Hier ook even niets extra's. We hebben nog genoeg kosten. Het hele tuinhek is aan gort gewaaid met de stormen. En we moesten ook nog wat laminaat op de overloop en het halletje hebben. We wonen hier sinds oktober en zijn echt alles rustig aan het opknappen, maar nog lang niet alles is af. Kar, ik moet iedere keer weer wennen aan je plaatje. Ik kijk altijd naar het plaatje en dan weet ik meestal wel wie het is. hihi. Ik heb vannacht erg slecht geslapen. Hoop getrappel in mijn buik en ik kon gewoon niet lekker liggen... En dat merk ik nu wel, ben doodop...
Ja, ik ben aan het zoeken met mijn plaatjes.. Nu heb ik een hondje en deze blijft het! Dat getrappel herken ik wel. Elke keer als ik een beetje op mijn buik draai begint het . Nu vind ik het nog leuk, maar dat blijft vast niet zo..
na 2 slapeloze nachten wel Ik kan alleen in slaap vallen als ik op mijn buik lig. En dat kan ik nu dus echt niet meer Ik weet nog dat ik geopereerd was aan mijn blindedarm... Toen kon ik ook dagen niet slapen omdat ik niet op mijn buik kon slapen. Maar goed, het zal wel wennen.
Ik las ook ergens dat je vanaf een week of 14 ofzo echt moest gaan wennen aan het op je zij in slaap vallen omdat het op een bepaald moment niet meer kan op je buik. En ook omdat op je rug liggen niet goed zou zijn omdat je kindje dan op dingen drukt aan de achterkant. Anyway... ik val altijd keurig in slaap op mijn linker zij (heel schattig lepeltje lepeltje ) maar halverwege de nacht lig ik altijd op mijn buik of mijn rug! Ik heb nog nergens last van dus ik ga er vanuit dat het nog geen probleem is. Ik kan tegen de tijd dat niet meer gaat mezelf altijd inpakken met kussens zodat ik geen kant meer op kan!
oooh dat heb ik ook. sinds deze week lukt het echt niet meer om te beginnen op mijn buik... grrr dat slaapt het beste... Nu dan maar op mijn zij.
Ik slaap altijd op mijn zij eigenlijk, maar merk de laatste tijd juist dat ik op mijn rug wakker wordt. Echt raar. Maar hoe is dat schadelijk als je op je rug ligt? Ik kan als ik slaap mezelf er echt niet van weerhouden om me op mijn rug te draaien, dus moet ik me zorgen maken?
Ik kon me dat ook niet voorstellen en ik kan me ook niet herinneren waar ik het gelezen heb. Als ik het probeer te begrijpen zal het te maken met het gewicht van ukkie dat druk op zenuwen en bloedvaten in onze rug. Hmm misschien eens wat meer over opzoeken....
Ach nou ja, míjn rug maakt me toch niet zoveel uit. Als het nou over de rug van de beeb ging... Ik slaap wel gewoon rustig door, in welke houding dan ook Ben alleen vreselijk verkouden dus moet soms eerst even 'ontsnotten' voor ik verder kan slapen...
Ja hoor mijn echo was verder ok! Kleine was erg druk daar binnen aan het bewegen. Heb de lijst nog even bekeken, maar weet zelf ook niet wat het wordt, anders hadden jullie het wel mogen weten. Vandaag naar de negenmaandenbeurs geweest. Viel me ook een beetje tegen, vond het niet groot. Je kon wel goedkoop positiekleding kopen. Huishoudbeurs was verschrikkelijk, als er iets gratis is worden mensen erg hebberig :x . Het was op de negenmaandenbeurs niet erg druk viel mij mee. Gr Jacquelien
Hai evelieveling, Ik ben 11 juli uitgerekend. Liefs, Tanya Edit: Ik ben een beetje suf, heb je inmiddels ook een PB gestuurd...
@beebie; nee hoor, bij de miss etam stand had je ook al nieuwe collectie. Er zaten linnen broeken tussen. Hier zit ook 15% korting op. Kreeg ook een bon mee voor 15% korting op mode bij miss etam dus haal het hier in de buurt wel, is net iets minder druk. Bij de prenatal stand heb ik een witte 3/4 broek voor 5 euro gekocht! Dan was er nog vida vida? Maar daar heb ik niet gekeken. Ik zie net dat je ook de 20wk echo al gehad hebt, ben blij dat alles goed is. Wij hebben geem dvd meegekregen alleen 5 foto's. Gr Jacquelien
Hee jacqueline, misschien heb ikje wel gezien vandaag! Wij waren ook naar beide beurzen. Om 10.50 stonden we al voor de deuren, helemaal aan de linkerkant, klaar om meteen naar de Kruidvatstand te hollen (die zit links). Wij konden al om 11.25 terecht voor de gratis echo, maar ik vond de echoscopiste niet zo aardig. Ze duwde echt heel hard en de foto is ook niet zo mooi. Maar ik heb ukkie weer gezien en het was gratis, dus ach ja. Ik vond de 9 maandenbeurs ook niet zo heel erg druk,was goed te doen. Maar amai, de HH-beurs! Toen we na een half uur beide sla-neigingen kregen zijn we maar weer weggegaan. Wat waren al die mensen hebberig en hadden totaal geen respect voor zwangere vrouwen (ellebogenwerk, heb ook een por in mijn buik gehad). Ik kon me vooral zo irriteren aan die mensen met die Crystal Clear sleeptassen en die trolleys! Even buiten bijgekomen en toen op naar de pendelbus (we stonden bij de arena, ook een aanrader, je hoeft amsterdam niet in). Pfff, ik weet dus nu, de HH-beurs is niets voor mij. Op de HH-beurs nog wat vreterijen gehaald (wisten jullie dat er tegenwoordig aardbeien negerzoenen bestaan?)Ook ik heb geshopt bij de Mis Etam, de Promiss en de Prenatal voor kleding. Bij de Miss Etam kreeg je er zelfs een leuk romperje bij. Ik heb voor de witte gekozen (we weten immers niet wat het is) maar je kon ook een roze of blauwe nemen. Ik vond het geen oude meuk, en wat dan nog, als ik het maar leuk vind en prettig vind dragen . Ook bij de Zwitsal kraam nog wat gekocht, een gratis doosje opgehaald bij Babypoint, de Raffi-tas opgehaald. Maar ik ben nu bekaf, pff even een dagje beurs (je kon ook 's middags nergens meer fatsoenlijk zitten, daar baalde ik wel van, echt alles stamvol!) Liefs, Tanya
We komen hier net van de 9mnd en HH beurs af. We hebben al een aantal leuke kleertjes gekocht waar onder een heel leuk spijker jurkje Geweldig dat gericht shoppen naar kleding! Het was wel super druk! Vooral in de "etens hal" echt niet normaal, echte hollanders. We zijn daar dan ook meteen weer uit gelopen. Zo nu eerst eens wat eten en dan lekker niets doen.... de hele avond We hebben trouwens geen dvd meegekregen bij de 20 weken echo, wel jammer want het is gewoon geweldig om te zien! Evelien, ik heb je pbtjes gestuurd!
Ja die was echt erg he? Manlief wilde daar graag heen, maar was na 5 minuten ook wel bekeerd. Hij liep toen meteen door naar het proeflokaal hahaha. Liefs, Tanya
Het echo centrum in Hoorn is ook 1 van de weinige centra die het meegeven hoor. Daarom moet je ook tekenen dat je het niet voor juridische doeleinden gaat gebruiken. Ze gaf ook al aan dat ze het niet meer zullen meegeven als blijkt dat er niet mee omgegaan kan worden.
En dankzij Tanja heb ik ook kunnen 'genieten' van de schone buik foto's van blote en behaarde dames. Ieder z'n eigen maar ik zal niet met mijn blote frut op het forum verschijnen! Morgen waarschijnlijk even naar de beurs. Moeten toch naar Amsterdam en het is maar een half uur rijden voor ons. Ben benieuwd. Hoop wat leuke basis shirts te kunnen scoren. Maar linnen broeken klinken ook goed!
Het 3 en 4D echo centrum in de buurt van Hoorn heeft een superaanbieding. Namelijk 2 keer een 3-4D echo, inclusief foto's, een CD rom en een DVD voor 125,-! Zelf geven ze aan dat ze de echo's dan maken rond de 16 en de 28 weken. Ik heb maar even gemaild om te vragen of het ook rond 21 weken en 29 weken nog mogelijk is. Ik wil wel gebruik maken van die aanbieding! Voor degene die hier in de buurt woont en ook belangstelling heeft, hieronder de link. http://www.babyecho3d4u.nl/index.htm
evelieveling ik 15 juli. kom net uit amsterdam bah wat druk daar, wel leuk verder. 2 truitjes gekrgen 1 met ik pas op opa. en 1 van ik word grote zus. en schattig. maar o ben af nu kan niet lopen meer dus ga gauw bank hangen. groetjes