ach om dat verlof maak ik me niet zo druk, ben juf he, dus heb toch al SUPER voordeel. ga met de vakantie met verlof... en dan na de kerstvakantie weer beginnen, dus eind juni begint de grote vakantie en 2e week van jan weer beginnen.. zal wel wennen zijn, half jaar weg geweest van school
Wauw! Ja, daar bof je wel mee. Al lijkt het mij ook wel lekker om na 3 maanden weer te kunnen beginnen. Maar ook supermoeilijk om de baby dan in een kinderdagverblijf achter te laten . Ben heel benieuwd hoe ik me dan zal voelen.
ja brrr, haha Ik neem de rest van het schooljaar dan waarschijnlijk bet. ouderschapsverlof, en ga dan 2,5 dag werken. Dan past mijn zus 1 dag op en mijn moeder 1.5, dus over baby naar kinderdagverblijf brengen ga ik me pas druk maken in september 2008... klinkt erg ver weg
@zanoni; Wat leuk een meisje! En ben blij voor je dat alles goed is. @lexi; Ik ga mijn kinderen zeker niet leren dat ze er op los mogen slaan, maar ze moeten zich niet op hun kop laten zitten. Ben het helemaal met je eens dat als er 2 vechten er ook 2 straf krijgen. Maar niet 1 van de 2 vrijuit laten gaan dat is niet eerlijk en hier leren ze ook niet van. Nee we weten niet wat het wordt, ik wil het niet weten, mijn man wel alleen kan die geen geheimpjes bewaren. Maar ze wou het ook niet vertellen omdat het een medische echo is en geen pretecho. Heb de oerwoud foto's ook even bekeken, maar had ook voor een onderbroek gekozen. Vind dit persoonlijk iets te. Gr Jacquelien
Zowel Ruud als ik hebben vanaf het begin af aan gedacht aan een meisje, denk ook wel dat als wij eerlijk zijn wij er stiekum toch wel op gehoopt hadden. Maar de laatste weken begonnen zowel hij als ik te twijfelen en dachten ineens dat het toch een jongen zou worden. Maar ons eerste gevoel was juist Ik zit echt op die grote roze wolk!
hoi meiden Zanoni: o wat heerlijk meid, fijn dat alles goed is. Geniet maar lekker op je roze wolk en de gedachte aan jullie dochtertje! Evelieveling: tjee jij bent lekker aan de verf zeg! Wat voor een soort verf gebruik jij? Ik heb namelijk eens gehoord dat niet alle verf geschikt is voor zwangere vrouwen....... Wat carnaval vieren betreft! Sorry hoor, maar dat kunnen alleen de Limburgers! Brabanders doen wel een poging, maar dat is toch heel anders.............. Wij ontvluchten ons limbo land trouwens, hihi.........heb helemaal niets met carnaval! Ik luister graag naar top 40 minuten, maar beetje klassiek en soms hard rock vind ik ook wel leuk hoor! Ik maak me toch wel zenuwen voor mijn 20 wkn echo. Ben steeds zo bang dat het niet goed is! Gelukkig hebben we hem meteen om 830u 's morgens, dat scheelt dan weer! Ga nu vlug de laatste spullen bij elkaar pakken en dan vertrekken we voor ons weekendje weg! grtjs Twinny
We schieten al op naar de 400 pagina's! Gefeliciteerd voor diegene die weten dat alles goed is met de kleine (en wat het gaat worden!). Wij moeten nog iets meer dan een weekje wachten..... Fijn weekend allemaal!
Mogge, Vandaag een drukke dag. Hubbie zijn familie komt hier gourmetten. Hij is de oudste van 6 kinderen. Op een na zijn ze allemaal getrouwd en hebben kinderen. Dus dat wordt aardig druk. 'k Zal vanavond wel lekker gesloopt zijn. Het scheelt wel, dat iedereen zijn eigen vlees enzo meeneemt. Wij moeten ook nog ruim een week wachten voordat we de echo krijgen. 's Morgens om 8 uur. Hoef dus niet te lang in spanning te zitten. En jullie ook niet.
Ik gebruik verf op waterbasis, die mag je gebruiken als zwangere vrouw. Jacquelien, de echo was verder wel oke? Dan zet ik dat erbij in de lijst. Jekkia, ik zet jouw info ook in de lijst. Dan een vriendelijk verzoek voor iedereen Als ik de lijst goed up to date wil houden, willen jullie dan de info die ik erin op moet nemen niet alleen in het forum schrijven maar ook via een berichtje naar mij sturen. Dan ben ik niet verplicht steeds alles na te lezen. In het weekend ben ik bijna nooit online en op maandag ook meestal niet! THANKS
Goedemorgen allemaal! Wat een mooi weer buiten he?! Jammer van de koude wind. Maar die zon is wel erg welkom! Heb al een grote bak hyacinten in huis staan. Zanoni, ik ben zo blij dat je op je roze wolk zit! Blijf er maar lekker lang op zitten hoor! Je verdient het! En leuk dat jullie krijgen waar je stiekem op hoopte, hier net zo . Durf je pas toe te geven als je het weet he?! Hier vandaag grote schoonmaak... Het is echt vies hier. Achterstallig allemaal. Bah. In plaats van dat ik het nou gewoon bij houd. Maar door de week ben ik zooo moe 's avonds de laatste weken. Nou ja, even bikkelen vandaag en dan is het toch wel fijn als alles zo schoon is natuurlijk.
Zo, ik heb de lijst aangepast. kleurtje toegevoegd en een leuke achtergrond. Nu nog op zoek naar wat leuke plaatjes om het op te leuken. Kunnen we daar lekker alle informatie makkelijk terugvinden! Wil iedereen mij nog een keertje de uitgerekende datum toesturen via een berichtje. Dan kan ik dat er ook in zetten. Dan houden we een mooie lijst! Nog een keertje de link: http://www.fotografie-eveline.nl/20wekenlijst.html
Jaaa daar ben ik dan! Sorry voor het late melden maar ja, druk druk druk! De 20 weken echo was helemaal geweldig! Iedereen die hem gehad heeft zal het beamen; ruim een half liggen kijken naar onze frummel. Zo mooi ook hoe je alles kunt zien; de hersentjes, de 4 vakken van het hartje, een gevuld maagje, bloedvaten, alles! Zo te zien is het een perfect mooi kindje! Hij (ik zeg hij maar we weten niet wat het wordt) lag met zijn hoofje naar beneden en met zijn rug tegen mijn buikwand. Alsof hij hoorde wat de echoscopiste zei draaide hij bij om een goed zicht op alles te geven. Zegt ze: "Ooh wat een ideaal kindje, hij werkt perfect mee." Dus ik: "Dat heeft 'ie van zijn moeder!" 8) Moest wel erg lachen toe ze de lengte van de beentjes ging meten. "oeh wel vrij kort... maar ja als ik zo naar jullie kijk..." Hahaha! Ik ben 1m60 en manlief is 1m75 dus dat verklaart een hoop! Het zat nog netjes binnen het gemiddelde maar aan de lage kant. Een ukkie dus! Hebben jullie het ook meegekregen op DVD? Wij wel, al moesten we natuurlijk wel tekenen dat we het materiaal niet voor juridusche doeleinden zouden gebruiken.
Oh wat fijn Beebie! Heerlijk dat alles goed is! Mooi is dat he, dat je echt alles al kunt zien! Wij hebben geen dvd gekregen, maar moesten ook naar het ziekenhuis. Wel een foto. Voel je je nu ook zo opgelucht?!
En dan nog de reactie op de rest. @Tantan Wat gaaf dat je man de beeb al zo vroeg heeft gevoeld! Hoewel ik de uk wel al voel draaien en bewegen (waarschijnlijk van binnenuit) voelt manlief nog niets. De verloskundige zei dat dit ook nog wel een week of 5 kon duren. Zo zie je maar dat het bij iedereen anders is. @Evelieveling Ik doe met je mee hoor! Hoe truttig ik het ook vind, ik wil ook kunnen naaien met een machine. Ik breng nu altijd mijn kleding naar een winkeltje waardoor al mijn broeken standaar 12,50 duurder zijn omdat ik ze moet laten inkorten. Misschien moet ik ook maar gewoon zo'n ding kopen en gaan oefenen! @Zanoni Blij om te lezen dat alles toch goed zit! En gefeliciteerd met jullie meid! @PeeetjeMisschien heb ik het helemaal gemist (of zelfs al eerder gevraagd maar ben ik het weer kwijt) maar waarom moet jij ook alweer ingeleid worden? En wat nou als je spontaan bevalt voor de datum dat je ingeleid zou worden? @MelanieM Beter laat dan nooit: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Maura! Belletjes Ik heb gehoord of gelezen dat de belletjes niet altijd even goed zijn. Vooral later in de zwangerschap zou het kindje naar het geluid toe draaien en bij een te hoog hangend belletje draait 'ie dan dus in een stuit. Of dit zo is weet ik natuurlijk niet, maar ik ben daardoor wel wat voorzichtiger geworden. Muzieksmaak Ik hou van verschillende soorten muziek, afhankelijk van bui en situatie. Ik kan wegzwijmelen bij "You are my Destiny" van Lionel Richie (ons openingsnummer) en uit mijn dak gaan op Live. Over het algemeen houd ik van muziek wat ergens over gaat. De tekst moet me pakken. Muziek van Anouk, Pink, Maria Mena, Live, Blof, heerlijk! Maar als ik op stap ben moet ik los kunnen gaan op alles wat swingt, lekker pop en R&B!
Ik had me van tevoren niet zoveel zorgen gemaakt, pas de 2 dagen ervoor besefte ik wat er ook zou kunnen gebeuren. Ik bleef vooral veel zin houden, maar natuurlijk ben ik erg blij met deze uitslag. (hoewel het natuurlijk geen garantie is) Ik vond de doorsnede van de buik zo bijzonder! Echt knap wat ze allemaal kunnen!
Ooh bij de weg, ik heb een foto toegevoegd van hoe ik eruit zie. Niet zoals ik er normaal uitzie, want ik draag niet dagelijks een trouwjurk, maar dan hebben jullie een beetje een beeld. Ik vind het namelijk erg leuk om van jullie ook gezichten bij de namen te zien en dan kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Meiden, thanks voor alle info via de berichtjes. Zo kunnen we alles van elkaar in de gaten houden, ook als je niet vaak online bent. Vind ik zelf wel makkelijk en leuk! En zoveel werk is het niet! Beebie, fijn dat alles goed is! Heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten. ik denk dat ik dinsdag ook vraag of we het op dvd mee kunnen krijgen...
hi lady's Jacqueline en Chantal: goed, die mooie echo... ! vandaag weer even geshopt, klein beetje maar hoor. Aankleedkussen en 2 hoezen en nog een schattig rompertje bij de hema en een geweldig pakje bij Villa Happ, echt super winkel.. wisten jullie trouwens dat de tummy tub die ze bij de hema verkopen gewoon van bebe jou is, alleen dan goedkoper... nou dan weet ik het dus wel. ga nu even lekker 2 bagels eten..mmm en dan nog even naar de stad
Evelieveling, ik zou dan even bellen van tevoren, kun je zelf een dvd meenemen. Ik wacht wel tot de 3d echo, of anders tot ik hem live zie...! Ik kan echt niet wachten nu tot het juli is! Ik zal eens vragen aan Alex of hij een foto van mijn buik kan maken waar m'n gezicht ook op staat. Al heb ik een hekel aan op de foto gaan. Er zijn ook heel weinig foto's van mij sinds mijn 14e. Pfoe... Ik heb de hele benedenverdieping weer schoon, inclusief dweilen! Jeetje, ik voel mijn rug nu wel zeg...! Kun je toch merken dat je iets extra's mee sjouwt. Veel plezier in de stad Marloes! Lekker shoppen... Ik zal mijn bankrekening eens bekijken, denk niet dat het erin zit. Al krijg ik deze maand wel een periodiek erbij!