwerpscheermesjes en scheerschuim voor gevoelige huid, de boel van voren ga ik met de tondeuse overheen om het kort te houden maar daar wil ik het niet helemaal weg hebben. Epileren heb ik eens geprobeerd maar dat deed me veel te veel pijn aan mijn doos dus dat doe ik alleen op mijn benen en onder mijn armen.
Bedankt voor de tips... Ik ga nu maar eens werken. Het is uitgestorven hier vandaag! Werkt niet echt motiverend ofzo... Zelf ook maar vroeg naar huis dan! Tot straks!
Hehe, ben weer bij. Weet nu waarom jullie zo'n lol hadden gisteravond. Hihi...ik moet er niet aan denken zo'n oerwoud. Tegenwoordig scheer ik met een hele kleine tondeuse. Zo blijft het netjes. Evelieveling, ik vind het ook een hele mooie foto hoor. Ik geloof dat ik de zak niet op mijn eigen buik uitstrooi, maar op hubbie. Mjammie..... Peetje, als wij huilend naar huis kwamen, omdat er iemand geschopt of geslagen had, kregen we van mijn opa zijn klomp en moesten we terug om hem op z'n donder te slaan. Bij ons is er dus met de lepel ingegoten, niet op je kop laten zitten. Ik snap niet waarom die andere knulletjes geen straf kregen.En ik zal denk ik wel het zelfde gereageerd hebben zoals jij. Dus je bent geen slechte moeder hoor. Volgens mij reageert iedere moeder zo. Jacqelien, veel succes vandaag. Twinny, een heel fijn weekend. Rust maar lekker uit. Kim, kijk je het mooie er niet vanaf bij die kleine? Ik ga verder met de gordijnen. Gisteravond is mijn schoonzus geweest en die heeft weer wat handige tips achtergelaten. Vanavond moeten die gordijnen dus hangen.
paar fotootjes van melef in album gezet..wie wil kijken....hihi ik haal ze zo weer eraf hoor schaam schaam
Peeetje... dit zijn helemaal de foto's die ik ook van mezelf heb en die ik graag van anderen maak. Mooie foto's die heel wat aan de fantasie overlaten en toch lekker spannend zijn. Soms nog net wat verder, op het randje. Ik bewerk wel alle foto's. Dus littekens haal ik weg, vetkwabjes haal ik weg en ook wallen en andere oneffenheden. Dus iedereen kan er top uitzien op een foto!
@evelien...als ik ooit eens weer mijn oude figuutje hopelijk terug ga krijgen mag je van mij ook wel foto`s maken hoor hihihi vroeger ik vond mezlef zooo lelijk totdat ik ineens door de fotograaf van romy werd gevraagd en echt leuke foto`s had. nou ben ik heel anders over mezelf gaan denken hihi(bijna naast me schoenen lopen) het heeft me veel zelfvertrouwen gegeven. en droeg daarna gelijk leuke topjes enzo.. wat fotograven niet met je kunnen doen he... en ik vind het nou echt ook leuk om te doen.. heb al denk ik iets van 8 shoots gehad. foto`s bewerken vind ik nu ook heel leuk.. begin het al een beetje te leren hihi
He, ff een vraagje... Gewoon in het kader van 'elkaar nog beter leren kennen'. Ik ben gewoon even benieuwd naar jullie muzieksmaak! Hebben jullie een bepaald genre waar jullie van houden. Of een all times favourit artist of band? Ik ben gek op alles wat swingt, alleen geen klassiek, jazz, soul en R&B (alhoewel er bepaalde R&B nummers zijn die ik wel oke vind). All times favourites... U2 (!) Lenny Kravitz Prince